Wątek: paleozoic dinomischus  (Przeczytany 156 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

paleozoic dinomischus
« dnia: 05 Luty, 2017, 12:25:29 »
0
Paleozoic Dinomischus
czy mozna go aktywowac majac pusta reke?

Secior

Odp: paleozoic dinomischus
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Luty, 2017, 14:43:38 »
0
Wygląda to tak jakby można, tyle tylko, że po targecie karty nie zostanie ona zbanishowana. Przynajmniej ja to tak rozumiem :P

Odp: paleozoic dinomischus
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Luty, 2017, 14:57:33 »
0
Moim zdaniem nie ponieważ brak karty na ręku= brak możliwości odpalenia effectu. np, nie możesz aktywować slumber (kaiju ) gdy nie masz kaiju w decku

Izorist

Odp: paleozoic dinomischus
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Luty, 2017, 15:36:52 »
+1
Nie można.
Podczas aktywacji karty musisz byc w stanie wykonac wszystkie jej obowiazkowe efekty. Tak samo nie mozna uzywac Pot of Greed nie majac dwoch kart w decku.

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
1 Odpowiedzi
668 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 22 Styczeń, 2017, 13:14:58
wysłana przez Jollin