Wątek: [KONKURS] "Z zera do tiera"  (Przeczytany 1928 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Hunt

Odp: [KONKURS] "Z zera do tiera"
« Odpowiedź #25 dnia: 06 Wrzesień, 2016, 23:11:25 »
+1
Ja bym się w sumie wpisał z moimi Six Samuraiami, ale nie wiem, czy będę miał czas się tym zająć, więc w razie czego istnieje możliwość, że dropnę :P

Leo

Odp: [KONKURS] "Z zera do tiera"
« Odpowiedź #26 dnia: 07 Wrzesień, 2016, 09:22:14 »
+6
Ok, czas na moje karciochy, które zrobią z wampirów silne T3  ;P

Spoiler
Vampire Knight (VAMP-001)


Blood Pact with the Damned (VAMP-002)


Vampire Coffin Ambush (VAMP-003)


Free Will Stolen by a Vampire (VAMP-004)

Arty kradzione z Internetu, aczkolwiek lekko przerobione. :D

Jacollo

Odp: [KONKURS] "Z zera do tiera"
« Odpowiedź #27 dnia: 07 Wrzesień, 2016, 22:44:06 »
+1
Wezmę najbardziej broken archetyp w grze, Ice Barriery

Edit.
Arty wzięte z neta, jak każdy :P

Edit 2.
Dopiero teraz się zorientowałem, że w 1 efekcie był poważny błąd :P Poprawione

Spoiler



Nowy Ice Barrier Synchro, nie pozwala oppowi na targetowanie Ice Barrierów w ogóle. Nie jest to Generic więc od razu plus  :P Restrykcja co do efektu nr 1 pozwala tak naprawdę na granie tego TYLKO  w Ice Barrierach.



Karta lekko OP, biorąc pod uwagę fakt, że może stać się KAŻDYM Ice Barrierem raz na turę i w EP się setuje, ale to cały czas Trap, do tego continuous. Fakt, że potrzebuje paliwa w postaci Ice Barrierów w Grave znacznie spowalnia tę kartę.



Dosyć potężna restrykcja w Pendulum efekcie, przez przypadek włóż coś co nie jest Ice Barrier Pendulumem w skale i blokujesz sobie pole. Daje możliwość Spamu, coś czego Deck potrzebuje jak powietrza. Monster Efekt jest potężny, ale bądźmy szczerzy, nie wezwiesz tego z Pendulum, nie mieści się w skali, a by to zrobić musiałbyś grać techy które nic nie dają.



Restrykcja jak wyżej. Monster efekt wzywa jednego z bossów. I to tak naprawde wszystko :P

« Ostatnia zmiana: 20 Wrzesień, 2016, 15:19:58 wysłana przez Jacollo »

Yuri

Odp: [KONKURS] "Z zera do tiera"
« Odpowiedź #28 dnia: 07 Wrzesień, 2016, 23:46:17 »
+2
Jak się uda biorę Fire Fista ;DD


Spoiler


Pierwsza karta na razie nie chciałem przeginać z efektem ;D Bardzo dobra synergia ze Brotherhood of the Fire Fist - Spirit oraz Rekindling Jeśli jest na grave Spirit> summon Cat> Set tensen Summon aditional jakieś fista. Bardzo dobra karta gdy już na polu jest Brotherhood of the Fire Fist - Dragon. Kolejna fajna sprawa daje dla fista dostęp do Black Rose Dragon. ;DD

Kolejna karta to będzie Field ;DD



Z ta kartą nawet jak dobierzemy g***o bedziemy mogli coś robić ;DD


Bo formacji jest za dużo ;DD



Jutro po robocie 4 karte dorzucę



« Ostatnia zmiana: 08 Wrzesień, 2016, 02:44:38 wysłana przez Yuri »

Kali

Odp: [KONKURS] "Z zera do tiera"
« Odpowiedź #29 dnia: 08 Wrzesień, 2016, 00:07:17 »
+3
Arty cyganione z internetu, ja rysować nie umiem :(

