Wątek: Wasze przemyślenia nt. wrześniowej banlisty :D  (Przeczytany 15114 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Soul

Odp: Wasze przemyślenia nt. wrześniowej banlisty :D
« Odpowiedź #225 dnia: 16 Sierpień, 2013, 17:14:44 »
0
Fog King to g***o bez dzieciaków.

Ale macie problem, kto powiedział, że smok ma być T1 =='. Połączenie Planta + Smoków = jeszcze więcej opcji = świetnie się tym gra. To nadal ma 3 Pot of Greedy, nadal dość łatwo wstawia 5k+ na board, ma banalny dostęp do wszystkich lv8 (Crimson Blader = lol Mermail), ma searchowalnego Debrisa, który dopóki nie oberwie Maxxem jest crazy good i ma Returna, który jest absurdem na poziomie Rekindling. I może mainować Skill Drainy, które na pierwszy rzut oka gwałcą format. Nieraz może i są ciulowe handy, bo tylko z 1 lub dwoma elementami trudno coś zrobić, a Sarko, które pomagają rozwiązać problem są teraz strasznie za wolne, ale oh well!

Gram czymś podobnym co w linku tylko bez crapnych Tetherów, z 2 Trooperami i Returnem bo mam mózg i bez Goatów, które są na maxa overhyped. Reszta to miejsce na jakieś techy.


Pograłem Mermailem - deck is still nuts. Tyle, że ja grałem Genex Engine, Mono nie próbowałem, w teorii imo jest gorszy, ale amerykańce gadają na odwrót, oh well. 3-Axis imo sucks i nawet tego nie testuje, byle hand trap i do widzenia xD.

A duel is like sex. Good players are like sex masters. They can last a long time, holding in their load while wearing down the partner, getting him ready for the finish. Bad players just furiously pound their dicks and within 30 seconds sloppily spray jizz everywhere.

Odp: Wasze przemyślenia nt. wrześniowej banlisty :D
« Odpowiedź #226 dnia: 16 Sierpień, 2013, 19:59:37 »
0
-____- Ale czemu Birdman ... Zabili mi dwa decki...

Anime-Planet.com - anime | manga | watch anime online

Odp: Wasze przemyślenia nt. wrześniowej banlisty :D
« Odpowiedź #227 dnia: 16 Sierpień, 2013, 21:14:56 »
0
To nadal ma 3 Pot of Greedy

Zasadniczo to ma 3 Card of Consonance. Sam napisałeś mi czemu PoG jest zbyt OP wiec powinieneś znać różnice. X3>

Za to się zgadzam że nadal jest cała masa opcji na gre E-Dragonami i tym razem będzie dużo więcej skillów zaangażowanych w to. Chociażby Dragon Ravine i Corseca po Lv8.

Odp: Wasze przemyślenia nt. wrześniowej banlisty :D
« Odpowiedź #228 dnia: 16 Sierpień, 2013, 21:21:24 »
0
To nadal ma 3 Pot of Greedy

Zasadniczo to ma 3 Card of Consonance. Sam napisałeś mi czemu PoG jest zbyt OP wiec powinieneś znać różnice. X3>


Z efektem dużych smoków jest jak PoG +1

Lampart

Odp: Wasze przemyślenia nt. wrześniowej banlisty :D
« Odpowiedź #229 dnia: 16 Sierpień, 2013, 22:03:29 »
+2
Żadna karta nigdy nie będzie jak PoG bo dzban chciwości robi nam +1 z niczego
Play hard or go home
Członek Kryzysu składowego
 

Number Hunting 41/100(46 TCG)

Odp: Wasze przemyślenia nt. wrześniowej banlisty :D
« Odpowiedź #230 dnia: 17 Sierpień, 2013, 02:37:43 »
0
To nadal ma 3 Pot of Greedy

Zasadniczo to ma 3 Card of Consonance. Sam napisałeś mi czemu PoG jest zbyt OP wiec powinieneś znać różnice. X3>


Z efektem dużych smoków jest jak PoG +1

Chodziło mi o Card of Consonance użyty z White Sone of Legend. Sorry, nie sprecyzowałem.

