Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Wiadomości i nowości / Odp: Legendary Hero Decks TCG
« Ostatnio Kanashimi Tomo dnia Dzisiaj o 07:06:52 »
Tym bardziej, że sam Soul widział w Nordic Beastach wystarczająco, by w tamtych czasach napisać o nich arta. Z Chrisem muszę sie zgodzić, trzeba było grać w tamtych czasach, aby zrozumieć, że dzisiejsze YGO=/=dawne YGO
2
Wiadomości i nowości / Odp: Legendary Hero Decks TCG
« Ostatnio Chris Cornell dnia Wczoraj o 21:34:19 »
Kiepskie porównanie. Spyral bez Helixa był słaby, ale miał jakimś tam ceiling, od biedy dało się tym grać. Nordiki są niegrywalne. I sorry, ale tak z czystego porównania efektów, bez patrzenia w kontekst, ten link jest o wiele mocniejszy od Helixa. W ogóle mało jest tak pogiętych linków, gdyby tylko patrzeć na tekst w próżni i nie brać pod uwagę innych kart z archetypu i mety.

Czy ja wiem, czy nordic był taki słaby w swojej erze... Bez wszechobecnego removalu nie było tak łatwo zdjąć Tanngnjostra, który wszedł w bp, a w następnej miałeś łatwe synchro 7 (ile ja gier wygrałem Ancient Sacred Wyvern!), 8 albo 10. Caius i Ryko też wtedy były całkiem mocnymi kartami, a same Nordiki działały też jako engine w Plancie (top deck) po łatwe lv 7 i 8 synchro. Żadna meta, ale grać się tym dało przy odrobinie pomyślunku.
3
Wiadomości i nowości / Odp: Legendary Hero Decks TCG
« Ostatnio Illidan dnia Wczoraj o 21:22:30 »
Spyral nigdy nie miał przeciętnych kart, popatrz na te efekty, gdzie mało kiedy jest jakiś Once per turn lub restrykcja godna uwagi. Helix po prostu dopełnił resztę i zapewnił łatwy dostęp do zasobów. Jakby on się nie pojawił prędzej czy później wyszło by coś co innego i tak połamało ten deck, bo od samego początku był w nim na to potencjał.  Natomiast Nordicowi nawet by taki helix nie pomógł.
     
4
Wiadomości i nowości / Odp: Legendary Hero Decks TCG
« Ostatnio Yano dnia Wczoraj o 19:31:02 »
Ten archetyp nawet w swojej erze był za wolny. Właściwie to już wystarczyłoby dać im drugiego linka, który też zapewnia protekcję (albo pozwala na jakąś interkację w turze oppa) ale odnawia zasoby. Coś w stylu jak podmieniają się ze sobą kagari i shizuku, tylko nordicowo. Jedna pozwala wzywać, a druga recykluje zbanishowane zasoby. W zasadzie to jest duża bolączka tego decku, bo o ile pamiętam to nie ma jak tego odzyskiwać archetypowymi kartami.

Poza tym czasami wystarczy 1 karta, ale taka na serio dobra. Spójrz na spyrala jakim był przeciętniakiem dopóki nie dostał helixa.
5
Offtop / Odp: RYSUNKI
« Ostatnio Soulstealer dnia Wczoraj o 17:48:22 »
Nawet nie tyle co fioletowe co żadna z Trickstarów nie ma białek (albo im nie widać). A od roku próbowałam sobie narysować matę z nimi ale żadna wersja mi się nie podobała więc to jest pierwszy, który mi wyszedł xd Może kiedyś namaluję resztę, ale to zależy tylko od mojego lenistwa :P
6
Offtop / Odp: RYSUNKI
« Ostatnio Nimrod dnia Wczoraj o 17:02:40 »
Czy... czy na oryginalnych kartach Lycoris też ma fioletowe białka? Bo jeśli tak, to Trickstary bardzo szybko z kategorii "cute" przeszły do kategorii "creepy as hell" ;D BTW Biorąc pod uwagę, ile już grasz tą talią, to myślałem, że zrobiłaś już rysunki wszystkich potków z archetypu :P
7
Offtop / Odp: RYSUNKI
« Ostatnio Soulstealer dnia Wczoraj o 16:12:39 »


Długo się zbierałam do narysowania którejś z Trickstarów i w końcu zwycięstwo w turnieju mnie zmotywowało :)
8
Wiadomości i nowości / Odp: Legendary Hero Decks TCG
« Ostatnio Chris Cornell dnia Wczoraj o 14:47:39 »
Czyli reasumując, twierdzisz, że archetyp ma ciulowe karty (co każdy wie), a pomstujesz na linka, że jest słaby. Nie, link jest tak mocny, jak tylko się dało, biorąc pod uwagę możliwości. To same nordiki są tak przestarzałe, że potrzebowałyby z pięciu nowych kart, w tym przynajmniej jednego boga, żeby dało się tym grać. Jednym linkiem nie naprawisz beznadziejnego archetypu.
9
Wiadomości i nowości / Odp: Legendary Hero Decks TCG
« Ostatnio Yano dnia Wczoraj o 14:43:35 »
Ale te bossy nic nie robią w turze oppa, a bycie klocem 4k który nie robi disrupta to bardzo słaby wyznacznik karty. Cały archetyp musiałby dostać overhaul żeby być grywalnym. ROTA w formie trapa to porażka. Te bossy nawet nie były dobre w czasach kiedy wyszły. Fajnie jest sobie to powzywać, sęk w tym że mogliby dodać do tego coś w stylu Assault Mode dla bogów. Tak, by mieli efekty którymi można oppowi przeszkadzać w jego turze. Theme decku jest bardzo fajny, link też pozwala łatwo wrzucać te rzeczy na pole ale muszą dostać jakieś trapy/spelle/cokolwiek co pozwala zatruwać przeciwnikowi życie w jego turze.
10
Port Trójmiasto / Luźne granie - JUTRO 25-09-2018
« Ostatnio Łolek dnia Wczoraj o 14:25:35 »
Witam,

zapraszam na spotkanie na luźne granie/naukę gry i pogadanki
Miejsce: LiveQuest Bema 10D, Gdynia
Termin: 24.09.2018
link do wydarzenia

w razie pytań zapraszam.
Strony: [1] 2 3 ... 10