Yu-Gi-Oh! TCG Polska
Serce Kart => Yu-Gi-Oh! Ogólnie => Wątek zaczęty przez: Kiya w 07 Grudzień, 2013, 02:04:10
-
Mam potrzebę by widzieć, jaka część mechaniki gry/efekty są najbardziej irytujące z perspektywy graczy z nich korzystających i ich przeciwników.
I want it because of reasons.
-
Przeprowadzasz jakieś badanie z psychologii czy co? ;o
Zresztą, napiszę coś, bo czemu by nie...
1. Robienie czegoś z niczego (a) (Infernity)
2. Robienie czegoś z niczego (b) (random mill po random gratisy tzw. "plusy z d**y", tutaj królują lightsworny i e-smoki)
-
Przeprowadzasz jakieś badanie z psychologii czy co? ;o
Zresztą, napiszę coś, bo czemu by nie...
1. Robienie czegoś z niczego (a) (Infernity)
2. Robienie czegoś z niczego (b) (random mill po random gratisy tzw. "plusy z d**y", tutaj królują lightsworny i e-smoki)
Zapewne bada rynek by złożyć najbardziej irytujący deck.
Mnie najbardziej irytuje mechanika - rzucam final countdowna i przez 10 twoich tur bronię się.
Potem Chain burn.
Potem Exodia FTK.
Tyle ;D
-
2 Chain Energy w polu...
-
2 Chain Energy w polu...
Co jest w tym irytującego?
-
bez konkretnych przykladów bo nie pamiętam w tej chwili, ale gdy są 2 karty z takim samym efektem na papierze, a rulingi mają różne "bo tak i tyle"
każda karta co ma x (a x jest dosc duze) stron rulingów, jeśli tyle potrzeba to coś z mechaniką tej karty jest nie tak
-
Karty bez PSCT.