Wątek: top tier deck  (Przeczytany 1675 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Situran

  • 11 0
top tier deck
« dnia: 06 Listopad, 2013, 17:40:22 »
0
mam takie pytanie jakie sa najlepsze z najlepszych decki? bo tu 2 sa pokazane top tiery ale tak nie zaciekawie wydaja, bo kazda z nich w wiekszosci przypadkow mozna zwyklymi samuraiami pocisnac ;]

Odp: top tier deck
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Listopad, 2013, 17:54:05 »
0
What ? Rulera samurajem ograć ? W marzeniach chyba...

Kanashimi Tomo

Odp: top tier deck
« Odpowiedź #2 dnia: 06 Listopad, 2013, 18:08:08 »
0
Słaby troll jest słaby xD

Shi Ena zabieramy Big Eyem i wielki płacz....ze śmiechu z teorii "Six Samsem ograsz Top Tiery" xD
“Play interests me very much," said Hermann: "but I am not in the position to sacrifice the necessary in the hope of winning the superfluous.” - Alexander Pushkin

Odp: top tier deck
« Odpowiedź #3 dnia: 06 Listopad, 2013, 18:25:31 »
0
ej, czemu tutaj jak ktoś nie umie budowac decka/nie do końca ogarnia karciankę/metę to zaraz mówicie, że troll?xd
"Świat wyszedł z orbit - i mnież to los srogi każe prostować jego błędne drogi."

Zapraszam na mój kanał YT: http://www.youtube.com/channel/UCL-vpn17W9FzAF1U-iczOuQ/feed


Odp: top tier deck
« Odpowiedź #4 dnia: 06 Listopad, 2013, 18:34:41 »
+1
bo ma 1 wiadomość wysłaną na forum tylko ? xD

Odp: top tier deck
« Odpowiedź #5 dnia: 06 Listopad, 2013, 19:18:30 »
+1
To tak niefajnie sie nabijać

Odp: top tier deck
« Odpowiedź #6 dnia: 06 Listopad, 2013, 20:07:44 »
0
E tam Samurajem da się ograć smoka, tylko potrzeba 3x Vanity's Emptiness :)

Odp: top tier deck
« Odpowiedź #7 dnia: 06 Listopad, 2013, 20:13:21 »
0
E tam Samurajem da się ograć smoka, tylko potrzeba 3x Vanity's Emptiness :)

blaster pozdro :P

Regis

Odp: top tier deck
« Odpowiedź #8 dnia: 06 Listopad, 2013, 20:31:57 »
+2
Cytuj
blaster pozdro :P

Stardust Spark Dragon pozdro.

Lampart

Odp: top tier deck
« Odpowiedź #9 dnia: 06 Listopad, 2013, 20:40:16 »
+1
TCG Europa pozdro
Play hard or go home
Członek Kryzysu składowego
 

Number Hunting 41/100(46 TCG)

Regis

Odp: top tier deck
« Odpowiedź #10 dnia: 06 Listopad, 2013, 20:44:46 »
0
Cytuj
TCG Europa pozdro

czytanie ze zrozumieniem stoi na dupnym poziomie pozdro -.-

pisane gdzies, ze o nasze podwórko chodzi? Nie? To nie madrz sie. Może ziomkowi chodziło o gre na DNie.

Lampart

Odp: top tier deck
« Odpowiedź #11 dnia: 06 Listopad, 2013, 20:52:40 »
+1
No tak przepraszam Ciągle na tym forum gadamy o OCG
Docelowo to forum jest o grze w pl,jeżeli jest inaczej to gość powinien zaznaczyć -.-
Play hard or go home
Członek Kryzysu składowego
 

Number Hunting 41/100(46 TCG)

Regis

Odp: top tier deck
« Odpowiedź #12 dnia: 06 Listopad, 2013, 21:02:30 »
0
Cytuj
mieszka w polsce, mowi po polsku, ma polskie obywatelstwo, matke i ojca polka wiec kutfa gra w polskie yugioh

Przyklad mądry jak kazdy twój. Sprecyzowal, czy gra na necie tylko w "polskie yugioh"? Nie? j.w.

Cytuj
No tak przepraszam Ciągle na tym forum gadamy o OCG
Docelowo to forum jest o grze w pl,jeżeli jest inaczej to gość powinien zaznaczyć -.-

Docelowo, zarówno jak jak i Ty możemy oddać ikonke Newsmenów i zrobic wylyź, bo połowa tematów z tego działu, Deck Workstation itd jest o kartach, którym do Polski nie spieszno. Proste.

Lampart

Odp: top tier deck
« Odpowiedź #13 dnia: 06 Listopad, 2013, 21:04:45 »
0
To jest Deck strategy -.- Wymień karty które w Polsce się nie znajdują z tego działu
Play hard or go home
Członek Kryzysu składowego
 

Number Hunting 41/100(46 TCG)

Regis

Odp: top tier deck
« Odpowiedź #14 dnia: 06 Listopad, 2013, 21:28:32 »
0
Cytuj
jak jesteś Polakiem i grasz na necie kartami których w PL nie możesz grać to weź się nawet nie przyznawaj

Oczywiście, ze gram, bo w przeciwnym razie musialbym być palantem twojego pokroju, by nie testować świeżo wydanych kart i nie mieć świadomości ich potencjału. Grasz na necie tylko obecnymi metadeckami, którymi mozna grać tylko w Europie? To wylyź złożyć sobie pasjansa, bo szczególnie w obecnej mecie jest to równie pasjonujace.

