Wątek: Leaves the Field vs Xyz Summon  (Przeczytany 252 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Izorist

Leaves the Field vs Xyz Summon
« dnia: 22 Styczeń, 2015, 21:31:58 »
+1
Dla niektórych jest to rzecz oczywista, dla niektórych dziwna. Jedno jest pewne - jest to informacja stosunkowo nowa (no dobra, ruling ma pół roku, ale nikt nie raczył się nim zainteresować).

Wcześniej nie mieliśmy na ten temat klarownej informacji, ale teraz wiemy na pewno, że karty, które są użyte jako Xyz Material nie tylko nie aktywują swoich efektów "leaves the field", ale w ogóle nie są traktowane jako opuszczające pole. Rozwiązuje to kwestie kart takich jak: Gladiator Beast Darius czy Miracle Fertilizer.

Cytuj
If a monster Special Summoned by Relay Soul is used as an Xyz Material for an Xyz Summon, what happens?

Cytuj
If a monster Special Summoned by "Relay Soul" is used as an Xyz Material for an Xyz Summon, then the "While it is face-up on your side of the field, you take no damage." is no longer applied. Also, since a monster on the field used as an Xyz Material for an Xyz Summon is not considered to leave the field, the "When it leaves the field, your opponent wins the Duel." is not applied.
« Ostatnia zmiana: 05 Sierpień, 2015, 18:17:46 wysłana przez Izorist »

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
7 Odpowiedzi
1381 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 11 Listopad, 2013, 03:26:30
wysłana przez Kuzuryu Daimyojin
4 Odpowiedzi
281 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 30 Marzec, 2016, 23:12:01
wysłana przez Izorist
2 Odpowiedzi
191 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 04 Maj, 2016, 13:47:55
wysłana przez PapoKamieniak
2 Odpowiedzi
145 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 13 Sierpień, 2016, 20:09:17
wysłana przez Izorist
1 Odpowiedzi
164 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 16 Sierpień, 2016, 18:11:32
wysłana przez Izorist