Wątek: Efekty potworów na cmentarzu w przypadku przejęcia przez przeciwnika  (Przeczytany 224 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czy jeżeli mój potwór dajmy na to Kozmo Landwalker jest przejęty przez Graydle Eagle to po jego zniszczeniu mogę użyć jego efektu do summonu ? I to samo pytanie tyczy sie Cyber Dragon Nova
« Ostatnia zmiana: 19 Styczeń, 2017, 12:27:18 Flasher »

Yano

Odp: Graydle
« #1 19 Styczeń, 2017, 12:20:16 »
0
Możesz użyć efektu gdyż on wchodzi dopiero w Twoim grave czyli karta jest wtedy w Twoim posiadaniu.
« Ostatnia zmiana: 19 Styczeń, 2017, 12:25:57 Yano »

Flasher

Kozmo Landwalker ma zapis: 'If this card is destroyed by battle or card effect and sent to the Graveyard: '
Więc nie jest ważne skąd, ważne że jest zniszczony i wysłany na cmentarz. Nawet z pola przeciwnika odpali się u Ciebie.

Cyber Dragon Nova ma troszkę inaczej: 'If this card in your possession is sent to your Graveyard by your opponent's card effect:'
Słówko possess odnosi się do tego kto akurat daną kartę posiada, a z racji że była ona u przeciwnika to warunki nie są spełnione, karta się nie odpali.

więcej o pojęciu Possess http://yugioh.wikia.com/wiki/Possess

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 07 Grudzień, 2013, 18:29:07
Wolv
Ostatnio 23 Listopad, 2014, 23:33:09
Sergio
Ostatnio 23 Marzec, 2015, 18:51:01
Regis
Ostatnio 05 Czerwiec, 2015, 01:04:21
Izorist
Ostatnio 24 Listopad, 2015, 11:06:39
zimny123z