Wątek: Prophecy  (Przeczytany 3241 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Soul

Prophecy
« dnia: 29 Sierpień, 2013, 00:45:05 »
+4
Prophecy

Prophecy już czwarty format z rzędu pozostaje bardzo solidnym deckiem, dwa formaty utrzymywał się jako deck nr 2 w stawce, nadal trzyma się na wysokim poziomie. Potomkowie Dark Magicianów powykupowali magiczne księgi z Hogwartu i wraz z nimi są w stanie rzucać potężne zaklęcia. Na szczęście skończyli już naukę i trochę uleciało im z głowy, nie pamiętają jak rzucać Spellbook of Judgment, a w raz z minionym kolejnym rokiem coraz mniej adeptów magii potrafi rzucać Spellbook of Fate. Mimo tego granie z nimi nadal nie należy do wybitnie przyjemnych. Tym dłużej gra trwa, tym bardziej człowiek jest sfrustrowany, dlatego recepta na wina brzmi: kill them fast. Trudno wygrać z tym deckiem na card advantage, tym dłużej trwa gra, tym lepiej dla Prophecy, bo łatwo generują darmowe karty, podczas gdy Ty tracisz co turę zasoby. Może i z Prophecy nie gra się zbyt przyjemnie, ale polecam deck każdemu, kto lubi kontrolki + chce być trochę lepszy w Yu-Gi-Oh! i mieć w miarę skillowy deck do grania, bo Prophecy z całą pewnością do nich należy.

Deck opiera się na mieleniu + recyklowaniu książek z zaklęciami, książki są z każdej dziedziny nauki, mogą odpowiedzieć na każde twoje zagranie. Spellbook of Power pomoże położyć w walce większe stwory, Spellbook of Wisdom to nic innego jak Forbidden Lance, kontra w sam raz na różowe karty przeciwnika. Jeśli jest już za późno na bronienie naszych potworów to no prob - Spellbook of Life i mamy je z powrotem. Jeszcze drobiazg w postaci Spellbook of Fate - najlepszej karty w decku -, co by mieć jakąś obronę przed rozpaczliwymi próbami wbijania nam damage + S/T removal w jednym.

1/3 kart decku szuka następne. Bez dobrania którejkolwiek z nich mamy poważny problem, na tyle poważny, że kończy się to pasowaniem tur i szybką wtopą. Zwykle jednak coś dobierzemy i robimy standardowe mielenie! Spellbook of Secrets szuka każdej książki a także Spellbook Magician of Prophecy, którego możemy sobie od razu wstawić i wyszukać Spellbook of the Master, którą z kolei skopiujemy sobie efekt Secretsa, żeby szukać dalej! Coby łatwiej było się dobrać do Secretsa gramy karty w stylu Spellbook Library of the CrescentPot of Duality.

Standardowy 1st turn play to Crescent -> Sectets -> Magik -> Master na Secretsa -> po Fate + zwykle coś z tych elementów już mamy, więc można wyszukać robiące co turę +1 The Grand Spellbook Tower. Fate + dodatkowe trapy bronią nas przed playami przeciwnika, a Tower co turę recykluje nam Fate'a do decku. Proces ciągłego recyklingu wieńczy Spellbook of Eternity - wracamy z banisha Spellbook of the Master, kopiujemy nim Eternity, bierzemy usuniętego Secretsa, a nim z kolei szukamy wróconego do decka Fate'a. I tak możemy w koło Macieju o ile przeciwnik nie będzie zbytnio ingerował :)

Sęk w tym, że nasze Magiki są bardzo małe i bijąc co turę po 500 za szybko nie wygramy. Stąd boss monstery i Temperance of Prophecy, który je przywołuje, a Justice of Prophecy szuka na rękę. Kartą gigantem jest World of Prophecy. Wystarczy przeczytać efekt, wpuszczenie tego z Temperanca i zresolvowanie efektu bardzo często kończy grę, generujemy zbyt dużą dla przeciwnika advantage + czyścimy mu całe pole. Problem gdy World dochodzi na rękę, wtedy możemy się ratować zrzucając ją na grave kartami typu Raigeki Break,Divine Wrath i wskrzeszać Lifem, albo wrócić do decka dzięki Herald of Pure Light. Drugi boss to High Priestess of Prophecy, z ręki wcale nie tak łatwo ją przyzwać o ile nie koncentrujemy swojego buildu na Justice of Prophecy. Niektórzy ją preferują, bo nie lubią otwierać z Worldem :P. Można również spotkać buildy mieszane z Temperencami, 2 Priestess i 1 Worldem.

