Wątek: Bania goni banię, niech ta bania nie ustanie... Banlista luty (?) 2016  (Przeczytany 2005 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Leo

Dzień dobry wieczór! Serdecznie zapraszam do dyskusji na temat nadchodzącej wielkimi krokami banlisty Luty '16 (przypuszczalnie...)! Obecny stan gry można określić tylko jako burdel, który wraz z wyjściem BOSHa zmieni się w drogi luksusowy burdel ;D Jak zapewne każdy wie brokeny latają na lewo i prawo, wysearchować można niemal wszystko, a OTKi i chore comba nie wymagają już nawet notesu z rozpiską "krok po kroku". W skrócie: Jest źle. Na banlistę nuklearną jak ta pamiętna z września 2013 raczej nie ma co liczyć, ale jednak jest jakaś iskierka nadziei, że W lutym nastąpią chociaż minimalnie pożyteczne zmiany.
Tyle tytułem wstępu. Dyskutujcie o wszystkim związanym z nadchodzącą lub obecną banlistą. Przewidywania, komentarze czy też kpiny z głupich opinii kolegów - wszystkie chwyty dozwolone, ale w granicach przywoitości i kultury. Chamstwa nie zniesę! :P

Żeby nie kończyć tak dobrze zapowiadającego się posta podam swoje "typy" :) :

BAN:

- Raigeki - 1 % szans na tego bana, typuję to z przekonania :(

LIMITED:

Dark Magician of Chaos - DMOC dostał już reprint z erratą więc chyba nie będą go dłużej trzymać na banie.
Tribe-Infecting Virus - Stary i działający już tylko na niektóre (też stare) decki.
Elder Entity Norden - Każdy summon tego pana to w praktyce darmowy rank4 (lub jakiś synchro). Możliwe, żen ie jest już taki groźny jak tuż po wyjściu tinów, ale że Konami działa z lekkim opóźnieniem, to zapewne dostanie limit. ;D
Evilswarm Exciton Knight - ban niezasłużony - świetna opcja na jako-takie kontrolowanie pendulum decków (a tak realistycznie rzecz biorąc, to wróci dopiero za 2 bańki :/ ).
Reasoning - Infernoidy oraz ostatnio także Kozmo. O ile dawniej karta ta robiła dokładnie to co miała napisane w tekście, to teraz głównie służy masowemu ładowaniu grave'a kartami, przy okazji czasami dając potwora gratis. Limit pozostaje póki co w sferze moich marzeń, bo na 99 % tego nie ruszą ;p
Wavering Eyes - groźna karta, wielofunkcyjna i czyni potyczki pendulum decków jeszcze bardziej idiotycznymi... ;o

i... no kurde, może wreszcie Sangan albo Wiedźma na 1? :/


SEMI:

Artifact Moralltach - czasy jego świetności już minęły.
Dandylion - j.w. - gra raczej od tego nie imploduje.
Allure of Darkness - tyle drawerów, a tylko ten ciągle na limicie. Nawet wysyła potwory gdzieś, gdzie nie są tak łatwo dostępne jak na grave. ;p Na próbę.
El Shaddoll Fusion - bo niesprawiedliwy overkill jest niesprawiedliwy.

OFF LIMIT:

Debris Dragon, Tragoedia, Dark Hole i pozostałe równie mało istotne karty.

Hitów w składniki Pepe.deku nie przewiduję, ale niewykluczone, że jeśli zbytnio zdominuje grę zostanie chociaż odrobinę osłabiony.


Więcej grzechów nie pamiętam. Ciekawe jak mało z tego się sprawdzi i jak dużo więcej głupich ruchów dostaniemy w zamian. Dyskusję uznaję za otwartą! ;p

« Ostatnia zmiana: 08 Styczeń, 2016, 20:46:13 wysłana przez Leo »

Odp: Bania goni banię, niech ta bania nie ustanie... Banlista luty (?) 2016
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Styczeń, 2016, 20:45:36 »
0
Zgadzam się z praktycznie wszystkim powyżej.
Allure of Darkness mogłoby być za dobre w kozmo (trudności wracania z banisha? a co to takiego?)