Leo

Odp: Wasze przemyślenia nt. wrześniowej banlisty :D
« Odpowiedź #231 dnia: 17 Sierpień, 2013, 08:52:47 »
+1
Wasze rozważania o podobieństwie do pog lub braku tegoż są z pewnością fascynujące oraz szalenie istotne, aczkolwiek proponowałbym dyskusję bardziej na temat. :P Rai-oh dalej na semi. Co oni kombinują o.o Dobrze, że przynajmniej nie są zbyt skąpi jeśli chodzi o zdejmowanie starszych kart z listy. :)

Regis

  • Wielki, zły i brzydki.
  • News
  • *
  • 1 732 759
Odp: Wasze przemyślenia nt. wrześniowej banlisty :D
« Odpowiedź #232 dnia: 17 Sierpień, 2013, 11:29:40 »
0
No i moim skromnym zdaniem najwięcej zyskały- co czyni je bardzo mocnym kandydatem na T1- Verze- bo nic nie straciły :P To samo Constellary, mimo 2 Tenkich- spływa im to. 2 bardzo pewne decki póki co.

Kali

Odp: Wasze przemyślenia nt. wrześniowej banlisty :D
« Odpowiedź #233 dnia: 17 Sierpień, 2013, 11:45:31 »
0
Verze straciły to że Smok nie jest T0 :)

Soul

Odp: Wasze przemyślenia nt. wrześniowej banlisty :D
« Odpowiedź #234 dnia: 17 Sierpień, 2013, 12:45:11 »
0
Oh jak ja kocham nadmierną różnorodność ; ). Wkładam 3 MST - gram z Mermailem, Smokiem, Karakuri. Wywalam MST - gram z Constellarem, Fistem, Evilswarmem. Z hand trapami podobne historie, good luck z dobieraniem ratio do maina xD.

YCS Toronto będzie cholernie zabawne, przy TAAAKIEJ ilości grywalnych decków nie ma siły by cokolwiek dobrze przetestować. Czekam tylko co złoży Jeff Jones, bo na pewno to będzie jakiś kosmos, który zdefiniuje format xD.
A duel is like sex. Good players are like sex masters. They can last a long time, holding in their load while wearing down the partner, getting him ready for the finish. Bad players just furiously pound their dicks and within 30 seconds sloppily spray jizz everywhere.

Entelarmer

Odp: Wasze przemyślenia nt. wrześniowej banlisty :D
« Odpowiedź #235 dnia: 17 Sierpień, 2013, 12:51:03 »
0
Oh jak ja kocham nadmierną różnorodność ; ). Wkładam 3 MST - gram z Mermailem, Smokiem, Karakuri. Wywalam MST - gram z Constellarem, Fistem, Evilswarmem. Z hand trapami podobne historie, good luck z dobieraniem ratio do maina xD.

True Story. ;/ btw podobno w ocg banlista wchodzi pod koniec września, nie pierwszego. xD

Odp: Wasze przemyślenia nt. wrześniowej banlisty :D
« Odpowiedź #236 dnia: 17 Sierpień, 2013, 13:00:55 »
0
Oh jak ja kocham nadmierną różnorodność ; ). Wkładam 3 MST - gram z Mermailem, Smokiem, Karakuri. Wywalam MST - gram z Constellarem, Fistem, Evilswarmem. Z hand trapami podobne historie, good luck z dobieraniem ratio do maina xD.

Fortuna cie po prostu kocha!

Soul

Odp: Wasze przemyślenia nt. wrześniowej banlisty :D
« Odpowiedź #237 dnia: 17 Sierpień, 2013, 13:02:34 »
0
No, nasza wchodzi chyba 1 września, bo Julia pisała, że Toronto jest na nową listę, dlatego coraz bardziej wierzę w to, że będziemy mieć własną xD.

Ale byłoby zabawnie jakby nasza lista okazałaby się do bani w porównaniu do OCG xD.
A duel is like sex. Good players are like sex masters. They can last a long time, holding in their load while wearing down the partner, getting him ready for the finish. Bad players just furiously pound their dicks and within 30 seconds sloppily spray jizz everywhere.

Odp: Wasze przemyślenia nt. wrześniowej banlisty :D
« Odpowiedź #238 dnia: 17 Sierpień, 2013, 17:39:43 »
0
Ale byłoby zabawnie jakby nasza lista okazałaby się do bani w porównaniu do OCG xD.

