Połączone Zdarzenia

  • [Łódź] ADV Raging Tempest: 18 Marzec, 2017
  • Zapisany (6/12) [zobacz listę]

    Zapisy zamknięte

Wątek: [Łódź] ADV Raging Tempest  (Przeczytany 900 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

TURNIEJ JUŻ SIĘ ODBYŁ. Raport znajdziesz TUTAJ

ShopGracz

[Łódź] ADV Raging Tempest
« 07 Marzec, 2017, 15:52:54 »
0
Turniej Advanced
Data: 18.03.2017 Sobota
Zapisy: 11:00 start: 11.30
Miejsce: al.Kościuszki 89a Łódź sklep Shop Gracz
Format: Advanced
Wpisowe: 25zł
Nagrody: 2 boostery od gracza Raging Tempest
Ilość miejsc: 12
Kolejność zapisów decyduje o wzięciu udziału w turnieju.
« Ostatnia zmiana: 16 Marzec, 2017, 22:11:28 ShopGracz »

Odp: [Łódź] ADV Raging Tempest
« #1 08 Marzec, 2017, 00:19:10 »
0
A miałby ktoś na pozyczenie ;DD?
3x Dimensional Barrier
1x Daigusto Emeral
« Ostatnia zmiana: 12 Marzec, 2017, 00:57:38 brzezik »

Illidan


Odp: [Łódź] ADV Raging Tempest
« #3 08 Marzec, 2017, 20:36:05 »
0
Razem z jeszcze jedna osoba z Wroclawia chcemy sie wybrać na turniej, czy jesli będa 4 rundy to czy jest możliwość rozpoczęcia godzine szybciej? W sensie o 11:30 zapisy a o 12 start? Mamy pociag powrotny okolo 17:30, a nastepnym bezposrednich do wroclawia nie ma.
Prosze o odpowiedź, bo trzeba bilety zamawiać ;d

Illidan

Odp: [Łódź] ADV Raging Tempest
« #4 09 Marzec, 2017, 00:29:23 »
0
Związku z prośbami mam info że Start byłby o 11:00

Odp: [Łódź] ADV Raging Tempest
« #5 09 Marzec, 2017, 11:31:19 »
0
Jeżeli start o 11 to pozycze

2x Metalfoes Mithrilium
2z Painful Decision

Jak ktoś pozyczy to dopiero kupię bilet xD

Icarus

Odp: [Łódź] ADV Raging Tempest
« #6 09 Marzec, 2017, 11:45:43 »
0
Cytuj
2x Metalfoes Mithrilium
2z Painful Decision

mam, pożyczę

Pożyczę Trishulę :) :)
« Ostatnia zmiana: 10 Marzec, 2017, 21:19:17 Icarus »

Illidan

Odp: [Łódź] ADV Raging Tempest
« #7 11 Marzec, 2017, 11:17:19 »
+1
Trishka się pewnie znajdzie bo ja nią nie będę grał

Icarus

Odp: [Łódź] ADV Raging Tempest
« #8 12 Marzec, 2017, 14:24:37 »
0
No to super :D
Jeszcze nad Vortex the Whirlwind myślę XD. Ma ktoś?

Illidan

Odp: [Łódź] ADV Raging Tempest
« #9 12 Marzec, 2017, 20:11:36 »
+1
też mam

Odp: [Łódź] ADV Raging Tempest
« #10 12 Marzec, 2017, 20:28:22 »
0
Alan szuka 2x Terrotrop ktos cos?
A ja 1 Emerala i Barriery ;DD

Illidan

Odp: [Łódź] ADV Raging Tempest
« #11 13 Marzec, 2017, 15:07:20 »
0
terrortrop się znajdzie na pożyczkę, barriery też, ale one to już odpłatnie 

Odp: [Łódź] ADV Raging Tempest
« #12 13 Marzec, 2017, 15:08:44 »
0
pożyczę: Daigusto Emeral ;)

Blaze

Odp: [Łódź] ADV Raging Tempest
« #13 13 Marzec, 2017, 16:50:28 »
0
Porzycze
1× Max "C"
1× Twin Twister
1× Solem Strice

Odp: [Łódź] ADV Raging Tempest
« #14 13 Marzec, 2017, 19:09:49 »
0
terrortrop się znajdzie na pożyczkę, barriery też, ale one to już odpłatnie
Z barrier sie smieje, a terrotopy sie Alan ucieszy :)

Odp: [Łódź] ADV Raging Tempest
« #15 13 Marzec, 2017, 19:30:33 »
+1
terrortrop się znajdzie na pożyczkę, barriery też, ale one to już odpłatnie
To juz jest chamstwo primosort, na lokalnym turnieju jeszcze w Łodzi pożyczać karty odpłatnie.
Zapadnij sie pod ziemie ze wstydu człowieku.

Tapnięte z S7


Kanashimi Tomo

Odp: [Łódź] ADV Raging Tempest
« #16 13 Marzec, 2017, 19:32:26 »
+3
To juz jest chamstwo primosort, na lokalnym turnieju jeszcze w Łodzi pożyczać karty odpłatnie.
Zapadnij sie pod ziemie ze wstydu człowieku.

Tapnięte z S7

Jakby nie chciał to by nie pożyczał ;DD Po prostu ma swoje "zasady" ^^

EDIT : A tak serio to znając Illidana to było prędzej w żartach niż serio xD

« Ostatnia zmiana: 13 Marzec, 2017, 19:40:37 Kanashimi Tomo »

Odp: [Łódź] ADV Raging Tempest
« #17 15 Marzec, 2017, 11:49:30 »
0
That Grass Looks Greenerx3 ktos ma na pozyczenie badz sell?
Starlight Roadx1
« Ostatnia zmiana: 17 Marzec, 2017, 17:36:00 Zimon »

Illidan

Odp: [Łódź] ADV Raging Tempest
« #18 15 Marzec, 2017, 11:57:05 »
0
jedno mam

Odp: [Łódź] ADV Raging Tempest
« #19 16 Marzec, 2017, 17:12:23 »
0
emeral tez sie znajdzie

Odp: [Łódź] ADV Raging Tempest
« #20 16 Marzec, 2017, 18:30:54 »
0
Jest w okolicy sklepu coś w stylu żabki ;D ?
Trzeba kupić na szybko jakieś paliwo po podróży ;d

Icarus

Odp: [Łódź] ADV Raging Tempest
« #21 16 Marzec, 2017, 18:38:05 »
0
Jakieś 200 metrów od sklepu jest coś w stylu żabki.

Odp: [Łódź] ADV Raging Tempest
« #22 17 Marzec, 2017, 22:45:38 »
0

Odp: [Łódź] ADV Raging Tempest
« #23 18 Marzec, 2017, 10:31:31 »
0
Będziemy po 11 w ramach spóźnienia prosimy o zaczekanie

Odp: [Łódź] ADV Raging Tempest
« #24 18 Marzec, 2017, 11:08:09 »
0
Halo. Pomóżcie nie mozemy, nalezc miejsca xd

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 07 Październik, 2016, 08:19:33
Flasher
Ostatnio 03 Luty, 2017, 08:11:38
Flasher
Ostatnio 21 Styczeń, 2017, 22:48:10
KtoPyta
Ostatnio 02 Luty, 2017, 00:54:42
Yuri
Ostatnio 18 Marzec, 2017, 23:35:31
brzezik