Największym wrogiem Prophecy są ich własne wciągi. Nietrudno o dobranie zestawu martwych w danej sytuacji książek, wszystko uzależnione jest od Magika / Secretsa / Justice. Z tego powodu niekoniecznie jest to najlepsza talia do wyboru na turniej, bo bez względu na to jak świetnie umiesz nią operować, może dać Ci kopa w tyłek i dać na start karty z którymi nie będzie można nic zrobić.



Przykładowa decklista
Priestess Build (moim skromnym zdaniem najlepszy):

Spoiler
Monsters: 11

3 Spellbook Magician of Prophecy
3 Justice of Prophecy
3 High Priestess of Prophecy
2 Maxx "C"

Spells: 21

3 Pot of Duality
3 Spellbook Library of the Crescent
1 Book of Moon
1 Spellbook of Life
1 Spellbook of Fate
1 Spellbook of Power
2 Spellbook of Wisdom
2 The Grand Spellbook Tower
2 Spellbook of the Master
2 Spellbook of Eternity
3 Spellbook of Secrets

Traps: 8

2 Mirror Force
1 Torrential Tribute
1 Solemn Warning
1 Bottomless Trap Hole
3 Fiendish Chain

Extra Deck: (rzadko się korzysta)
Rank 7
Rank 2 (przede wszystkim Daigusto PhoenixShining Elf)
Downerd Magician

Inne grane karty:
Reckless Greed
Stoic of Prophecy

Kontry:
Eradicator Epidemic Virus
Mistake
Shared Ride
DNA Surgery
Mind Crush
Thunder King Rai-Oh

Warto też ogarniać parę istotnych kwestii:

- Chainuj Forbidden Lance bezpośrednio do Spellbook of Power, bo jak się już zresolvuje to Lanca nie zniesie magicznie efektu Powera. Chainuj Book of Moon do Powera, bo jeśli przeciwnik będzie chciał się obronić Wisdomem to zaneguje własnego Powera. Jeśli przeczekasz do ataku to Wisdom nie zniesie Powera tak samo jak Lanca.

Solemn Warning / Maxx "C" aktywujesz na reveal Priestess w ręce, jak dotknie pola, to już za późno i żaden Niemiec nie przepuści.

- Spellbook of Life to nie Premature Burial xD. Jak dochainujesz Mystical Space Typhoon do aktywacji, to ok, zadziała, ale jak już Life się zresolvuje a ty go postanowisz MSTknąć, to pota tym nie zdejmiesz.

- Ze Spellbook of Power można nadal szukać gdy pot wpadnie w jakiegoś Ryko, Lightsworn Hunter, albo obiją sie poty z takim samym atakiem.

- Drugi efekt The Grand Spellbook Tower ma when... can... tj. łatwo można sprokurować missing the timing. Najbanalniejszy sposób to dochainowanie MST do efektu Towera w Standby Phase, także nie rzucać MST w wieżę na pałę.

- Spellbook of the Master może kopiować Crescenta, a potem nadal można aktywować zwykłe spelle.
« Ostatnia zmiana: 12 Marzec, 2016, 23:15:15 wysłana przez Izorist »
A duel is like sex. Good players are like sex masters. They can last a long time, holding in their load while wearing down the partner, getting him ready for the finish. Bad players just furiously pound their dicks and within 30 seconds sloppily spray jizz everywhere.

Regis

Odp: Prophecy
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Sierpień, 2013, 08:51:09 »
+1
Po 13 września i wyjściu "Sagi" myślę, że Maiden with Eyes of Blue + Blue-Eyes White Dragon + Azure-Eyes Silver Dragon będą mogły spokojnie zostać wpisane, jako inne mainowo grane karty w TCG.


