Wątek: Effect Veiler vs karty takie jak Geargiarsenal?  (Przeczytany 576 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Effect Veiler vs karty takie jak Geargiarsenal?
« dnia: 31 Marzec, 2014, 01:16:18 »
0
« Ostatnia zmiana: 31 Marzec, 2014, 15:55:54 wysłana przez Flasher »

Izorist

Odp: RULING DO WYJASNIENIA
« Odpowiedź #1 dnia: 31 Marzec, 2014, 01:18:06 »
0
owszem, zarówno pierwszy jak i drugi efekt

Odp: RULING DO WYJASNIENIA
« Odpowiedź #2 dnia: 31 Marzec, 2014, 01:20:49 »
0
dzięki za szybką odpowiedź ;D

Izorist

Odp: RULING DO WYJASNIENIA
« Odpowiedź #3 dnia: 31 Marzec, 2014, 01:26:41 »
0
popularne karty które działają tak samo jak Geargiarsenal (bo Kali nie wiedział):
Exiled Force
Rescue Rabbit
Cardcar D

i na wszelki wypadek coś co działa jak Effect Veiler (w interakcji tego typu): Forbidden Chalice

Maras

Odp: RULING DO WYJASNIENIA
« Odpowiedź #4 dnia: 31 Marzec, 2014, 01:58:26 »
0
A to jest tak, że Veilera trzeba użyć na summon, bo potem już d**a? :>



"Ascendant meat, however illusory our identities are, we craft those identities by making value judgements.
Everybody judges all the time."

Odp: RULING DO WYJASNIENIA
« Odpowiedź #5 dnia: 31 Marzec, 2014, 02:09:19 »
0
ta, trzeba na summon, bo przy aktywacji kosztem jest tribute, czy sent to grave i wtedy Veiler nie ma już targetu, więc nie można rzucić.

Maras

Odp: RULING DO WYJASNIENIA
« Odpowiedź #6 dnia: 31 Marzec, 2014, 02:18:14 »
0
Tak żem czuł, dzięki ;D.



"Ascendant meat, however illusory our identities are, we craft those identities by making value judgements.
Everybody judges all the time."

Odp: RULING DO WYJASNIENIA
« Odpowiedź #7 dnia: 31 Marzec, 2014, 02:50:07 »
0
Chalice neguje całkowicie tak jak Veiler? D:

Izorist

Odp: RULING DO WYJASNIENIA
« Odpowiedź #8 dnia: 31 Marzec, 2014, 03:40:36 »
0
tak, właściwie jak większość kart (Ice Beast Zerofyne, Brotherhood of the Fire Fist - Tiger King). wyjątkiem jest Skill Drain, bo jest trochę inaczej napisany (na najnowszych erratach widać dokładnie czemu). wszystko jest kwestią odróżniania efektów, czy aktywują się na polu czy gdy je opuszczą.

Lampart

Odp: RULING DO WYJASNIENIA
« Odpowiedź #9 dnia: 31 Marzec, 2014, 08:11:52 »
0
Jeszcze fiendish działa jak skill drain
Play hard or go home
Członek Kryzysu składowego
 

Number Hunting 41/100(46 TCG)

Izorist

Odp: RULING DO WYJASNIENIA
« Odpowiedź #10 dnia: 31 Marzec, 2014, 15:54:26 »
0
racja, mimo, że zasada działania Fiendish Chaina jest inna, to z racji tego, że targetuje ciągłym efektem koniec końców działa tak samo. (i tym samym z semi-trolowego topicu zrobiło się całkiem wartościowe źródło informacji ;) )

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
0 Odpowiedzi
382 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 15 Listopad, 2014, 13:08:41
wysłana przez Soul
0 Odpowiedzi
272 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 07 Luty, 2015, 14:40:44
wysłana przez Izorist
0 Odpowiedzi
383 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 07 Luty, 2015, 16:17:57
wysłana przez Izorist
2 Odpowiedzi
328 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 16 Sierpień, 2015, 23:31:32
wysłana przez jona
3 Odpowiedzi
442 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 31 Sierpień, 2015, 14:18:40
wysłana przez Panda