Wątek: Co kiedy mój Synchro,Fusion lub Xyz potwór...  (Przeczytany 438 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kto Pyta

  • 7 0
Co kiedy mój Synchro,Fusion lub Xyz potwór...
« dnia: 18 Sierpień, 2014, 14:15:44 »
0
Witam.

Kiedy mój potwór Xyz, Synchro lub Fusion zostanie wysłany na cmentarz, to np. za pomocą karty Dark Factory of Mass Production ( Dzięki której wybieram 2 dowolne potwory z cmentarza do ręki ) to mogę wystawić bez żadnych materiałów potwora Xyz, Synchro lub Fusion? 1-Synchro: Za łóżmy że ktoś mi zniszczył Thor, Lord of the Aesir i użyje jakieś karty co przywoła moje potwory z Cmentarza do ręki to takiego właśnie Thor, Lord of the Aesir mogę przyzwać bez ofiar ( poświęcenia karty potwora )? 2-Fusion: Czy potwora typu Gem-Knight Amethyst, który jest typem potwora [AQUA/FUSION/EFFECT] zostanie zniszczony to przecież jego już wcześniej musiałem przyzwać używając potworów to raczej mogę go przyzwać bez ofiar? 3-Xyz:  jak wiadomo Lvl. potwora po prawej stronie oznacza że ma ,, Dodatni " lvl. a po lewej ,, Ujemny " Tak mają zwykłe potwory, potwory Synchro i Fusion, ale inaczej jest u potworów typu Xyz moją one lvl. ujemny . Tak jest w przypadku np. Thunder End Dragon ma on lvl. ujemny czyli praktycznie lvl. 0 czyli mogę go wystawić bez ofiar jeśli zostanie zniszczony? 4-Xyz Numer: Tu mam pytanie wielkiej wagi żeby kiedyś się nie zbłaźnić na turniejach - Czy to prawda że jak wystawie jakiegoś potwora Numer np. Numer 80: Rhapsody in Berserk to jak oglądałem anime Zexal to mówili że Numer nie może być zniszczony przez innego potwora niż Numer. Czy to prawda??

Proszę o jak najszybsze odpowiedzi.                                               Kto Pyta
« Ostatnia zmiana: 18 Sierpień, 2014, 14:17:31 wysłana przez Kto Pyta »

Odp: Co kiedy mój Synchro,Fusion lub Xyz potwór...
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Sierpień, 2014, 14:27:21 »
0
EEEE że co?

Dark Factory of Mass Production - bierzesz 2x Normal Monstery do ręki z grave... to wszystko.

Chcesz przyzwać Synchro tuner + non-tuner (wyjątki się zdarzają)
Fuzję - polimeryzacja + karty z listy (są wyjątki)
XYZ - lvl taki jak rank.

Nie anime a gra to dwie różne rzeczy. A Rhapsody mimo że ma słaby atk i def ma fajny efekt na np. LSy

@ I tak jak j4 napisał jak był dobrze przywołany (nie znegowany przez np. Solemn Warning to możesz przywołać za pomocą np. Soul Charge z grave
« Ostatnia zmiana: 18 Sierpień, 2014, 14:34:21 wysłana przez Chichotek »

j4

Odp: Co kiedy mój Synchro,Fusion lub Xyz potwór...
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Sierpień, 2014, 14:28:58 »
+1
Potwory z extra decku są tzw. semi-nomi, co oznacza, że jeżeli wcześniej zostały poprawnie przywołane odpowiednią metodą, możesz je special summonować z grave kartą taką jak Call of the Haunted. Jeżeli jednak zostały tam wysłane bez poprawnego summonu (Success Probability 0%), summon został zanegowany (Black Horn of Heaven), albo zostały przywołane nieodpowiednią metodą naginającą zasady (np. Starlight Road), nie możesz takiego monstera przywołać z grave.

Cytuj
jak oglądałem anime Zexal to mówili że Numer nie może być zniszczony przez innego potwora niż Numer. Czy to prawda??
Nie, kieruj się tym co masz napisane na kartach, a nie co widziałeś w chińskiej bajce.

Mam wrażenie że coś ci się pokićkało z Tribute Summonem i tekstami niektórych kart, polecam jeszcze raz przeczytać rulebook.
2005 - 2015
gra wspaniała, tylko karty k*

Kto Pyta

  • 7 0
Odp: Co kiedy mój Synchro,Fusion lub Xyz potwór...
« Odpowiedź #3 dnia: 18 Sierpień, 2014, 14:36:11 »
0
aha to dzięki za wytłumaczenie.  :-[ ::) :'(

więc wszystko jest okey ;D 8)

Hunt

Odp: Co kiedy mój Synchro,Fusion lub Xyz potwór...
« Odpowiedź #4 dnia: 18 Sierpień, 2014, 14:36:31 »
+1
Jeśli jakaś karta cofa potwora z grave'a do ręki to w przypadku Synchro, Fusion i XYZ, wracają one do Extra Decku (tych kart nie możesz mieć w ręce, tak żeby było jasne). Możesz je summonować z grave'a kartami, które special summonują z grave'a tylko, jeśli wcześniej zostały poprawnie summonowane (czyli przez Synchro, Fusion albo XYZ summon). Zdarzają się też takie potwory, których special summonować się nie da, ale wtedy jest to napisane na karcie. Zapraszam do działu dla początkujących, bo widzę, że powinien pomóc.
I nie, XYZy nie mają "ujemnego levela", mają rank.

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
14 Odpowiedzi
669 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 29 Wrzesień, 2015, 19:54:38
wysłana przez Cloud
0 Odpowiedzi
187 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 21 Luty, 2016, 14:46:35
wysłana przez Razmus
4 Odpowiedzi
281 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 30 Marzec, 2016, 23:12:01
wysłana przez Izorist
2 Odpowiedzi
153 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 08 Kwiecień, 2016, 21:15:14
wysłana przez KtoPyta
1 Odpowiedzi
164 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 16 Sierpień, 2016, 18:11:32
wysłana przez Izorist