Soul

Odp: TOP TIER: Prophecy
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Wrzesień, 2013, 18:45:10 »
0
Top 16 Frazier Smith (Spellbook)
 
Monsters (10)
3 Spellbook Magician of Prophecy
3 Temperance of Prophecy
2 High Priestess of Prophecy
1 World of Prophecy
1 Justice of Prophecy
 
Spells (22)
3 Pot of Duality
3 Spellbook Library of the Crescent
3 Spellbook of Secrets
2 Spellbook of Fate
2 Spellbook of Wisdom
2 Spellbook of Eternity
2 Grand Spellbook Tower
2 Spellbook of the Master
1 Spellbook of Power
1 Spellbook of Life
1 Book of Moon
 
Traps (8)
3 Fiendish Chain
1 Compulsory Evacuation Device
1 Phoenix Wing Wind Blast
1 Bottomless Trap Hole
1 Torrential Tribute
1 Solemn Warning
 
Side Deck (15)
3 Effect Veiler
3 Rivalry of Warlords
3 Mystical Space Typhoon
2 Kycoo the Ghost Destroyer
2 Mind Crush
1 Dimensional Fissure
1 Soul Drain
 
Extra Deck (15)
1 Gachi Gachi Gantetsu
1 Daigusto Phoenix
1 Shining Elf
1 Herald of Pure Light
1 Hierophant of Prophecy
1 Mecha Phantom Beast Dracossack
1 Number 11: Big Eye
1 Arcanite Magician
1 Mist Bird Clausolas
1 Thought Ruler Archfiend
1 Red Dragon Archfiend
1 Crimson Blader
1 Colossal Fighter
1 Scrap Draon
1 Ancient Sacred Wyvern
A duel is like sex. Good players are like sex masters. They can last a long time, holding in their load while wearing down the partner, getting him ready for the finish. Bad players just furiously pound their dicks and within 30 seconds sloppily spray jizz everywhere.

Soul

Odp: Prophecy
« Odpowiedź #3 dnia: 15 Grudzień, 2013, 22:11:35 »
+1
Update, tego decka jednak stanowczo nie wolno skreślać. Pograłem parę gier tym, wnioski:

1) World of Prophecy jest broken as f*ck. Dużo zależy od tego jak ukształtuje się metagame, ale to co ten kartonik robi z Fistem i Bujinem jest dla nich bardzo smutne xD. Z Fistem Matta same blow outy były xD. W skrócie:



Poza tym resolve Worlda to klucz w mirror matchu.

2) Dużo gorzej z szybszymi deckami, największe problemy miałem ze smokami Beliego, bo shit szybko wbija w ciul damage i trudno wytrzymać napór bez dobrego startu, tym dłużej gra trwała tym lepiej dla mnie, ale early game trudno przetrwać, przynajmniej z moim buildem. Chyba ze 3:4/5 dla niego było, ale 2 gry oddałem bez walki bo dobrałem raz 2 Worldy, a raz ni huhu magika/secretsa, czytaj deck przegrywa z samym sobą jak niemal każdy w tym formacie... +kaleczyłem xD. Jakieś samuraje, Hieratici, etc to pewnie też będzie problem, bo deck jest wolny i potrzebuje czasu, żeby się zasetupować.

3) Priestess sucks. Dedzi jeszcze częściej niż wcześniej, bo Booków jeszcze mniej, w takim razie wolę już płakać gdy dobieram Worldy, ale mieć prawie że autowin jeśli uda się zrobić nuke. 2500 i +1 co turę to nie jest szał w yugioh xD. Talia potrzebuje lepszego power playa. Gram dwa Worldy, bo wolę dobrać jednego i mieć nadal szansę na autowin niż go nie mieć. Niestety statystycznie co 50tą grę dobierze się 2 sztuki, co trochę sucks, kwestia testów czy opyla się grać trapy, które zrzucały by ją z ręki.

4) Trudny deck do grania, w sumie go polubiłem ;D. Ma tylko jeden drobny mankament, nieraz gry potrafią trwać po 20+ minut (i to na DN xD), bo całą grę nakuchwiasz Magikami, a opp uparcie nie scoopuje mimo twojej tony advantage xD. Dodaj do tego turniej i więcej myślenia, brak ogrania z talią, wolno grającego przeciwnika i terminacja jest twoim przyjacielem często już w g2 ;D. Deck potrafi zanudzić każdego, mnie się nim gra fajnie, ale grać vs Spellbook nienawidzę xD.