Z moich dodatków;
Neo-Spacian Grand Mole spokojnie mógłby pójść na 2 albo 3.
No matter how subtle the wizard, a knife between the shoulder blades will seriously cramp his style.  /Steven Brust, Vlad Taltos series/

Regis

Odp: Bania goni banię, niech ta bania nie ustanie... Banlista luty (?) 2016
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Styczeń, 2016, 22:02:42 »
0
Co wiadomo na 100%- banka będzie nudna, rewolucyjnych hitów na niej nie będzie.

Tu będzie sekcja pt: "POWINNO". Jednak "powinno" wg. Konami znaczy tyle samo co "bitch please" więc te karty napewno z potencjalnym swym ulokowaniem nie będą miały nic wspólnego:

-Powinno na banie być Raigeki. Powinno, ale nie będzie, bo mimo iż jest to głupia karta jugioł to mam wrażenie, że z premedytacją podobnie jak swego czasu z BLS-em stara się ją na stałe zaaklimatyzować w "dziale kart niezakazanych" :P Ma to swój plus, bo w starciu z powercreepem jaki już nam zafundowały Magiciany i jaki nam zafundują PePe może się okazać, że jej pojedyncza sztuka umożliwi nie raz przetrwanie jednej tury w starciu z tymi chorymi deckami. Minus jest taki, że oponent będzie myślał zupełnie tak samo i też w razie czego będzie ją posiadał xD

-Powinno z bana zejść Evilswarm Exciton Knight. Powinno ale nie zejdzie, no bo zdecydowanie ciekawszym i bardziej skillowym radzeniem sobie z Pendulum deckami jest oczywiste wygranie kostki i zrobienie +10 jako pierwszemu rzecz jasna swoim Pendulum deckiem, który oczywiscie kazdy będzie posiadał (no bo jak to tak grac czyms innym niż Pendulum deckiem skoro Konami tak łaskawie nas uracza BOSH-em)

-Powinno na banie być Wavering Eyes. Powinno, ale nie będzie, bo paradoksalnie jak to któryś z naszych użytkowników już na CYF-ie poruszał i podpisuje się pod tym obiema rekami to jest skillowa karta. Nie można tego ot tak sobie rzucić na pałe. A jak wiadomo Konami nie ma w zwyczaju ruszania pojedynczych skillowych kart. Ma za to w zwyczaju eksterminację całych skillowych decków :D dlatego też w tym punkcie mógłbym z biegu dopisać, że "powinno" się zwrócić sporo absurdalnych hitów, które ostatnio szczególnie dotkneły Nekroza, Shaddolla, już o Bogu Ducha winnym Cannahawku nie wspomnę. Powinno, ale się nie zwróci.

Tu skończę śmieszkowanie, bo wybrałem te propozycje "powinno" jako tylko te najbardziej na czasie. Obok nich powinny być takie smaczki jak chociżby bany dla BLSa, DADa, Limitera, czy wszelkich raków umożliwiających FTK, ale wiadomo nie od dzisiaj, że te karty tych pozycji nie zobaczą.

Co do wypowiedzi Lea nie widzę sensu limita dla Nordena. Raz, ze to karta ban or free. Dwa, że ze względu na  Pepe znacznie bliżej jej do free, bo każda zabawka (nawet jeśli już w jakimś sensie się sprzedała) umożliwiająca jeszcze szybsze dossanie się do kwintesencji decku (który jeszcze się nie sprzedał) jakim jest rank 4, lub Ptolemeusz w Infinity nie może ot tak dostać jakiegoś tam limita w trakcie rozkwitu tego decku^^
Poza tym osobiście zrobiłbym to co w Japonii, czyli hitnął jakimś limitem w Instant Fusion, by pokazać, że niby coś się tam robi w związku z tym konkretnym przypadkiem, a właściwe dosadne ruchy zostawić na kolejną (lub na trzecią później w kolejności xD) banke.