1. Naturia Onion - typowo polska karta yugioh.


2. Naturia Fairy - dobra blondi


3. Naturia Garden - nowy field spell bo Naturia Forest ssie
http://i.imgur.com/FsMFI86.jpg


4. Rainy Days in the Naturia Paradise - wiadomo deszcz prowadzi do powodzi, a powódź jakoś trzeba zatrzymać ;DD


2 mobki i 2 spelle. Oba moby i spell dają nam dodatkowy normal summon, aby pozbyć się kart z ręki (synergia z Card of Demise) i zrobić możliwie jak najlepszy setup zaczynając, w koncu zamysł na Naturii to negowanie i stunowanie opponenta. Cebula daje nam dostęp do fielda / continiousa. Wruszka daje power play i randomowo summonuje nam 1 bossa z extra decku. Możemy trafić na zwykłego beatsticka jak Leodrake albo mieć farta i sieknąć takiego Exterio ;DD Field dodaje nam opcje na kolejnego mobka i searchuje moba, jest na poziomie obecnych nowych field spelli a nie takiego g***a jak kiedyś co daje 300 ataku earth mobom xD Deszczowe dni dają mobom boosta, ale głównie szukają nam jakiegoś fajnego flooda, aby jeszcze bardziej zestunować oppa. Co do szukania jest zamknięte koło, Field szuka cebulu która szuka Deszczowych dni, jak najpierw summonujesz cebule, to szukasz fielda który szuka np. fairy pod dodatkowy normal summon. Przykładowa decklista:




« Ostatnia zmiana: 26 Wrzesień, 2016, 11:23:53 wysłana przez Kali »

Odp: [KONKURS] "Z zera do tiera"
« Odpowiedź #30 dnia: 08 Wrzesień, 2016, 21:47:29 »
+4
Zgłoszę się z The Agent i od razu dam prace:
Spoiler


(This card's name is treated as "Mystic Shine Ball". )
*If this card is in your graveyard: You can pay 500 life points; Special Summon this card. You can only use this effect of "Consecrated Shine Ball" once per turn.
*If this card is in your hand: you can discard this card; Draw 1 card
You must control "The Agent of Creation - Venus" to activate and resolve both effects.


(This card's name is treated as "The Sanctuary in the Sky".)
When this card is activated: You can add 1 "The Agent" monster from your Deck to your hand.
*Once per turn, if exacly 1 "The Agent" Monster was succesfuly summoned earlier this turn; You can Special Summon 1 banished "The Agent" Monster.
*Once per turn: You can return 3 banished "The Agent" monsters with different names to the deck; special summon 1 "Master Hyperion" from your hand, deck or graveyard.
*Once per turn, this card cannot be destroyed by card effects.
You can only activate 1 "Heaven's Sanctuary" per turn.


4 "The Agent" cards
Must first be Special Summoned (from your Extra Deck) by banishing the above cards you control or in your Graveyard. (You do not use "Polymerization".) If "The Sanctuary in the Sky" is on your side of the field this card is unaffected by other card effects. If this card is destroyed by battle, or if this face-up card you control leaves the field because of an opponent's card effect: You can Special Summon 1 Level 8 or lower LIGHT Synchro Monster from your Extra Deck. (This Special Summon is treated as a Synchro Summon.)


Pendololo Effect
Once per turn: You can target 2 "Mystic Shine Ball"'s in your Graveyard; shuffle them into the Deck, also, after that, shuffle 1 card your opponent control into the Deck. You can only use this effect of "Double Agent - Pluto" once per turn.
Monster Effect
(This card is always treated as a "The Agent" card.)
You can discard this card; add 1 "The Agent" Monster from your graveyard to your hand.

Postać zrobiłem sam do Pluto a reszta to przerobione przeze mnie obrazki z netu.
« Ostatnia zmiana: 09 Wrzesień, 2016, 02:50:33 wysłana przez Kuzuryu Daimyojin »
--------------------------------------------------
Have & Want
--------------------------------------------------

Odp: [KONKURS] "Z zera do tiera"
« Odpowiedź #31 dnia: 09 Wrzesień, 2016, 19:00:47 »
+4
U.A. Chairman
Karta której archetypowi bardzo brakuje; dodatkowy normal summonowalny potwór, searchowanie, plusy z bycia przywołanym, gościu robi wszystko i jeszcze parę innych rzeczy.
Staty 0/0, bo oczywiście ten co siedzi na szczycie i wszystkim zarządza sam specjalnych zdolności sportowych zazwyczaj nie ma, ale to on właśnie sprowadza do drużyny nowych graczy i odpowiedni ekwipunek.

U.A. Left/Right Wing
Moi hokeiści, dostarczają sposób na obejście problemu normal summonu równocześnie dając wszystkim naszym U.A. bardzo potrzebną im ochronę.
Ich tryb potwora ma za zadanie wbić się w przeciwnika (check) i w ten sposób osłabić ofensywę/defensywę przeciwnika.

