Wątek: Efekty U.A.  (Przeczytany 219 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Efekty U.A.
« dnia: 04 Czerwiec, 2015, 23:12:32 »
0
Dwa pytanka:

1. Czy efekt U.A. Blockbacker można użyć w turze przeciwnika?

2. Jeśli U.A. Penalty Box zostanie zniszczony podczas gdy są usunięte z jego efektu potwory, to czy one wrócą na pole w 2 end phasie?

« Ostatnia zmiana: 17 Czerwiec, 2015, 11:13:33 wysłana przez Flasher »

Izorist

Odp: U.A.
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Czerwiec, 2015, 23:18:03 »
+1
1. Tak, to trigger.
2. Tak, to jest trigger-like effect continuous trapa, i po poprawnym resolvie jest od niego niezależny.

Odp: U.A.
« Odpowiedź #2 dnia: 04 Czerwiec, 2015, 23:37:58 »
0
Ok, to jeszcze jedno:
- Czy mogę użyć efektów potworów wezwanych przez U.A. Turnover Tactics na potwory przeciwnika również wezwane przez tą kartę?

Izorist

Odp: U.A.
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Czerwiec, 2015, 01:04:21 »
0
Tak, nie widzę powodu, żeby miało tak nie być. Możesz nawet użyć tego U.A. Blockbacker'a.

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
6 Odpowiedzi
553 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 07 Grudzień, 2013, 18:29:07
wysłana przez Wolv
2 Odpowiedzi
212 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 24 Listopad, 2015, 11:06:39
wysłana przez zimny123z