Co do Reasoning zgodzę się z Kozmo, bo kosmetycznie też jakiś hit dostać winno. Ale Infernoid? Ludzie pls, przecież to wciąż fart deck. To tak jak jeszcze wieki wstecz na DGZcie, na Organizacji, na Pojo (kek) czy na naszym rodzinnym starym SF ludzie co banke pisali, że jak to tak, że JD nie jest na limicie, bądź na banie, bo taki LS może zarówno gunwo zrobic jak i raz na 10 gier przeorać komuś tyłek... i tak wszyscy pisali... z roku na rok coraz mniej się wspominało o tym JD... i w sumie teraz nobody gives a shit :P i tak z Infernoidem będzie. Ma trochę więcej rakowych zabawek niż LS, ale to wciąż fart deck.

Dark Magician of Chaos na 100% powinien zejść. Jest wiele już mało znaczących limitów czy semi, które powinny zejść, ale to wciąż typowanie na zasadzie ruletki, bo wiele ww. starych, słabszych limitów/semi już kilka formatów temu obstawiano zobaczenie słońca unlimitu i nic z tego nie wyszło.

Mnie osobiście ciekawi następna banka. A konkretnie co i czy cokolwiek zrobią z Magicianami podczas teoretycznej dominacji PePe jak to miało miejsce w Niponii czy też kompletnie oleją sprawę.

West

Odp: Bania goni banię, niech ta bania nie ustanie... Banlista luty (?) 2016
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Styczeń, 2016, 23:41:30 »
0
Jako że żadne zadowalające mnie hity nie mają prawa bytu w najbliższej przyszłości, mam tylko jedno życzenie.
FREE STRATOS
#fanboymodeon
"The first step in solving any problem is recognizing there is one" - Jeff Daniels

"If the important thing is to participate, then it must also be important to participate in the work of avoiding participation. If anything can be considered experience, then the experience of not experiencing anything must also have value. Rather, nobody experiencing anything, could be a precious thing." - Hachiman Hikigaya

Illidan

Odp: Bania goni banię, niech ta bania nie ustanie... Banlista luty (?) 2016
« Odpowiedź #4 dnia: 09 Styczeń, 2016, 09:30:36 »
0
Z mojego punktu widzenia na liście znajdzie się jeszcze ban dla  Tellarknight Ptolemaeus, którego brak trochę zredukuje siłę pepe i odbierze im szanse na Cyber Dragon Infinity. Swego czasu był już podobny zabieg, gdy zlimitowali Gateway of the Six miesiąc po premierze nowych samurajów. 

Regis

Odp: Bania goni banię, niech ta bania nie ustanie... Banlista luty (?) 2016
« Odpowiedź #5 dnia: 09 Styczeń, 2016, 10:19:27 »
0
serio wierzysz, że to zrobią? xD

Odp: Bania goni banię, niech ta bania nie ustanie... Banlista luty (?) 2016
« Odpowiedź #6 dnia: 09 Styczeń, 2016, 11:36:02 »
0
Ban:
Performage Damage Juggler
Raigeki
Limit:
Lavalval Chain( jeśli nie będzie Juglera to mogliby w sumie :D )
El Shaddoll Construct
Wavering Eyes
Sangan ( Co on robi na banie :o )
Unlimit:
Dark Hole

Kanashimi Tomo

Odp: Bania goni banię, niech ta bania nie ustanie... Banlista luty (?) 2016
« Odpowiedź #7 dnia: 09 Styczeń, 2016, 12:48:33 »
0
Ban :
Tellarknight Ptolemaeus - Aby Machine decki jako jedyne miały dostęp do Infinity

Limit :
Dark Magician of Chaos - Errata
Fishborg Blaster - Czy ktoś o tym pamięta? Na próbę. Zapewne skończy jako tech do Mermaila, ale w.e
Performage Damage Juggler - Zabieg niczym Brio w Nekrozie czy Preparka, ale ostrzejszy
Wavering Eyes - "aby 4ty efekt nigdy się już nie wypełnił" :kappa:
Wind-Up Carrier Zenmaity - niech nakręcanki mają trochę miłości po tym wszystkim

