Wątek: Protector of the Sanctuary  (Przeczytany 72 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Protector of the Sanctuary
« 16 Kwiecień, 2018, 11:23:56 »
0
Protector of the Sanctuary
                   VS
Trickstar Reincarnation
Czy coś się zmieniło? Stary ruling UDE wyraźnie mówi, że nie można aktywować kart typu reinkarnacja kiedy protektor jest na polu, natomiast wszędzie w artykułach, postach, trikach, tipsach czytam o "broken combie" tych dwóch kart. A i nie jest to sytuacja jak z drolllockiem, bo on ma quick speed i jak zagrasz go odpowiednio w chainie to działa. Natomiast Protekora wchainowac można tylko kartami typu call of the haunted. Chodzi o combo tego typu?

Kanashimi Tomo

Odp: Protector of the Sanctuary
« #1 16 Kwiecień, 2018, 11:26:29 »
0
Nic się nie zmieniło, chodzi o Combo z COTHem.
« Ostatnia zmiana: 16 Kwiecień, 2018, 11:34:26 Kanashimi Tomo »