Wątek: Yu-Gi-Oh - Balans kart DM / GX  (Przeczytany 614 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

fervi

Yu-Gi-Oh - Balans kart DM / GX
« 11 Kwiecień, 2017, 00:41:39 »
0
Pewnie i tak nikt nie wie, że pracuję potajemnie nad alternatywną wersję YGO, która miałaby mniej błędów i byłaby lepiej zbalansowana. Samo YGO jest dość dużym projektem, nawet DM / GX, ale niektórzy może mają swój punkt widzenia nt. starych wersji gry, co nie do końca pasowało i co lepiej można zrobić

Fervi

Regis

Odp: Yu-Gi-Oh - Balans kart DM / GX
« #1 11 Kwiecień, 2017, 06:27:27 »
+3

fervi

Odp: Yu-Gi-Oh - Balans kart DM / GX
« #2 11 Kwiecień, 2017, 14:43:30 »
0
Mamy silnik (ygopro od Fluorohydride), mamy generator kart (co prawda nie wyglądają dokładnie jak te z YGO, ale chodzi o prawa autorskie), mamy generator bazy danych do YGOPro, podstawową dokumentację itd.

Chcemy zrobić tak karty, by był zachowany balans w miarę możliwy. Jak najwięcej matematyki, jak najmniej czarodziejstwa (nie jesteśmy Konami xd). Dlatego na przykład w naszej wersji Summoned Skull byłby słabszy (nawet o 100 pkt ataku, ale jednak) od Dark Magician, gdyż jest "matematyczna bariera".

Stąd ten temat, może ktoś się zastanawiał kiedyś co w YGO nie bangla (że tak powiem)

Fervi

Odp: Yu-Gi-Oh - Balans kart DM / GX
« #3 11 Kwiecień, 2017, 15:11:29 »
0
Stąd ten temat, może ktoś się zastanawiał kiedyś co w YGO nie bangla (że tak powiem)

Spoiler


To teraz poprosimy o wstęp do tego wypracowania byśmy mogli jeszcze lepiej je skomentować ;DD

fervi

Odp: Yu-Gi-Oh - Balans kart DM / GX
« #4 11 Kwiecień, 2017, 16:34:31 »
0
Wypracowania nie ma, jest tylko informacja (wstępna, propozycje mile widziane) jak nadawać gwiazdki (poziom) potworom

https://github.com/fervi/OpenYGO/blob/master/docs/stars

Fervi

Regis

Odp: Yu-Gi-Oh - Balans kart DM / GX
« #5 11 Kwiecień, 2017, 16:47:21 »
0
Dalej nie łapie jaki by to miało mieć sens. Szczególnie, że cały ten balans tyczy się pkt ataków i obrony, które w obecnym yugioh są rzeczami totalnie względnymi, oraz lvlami, które i tak służą głównie extra deckowi. Już pomijam fakt nazewnictwa "pozytywny", lub "negatywny" efekt xD masz karte, która aktywując się wysyła na grave siebie i moba oppka- to mam efekt pozytywny czy negatywny? xD

fervi

Odp: Yu-Gi-Oh - Balans kart DM / GX
« #6 11 Kwiecień, 2017, 16:49:25 »
0
Sama gra skupia się przede wszystkim na DM / GX, w których większości dzisiejszych głupot nie ma. Stąd pytanie o balans DM / GX, a nie 5DS itd.

Chcemy tak to rozplanować, by opłacało się w miarę możliwości grać każdą kartą, a nie tylko konkretnymi (a teraz to już praktycznie konkretne Decki)

Fervi

Odp: Yu-Gi-Oh - Balans kart DM / GX
« #7 11 Kwiecień, 2017, 16:51:18 »
0
Imho efekt jest pozytywny, tylko z kosztem.

Fervi, z grubsza łapię o co ci chodzi, ale nie prościej byłoby trochę bardziej pomajstrować przy zasadach i w ten sposób mieć wolną rękę do zrobienia własnej karcianki, zamiast robić YGO! v2.0? Jakie by ci to nie wyszło, to i tak na różne rozwiązania będzie narzekało co najmniej tyle samo osób, co teraz narzeka na inne rozwiązania w yuga.

fervi

Odp: Yu-Gi-Oh - Balans kart DM / GX
« #8 11 Kwiecień, 2017, 21:40:35 »
0
Robię włąsną karciankę, ale bardzo dużo osób na YGOPro jest wkurzona Konami. Postanowiłem rozwiązać ten problem robiąc grę, która jest fair.

A ogólnie dlatego zbieram informację, czy projekt ma sens (chociaż nie wiem czy już na tym etapie warto porzucać xd) i ew. jak powinien wyglądać

Fervi

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Serce Kart

Zaczęty przez Misalwa Offtop

Ostatnio 16 Marzec, 2015, 23:21:21
West
Ostatnio 18 Styczeń, 2016, 00:16:17
kuros
Ostatnio 09 Kwiecień, 2017, 22:50:56
Izorist
Ostatnio 18 Wrzesień, 2017, 09:55:30
dajmoFT
Ostatnio 16 Styczeń, 2018, 21:43:23
Entelarmer