5) O samej deckliście więcej nie chce mi się pisać, bo pewnie noone cares :(.

6) Zauważam, że deck jest już tani!

7) Ah, no i niestety side opcje są bardzo solidne teraz, mistake i pozdro xD.
« Ostatnia zmiana: 15 Grudzień, 2013, 22:17:01 wysłana przez Soul »
A duel is like sex. Good players are like sex masters. They can last a long time, holding in their load while wearing down the partner, getting him ready for the finish. Bad players just furiously pound their dicks and within 30 seconds sloppily spray jizz everywhere.

Odp: Prophecy
« Odpowiedź #4 dnia: 15 Grudzień, 2013, 22:33:16 »
+1
Fakt trzeba potestować. Dopiero  wróciłem z Uczelni do domu i nawet nie miałem czasu czegoś nowego ogarnąć przez weekend :P Przy Świętach nadrobię to możliwe, że dorzucę swoje spostrzeżenia  :P Może  Threatening Roar  i Cursed Seal of the Forbidden Spell ? Imo side ze strony Prophecy jest teraz jeszcze more important niż wcześniej, bo fate na 1  :-\

Soul

Odp: Prophecy
« Odpowiedź #5 dnia: 15 Grudzień, 2013, 22:41:32 »
0
No o Roarze pomyślałem jak grałem ze smokami, ale głównie dlatego, że Fiendishe na Dragona są słabe + KDE jest wredne i nie oddało Torrentiala na 2 i można nadal spamić ile wlezie xD. Dopóki nie będzie ukształtowanej mety to nie ma co gdybać, Fiendishe są niby dobre na mirrora, fisty, bujiny... Nie wiem czy nie warto grać nawet 3 MST mainowo, praktycznie w każdym innym decku nie wyobrażam sobie innego ratio, ale tu jest jeszcze Fate niby i szukalna Lanca. 2 lub 3 Duality, może jakiś 1 normal summon więcej tylko nie wiem niby jaki, no i te Raigeki Break / Divine Wrathy nie wiem czy warto grać, jak trzeba zrzucać nimi Worldy to ok, jak w polu jest już World i jest co zrzucać to ok, ale wtedy to i tak wygrałem, w innych sytuacjach -1.
A duel is like sex. Good players are like sex masters. They can last a long time, holding in their load while wearing down the partner, getting him ready for the finish. Bad players just furiously pound their dicks and within 30 seconds sloppily spray jizz everywhere.

Odp: Prophecy
« Odpowiedź #6 dnia: 19 Grudzień, 2013, 17:27:16 »
0
Pograłem trochę, ( z 30 dueli, pewnie więcej - nie liczę xD). Wnioski ? Głównie to co pisałeś Soul. World of Prophecy jest Pro. Wcześniej gdy grało się 2 Spellbook of Fate dedził, bo ciężko było spełnić wymagania destrukcyjnego efektu, ( fate karmiła się bookami, a teraz niejednokrotnie zalegają na cmentarzu). Ja gram  jedną High Priestess of Prophecy . Imo kwestia dyskusyjna ale przy 3 Temperance of Prophecy  wolę mieć ten 3 target pod eff ( lol z 2 gry dobrałem na rękę 2 Worldy + Temperance). Gdy grasz ze Smokami to 1 miss = w 90% lose, deck skończył wybaczać  ;) .  Ja gram obecnie 10 potków kosztem jednego MST + mniej trapów  i not bad ( 9-ta jest Priestess, 10-tym potkiem Effect VeilerKycoo the Ghost Destroyer / Magical Exemplar , co kto lubi i w zależności od mety  :P  Trzecia opcja jest niezła, bo Magical Exemplar to często  + 1 Spellcaster w polu, co pozwala przetrwać ze smokami. Gdy z efektu Exemplara wezwiemy Temperance of Prophecy, to World/Priestess wita xP ( i klepiemy większy damage).  Side jak pisałem, przy braku drugiej Spellbook of Fate nabrał jeszcze większego znaczenia. Coś czuję, że Prophecy nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa i zagości  w topach najbliższych turniejów  ;)   Myślałem, że deck mi zbrzydnie ale gra się nim jeszcze przyjemniej niż w poprzednim formacie. Nic tylko czekać na Exclusivy z  Legacy of the Valiant  i podjąć decyzję, czy składać coś nowego, bo Brołkeny too strong xD, czy zostać przy tym co jest, ( krótki format, więc średnio mi się chce nowy deck składać  :P).
« Ostatnia zmiana: 19 Grudzień, 2013, 17:42:34 wysłana przez Marksman »

