Wątek: Star Seraphy  (Przeczytany 483 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lampart

Star Seraphy
« dnia: 27 Kwiecień, 2015, 08:05:06 »
0
Czy można dowolnie ustawiać chain przy star seraphach ? mam na myśli Summon Star Seraph Scepter i zrobić cl 1 Star Seraph Sovereignty cl 2 effekt Star Seraph Scepter ?

PS. chodzi mi o to że oba są opcjonalne i czy mogę dzięki SEOGC ułożyć sobię chain dowolnie.
« Ostatnia zmiana: 27 Kwiecień, 2015, 08:56:16 wysłana przez Lampart »
Play hard or go home
Członek Kryzysu składowego
 

Number Hunting 41/100(46 TCG)

Odp: Star Seraphy
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Kwiecień, 2015, 08:54:04 »
0
Jeżeli wzywasz Sceptera najpierw jest cl2 wzywasz krzesło pózniej dobierasz krzesło. Jeżeli nie masz krzesła i dobierzesz dopiero, nie możesz go wezwać. Natomiast mając 2 krzesła możesz wezwać tylko 1 krzesło 2 się nie odpali, ale po summonie krzesła możesz później wezwać 2 krzesło.

Lampart

Odp: Star Seraphy
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Kwiecień, 2015, 08:55:12 »
0
W ogóle nie zrozumiałeś pytania :) dwója za czytanie ze zrozumieniem
Play hard or go home
Członek Kryzysu składowego
 

Number Hunting 41/100(46 TCG)

Odp: Star Seraphy
« Odpowiedź #3 dnia: 27 Kwiecień, 2015, 08:55:51 »
0
Wg mnie to wygląda tak: Scepter cl1, Sovereign cl2, Search cl3 Na koncu draw

Lampart

Odp: Star Seraphy
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Kwiecień, 2015, 08:56:45 »
0
jaki search cl 3 xD
Play hard or go home
Członek Kryzysu składowego
 

Number Hunting 41/100(46 TCG)

Odp: Star Seraphy
« Odpowiedź #5 dnia: 27 Kwiecień, 2015, 08:58:53 »
0
Chodzi o to, że nie możesz ustawić jak chcesz najpierw jest summon potem search, czyli nie możesz sobie ustawić

Flasher

Odp: Star Seraphy
« Odpowiedź #6 dnia: 27 Kwiecień, 2015, 09:00:40 »
+3
O ile nie istnieje magiczny ruling stworzony przez sędziów, a takiego nie widziałem to:
- oba są opcjonalne
- oba mają wspólny window aktywacji
- nie ma sytuacji, że któryś szybciej w to okno aktywacji trafia

Także zgodnie z SEGOC (http://yugioh.pl/zasady-i-rulingi/segoc-rownoczesna-aktywacja-kilku-efektow/) możesz odpalić je w dowolnej kolejności.
« Ostatnia zmiana: 27 Kwiecień, 2015, 09:03:37 wysłana przez Flasher »
Inteligent tym się różni od nieinteligenta, że nie obraża się o żarty, rozumie żarty i lubi żarty. /Władysław Bartoszewski/

Lampart

Odp: Star Seraphy
« Odpowiedź #7 dnia: 27 Kwiecień, 2015, 09:10:18 »
0
Dziękuje :) tak myślałem ale wolałem się upewnić u kogoś z levelem 2
Play hard or go home
Członek Kryzysu składowego
 

Number Hunting 41/100(46 TCG)

Flasher

Odp: Star Seraphy
« Odpowiedź #8 dnia: 27 Kwiecień, 2015, 09:18:53 »
0
Zrobiłem mały research by się upewnić czy ktoś czasem tego idiotycznie nie zrulował. Na blogu konami jest jasno napisane

Because both effects triggered at the same time, you decide what order they go on the Chain. Make Sovereignty’s effect Chain Link 1, and Scepter’s search Chain Link 2.
source: https://yugiohblog.konami.com/articles/?p=7099
Inteligent tym się różni od nieinteligenta, że nie obraża się o żarty, rozumie żarty i lubi żarty. /Władysław Bartoszewski/

Odp: Star Seraphy
« Odpowiedź #9 dnia: 27 Kwiecień, 2015, 09:24:33 »
0
Chociaz tak masz racje popelnilem błąd Przepraszam. Można powiedzieć ze odpalaja się w tym samym momencie i może być Najpierw search

jona

Odp: Star Seraphy
« Odpowiedź #10 dnia: 27 Kwiecień, 2015, 10:04:56 »
0
Eeee, ja słyszałem, że w TCG Scepter musi być zawsze cl 1, z tego samego powodu, co Construct musi być u nas  ostatnim chain linkiem przy Shaddoll Fusion - jakieś durne kombinację z SEGOC.

Flasher

Odp: Star Seraphy
« Odpowiedź #11 dnia: 27 Kwiecień, 2015, 11:00:12 »
0
Eeee, ja słyszałem, że w TCG Scepter musi być zawsze cl 1, z tego samego powodu, co Construct musi być u nas  ostatnim chain linkiem przy Shaddoll Fusion - jakieś durne kombinację z SEGOC.

Zwróc uwagę, że w przypadku Shaddoll Fusion i ogólnie wszelkich fuzji: materiały trafiają na grave zanim El Shaddoll Construct wejdzie w pole i wspomniane "okno aktywacji", w którym chce się aktywować. W artykule, który wcześniej zalinkowałem jest wzmianka o tym dla TCG Europe. (http://yugioh.pl/zasady-i-rulingi/segoc-rownoczesna-aktywacja-kilku-efektow/)

Tutaj mamy sytuację, w której dwie równoważne karty są na polu/ręce w tym samym momencie o obie mogą sie aktywowac. Żadna z nich nie pojawia się w grze później. Obie są naraz.

edit: w arcie o segoc brakuje wzmianki. Tutaj jest na wiki http://yugioh.wikia.com/wiki/Simultaneous_Effects_Go_On_Chain
n the TCG, card effects first activate in the order that they were triggered.

