Wątek: OpenYGraficy  (Przeczytany 117 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

fervi

  • 15 1
OpenYGraficy
« dnia: 17 Marzec, 2017, 12:49:38 »
0
Witam.

Po wielu narzekaniach osób, a przy okazji - by naprawić naszą kochaną grę postanowiłem stworzyć projekt OpenYGO. Ma na celu stworzenie tzw. assetów (grafik głównie) alternatywnych (troszkę) do pierwotnej gry, poprawić zasady, ale też przywrócić klasyczną formę gry.

Na razie gra (jeśli można to nazwać) jest w fazie dość koncepcyjnej, obczailiśmy prawie całą bazę danych YGOPro (silnika), mamy wstępny card generator (parę rzeczy trzeba usprawnić, ale tworzy karty ... no cóż xd), mamy dość wstępną "dokumentację" oznaczania poziomów karty (levele / gwiazdki), nadawania odpowiednio ataku / obrony w zależności od tych punktów, mamy skrypt do budowania silnika i w teorii drobne rzeczy :P

https://github.com/fervi/OpenYGO

Oczywiście jak już wspomniałem - potrzeba grafików. Do zrobienia techdema gry potrzeba 13 kart (40 w talii). Oczywiście udział jest dobrowolny, więc jak ktoś zrobi nawet jedną grafikę, już będzie to krok naprzód, nie ma przymusu.

Z góry informuję, że nie chcemy zrobić pełnego klona gry, chcemy opracować nowe karty, ale inspirując się co najwyżej obecnymi.

Na razie zbieramy grafików (listę), która by mogła coś narysować :P

Fervi