Żadnej rewolucji pewnie w lipcu nie będzie (a może jednak?), będzie natomiast kolejna zmiana banlisty. Już 13 lipca wejdzie w życie kolejna krótka bańka, które jak zwykle rozwiąże masę problemów, przy okazji stwarzając dwa razy tyle kolejnych.
Ten temat ma na celu dyskusję na temat banlisty - za równo obecnej jak i tej lipcowej. Piszcie co wam się obecnie w grze podoba, a co nie i powinno ulec zmianie. Można również podawać swoje propozycje odnośnie wyglądu bańki, później można będzie sobie porównać, kto był najbliższy prawdy przy odgadywaniu.
Jeszcze jedno i najważniejsze: kultura drodzy panie i panowie! Jak was znam to pewnie się nie uda, ale chociaż postarajcie się ograniczyć flame do minimum
Czas, start! Wstęga przecięta, dyskusję uważam za otwartą!
EDIT: Trzymajcie wysoki poziom dyskusji oraz choć odrobinę realizmu w swoich przewidywaniach
Bany:
BRAK (W ciągu ostatnich paru miesięcy chyba nie wyszło nic na tyle połamanego, żeby musiało iść na bana?)
Limited(1):
-
Bujingi Crane (Macie
Bujingi Sinyou więc bilans się zgadza)
-
Judgment Dragon (Znany i lubiany Smok. Śmieszne warunki przyzwania, niesamowity efekt i 3k ATK. Wraz z wyjściem nowego supportu lightsworny stają się dużo potężniejsze oraz stabilniejsze (niemniej wciąż jest to lucksack.dek ;p) Limit JD oznaczałby mniejszą ilość absurdalnie potężnych kart, z którymi trzeba by sobie poradzić w jednym duelu. Na brak bossów nie można narzekać - są jeszcze lightraye, Sephylon oraz Michał. Mam nadzieję, że czas JD wreszcie nadszedł!)
-
Bujincarnation (Recykling bujin/-gi + summon 2 potworów w jednym wraz ze śmiesznym ograniczeniem odnośnie xyzów. Brak klauzulki 'once per turn' czyni tę kartę jeszcze bardziej irytującą)
-
Soul Charge (Rekindling z "kosztem" za to o niebo bardziej uniwersalny. Przyczynia się zakładania chamskich locków oraz niemal nieprzełamywalnych setupów, a i jakiś hand loop można z tym wykręcić) Na 1, żeby zminimalizować szanse otwarcia z SC.
-
Geargiagear (Niby wolne, i niby kolejna karta z klauzulką 'Once per turn', ale... no nie da się ukryć... przewaga jaką generuje po odpaleniu go 1st turn to jakaś pomyłka. Jednokartowy rank 4 + dalsze combosy, często kończące się albo super setupem, albo OTK) Alternatywą byłby limit
Gear Gigant X, ale to chyba byłby zbyt duży cios
-
Skill Drain (Niby mozna to obejść, niemniej nadal jest to szalenie upierdliwy floodgate. Potrafi zablokować lwią część niektórych decków. Myślę, że powinien zagrzać miejsce na liście podobnie jak Macro czy Soul Drain)
Limited(2):
Nie mam pomysłów. Może
Reckless Greed? Ewentualnie kolejne karty mające spory potencjał, a którymi właściwie nikt nie gra, np.
Dandylion albo
Magician of Faith?
un-limited(3):
Tragoedia?
Summoner Monk?
The Transmigration Prophecy?
Karty z PRIO wywołują też sporo kontrowersji (
Artifact Sanctum chociażby) czy grane niemal wszędzie ręce, ale nie sądzę, żeby jakakolwiek siła była w stanie je ruszyć ;o