Semi :
Deep Sea Diva - to albo unlimit, BOSH musi się sprzedać
Infernity Archfiend - bo czemu nie, synchro wersja przynajmniej odżyłaby
Inzektor Hornet - Inzektory nie grają, jeden Hornet więcej nie zrobi różnicy.
Wind-Up Magician - tak, jak Zenmaity

Unlimit :
Honest - Czy ktoś tym gra?
Tragoedia - to samo
Dragon Ravine - No Rulers, no problem

Wiadomo, lista zapowiada się na małą i chociaż par

Side note w kwestii Sangana - Wypuszczą go (i Wiedźmę jako bonus) jak zbiją interes na "Mistake(n)" kartach. Muszą jakoś zakończyć historię małego stworka ^^'
“Play interests me very much," said Hermann: "but I am not in the position to sacrifice the necessary in the hope of winning the superfluous.” - Alexander Pushkin

Lampart

Odp: Bania goni banię, niech ta bania nie ustanie... Banlista luty (?) 2016
« Odpowiedź #8 dnia: 09 Styczeń, 2016, 13:03:11 »
0
Nikt nie widzi najbardziej problematycznej karty w pepe. Chciałbym bana Performage Trapeze Magician To on stoi za kończeniem 90% gierek w 1-2 tury
Play hard or go home
Członek Kryzysu składowego
 

Number Hunting 41/100(46 TCG)

Kanashimi Tomo

Odp: Bania goni banię, niech ta bania nie ustanie... Banlista luty (?) 2016
« Odpowiedź #9 dnia: 09 Styczeń, 2016, 13:05:46 »
0
Zapewne nikt go nie widzi jako problem ;D
“Play interests me very much," said Hermann: "but I am not in the position to sacrifice the necessary in the hope of winning the superfluous.” - Alexander Pushkin

Odp: Bania goni banię, niech ta bania nie ustanie... Banlista luty (?) 2016
« Odpowiedź #10 dnia: 09 Styczeń, 2016, 14:08:25 »
0
W mojej liście życzeń są tylko 2 pozycje które powinny opuścić banlistę, która być może okaże się znacznie dłuższa niż to co jest w jednym poście z największą ilością propozycji...no ale to czas pokaże #przypuszczenia Co do tych pozycji to proszę na 1:

- El Shaddoll Construct
- Evilswarm Exciton Knight

Odp: Bania goni banię, niech ta bania nie ustanie... Banlista luty (?) 2016
« Odpowiedź #11 dnia: 09 Styczeń, 2016, 20:11:35 »
0
Shurit na 3 i exciton to może pogadamy xd Kappa
"Świat wyszedł z orbit - i mnież to los srogi każe prostować jego błędne drogi."

Zapraszam na mój kanał YT: http://www.youtube.com/channel/UCL-vpn17W9FzAF1U-iczOuQ/feed


Leo

Odp: Bania goni banię, niech ta bania nie ustanie... Banlista luty (?) 2016
« Odpowiedź #12 dnia: 12 Styczeń, 2016, 21:42:50 »
0
Ciekawe kiedy reprint Chaos Emperora (i tym samym zejście z bana ;o )...

Kanashimi Tomo

Odp: Bania goni banię, niech ta bania nie ustanie... Banlista luty (?) 2016
« Odpowiedź #13 dnia: 12 Styczeń, 2016, 23:20:30 »
0
Ciekawe kiedy reprint Chaos Emperora (i tym samym zejście z bana ;o )...
Millenium Pack TCG, 15 kwietnia ;)
“Play interests me very much," said Hermann: "but I am not in the position to sacrifice the necessary in the hope of winning the superfluous.” - Alexander Pushkin

Odp: Bania goni banię, niech ta bania nie ustanie... Banlista luty (?) 2016
« Odpowiedź #14 dnia: 13 Styczeń, 2016, 13:34:11 »
0
Jedyny sensowny ban to:Wavering Eyes, ta karta nie powinna wogóle wyjść
Jak by była trapem .Fine ,ale to jest quick spell który robi z d**y plusy, dodatkowo może sam siebie szukać , wyszukuje każdą karte pendulum, za koszt często przeciwnika+nieczajnowalnie baniszuje karte,nie potwora tylko kartę.
Teraz stratos siedzi na banie który może wyszukać zaledwie 127 kart(hero)
a wavering już może 130+ i jest na 3.
resztę mogą zostawić w spokoju , metka się wyrównuje ;)(przynajmniej według mnie)
monarchy tłuką pepe , a przegrywają z kozmo
kozmo tłucze monarchy a przegrywa z pepe
pepe przegrywa z monarchami a tłucze kozmo;)

