Wątek: Pytanie o złomy.  (Przeczytany 340 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pytanie o złomy.
« dnia: 21 Maj, 2014, 09:30:07 »
0
Szukam missów Fabryki

1. Scrap Shark. Aktywuję Scrap Factory. Eff Sharka wchodzi i fabryki. Pytanie brzmi czy automatycznie jest chain link 1/2 czy opp może odpowiedzieć np. Debunkiem na Sharka tak, że nie mogę odpalić fabryki?

2. Schodzi Scrap Dragon z effektu oppa, gdy fabryka jest na stole. Przyzywam z effektu Dragon i Fabryki czy do wyboru do koloru?

3. Jeśli w powyższej sytuacji przyzywam dwa potwory. To kolejne pytanie. Tym razem 2x Scrap Dragon. I sytuacja jak powyżej- oba Dragony się odpalają i fabryka, czy tylko jeden smoczek i fabryka?

4. Scrap Golem - aktywuję jego effekt kiedy mówię (dokładnie) na czyje pole idzie potwór? (Pytam bo myślę jak kochane bdynie wyrolować)

5. Ja i opp mamy po jednym potworze. Opp na dodatek ma Kaiser Colosseum. Tym jednym potworem na moim polu jest Scrap Golem. Pytanie: mogę odpalić eff Golema żeby zwiększyć pole oppa?

To chyba wszystko póki co jeśli ktoś ma pomysły kiedy missuje fabryka to można napisać (odpuście tylko sytuacje ala Mirror Force, chain Scrapstorm).
« Ostatnia zmiana: 21 Maj, 2014, 15:31:39 wysłana przez Izorist »

Illidan

Odp: Pytanie o złomy.
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Maj, 2014, 09:39:27 »
+1
1. Oba są opcjonalne więc ty ustawiasz jak ma wyglądać Chain, i tak oba wejdą nawet jak dostanie debunkiem 

2. Link 1 Dragon, link 2 Fabryka

3. Link 1 Dragon1, Link 2 Dragon 2 i link 3 Fabryka


4. You don't choose where to Special Summon the monster until this effect resolves.: Duelist Revolution Sneak Peek -- Card Rulings (Version 1.0)

5. Patrząc na powyższy rullling chyba nie.



Co do misowania, to każda karta, która ma "then" w efekcie.
« Ostatnia zmiana: 21 Maj, 2014, 09:44:56 wysłana przez Illidan »

Izorist

Odp: Pytanie o złomy.
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Maj, 2014, 15:40:09 »
0
1. Oba są opcjonalne więc ty ustawiasz jak ma wyglądać Chain, i tak oba wejdą nawet jak dostanie debunkiem 
oba wejdą, czyli oba się aktywują. jeśli jednak ustawisz Scrap Sharka jako CL2 to opp może aktywować debunka i Ci go zaneguje. w przypadku gdy Shark będzie CL1 to opp nawet nie ma możliwości użyć Debunka

5. Patrząc na powyższy rullling chyba nie.
też mi się tak wydaje (ruling z Pot of Avarice), choć ostatnio kilku sędziów podważyło tego typu myślenie, tutaj dodatkowo efekt jest jednosekwencyjny. póki nie znajdę (albo ktoś mi nie podrzuci) lepszej odpowiedzi (jeszcze poszperam) u nas będzie to tak rulowane.

może ktoś ze starych wyjadaczy pamięta takie interakcje i jak to się kiedyś rulowało? ja niestety jestem za młody.
albo może Tomo wie? ;D

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
3 Odpowiedzi
541 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 23 Marzec, 2014, 10:20:22
wysłana przez jona
19 Odpowiedzi
1017 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 18 Wrzesień, 2014, 23:41:08
wysłana przez Izorist
3 Odpowiedzi
360 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 20 Styczeń, 2015, 19:33:09
wysłana przez Shinato03
1 Odpowiedzi
169 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 18 Sierpień, 2015, 12:35:37
wysłana przez Izorist
2 Odpowiedzi
212 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 24 Listopad, 2015, 11:06:39
wysłana przez zimny123z