U.A. Penalty Card
Kolejna karta która albo wspomaga element kontrolny talii albo pomaga utrzymać dominującą pozycję.
Jest to najpierw żółta kartka na polu, która tylko neguje efekt jednak nie pozbywając się karty z boiska, jednak drugie 'przewinienie' w ciągu tej samej tury skutkuje już zejściem z boiska.
No matter how subtle the wizard, a knife between the shoulder blades will seriously cramp his style.  /Steven Brust, Vlad Taltos series/

Odp: [KONKURS] "Z zera do tiera"
« Odpowiedź #32 dnia: 09 Wrzesień, 2016, 19:41:56 »
+3
Spoiler




Spoiler
Grafy zakoszone z neta, bo nie umiem i nie chce mi się samemu przy nich grzebać. Jedynie nad trzecią kartą spędziłem chwilkę i wyciąłem zapieczętowanego smoczka z Hieratic Seal of Convocation.

Teraz krótkie słowo o każdej karcie.

1. Hieratic Seal of Creation - Nazwa wzięła się od tego, że na arcie występuje  Hieratic Dragon King of Atum, który według egipskich wierzeń w dość ciekawy sposób stworzył świat. Hieratici lubią być składane w ofierze, więc po trybucie jednego z nich dostajemy draw jednej karty (tytułowe tworzenie) i zyskujemy opcję na send innego Hieratica do Grave'a, co jest istotne dla nowego supportu.

2. Hieratic Dragon of Set - Setem był już Hieratic Dragon of Sutekh, ale jest meh. Potraktujmy to jako jego wersję 2.0. Archetypowy Stratos, bo why not. Do tego w gravie jest traktowany jako normal monster, czyli trybutowane Hieratici mogą go wezwać, a gdy tak się stanie ten zamiast dodawać kartę może zrobić Special Summon Hieratic Seal of the Sun Dragon Overlord i xyz rank 8.

3. Hieratic Seal of the Afterlife Dragon - Zapieczętowany  Hieratic Dragon of Asar, czyli Ozyrys. Na arcie jego uwolnionej formy jest noc, to tutaj machnąłem dzień. Drugi Hieratic, którego chcemy wysłać do grave'a. Wstawić normal monstera i wezwać Afterlife'a to dla tego decku żaden problem, a ten ze swojego efektu da nam dostęp do xyz rank 8 lub Ultimaya Tzolkin jeśli trafi na tunera.

Hierat mógłby wykorzystywać też dzięki nim więcej już istniejących kart.

Support skupia się na wzywaniu xyz rank 8, takiego też poziomu są nawe hieratici, czyli dodatkowo deck może korzystać z Trade-In. Nowe smoczki chcą trafić do grave, pomóc w tym mogą im już istniejące Dragon Shrine lub Foolish Burial. Do tego Return of the Dragon Lords czy inne Felgrandy.
« Ostatnia zmiana: 10 Wrzesień, 2016, 18:32:01 wysłana przez Mugetsu »
Jutro

Odp: [KONKURS] "Z zera do tiera"
« Odpowiedź #33 dnia: 20 Wrzesień, 2016, 12:03:11 »
+4
Przedstawiam moją propozycję supportu do harpii. Ma wspierać karty niegrane lub ograniczenie grane.
Spoiler

- kolejna siostrzyczka w chmarze, z prostym ale mocnym efektem. Jej pierwszorzędnym zadaniem jest wsparcie swarmu.
- dobrze gra z najważniejszą Harpie Channeler i jest kolejnym targetem dla niej, ale jednocześnie ma ją odciążyć, uskuteczniając także inne kombinacje harpie mosterów.
- ma zastąpić niepasującego Performage Trick Clown'a
- zabójcza z Harpies' Hunting Ground, pozwoli szybko pozbyć się backrowu, skali czy unionów
- jej atak i obrona to odbicie klasycznej Harpie Lady czy Harpie Lady 1





- trzy targety: Hysteric Sign, Hysteric Party, oraz karta numer cztery
- pozwala recyklować najważniejsze harpie, które w grobie liczą się jako "lady", ale także pełnoprawne, takie jak Harpie Lady 1, co jest ważne, gdyż Elegant Egotist nie pozwala wzywać ich z Grave.
- target dla Channeler ;p
- ewentualnie drugi obok Hysteric Sign magiczny kapelusz... Magical Hats





- nawiązanie do legendarnych Harpie Lady Phoenix FormationHarpie Lady Sparrow Formation (choć nazwa może trochę na siłę)
- Zzbuta wprowadza harpie w rank 7, co Harpie Channeler robiła do tej pory bardzo nieśmiało.
- wyszukuje i czyni grywalnymi dwa smoki: Harpie's Pet Baby DragonHarpie's Pet Dragon; ten pierwszy dla destroy efektu, drugi dla kolejnego materiału na siódemkę
- drugi efekt triggerowany Harpies' Hunting Ground lub Channeler.