Cytuj
To jest Deck strategy -.- Wymień karty które w Polsce się nie znajdują z tego działu

O to mi tylko chodzi. To jest Deck Strategy, w którym pisze ziomek grający zapewne na necie, pytający o najlepsze decki i uwazający, ze gnoi je podstawowym Samurajem co świadczy o tym, ze albo jest wybitnie poczatkujący, albo to trol. Po prostu nie ten dział. Tu powinien być tylko regulamin działu, state of game i top decki na bieżąco aktualizowane i nic ponad to. Tyle ode mnie.

Odp: top tier deck
« Odpowiedź #15 dnia: 06 Listopad, 2013, 21:41:22 »
0
Świadczyć też moze o tym, iż jest początkującym graczem na Dnie, wiec rank niski co za tym idzie slabi przeciwnicy. I bez spiny bo to trochę glupie xd nie sadzicie? Co nie zmienia faktu, ze Heat jest największym fejmem forum :D Uwielbiam tego komentarze xd

Kanashimi Tomo

Odp: top tier deck
« Odpowiedź #16 dnia: 06 Listopad, 2013, 21:41:47 »
+10
Regis HULK MODE ACTIVATE!
Regis flejmić,Regis Hejcić,ty być palant,ja być snickers xD
“Play interests me very much," said Hermann: "but I am not in the position to sacrifice the necessary in the hope of winning the superfluous.” - Alexander Pushkin

Regis

Odp: top tier deck
« Odpowiedź #17 dnia: 06 Listopad, 2013, 22:13:49 »
0
Cytuj
czyli znaczy ze marnujesz czas na granie kartami ktorymi grac nie mozesz + nie ogarniasz naszej metki bo jej nie grasz xD super lapiesz skill graty xD

baw mnie dalej chopcze xD

Odp: top tier deck
« Odpowiedź #18 dnia: 07 Listopad, 2013, 01:16:17 »
+3
Cytuj
jak jesteś Polakiem i grasz na necie kartami których w PL nie możesz grać to weź się nawet nie przyznawaj

Oczywiście, ze gram, bo w przeciwnym razie musialbym być palantem twojego pokroju, by nie testować świeżo wydanych kart i nie mieć świadomości ich potencjału. Grasz na necie tylko obecnymi metadeckami, którymi mozna grać tylko w Europie? To wylyź złożyć sobie pasjansa, bo szczególnie w obecnej mecie jest to równie pasjonujace.

czyli znaczy ze marnujesz czas na granie kartami ktorymi grac nie mozesz + nie ogarniasz naszej metki bo jej nie grasz xD super lapiesz skill graty xD

Uczy się grać z kartami, które niedługo u nas wyjdą :D Skill pozostanie. ;>

A co do Blastera.
A) najpierw musisz mieć innego fire'a w ręce (czasem jest to problematyczne)
B)oczywiście, że odpalę go jak tępak na początku twojej rundy, żebyś wiedział, że on tam jest, a nie w chainie do special summonu.
C) smok to przykra talia :<
D)ten post bez punktu C, nie mógłby istnieć.
E) Emptiness jest za drogi :<
F)jestem biednym polakiem cebulakiem i gram w polskie yugioh.
G) wy grający w polskie yugioh(pokażcie mi karty w języku polskim), czekajcie aż przyjdzie Artur Korwin-Wilczy krul yugioh i zmasakruje waszą zaściankowość
H)pisałem tego posta na trzeźwo.
I) niestety :<
« Ostatnia zmiana: 07 Listopad, 2013, 01:23:35 wysłana przez Blacks »

Situran

  • 11 0
Odp: top tier deck
« Odpowiedź #19 dnia: 07 Listopad, 2013, 18:53:06 »
0
eeeeeeee ja tez tak myśle... z chęcią zagram z jakimś rullerem na dn najchętniej od zaraz xD

Miki

Odp: top tier deck
« Odpowiedź #20 dnia: 10 Listopad, 2013, 11:08:28 »
0
eeeeeeee ja tez tak myśle... z chęcią zagram z jakimś rullerem na dn najchętniej od zaraz xD
Chętnie zapraszam info na pw.
Dwa powinien być temat gdzie biedne dziecki mogą sobie poszczekać na siebie nawzajem, co by nie spamować w temacie potencjalnego nowego gracza. Podziwiam was za wkład w budowanie polskiej sceny

This is where the fun begins!

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
18 Odpowiedzi
2472 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 02 Grudzień, 2013, 23:55:08
wysłana przez j4
20 Odpowiedzi
1204 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 08 Maj, 2014, 22:34:58
wysłana przez Speicher
0 Odpowiedzi
371 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 27 Czerwiec, 2014, 08:26:27
wysłana przez Kanashimi Tomo
5 Odpowiedzi
509 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 12 Czerwiec, 2015, 04:17:44
wysłana przez rockmaniak
1 Odpowiedzi
829 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 20 Luty, 2016, 23:59:27
wysłana przez Razmus