Wątek: Infernoid Seitsemas vs Number F0: Utopic Future  (Przeczytany 269 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Infernoid Seitsemas vs Number F0: Utopic Future
« dnia: 16 Listopad, 2015, 13:45:36 »
0
Sytuacja; Gracz A kontroluje Infernoid Seitsemas, Gracz B kontroluje Number F0: Utopic Future.
Gracz A atakuje Utopic Future Seitsemasem. Effekt Utopic Future się aktywuje, przejmując kontrolę nad Seitsemasem. (dla założeń teoretycznego pytania załóżmy, że Gracz A nie ma kart na cmentarzu, więc gracz B nie może poświęciś Seitsemasa jego efektem).
Gracz A decyduje, że chce przejść do Main Phase 2.
Który gracz ma okazję aktywować pierwszy efekt Infernoid Seitsemas, jeśli którykolwiek?

Problemy;
#1: Utopic Future mówi 'until the end of the Battle Phase', Seitsemas mówi 'at the end of the Battle Phase', co dzieje się wcześniej; koniec efektu Utopic Future czy timing efektu Seitsemasa, czy w tym samym czasie i gracz B decyduje o kolejności?
#2: Seitsemas mówi 'If this card attacks an opponent's monster'. Czy w takim razie jeżeli jest kontrolowany przez tego samego gracza, którego potwór został zaatakowany, to czy jest spełniony ten warunek jeśli Seitsemas uprzednio był po przeciwnej stronie pola? (jeżeli w #1 gracz B oddaje Seitsemasa przed jego efektem, załóż, że tym razem kontrolę przejmuje Enemy Controller)
« Ostatnia zmiana: 16 Listopad, 2015, 13:54:12 wysłana przez Dunkoro »
No matter how subtle the wizard, a knife between the shoulder blades will seriously cramp his style.  /Steven Brust, Vlad Taltos series/

Izorist

Odp: Infernoid Seitsemas vs Number F0: Utopic Future
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Listopad, 2015, 14:37:36 »
0
Gracz B w End Step End Phase decyduje, który efekt chce aktywować/rozwiązać jako pierwszy. Może albo aktywować Seitsemasa a później go oddać, albo odwrotnie.

Wspierałem się rulingiem OCG, moim zdaniem nie ma powodu, żeby się nim nie sugerować.
Cytuj
相手モンスターに攻撃を行った「インフェルノイド・ヴァエル」が、その後に発動した「エネミーコントローラー」の効果によってコントロールが相手に移った状態にてバトルフェイズ終了時を迎えた場合、その「インフェルノイド・ヴァエル」の効果は、「エネミーコントローラー」の効果によってコントロールを得たプレイヤー(=質問の状況の場合、相手プレイヤー)が発動する事ができます。

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
14 Odpowiedzi
1581 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 12 Lipiec, 2013, 10:02:32
wysłana przez Flasher
0 Odpowiedzi
186 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 23 Wrzesień, 2015, 14:27:23
wysłana przez teoedek
28 Odpowiedzi
520 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 27 Wrzesień, 2015, 01:07:20
wysłana przez Izorist
0 Odpowiedzi
302 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 08 Luty, 2016, 21:21:02
wysłana przez Dunkoro
12 Odpowiedzi
190 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 28 Listopad, 2016, 14:12:42
wysłana przez Adiq155