Leo

Odp: Bania goni banię, niech ta bania nie ustanie... Banlista luty (?) 2016
« Odpowiedź #15 dnia: 04 Marzec, 2016, 20:56:01 »
+1
Istnieje jakaś tam niewielka szansa, że zmiany widoczne na screenach poniżej wejdą niedługo w życie. (Na 99 % fejk, ale nigdy nie wiadomo ;D ):




Ciekawe czy coś z tego się urzeczywistni.
Spoiler
Darujcie sobie kmentarze o Internet Explorerze, bo ten żart jest już w wieku Mojżesza ;p

Kanashimi Tomo

Odp: Bania goni banię, niech ta bania nie ustanie... Banlista luty (?) 2016
« Odpowiedź #16 dnia: 04 Marzec, 2016, 20:58:10 »
+1
Spoiler
Darujcie sobie kmentarze o Internet Explorerze, bo ten żart jest już w wieku Mojżesza ;p

Spoiler


To masz Slowpoke'a ;D

Exciton marzeniem niczym Stratos ;D Gdyby to był ten koleś od baniek z czasów TCG + OCG to bym uwierzył ^^
“Play interests me very much," said Hermann: "but I am not in the position to sacrifice the necessary in the hope of winning the superfluous.” - Alexander Pushkin

Regis

Odp: Bania goni banię, niech ta bania nie ustanie... Banlista luty (?) 2016
« Odpowiedź #17 dnia: 04 Marzec, 2016, 21:32:48 »
0
Ja się wciąż łudzę, że to fejk. Uprzywilejowane BA; Kozmo, które aż tak dużo nie tracą i Mertlantale o których mam wrażenie, że zapomniano (a Praga pokazała, że w topce to być może). Ta sama Praga pokazała, że taki Magician mimo wszystko nie wyrabia stąd też hity w Wisdoma to trochę takie kopanie leżącego. O Monarchu nawet nie wspominam :D

O Dracopalach się nie wypowiadam, bo w teorii to traci sporo, ale w tej samej teorii to miało być martwe po adjusted, a wyszło jak zwykle- sens decku pozostał, tylko zamiast Performage'ów to Dracoslayer zaprosił kumpli na większą bibke.

Odp: Bania goni banię, niech ta bania nie ustanie... Banlista luty (?) 2016
« Odpowiedź #18 dnia: 04 Marzec, 2016, 21:41:38 »
0
A mi się ta "bańka" naweeet podoba, coś niby wyrównuje, ale still mamy odcinanie się od starych decków jak nekroz czy shaddoll. pytanie co z adjusted, czy jest ona włączona w tą NA STAŁE czy nadal można sobie wybrać na localu. zapewne to nie ma większego znaczenia. Brakuje takiego wyróżniającego się hitu w Kozmo.  chociaż jeden potek, ten który niszczy TiSy opamógł pójść na semi.
http://http://yugioh.pl/lore-i-fanfiction/battle-monsters-proba-druga/
Duel jest zabawny. Gdy przegrywam, cieszę się, ponieważ grałem z dobrym graczem. Gdy wygrywam, dzielę się radością ze wszystkimi :)
Im więcej raz przegrasz, tym bardziej bej będziesz szczęśliwy gdy wygrasz / Michał Chrupała

Kali

Odp: Bania goni banię, niech ta bania nie ustanie... Banlista luty (?) 2016
« Odpowiedź #19 dnia: 20 Marzec, 2016, 16:24:17 »
0
dobre, wyszły goldy, trochę pograłem, trochę popatrzyłem i wnioski takie:

Ban:
Life Equalizer
Wavering Eyes
Elder Entity Norden
Monkeyboard
Reasoning
Luster Pendulum (lub limit faceoff)