- z początku miał to być xyz 7 z wybujanym efektem, ale pomyślałem że archetyp zasługuje na coś kultywującego długoletnią tradycję summonu bezpośrednio z decku (wg wiki Elegant Egotist był pierwszą kartą czyniącą taki proceder)
- wraz z Hunting Ground potrafi zabójczo wyczyścić pole
- potencjalnie pozwala na dalszą grę przy popularnym Flying "C"
« Ostatnia zmiana: 20 Wrzesień, 2016, 12:10:02 wysłana przez Icarus »

Odp: [KONKURS] "Z zera do tiera"
« Odpowiedź #34 dnia: 20 Wrzesień, 2016, 16:34:36 »
0
To znowu ja :P Pytam w imieniu koleżanki, czy mogła by wziąć udział w tym konkursie? Bardzo ma ochotę narysować łasiczkę :P (yosenju)

Kanashimi Tomo

Odp: [KONKURS] "Z zera do tiera"
« Odpowiedź #35 dnia: 20 Wrzesień, 2016, 16:46:23 »
0
Hmm, dla mnie problemu nie ma. Jeżeli będą jakieś głosy sprzeciwu to wysłucham
“Play interests me very much," said Hermann: "but I am not in the position to sacrifice the necessary in the hope of winning the superfluous.” - Alexander Pushkin

Odp: [KONKURS] "Z zera do tiera"
« Odpowiedź #36 dnia: 20 Wrzesień, 2016, 17:35:12 »
0
Co jest martwe nie może umrzeć!

Spoiler
« Ostatnia zmiana: 23 Wrzesień, 2016, 10:33:20 wysłana przez Izorist »

Izorist

Odp: [KONKURS] "Z zera do tiera"
« Odpowiedź #37 dnia: 20 Wrzesień, 2016, 18:19:44 »
+6
Nie zdążę już zrobić artu dla Delta Union, więc wrzucam tak ;/ Wszystkie obrazki sam kolorowałem, Sharngę nawet kredkami!
Dziękuję wszystkim moim współlokatorom (Anasis, Kuzu, Minik, Rambo)  za wsparcie moralne i pomoc w doborze kolorów, żeby to jakoś wyglądało :D

mobki
tisy

co robią te karty i dlaczego?
Blackwing - Jul the New Moon. Jedna z największych bolączek tego decku to start bez Black Whirlwind. Czasy się zmieniły, jeśli nie wyrabiasz z tempem to nie grasz, a BW bez Whirlwinda traci zasoby zdecydowanie za szybko. Jest też tunerem lvl 1, tak jak Blackwing - Oroshi the Squall, więc można go użyć do standardowego combo z Blackwing Tamer - Obsidian Hawk Joe (Nothung + Jul = Hawk Joe + Nothung). Dodatkowo szuka też Black Sonic, dzięki czemu możemy go grać w 3ech sztukach bez obaw, że będzie martwy!

Blackwing - Sharnga the Waning Moon. Deck jest uzależniony od normal summonu. Blackwing - Gofu the Vague Shadow ma za dużo restrykcji i nie działa przez to w BW. Sharnga pozwala nam na wstawienie synchro 6 lub 7, żeby podnieść się po Strike'u. Może też wskrzeszać synchro, ale daje to znacznie mniej możliwości.

Black Cyclone. Karta do kontrolnego wariantu BW (normal summon, set 4).

