Wątek: odd eyes mirage dragon i once per turn  (Przeczytany 224 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

odd eyes mirage dragon i once per turn
« dnia: 25 Listopad, 2017, 22:17:06 »
0
Hej mam pytanie czy mogę aktywować efekt odd eyes mirage dragon w odpowiedzi na synchro przyzwanego black rose dragona albo karty takie jak dark hole ?
Oraz czy mogę używać efektu Odd Eyes Arc Dragon zarówno w turze przeciwnika jak i swojej ? jeśli tak to czy mogę używać tego w każdej turze następującej po sobie ?

Odp: odd eyes mirage dragon i once per turn
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Listopad, 2017, 22:29:55 »
0
Efektu Odd-Eyes Arc Pendulum Dragon możesz użyć nawet w turze oppa.

A efektu Odd-Eyes Mirage Dragon który chroni przed zniszczeniem też, ponieważ jest to Quick effect.

Mam nadzieje, że pomogłem  :)
Now i Summon my Destiny Card....

Lvl. 8 - Void Ogre Dragon

Odp: odd eyes mirage dragon i once per turn
« Odpowiedź #2 dnia: 25 Listopad, 2017, 22:50:11 »
0
a once per turn to będe mógł użyć tych w każdej turze ? czy to działa w taki sposób że jak użyje w swojej to dopiero w następnej swojej turze będę mógł użyć efektu ponownie ?
Nie dokońca wiem jakie jest tutaj rozumienie słowa turn ?

Odp: odd eyes mirage dragon i once per turn
« Odpowiedź #3 dnia: 25 Listopad, 2017, 22:52:56 »
0
"Turn" praktycznie zawsze oznacza "player's turn", czyli turę tylko jednego gracza, zatem efekty once per turn typu quick możesz użyć najpierw w swojej turze, a zaraz potem w następującej po niej turze przeciwnika.
"Potem rzekł do mnie: Ten, co tak poryka,
Sam już się zdradził: oglądasz Nimroda,
Co pychą jedność zatracił języka."

Odp: odd eyes mirage dragon i once per turn
« Odpowiedź #4 dnia: 26 Listopad, 2017, 11:58:14 »
0
Praktycznie zawsze ? Są jakieś wyjątki i jak je rozpoznać ?

Odp: odd eyes mirage dragon i once per turn
« Odpowiedź #5 dnia: 26 Listopad, 2017, 15:18:52 »
0
"Until end of your opponent's turn"
"Until your next Standby Phase"
naprzykład tak

Izorist

Odp: odd eyes mirage dragon i once per turn
« Odpowiedź #6 dnia: 27 Listopad, 2017, 20:30:39 »
+1
Z opóźnieniem, bo mnie chwilę nie było. Dla jasności:

Efekty pendulum obu kart o które pytasz ( Odd-Eyes Mirage DragonOdd-Eyes Arc Pendulum Dragon) to Trigger efekty (spójrz na porównanie efektów potworów w rulebooku), czyli aktywują się zawsze wtedy, kiedy zostanie spełniony konkretny warunek, niezależnie czyja jest tura.

Monster effect Odd-Eyes Mirage Dragon to z kolei Quick-Effect (na nowszych kartach wyraźnie zapisany, na starszych oznaczany "during either players turn"), taki efekt można aktywować w dowolnym momencie, niezależnie czyja jest tura.

Nimrod wyjaśnił dokładnie czym jest "tura".

Wyjątki? "Once per turn: you can..." taki zapis to Ignition efekt (znów spójrz do rulebooka), klauzula "raz na turę" jest zapisana jako warunek aktywacji efektu, a nie jako restrykcja zaraz po nim. Oznacza to, że takiego efektu możemy użyć tylko w swojej turze i nie możemy go aktywować w odpowiedzi na inne efekty.

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
1 Odpowiedzi
661 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 23 Grudzień, 2013, 19:18:00
wysłana przez jona
3 Odpowiedzi
1071 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 13 Listopad, 2015, 08:29:24
wysłana przez Cienisty
5 Odpowiedzi
316 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 06 Marzec, 2016, 19:17:32
wysłana przez Agreel
0 Odpowiedzi
101 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 30 Maj, 2017, 09:46:31
wysłana przez Zeref
1 Odpowiedzi
231 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 17 Wrzesień, 2017, 11:25:05
wysłana przez Regis