Wątek: Ritual summon przy zapchanym polu...  (Przeczytany 125 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Icarus

Ritual summon przy zapchanym polu...
« dnia: 18 Luty, 2017, 13:02:35 »
0
Czy mogę aktywować ritual spella gdy wszystkie moje monster zony (czy też main monster zony ;)) są zapchane? :P Pierwsza myśl mówi mi, że nie, no ale przecież mógłbym część z nich tributować pod tegoż spella jak nakazuje mechanika i zwolnić miejsce, więc w sumie nie wiem :D
« Ostatnia zmiana: 18 Luty, 2017, 13:12:50 wysłana przez Icarus »

Izorist

Odp: Ritual summon przy zapchanym polu...
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Luty, 2017, 13:33:01 »
+2
Możesz jeśli potwory, które masz na polu da się trybutować pod ten konkretny ritual summon.

Icarus

Odp: Ritual summon przy zapchanym polu...
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Luty, 2017, 13:47:07 »
0
Dzieki :)

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
7 Odpowiedzi
1618 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 18 Sierpień, 2013, 14:51:23
wysłana przez jona
1 Odpowiedzi
334 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 27 Listopad, 2013, 22:04:16
wysłana przez Izorist
28 Odpowiedzi
1621 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 22 Listopad, 2014, 23:30:07
wysłana przez Sergio
2 Odpowiedzi
217 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 04 Maj, 2016, 13:47:55
wysłana przez PapoKamieniak
2 Odpowiedzi
135 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 09 Luty, 2017, 11:16:31
wysłana przez Icarus