Wątek: Efekty potworów na cmentarzu w przypadku przejęcia przez przeciwnika  (Przeczytany 156 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czy jeżeli mój potwór dajmy na to Kozmo Landwalker jest przejęty przez Graydle Eagle to po jego zniszczeniu mogę użyć jego efektu do summonu ? I to samo pytanie tyczy sie Cyber Dragon Nova
« Ostatnia zmiana: 19 Styczeń, 2017, 12:27:18 wysłana przez Flasher »

Odp: Graydle
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Styczeń, 2017, 12:20:16 »
0
Możesz użyć efektu gdyż on wchodzi dopiero w Twoim grave czyli karta jest wtedy w Twoim posiadaniu.
« Ostatnia zmiana: 19 Styczeń, 2017, 12:25:57 wysłana przez Yano »

Flasher

Odp: Efekty potworów na cmentarzu w przypadku przejęcia przez przeciwnika
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Styczeń, 2017, 12:29:52 »
+2
Kozmo Landwalker ma zapis: 'If this card is destroyed by battle or card effect and sent to the Graveyard: '
Więc nie jest ważne skąd, ważne że jest zniszczony i wysłany na cmentarz. Nawet z pola przeciwnika odpali się u Ciebie.

Cyber Dragon Nova ma troszkę inaczej: 'If this card in your possession is sent to your Graveyard by your opponent's card effect:'
Słówko possess odnosi się do tego kto akurat daną kartę posiada, a z racji że była ona u przeciwnika to warunki nie są spełnione, karta się nie odpali.

więcej o pojęciu Possess http://yugioh.wikia.com/wiki/Possess
Inteligent tym się różni od nieinteligenta, że nie obraża się o żarty, rozumie żarty i lubi żarty. /Władysław Bartoszewski/

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
6 Odpowiedzi
594 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 07 Grudzień, 2013, 18:29:07
wysłana przez Wolv
1 Odpowiedzi
321 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 23 Listopad, 2014, 23:33:09
wysłana przez Sergio
5 Odpowiedzi
634 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 23 Marzec, 2015, 18:51:01
wysłana przez Regis
3 Odpowiedzi
255 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 05 Czerwiec, 2015, 01:04:21
wysłana przez Izorist
2 Odpowiedzi
251 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 24 Listopad, 2015, 11:06:39
wysłana przez zimny123z