Limit:
Ignister
Pendulum Sorcerer
Dante
Scarm
Teleport
Tincan
Dark Destroyer
Pantheism
Neptabyss
Domain

edit: solemn strike jeszcze na 1/2

powaracać jakieś g***o z listy useless, dmoce etc i tyle ;D
« Ostatnia zmiana: 20 Marzec, 2016, 16:28:04 wysłana przez Afrykański Czarodziej »

Odp: Bania goni banię, niech ta bania nie ustanie... Banlista luty (?) 2016
« Odpowiedź #20 dnia: 21 Marzec, 2016, 00:25:46 »
0
Ban:
Norden
Raigeki
Wavering Eyes

Limit:
Strike
Reasoning
Panteism
Domain
Kozmo Farmgirl
Draco Face-off
Atlantean Dragoons
Sorrecer
Scarm

Semi
Neptabyss, the atlantean Prince
Wisdom-Eye
Pendulum Call
Dante
Dark Destroyer


Unli
Tragoedia
Dark Hole
http://http://yugioh.pl/lore-i-fanfiction/battle-monsters-proba-druga/
Duel jest zabawny. Gdy przegrywam, cieszę się, ponieważ grałem z dobrym graczem. Gdy wygrywam, dzielę się radością ze wszystkimi :)
Im więcej raz przegrasz, tym bardziej bej będziesz szczęśliwy gdy wygrasz / Michał Chrupała

GieHa

Odp: Bania goni banię, niech ta bania nie ustanie... Banlista luty (?) 2016
« Odpowiedź #21 dnia: 21 Marzec, 2016, 07:08:07 »
0
Wow, Rock, chyba pierwszy raz zrobiłeś dobrą liste xD Tylko te semi są śmieszne ;D
"Gor-ie nie mor-ie... vypiesh do dna."

Kanashimi Tomo

Odp: Bania goni banię, niech ta bania nie ustanie... Banlista luty (?) 2016
« Odpowiedź #22 dnia: 21 Marzec, 2016, 07:13:46 »
0
Wow, Rock, chyba pierwszy raz zrobiłeś dobrą liste xD Tylko te semi są śmieszne ;D

Sam jesteś śmieszny. Napisz lepszą listę cwaniaku. :P
“Play interests me very much," said Hermann: "but I am not in the position to sacrifice the necessary in the hope of winning the superfluous.” - Alexander Pushkin

Regis

Odp: Bania goni banię, niech ta bania nie ustanie... Banlista luty (?) 2016
« Odpowiedź #23 dnia: 21 Marzec, 2016, 07:42:45 »
0
No, ale ma rację- te semi są ultraśmieszne xD Hit w Magiciany, które ssają i zabawy z Neptabyssem, który jest głównym złym i na limicie gnić powinien są słabe. Dante na 2 to samo.

Kanashimi Tomo

Odp: Bania goni banię, niech ta bania nie ustanie... Banlista luty (?) 2016
« Odpowiedź #24 dnia: 21 Marzec, 2016, 08:04:04 »
0
No, ale ma rację- te semi są ultraśmieszne xD Hit w Magiciany, które ssają i zabawy z Neptabyssem, który jest głównym złym i na limicie gnić powinien są słabe. Dante na 2 to samo.

Magik ok, ale z Dragoonsem na 1 to Mermailowi więcej nie trzeba xD
“Play interests me very much," said Hermann: "but I am not in the position to sacrifice the necessary in the hope of winning the superfluous.” - Alexander Pushkin

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
23 Odpowiedzi
1526 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 15 Styczeń, 2014, 21:16:47
wysłana przez Phanth
11 Odpowiedzi
661 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 18 Grudzień, 2015, 13:22:05
wysłana przez Entelarmer
12 Odpowiedzi
731 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 17 Marzec, 2016, 15:38:56
wysłana przez wsmbwsmb
7 Odpowiedzi
620 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 16 Marzec, 2016, 05:44:22
wysłana przez rockmaniak
30 Odpowiedzi
723 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Wczoraj o 14:47:07
wysłana przez MateMatyk