Wtedy Vanguard by zyskał na popularności (z wyjątkiem w polsce)

Odp: Wasze przemyślenia nt. wrześniowej banlisty :D
« Odpowiedź #239 dnia: 19 Sierpień, 2013, 20:04:24 »
0
ok, jutro juz będzie oficjalne dla TCG!

Trzymajcie zwieracze bo moze być burza! >:3

Soul

Odp: Wasze przemyślenia nt. wrześniowej banlisty :D
« Odpowiedź #240 dnia: 19 Sierpień, 2013, 20:55:25 »
0
Czemu mam przeczucie, że sól sypnie się gęsto xD?
A duel is like sex. Good players are like sex masters. They can last a long time, holding in their load while wearing down the partner, getting him ready for the finish. Bad players just furiously pound their dicks and within 30 seconds sloppily spray jizz everywhere.

Odp: Wasze przemyślenia nt. wrześniowej banlisty :D
« Odpowiedź #241 dnia: 19 Sierpień, 2013, 21:00:49 »
0
Czemu mam przeczucie, że sól sypnie się gęsto xD?

Już niedługo zima, trzeba będzie zapas, żeby drogi dały radę.
You can't rule out the possibility simply because it's highly unlikely. Expect the unexpected. The absence of evidence is not the evidence of absence.

Odp: Wasze przemyślenia nt. wrześniowej banlisty :D
« Odpowiedź #242 dnia: 19 Sierpień, 2013, 23:47:56 »
0
Czemu mam przeczucie, że sól sypnie się gęsto xD?

Już niedługo zima, trzeba będzie zapas, żeby drogi dały radę.

Tewart sypnie solą już teraz by kierowców zima nie zaskoczyła :D

Odp: Wasze przemyślenia nt. wrześniowej banlisty :D
« Odpowiedź #243 dnia: 21 Sierpień, 2013, 00:36:37 »
0
Coś na razie cicho.

Zwlekają dla dramatycznego efektu, czy mamy się szykować na slow format?

Hunt

Odp: Wasze przemyślenia nt. wrześniowej banlisty :D
« Odpowiedź #244 dnia: 21 Sierpień, 2013, 00:51:30 »
0
Masz odliczanie pod shoutboxem, podobno podali konkretną godzinę.

Odp: Wasze przemyślenia nt. wrześniowej banlisty :D
« Odpowiedź #245 dnia: 21 Sierpień, 2013, 07:28:06 »
0
Burza walnęła w nocy i walnęła MOCNO!

Ta lista to praktycznie HOLOKAUST na obecnej mecie.

Banned:
BURNER, DRAGON RULER OF SPARKS
ELEMENTAL HERO STRATOS
LIGHTNING, DRAGON RULER OF DRAFTS
REACTAN, DRAGON RULER OF PEBBLES
STREAM, DRAGON RULER OF DROPLETS
NUMBER 16: SHOCK MASTER
CARD DESTRUCTION
GATEWAY OF THE SIX
HEAVY STORM
MONSTER REBORN
POT OF AVARICE
SPELLBOOK OF JUDGMENT
SUPER REJUVENATION
SOLEMN JUDGMENT
ULTIMATE OFFERING

Limited:
ATLANTEAN DRAGOONS
BROTHERHOOD OF THE FIRE FIST - SPIRIT
DEEP SEA DIVA
GENEX ALLY BIRDMAN
RESCUE RABBIT
THUNDER KING RAI-OH
EVIGISHKI MIND AUGUS
DEWLOREN, TIGER KING OF THE ICE BARRIER
CONSTELLAR PTOLEMY M7
DIMENSIONAL FISSURE
GOLD SARCOPHAGUS
ROYAL TRIBUTE
BOTTOMLESS TRAP HOLE
COMPULSORY EVACUATION DEVICE
ERADICATOR EPIDEMIC VIRUS
MACRO COSMOS
SOUL DRAIN
TORRENTIAL TRIBUTE

Semi-Limited:
MEZUKI
PLAGUESPREADER ZOMBIE
T.G. STRIKER
FIRE FORMATION - TENKI
DIMENSIONAL PRISON

Unlimited:
DESTINY HERO - MALICIOUS
THE AGENT OF MYSTERY -EARTH
TSUKUYOMI
A HERO LIVES
BLACK WHIRLWIND
E - EMERGENCY CALL
HIERATIC SEAL OF CONVOCATION
POT OF DUALITY
SCAPEGOAT