Example 3: The Turn Player Tributes "Sangan" for the Tribute Summon of "Zaborg the Thunder Monarch". Both effects activate at the same time. However, the Tribute of "Sangan" occurred before the Summon of "Zaborg the Thunder Monarch", so the effect of "Sangan" must be Chain Link 1 and the effect of "Zaborg" must be Chain Link 2.
« Ostatnia zmiana: 27 Kwiecień, 2015, 11:04:15 wysłana przez Flasher »
Inteligent tym się różni od nieinteligenta, że nie obraża się o żarty, rozumie żarty i lubi żarty. /Władysław Bartoszewski/

Izorist

Odp: Star Seraphy
« Odpowiedź #12 dnia: 27 Kwiecień, 2015, 12:41:50 »
0
Co do tego co pisze jona:
powód jest troszeczkę inny, obie karty spotykają trigger w tym samym czasie, czyli NS/SS Star Serapha :)

Miki

Odp: Star Seraphy
« Odpowiedź #13 dnia: 28 Kwiecień, 2015, 10:31:30 »
0
Tak jak napisali Flash i Izo. Można tak zrobić w ten sposób sumonujesz Star Seraph Scepter i 2 Star Seraph Sovereignty i robisz sobie krzyża z 3 materiałów.

This is where the fun begins!

jona

Odp: Star Seraphy
« Odpowiedź #14 dnia: 28 Kwiecień, 2015, 13:15:40 »
0
Jak chain linki ustawisz inaczej to nadal summonujesz patyk i 2 krzesla.

Odp: Star Seraphy
« Odpowiedź #15 dnia: 12 Maj, 2015, 16:50:18 »
0
Mam pytanie dotyczące star seraphów.

Przeciwnik wzywa Star Seraph Scepter i chainuje do jego efektu jednego Star Seraph Sovereignty.
Chain link 1 Scepter
Chain link 2 Sovereignty
W odpowiedzi chainuję Stellarnova Alpha.
Chain link 3 Alpha
Przeciwnik nie chainuje nic, rozpatrujemy chain. Wysyłam jakiegoś stellara z pola, niszczę kartę w ręce oppa i dobieram.
Sovereignty zanegowane. Scepter dodaje do ręki oppa kolejnego Sovereignty, i startuje nowy chain, który zaczyna się aktywacją efektu Sovereignty wzywającym go na pole. Admin na DNie uznał, że opp ma prawo to zrobić, gdyż karta znajduje się w ręce jeszcze w momencie rozpatrywania chainu zaczynającego się w momencie wezwania star serapha. Czy miał rację?

Flasher

Odp: Star Seraphy
« Odpowiedź #16 dnia: 12 Maj, 2015, 17:13:51 »
+1
1 sprawa: wyslanie satelli z pola to koszt dla Stellarnova Alpha także wysyłasz go zanim zaczniemy rozpatrywać efekty.

2 sprawa: ciekawa sytuacja. Zrobiłem research i moim zdaniem nie można tego zrobić. Powód jest prosty: w chainie nie odbył się żaden successfull summon (zenegowałeś aktywację i wybuchł), do którego można odpalić efekt. Sam normal summon Star Seraph Scepter chainu nie rozpoczyna. Także mimo, że mamy tutaj IF... YOU CAN... to tutaj tego nie można wykorzystać.

To tak samo zresztą jakbyś próbował nie mając w ręku żadnego Star Seraph Sovereignty próbował po wyszukaniu przyzwać go no bo wcześniej wezwałeś Star Seraph Scepter

Także jeszcze raz: Normal Summon nie rozpoczyna i nie może być elementem CHAINu. Nie kwalifikuje się pod żaden spell speed itp.
« Ostatnia zmiana: 12 Maj, 2015, 17:17:01 wysłana przez Flasher »
Inteligent tym się różni od nieinteligenta, że nie obraża się o żarty, rozumie żarty i lubi żarty. /Władysław Bartoszewski/

Odp: Star Seraphy
« Odpowiedź #17 dnia: 12 Maj, 2015, 18:05:46 »
0
ad 1 wspominałem sytuację  i zapomniało mi się, że to przecież był koszt, ogólnie sprawa wiadoma :)

Wydawało mi się, a wręcz byłem pewien tego że jest tak jak piszesz do rozpatrzenia tej sprawy na korzyść oppa. Wielkie dzięki za szybką odpowiedź.


jona

Odp: Star Seraphy
« Odpowiedź #18 dnia: 12 Maj, 2015, 20:15:43 »
0
To tak samo zresztą jakbyś próbował nie mając w ręku żadnego Star Seraph Sovereignty próbował po wyszukaniu przyzwać go no bo wcześniej wezwałeś Star Seraph Scepter

This.

BTW na DN zawsze możesz się odwołać do wyższego rangą admina, jeśli ten zielony coś kręci, niejednokrotnie - warto.

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
8 Odpowiedzi
733 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 25 Sierpień, 2013, 17:20:25
wysłana przez Izorist
16 Odpowiedzi
1814 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 21 Luty, 2014, 12:35:48
wysłana przez Kanashimi Tomo
5 Odpowiedzi
369 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 05 Sierpień, 2015, 15:17:38
wysłana przez jona
Star Wars

Zaczęty przez Flasher Offtop

5 Odpowiedzi
233 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 14 Październik, 2016, 18:44:05
wysłana przez Matys
2 Odpowiedzi
280 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 18 Listopad, 2016, 23:37:39
wysłana przez Razmus