Blackwing - Delta Union. Po postawieniu pola przez BW i zasetowaniu Black Sonica największym zagrożeniem jest wszelkiego rodzaju removal, który nie wchodzi w battle phase (Raigeki, Castel). Delta Union pozwala nam ochronić nasze ptaki przed takimi efektami. UWAGA! Nie współgra z Blackwing - Kalut the Moon Shadow, więc należy używać z rozwagą. Efekt searchujący to miły dodatek.


krótki opis strategii
Aggro BW, wszystkie comba rozpoczynamy od wstawienia Blackwing - Nothung the Starlight, najlepiej z pomocą Black Whirlwind (dlatego gramy Blackwing - Gladius the Midnight SunBlackwing - Harmattan the Dust, żeby wstawiać Nothunga z normal summonu Gale'a, Sharngi i Blizzarda, jeśli Whirlwind jest na polu). Po wstawieniu Nothunga najlepiej wstawić Blackwing - Blizzard the Far North i wyszukać z BWw Jula. Nothung i Jul to Hawk Joe, który wskrzesi Nothunga (czyli około 5800 dmg).
Można też wstawić Hot Red Dragon Archfiend AbyssAncient Pixie DragonBlackwing - Blizzard the Far North. Jeśli mamy na grave Assault Blackwing - Raikiri the Rain Shower i lvl 3 non-tunera to z normal summonu Blizzarda możemy wstawić Assault Blackwing - Onimaru the Divine Thunder z 6000 ATK.
« Ostatnia zmiana: 20 Wrzesień, 2016, 18:21:36 wysłana przez Izorist »

Odp: [KONKURS] "Z zera do tiera"
« Odpowiedź #38 dnia: 22 Wrzesień, 2016, 22:45:17 »
+4
ZDĄŻYŁAM!
Cześć wszystkim :P Wrzucam moją kartę Yosenju, póki jeszcze czas. Pełny art można podejrzeć tutaj, gdyby ktoś był zainteresowany: http://sta.sh/0geh5syuz2a. Btw, internet dzielę z osobą, która mnie zgłosiła (i godzinę wybierała ze mną tło), więc adres ip jest pewnie ten sam.
Spoiler


Moja karta to potwór niependulum. Potwór, żeby promować grę bez Demise. Niependulum, bo nie lubię, gardzę, nie znoszę, jak można tym grać? XD

Kuromiko jest pierwszą samicą :D Chociaż jako Miko powinna stać po stronie aniołów, to jednak woli spędzać czas z łasicowymi zawadiakami, i ewentualnie... "krzyżować się" z nimi :P
Jeśli chodzi o efekt to przypomina Yosenju Tsujik'a: wraca do ręki pod koniec tury, ale sama nie pozwala summonować kolejnej łasicy. Z założenia jej efekt przy special summonie ma być aktywowany przez Yosenju Magat, i jednocześnie zachęcić do grania tej karty. W dodatku może się także z nim krzyżować (jest trochę rozpustna xD), a także wracać łasice z cmentarza (tajemne moce kapłanki ;p), głównie by tribute summon Magata nie był taki kosztowny. I ostatecznie, xyz stworzony z tej karty jest traktowany jako łasica, dla gry z Tsujikiem i Yosenjus' Secret Move.

Nazwa Kuromiko to zlepek słów Kuro (czarny) i Miko (kapłanka).

Kamiru

Odp: [KONKURS] "Z zera do tiera"
« Odpowiedź #39 dnia: 22 Wrzesień, 2016, 23:55:01 »
+5
Deadline zbliża się nieuchronnie, więc najwyższy czas pochwalić się moimi wypocinami (arty ofc z neta, miałem za mało czasu i talentu by narysować własne) ;DD. Początkowo miałem stworzyć 5 kart, 4 konkursowe i jedną jako bonus (Tomo wyraził zgodę w tym temacie), ale ostatecznie ta bonusowa karta okazała się zbyt kluczowa. Dlatego postanowiłem że weźmie ona udział w tym konkursie w ramach owych maksymalnie 4 nowych kart. A więc zapraszam do lektury :).