Ten format moze byc ciekawy!
PS. kondolencje dla tych co kupili Trishe >^^<

« Ostatnia zmiana: 22 Sierpień, 2013, 17:52:47 wysłana przez Greycat Bakura »

Odp: Wasze przemyślenia nt. wrześniowej banlisty :D
« Odpowiedź #246 dnia: 21 Sierpień, 2013, 10:31:53 »
+1
O kurde nie spodziewałem się że aż takie zmiany mogą być wprowadzone w jedną liste. Kurcze ten ban Stratosa mnie troche boli no cóż za to oddali kolejnego E-Calla i A Hero Lives, Mezuki na 2 O_O trochę za późno ale zobaczymy czy to choć trochę ożywi zombiaki; reborn, poa, card dest, gateway i heavy to cios dla większości decków, które ich używały poza staplami (dziwie się że nie oddali Trunady jak to już wcześniej robili). Co do ważniejszych zmian, małe smoki ubite, nie ma reju, spellbook nie ma judgmenta, jedyne co w tej liście pozytywnego to możliwy powrót BW poprzez unli whirlwinda no i przynajmniej dla mnie unli malicji i unli Earth :P.

Kali

Odp: Wasze przemyślenia nt. wrześniowej banlisty :D
« Odpowiedź #247 dnia: 21 Sierpień, 2013, 10:50:46 »
+2
HOLY f**k XD

Drewko

Odp: Wasze przemyślenia nt. wrześniowej banlisty :D
« Odpowiedź #248 dnia: 21 Sierpień, 2013, 11:02:08 »
0
Ale pierdolnięcie...
Ale to chyba pierwsza lista od wielu lat która robi to co ma zrobić. Całkowity przewrót gry, usunięcie większości problematycznych kart. Trzeba nad tą listą posiedzieć chwilę dłużej by ogarnąć co się stało i co może być teraz pro.
"Does it hurt, Fenice? I'm sorry. But I didn't build you to be put on a shelf for display. I built you to win! The Gunpla I made... My Wing Gundam Fenice... I made you to show the world that you're the strongest! So... Just hang in there a little longer. Okay, partner?"

Leo

Odp: Wasze przemyślenia nt. wrześniowej banlisty :D
« Odpowiedź #249 dnia: 21 Sierpień, 2013, 12:01:11 »
0
Tę listę to chyba z pistoletem przy skroni układali ("I ani waż się zostawić choć jednego brokena!"). Jeżeli następne bańki będą tak rewolucyjne jak ta, to wkrótce zamiast advanced na turniejach będzie obowiązywał mega-banned. :O
Udupili większość auto-winów i kart robiących plusy tylko dlatego, że się je dobiera.
Mezuki na semi, całkowite zdjęcie malicji i earth mocno dziwne imho, ale ostatecznie chyba na plus. Dobrze, że z Tengu nie kombinowali. xD
Brak Heavy po raz kolejny postawi grę na głowie. Limity mocniejszych/bardziej przydatnych trapów (+ban judgmenta) to kolejny skutek bana dla Storma. Limit EEV moim zdaniem na duży plus, bo karta stała się zbyt przypałowa ostatnio.
Limit Rai-Oh przy jednoczesnym poprawieniu consistency BW czy agentów to raczej zły pomysł, podobnie jak limitowanie użytecznych kart do side'a jak macro, fissure, drain (co po raz kolejny jest skutkiem bana dla storma).
Ujebali również Stratosa i Solemna - to chyab też można powiązać z banem Storma. Wszystkie drogi prowadzą do Storma po prostu. xD
____________________________
Ogólnie jestem w szoku, takich czystek to nawet w najbardziej optymistycznych przewidywaniach bym nie wypisał! O.o

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
83 Odpowiedzi
4937 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 20 Marzec, 2014, 03:34:57
wysłana przez Izorist
117 Odpowiedzi
5471 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 25 Wrzesień, 2014, 20:24:10
wysłana przez Izorist
14 Odpowiedzi
975 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 21 Listopad, 2014, 14:59:38
wysłana przez Yuri
12 Odpowiedzi
465 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 24 Sierpień, 2015, 18:19:12
wysłana przez Wojas021
1 Odpowiedzi
225 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 16 Sierpień, 2016, 14:50:43
wysłana przez Kali