Wątek: Mst i Twtw  (Przeczytany 166 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

wsmbwsmb

Mst i Twtw
« dnia: 25 Styczeń, 2018, 20:14:24 »
0
Mam pytanie dotyczące gry. Sprawdzałem w wyszukiwarce i nikt o to jeszcze nie pytał.

1. Mystical Space Typhoon musi stargetować jedną kartę na polu. Sytuacja wygląda tak, że mam na polu Ghostrick ParadeGhostrick Vanish. Na początku tury używam swojej pułapki. Przeciwnik nie chaunuje. Następnie mój rywal przechodzi do Main Phase. Setuje jednego trapa. Następnie Używa Mst. Nie może strawestować mojego Filda, więc musi zniszczyć swojego seta? Chyba, że Mst może stargetować samo siebie.  Gdyby na polu był tylko Ghostrick Parade, to przeciwnik nie może użyć Mst?

2. Twin Twisters "target up to 2 Spell/Trap Cards on the field". Można stargować 0 Spell/Trap Cards?
Zabili mnie bardzo mocno, zginąłem na śmierć, a potem szybko uciekłem.

wsmbwsmb - wu-sem-be (werbalnie)

Kanashimi Tomo

Odp: Mst i Twtw
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Styczeń, 2018, 20:19:46 »
+2
1. Tak, musi. Field Spell nie może być Targetowany, a aktywacja MST tak czy siak nastąpiła i musi się wypełnić tak długo jak jest legalny target na polu. Gdyby na polu był tylko Ghostrick Parade to po resolvie trapa nie można aktywować MST.

2. Nie, fraza "Up to" oznacza od jednego do liczby podanej na karcie.

Za wczasu : nie, MST nie może targetować samego siebie. TwTw też
“Play interests me very much," said Hermann: "but I am not in the position to sacrifice the necessary in the hope of winning the superfluous.” - Alexander Pushkin

Izorist

Odp: Mst i Twtw
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Styczeń, 2018, 07:44:52 »
+1
1. Oprócz tego co napisał Tomo, co jest jak najbardziej poprawnym rozpatrzeniem sytuacji, widziałem też inny, stosowany na YCSach: ponieważ target następuję w chwili aktywacji, uznaje się, że cała aktywacja była nielegalna. Od tego momentu postępuje się jak przy zwykłej nielegalnej aktywacji, warning i cofnięcie do ostatniego legalnego momentu.

2. Wybranie 0 w tej sytuacji sprawiłoby, że karta nic by nie zrobiła, co jest niedopuszczalne, dlatego "up to" nie może oznaczać 0.


GOAT FORMAT   /   WANT

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnio
12 Odpowiedzi
1233 Wyświetleń
Ostatnio 25 Kwiecień, 2015, 23:43:16
Izorist
1 Odpowiedzi
89 Wyświetleń
Ostatnio 08 Maj, 2018, 13:54:48
Izorist