Wątek: Fires of Shiranui i Narukami Waterfall  (Przeczytany 126 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Fires of Shiranui i Narukami Waterfall
« dnia: 13 Sierpień, 2018, 21:15:58 »
0
W YGOPro grałem talią potworów typu-Yokai zawierającą karty wymienione powyżej. I zauważyłem, że są chyba zbugowane ale nie jestem tego pewien wiec proszę o wyjaśnienie, czy zaistniałe sytuacje są możliwe.

Fires of Shiranui uniemożliwia wysyłanie potworów z pola na cmentarz, jednak podczas mojego pojedynku, pomimo tej aktywnej karty, mój przeciwnik był w stanie wykonać wezwanie synchro. Wezwał na pole Junk Warrior 'a jednak żaden z jego potworów nie trafił na cmentarz pod to wezwanie.

Narukami Waterfall natomiast nie powstrzymał mojego przeciwnika przed użyciem potworów ze swojej ręki pod wezwanie fuzyjne.

Byłby mi ktoś w stanie wytłumaczyć jak te karty konkretnie powinny działać, czy były to po prostu bugi lub niedopatrzenie?
Oraz (przy okazji) czy posiadanie Fires of Shiranui powinno powstrzymywać możliwość odłączania materiałów XYZ (czy jak to się tam nazywa)od potworów XYZ?
Z góry dziękuje
« Ostatnia zmiana: 13 Sierpień, 2018, 21:55:27 TratanLB »

Odp: Fires of Shiranui i Narukami Waterfall
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Sierpień, 2018, 11:32:04 »
0
Nie oczekuj poprawnego działania kart z mangi. One nie mają rullingów i bardzo często ich tekst nie współgra z realną grą (w tym przypadku ten, kto je dodawał do gry prawdopodobnie zinterpretował ten tekst tak, że karty nie mogą być wysyłane efektem - tak prawdopodobnie te trapy by funkcjonowały w tcg, gdyby je wydano w podobnej formie).