Spoiler
DARK WORLD

Support by Kamiru
DW16-EN001
Na pierwszy ogień potwór którego śmiało można nazwać Graphą 2.0, a mianowicie Viollent, Nightmare Lord of Dark World. Od zawsze uważałem że sam Grapha to troszkę za mało jeśli chodzi o bossa i XYZ Rank 8 engine, dlatego postanowiłem stworzyć właśnie Viollenta. Sama nazwa, jak chyba łatwo odczytać wzięła się z połączenia 2 wyrazów, a mianowicie "Violet" (Fiolet)  i "Violence" (Przemoc). Jeśli chodzi o efekty to chciałem dać tu opcje Special Summonu na podobnych zasadach jak w przypadku Graphy. Tutaj dodatkowo mamy jeszcze opcje na discard, który bardzo często może odbrickowywać nam rękę zarówno na początku gry, jak i w late game. W przypadku effów z discardu to poszedłem troszkę dalej, dając nietargetujący efekt który ułatwi pozbywanie się kart z którymi Grapha bardzo często nie dawał sobie rady i opcje (przy discardzie effem oppa) na SS własnych potworów z grave, ponieważ żaden potwór DW tego nie robił i uznałem że może się to przydać.
DW16-EN002
Tego pana pewnie nie jeden z was zna, od dawna liczyłem że Konami wreszcie wyda Cobala, ale jak widać chyba to nigdy nie nastąpi (na Dark Corridor tym bardziej nie ma co liczyć). Początkowo Cobal miał być wcześniej wspomnianym bonusem, ale ostatecznie jego recyklujące efekty (Excavator więc musi "wykopywać" co nie?) okazały się za bardzo przydatne. Na tyle ich nie doceniłem że po testach musiałem dać im ograniczenie (Once per turn), bo wynikło że są zbyt broken (przewertowanie 1/2 decku w 1 turę to był pikuś wtedy).
DW16-EN003
Pierwszy i jedyny Spell jaki tu przedstawię. Od bana Card Destruction rozpoczęło się powolne "zabijanie" DW, potem przyszedł czas na Chicken Game, a po nim na limit Upstart Goblin. Po tych ciosach deck do tej pory się nie pozbierał, sam Dark World Dealings i dość sytuacyjny Dragged Down into the Grave (ograny gracz umiejętnie potrafił neutralizować tą kartę zerując sobie rękę) okazują się nie wystarczać. Dlatego powstał Dark World Origins pozbawiony wady Dealingsa (dawanie drawu przeciwnikowi) i z dodatkową opcją recyklingu. Warto także nadmienić że jest to quick Spell, przez co możemy wykorzystać efekty naszych Dark World monsterów również w turze przeciwnika. Ograniczenie "Once per turn" zostało tu dodane z tego samego powodu co w przypadku Cobala, po prostu te dwie karty bez ograniczeń robiły sieczkę, dlatego musiałem to ukrócić, dodatkowo zmieniając lekko efekt Origina (zamiast draw 2 kart + discard 1 karty dałem właśnie efekt 1 za 1).
DW16-EN004
Na sam koniec zostawiłem prawdziwego bossa, na jakiego DW czekało od dawna. Brak DW XYZa to zawsze był dla mnie ogromny problem tego decku, teraz z dodatkowym lvl 8 czyli Viollentem możliwości wprowadzania XYZów Rank 8 bardzo się zwiększyły. Sam Prrisma, którego nazwa wzięła się od pryzmatu który jak wiemy rozszczepia światło tworząc coś na wzór tęczy (nawiązanie do Reign-Beaux, Overlord of Dark World do którego Prrisma jest bardzo podobny) jak przystało na bossa musi mieć porządne efekty jak i staty. Co do tych pierwszych to od zawsze graczy tym deckiem bolały wszelkie s/t niszczarki wycelowane w The Gates of Dark World, Highlord przed tym ochroni ;DD. Kolejną trudnością było discardowanie naszych pupilków efektem kart przeciwnika, takie karty jak Ceruli, Guru of Dark World czy Dark Deal nie zdawały egzaminu. Dlatego postanowiłem wyposażyć Prrismę w tą opcję rozwijając nieco efekt wyżej wspomnianego trapa, przy okazji wspierając tą mechanikę opcję +1 przy wezwaniu naszego bossa, na wypadek gdybyśmy wtedy mieli pustą rękę. W kontekście statów poszedłem w stronę solidnych 3k ataku (z fieldem 3300, co może nie być tak łatwe do obejścia), a w przypadku defensywy wolałem nie przesadzać, 2000 punktów może nawet to za dużo, ale nie chciałem by Prrisma był w tej statystyce gorszy od Graphy czy Viollenta.
Decklista z opisem
Main Deck [ 40 ] [ 19 / 16 / 5 ]

2 Beiige, Vanguard of Dark World
3 Broww, Huntsman of Dark World
3 Cobal, Excavator of Dark World
3 Grapha, Dragon Lord of Dark World
1 Scarm, Malebranche of the Burning Abyss
3 Snoww, Unlight of Dark World
1 Tour Guide From the Underworld
3 Viollent, Nightmare Lord of Dark World

