końcówka sezonu to dobry moment na małe ożywienie tematu
Obejrzałem/oglądam (możliwe spoile ale raczej nieee)
Tokyo Ghoul - akcja powolna i rwana, boli cenzura i urwana końcówka ale już zimą s2
) 7/10
Aldnoah Zero - dobre anime przez większosc czasu, świetny opening xd ale niestety to samo co z ghoulem - urwana końcówka tylko, że w sposób nie budzący większej ciekawości, meh, szkoda, że tak popsuli. 7/10 mimo wszystko czekam na s2
Gekkan Shoujo Nozaki-Kun - świetna komedia, tbh nie widziałem tak dobrej od serii Monogatari. Romans też niegorszy, w 100 % zasługuje na dobre oceny, które otrzymuje. serdecznie polecam. 8/10
Haikyuu! - anime sportowe na poziomie, chociaż dalej będę upierał się, że Kuroko no Baske lepsze to jednak kawał dobrego animca wyszedł twórcom - 8/10
SSAO 2 - twórcy dalej robią swoje czyli nieprzeintelektualizowane światy gier. Tym razem strzelanka w której Kirito zostaje dżededajom. No nieźle. Pomysł strasznie głupi ale o dziwo sprawuje się dobrze. Póki co ciekawa seria.
Zankyou no Terror - obejrzałem 10/11 odcinków i dalej nie wiem co o tym animcu sądzic... niby całkiem ok ale jednak czegoś brakuje. Zobaczymy jak końcówka
Akame ga Kill - fajna siekanka, nie powiem, fabuła też całkiem wciągająca, godna polecenia fanom gatunku
MAHOUKA KOUKOU NO RETTOUSEI - ciekawe spojrzenie na magię ale poza tym raczej schemat niemniej dobrze się bawiłem oglądając
Przegapiłem coś fajnego? jak tak to piszcie, nadrobię xd
mam nadzieję, że następny sezon będzie lepszy mimo wszystko, ten trochę utonął w przeciętniactwie i tylko dobrych i solidnych animcach.