Wątek: Into The Void  (Przeczytany 339 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Into The Void
« dnia: 03 Styczeń, 2014, 18:38:27 »
+1
Problem następujący: załóżmy, żę w turze odpaliłem dwa Into the Void w swojej turze i w End Phase zostaję z jakimiś DW, np. Broww i Snoww. Czy najpierw oba Voidy dokończą swoje efekty i dopiero wtedy DW się odpalają, czy najpierw jeden Void -> efekty DW -> drugi Void?

Obstawiam, że pierwsza opcja jest poprawna, ale wolę się upewnić.

Kiya

  • 33 5
Odp: Into The Void
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Styczeń, 2014, 19:28:37 »
0
void->trigger dw->void
jeśli coś odpala ci się w określonej fazie, to się nie chainują

Odp: Into The Void
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Styczeń, 2014, 19:53:15 »
0
Jak grałem dopiero co na Dev to odpalały się najpierw oba Voidy, a potem DW. Błąd w Dev czy ten sposób jest poprawny?

Kiya

  • 33 5
nie podaję źródła RAZ i TO SIĘ DZIEJE ><''''''
« Odpowiedź #3 dnia: 03 Styczeń, 2014, 20:29:07 »
0
  • Możesz jako turn player możesz ustawiać w jakiej kolejności odpalasz efekty [Future Visions]
  • Broww/Snoww to triggery, ergo odpalaja się przy pierwszej możliwej okazji.
  • eff voida B nie chainuje sie bo:
    więc nie idzie nigdzie na chain tylko potulnie czeka aż dw zrobią swoje

Odp: Into The Void
« Odpowiedź #4 dnia: 03 Styczeń, 2014, 20:34:51 »
+4
Podoba mi się jak tłumaczysz ludziom rzeczy w taki sposób, żeby byli zagubieni jeszcze bardziej.

Słowo na niedzielę:

Cytuj
If you play 2 or more into the void during the same turn, their effects activate separately. So, if you played 3 into the void and all you had in your hand was a broww, you would go to end phase, the first one will make you discard it, then it will activate and resolve broww, then the second into the void will happen, and you will discard the drawn card.
You can't rule out the possibility simply because it's highly unlikely. Expect the unexpected. The absence of evidence is not the evidence of absence.