3 Allure of Darkness
3 Dark World Dealings
3 Dark World Origins
1 Foolish Burial
3 The Gates of Dark World
3 Trade-In

3 Solemn Strike
1 Solemn Warning
1 Vanity's Emptiness

Extra Deck [ 15 ]

1 Castel, the Skyblaster Musketeer
1 Dante, Traveler of the Burning Abyss
1 Dark Rebellion Xyz Dragon
1 Divine Dragon Knight Felgrand
1 Downerd Magician
1 Hieratic Sun Dragon Overlord of Heliopolis
1 Leviair the Sea Dragon
1 Muzurhythm the String Djinn
1 Number 38: Hope Harbinger Dragon Titanic Galaxy
1 Number 47: Nightmare Shark
3 Prrisma, Highlord of Dark World
1 Super Quantal Mech Beast Grampulse
1 The Phantom Knights of Break Sword

Można w sumie powiedzieć że mamy tu do czynienia z pasjansem (na szczęście nie ma tu Exodii), praktycznie wszystkie spelle dają nam draw lub discard (Foolish Burial daje nam Viollenta w grave, czyli dodatkową opcje discardu), podobnie jak część potworów które dodatkowo albo recyklują, albo searchują. Właśnie to był mój główny cel, poprawienie mizernej konsystencji tego decku i po testach zauważyłem że udało mi się to w części osiągnąć. Deck przestał tak często brickować co bardzo mnie uradowało.
Krótki opis strategii
Jeśli chodzi o sam gameplay to naszym głównym celem jest wystawienie na tyle dobrego pola by mieć opcje kontroli przeciwnika, w dawniejszych czasach DW skupiało się głównie na ręce przeciwnika, ja postanowiłem skupić się na jego polu. Efekt Prrismy, quick Spell Origins, wiele opcji na draw, search czy recykling ma nam zapewnić (najlepiej w pierwszej turze) pole którego przeciwnik nie będzie miał jak sforsować, lub powinien mieć z tym spore trudności. Samego Prrismę możemy wstawić w pierwszej turze z dowolnego DW monstera, discarderki (poza The Gates of Dark World, ale może to być Trade-In lub Foolish Burial), Graphy i Viollenta (dokładny opis w kolejnym spoilerze) co już stanowi dobre rozpoczęcie, a podparcie go jeszcze setami tym bardziej utrudni sytuacje przeciwnikowi. Sam Extra Deck w większości nie jest nam potrzebny, Prrisma to najlepszy pick jeśli chodzi o Rank 8, a na Rank 3 deck nadal posiada tylko 1 opcję, którą jest Tour Guide From the Underworld, przez co większość zawartych tam kart to tylko opcje, a nie karty na których wstawieniu powinno nam mocno zależeć.
Przykładowe zagranie w pierwszej turze
Zaczynamy z Viollentem, Grapha, Dragon Lord of Dark World, Dark World DealingsBeiige, Vanguard of Dark World:
1. Odpalamy Dealings, zrzucamy z niego Viollenta.
2. Wstawiamy Viollenta na pole jego efektem przez zrzucenie Graphy.
3. Summonujemy Beiiga, wstawiamy Graphę z grave zwracając Vanguarda na rękę.
4. Wykonujemy XYZ Summon w Prrismę, dobieramy 1 kartę.

EDIT:
Dziękuje Dunkoro za zauważenie małego niedociągnięcia w pierwszym efekcie Viollenta. Za zgodą Tomo dokonałem tam małej erraty, która powinna rozwiązać tą problematyczną kwestię :).
« Ostatnia zmiana: 23 Wrzesień, 2016, 22:15:48 wysłana przez Kamiru »

Kanashimi Tomo

Odp: [KONKURS] "Z zera do tiera"
« Odpowiedź #40 dnia: 25 Wrzesień, 2016, 18:36:56 »
0
Witam! Z góry dziękuje za tak duże zaangażowanie, zarówno dla tych, którzy oddali prace jak i tych wstepnie zainteresowanych. ;)

Komisja konkursowa w składzie 3-4 osobowym złoży swoje głosy w urnie. Aby nie było rozczarowanych badz zaskoczonych : deadline decyzyjny bedzie do godziny 12stej dnia jutrzejszego. Nie oznacza to, ze werdyktu nie poznacie wczesniej.
“Play interests me very much," said Hermann: "but I am not in the position to sacrifice the necessary in the hope of winning the superfluous.” - Alexander Pushkin

