Wątek: Mechaba vs Meluseek & Manifestation  (Przeczytany 236 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mechaba vs Meluseek & Manifestation
« 18 Wrzesień, 2018, 01:37:11 »
0
Hej, mam pytanie rullingowe, być może są to oczywistości ale chcę się upewnić ^^

Gracz A kontroluje Altergeist Meluseek a gracz B Invoked Mechaba. Gracz B robi Linkuriboh  i aktywuje efekt Altergeist Meluseek po search. Gracz A odpowiada efektem negującym Mechaby zrzucając z ręki potwora jako chain link 2. Jako chain link 3 gracz B aktywuje zasetowane Altergeist Manifestation i targetuje meluseeka. Chain się resolvuje. Moim zdaniem efekt Meluseeka zostanie zanegowany, ale sam potwór nie zostanie zbanishowany, bo po przyzwaniu na pole nie jest to już ten sam potwór który aktywował efekt. Czy mam rację?
« Ostatnia zmiana: 18 Wrzesień, 2018, 12:48:35 MateMatyk »

Odp: Mechaba vs Meluseek & Manifestation
« #1 18 Wrzesień, 2018, 11:18:33 »
0
Cos sie mnie jednak zdaje ze zbaniszuje  ??? ale nie jestem pewien w 100%

Odp: Mechaba vs Meluseek & Manifestation
« #2 18 Wrzesień, 2018, 12:28:57 »
0
chyba jednak pójdzie na banish - wszystko dzieje się w jednym chainie a na sam koniec rozwiąże się efekt Mechaby i pośle Meluszka na Banish...tak ja to rozumiem :)

Odp: Mechaba vs Meluseek & Manifestation
« #3 18 Wrzesień, 2018, 12:45:08 »
+1
jedna luka w logice : nie odpalisz manifestacji w tym momencie

Odp: Mechaba vs Meluseek & Manifestation
« #4 18 Wrzesień, 2018, 12:49:10 »
0
jedna luka w logice : nie odpalisz manifestacji w tym momencie

Fix'd, pisałem to późno w nocy, good point.

Odp: Mechaba vs Meluseek & Manifestation
« #5 18 Wrzesień, 2018, 16:32:34 »
0
wg mię, to Altergeist Meluseek całkowicie zresolvuje. ssumonujesz go na pole , efekt tego negującego znika, bo nie ma targetu tam gdzie był.
« Ostatnia zmiana: 18 Wrzesień, 2018, 16:34:40 Wojtas »

Odp: Mechaba vs Meluseek & Manifestation
« #6 18 Wrzesień, 2018, 16:35:18 »
0
jedna luka w logice : nie odpalisz manifestacji w tym momencie

W zasadzie dlaczego nie może jej aktywować, bo coś mi chyba umknęło albo nie doczytałem sytuacji? :P

Odp: Mechaba vs Meluseek & Manifestation
« #7 18 Wrzesień, 2018, 16:52:24 »
0
jedna luka w logice : nie odpalisz manifestacji w tym momencie

W zasadzie dlaczego nie może jej aktywować, bo coś mi chyba umknęło albo nie doczytałem sytuacji? :P
wczesniej nie było linkuriboha. i całośc działa się w damage step.

Kanashimi Tomo

Odp: Mechaba vs Meluseek & Manifestation
« #8 18 Wrzesień, 2018, 17:02:16 »
0
wg mię, to Altergeist Meluseek całkowicie zresolvuje. ssumonujesz go na pole , efekt tego negującego znika, bo nie ma targetu tam gdzie był.

Teoretycznie tutaj jest sytuacja niczym z Trickstar Candina I Trickstar Lycoris vs Invoked Mechaba, gdzie jest ruling, ze wracajaca na reke Candina (przez Lycoris) zostanie zanegowana, ale nie zbanishowana.

Drugie primo - Debunk vs Handtrap lecący na grave jako koszt, czyli aktywacja jest na ręku, a nie na grave (gdzie leci), Debunk neguje, handtrap nie jest zbanishowany i zostaje w grave.

Więc tutaj założyłbym dwa scenariusze :
a) Meluseek zanegowana, zbanishowana
b) Meluseek zanegowana, niezbanishowana
I skłaniałbym się ku drugiej opcji

Poczekałbym jednak na Izo z tym wszystkim
« Ostatnia zmiana: 18 Wrzesień, 2018, 17:12:39 Kanashimi Tomo »

Odp: Mechaba vs Meluseek & Manifestation
« #9 18 Wrzesień, 2018, 17:20:07 »
+2
jedna luka w logice : nie odpalisz manifestacji w tym momencie

W zasadzie dlaczego nie może jej aktywować, bo coś mi chyba umknęło albo nie doczytałem sytuacji? :P
wczesniej nie było linkuriboha. i całośc działa się w damage step.

Aaaa, czyli Matma zmienił scenariusz. Nie no, w takim wypadku będzie scenariusz B według Tomo:

-mamy aktywowany w GY efekt Meluzyny w GY
-mamy Meluzynę wezwaną z GY, a zatem dla mechaniki gry będącą inną Meluzyną niż ta, której efekt się aktywował
-zatem Mechaba zaneguje efekt, ale nie ma już Meluzyny, która ten efekt wywołała, więc nie ma czego banishować

Izorist

Odp: Mechaba vs Meluseek & Manifestation
« #10 19 Wrzesień, 2018, 15:14:27 »
+1
Tak, Meluseek zostanie na polu niezbanishowany. Mechaba poprawnie zaneguje jego efekt na grave ale Meluseek na stole rozłączył się ze swoim efektem na grave.

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 22 Marzec, 2015, 14:06:51
kuros
Ostatnio 05 Listopad, 2015, 20:20:50
michu93
Ostatnio 01 Marzec, 2016, 22:17:22
Razmus
Ostatnio 12 Kwiecień, 2016, 21:43:13
Lampart
Ostatnio 29 Sierpień, 2016, 16:06:52
Regis