Kanashimi Tomo

Odp: [KONKURS] "Z zera do tiera"
« Odpowiedź #41 dnia: 26 Wrzesień, 2016, 11:59:57 »
0
Przyszedł deadline, więc wyniki czas poznać, jednak zanim to nadejdzie to powiem parę słów do wszystkich uczestników. Dziękuję wam za udział w konkursie. Każda praca bez wyjątku była czymś super! Wkładany trud jaki by nie był to zaangażowanie na plus :) Szanuję ^^



Jak wiadomo były trzy kryteria oceny : Estetyka, użyteczność i oryginalność, więc punktów można było się nieźle dorobić. W komisji zasiadały 4 osoby. Były to :
1. Razmus
2. Flasher
3. Vardoger
4. Ja



Po zebraniu indywidualnych ocen wyłoniliśmy podium, z czego pierwsze miejsce otrzymuje nagrodę. Oto "Top3"
1. Izorist
2. Kamiru
3. Foks


Gratulacje dla zwycięzcy, a także gorące uznania dla pozostałych osób z elitarnej 3ki! W sprawie nagrody prosiłbym o kontakt na PW. Jeszcze raz dziękuję za uczestnictwo, a już niebawem kolejny konkurs, w którym to będziecie mogli popisać się swoimi "designer skillami" ;) Ciao ^^
“Play interests me very much," said Hermann: "but I am not in the position to sacrifice the necessary in the hope of winning the superfluous.” - Alexander Pushkin

Odp: [KONKURS] "Z zera do tiera"
« Odpowiedź #42 dnia: 26 Wrzesień, 2016, 12:24:37 »
0
Gratulacje dla zwycięzcy, zasłużone. Widać, że izorist się napracował.

Kamiru

Odp: [KONKURS] "Z zera do tiera"
« Odpowiedź #43 dnia: 26 Wrzesień, 2016, 16:45:30 »
+1
Aj 2 miejsce, tak blisko, a zarazem tak daleko (nadal lepiej niż obstawiałem) xD. Jednak przegrana nie boli gdy przegrywa się z faworytem, którym bez wątpienia był Izo, gratki dla niego :). Z kredkami nie wygrasz, kredki to stronk ;DD.

PS
To nie fair, piksele nie mogą używać kredek, żądam dyskwalifikacji!!! I przyznania nagrody mej osobie.
Spoiler
« Ostatnia zmiana: 26 Wrzesień, 2016, 17:00:02 wysłana przez Kamiru »

Kanashimi Tomo

Odp: [KONKURS] "Z zera do tiera"
« Odpowiedź #44 dnia: 26 Wrzesień, 2016, 16:55:02 »
0
Aj 2 miejsce, tak blisko, a zarazem tak daleko (nadal lepiej niż obstawiałem) xD. Jednak przegrana nie boli gdy przegrywa się z faworytem, którym bez wątpienia był Izo, gratki dla niego :). Z kredkami nie wygrasz, kredki to stronk ;DD.

PS
To nie fair, piksele nie mogą używać kredek, żądam dyskwalifikacji!!! I przyznania nagrody mej osobie.
Spoiler

Teraz nie mam jak ciebie zdyskwalifikować (za brak rąk xD), więc potraktuj to jako "mentalne" usunięcie z konkursu :kappa:
« Ostatnia zmiana: 26 Wrzesień, 2016, 16:57:55 wysłana przez Kanashimi Tomo »
“Play interests me very much," said Hermann: "but I am not in the position to sacrifice the necessary in the hope of winning the superfluous.” - Alexander Pushkin

Izorist

Odp: [KONKURS] "Z zera do tiera"
« Odpowiedź #45 dnia: 26 Wrzesień, 2016, 19:38:06 »
0
Kamiru jak najbardziej zasłużone podium. Dziękuję za rywalizację :)

Izorist

Odp: [KONKURS] "Z zera do tiera"
« Odpowiedź #46 dnia: 15 Październik, 2016, 20:31:32 »
0

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
9 Odpowiedzi
1007 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 21 Luty, 2014, 20:03:17
wysłana przez Kehen
3 Odpowiedzi
667 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 14 Marzec, 2014, 13:22:27
wysłana przez j4
13 Odpowiedzi
1009 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 14 Kwiecień, 2017, 09:28:21
wysłana przez Kanashimi Tomo
1 Odpowiedzi
519 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 03 Listopad, 2014, 11:43:17
wysłana przez Miki
27 Odpowiedzi
1277 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 11 Marzec, 2017, 23:10:53
wysłana przez Kanashimi Tomo