Soul

Odp: Prophecy
« Odpowiedź #7 dnia: 19 Grudzień, 2013, 21:07:27 »
0
Pograłem z 50 dueli i sam się zanudziłem na śmierć. Rzygam pykaniem Magikiem po 500 xD.

90% wygranych gier na DN nie dokończyłem, bo ludziom się nie chciało umierać w agonii przez następne 10 minut xD.
« Ostatnia zmiana: 19 Grudzień, 2013, 21:09:12 wysłana przez Soul »
A duel is like sex. Good players are like sex masters. They can last a long time, holding in their load while wearing down the partner, getting him ready for the finish. Bad players just furiously pound their dicks and within 30 seconds sloppily spray jizz everywhere.

Odp: Prophecy
« Odpowiedź #8 dnia: 19 Grudzień, 2013, 21:19:15 »
0
XD A podobno ludzie tęsknią za graniem długich dueli YuGiOh.
« Ostatnia zmiana: 19 Grudzień, 2013, 21:21:53 wysłana przez Marksman »

Panda

Odp: Prophecy
« Odpowiedź #9 dnia: 19 Grudzień, 2013, 21:20:10 »
+3
XD A podobno ludzie tęskną za graniem długich dueli YuGiOh.
Długich, nie nudnych.
"She showed the old boy all her best "tricks"; that's how she inherited his entire fortune when he finally dropped from heart complications." Archfiend Eccentrick

Odp: Prophecy
« Odpowiedź #10 dnia: 19 Grudzień, 2013, 21:24:50 »
0
Haha. Yup, wstaw Ssacka i Ladda ( opp nie miał Maxx-a?), GG. Rzeczywiście dużo ciekawsze to było z dragonami dawniej xD

Offtop idzie więc kończę.

Prophecy.dek
« Odpowiedź #11 dnia: 19 Styczeń, 2014, 21:09:05 »
0
Przesylam Styczniowy Bulid Prophecy na Worldach :D



Jak widac, malo potkow, wiecej trapow. Wszystko po to by sie dostac do Worlda i "Pozamiatac Pole"! :D
Czytajac wyzej, gra sie nawet o 2 potwory Mniej, czyli Stoic of Prophecy, wedlug Soulowego bulidu. :) Ja natomiast uwazam, ze lepiej jest zagrac Stoici ze wzgledu na ich wszechstronnosc. Mozna uzyc je do kosztu Raigeki Break czy Divine Wrath, badz (zaleznie od tego jak sytuacja wyglada) nawet foolishem wyrzucic na Grave!
Nie gra sie Pot of Duality, bo jak sama nazwa wskazuje, deck opiera sie na Worldach, wiec uzywajac PODa, zalezy tez oczywiscie kiedy, moze nam opuznic, badz nawet zepsuc caly summon i eff worlda.
Jako ze Prophecy deck, nie zawiera ani jednej kopii High Priestess of Prophecy, zaluje tego, bo to naprawde dobra karte ale za bardzo korci, gralem w saidzie i pokusilem sie nia, gdybym jednak wezwal Worlda cala gra inaczej by sie potoczyla, wypowiadajac sie na wlasnym przykladzie. :D
Jest to bulid z http://knowthemeta.blogspot.ca/2014/01/deck-analysis-top-4-decks-from.html.

Moj obecny bulid wyglada nieco inaczej, poniewaz nadal zawiera Priestess :D a oto i on:



W Sidzie jest One for One, moim zdaniem dobra karta bo np. mozna zrzucic Worlda a zeby przyzwac Stoica albo inaczej. :) zaleznie od sytuacji. :D

Co do Magical Exemplar, tak jak Marksman wczesniej wspomnial, ze mozna wybrac miedzy ta wlasnie karta a np. Kycoo the Ghost Destroyer, bardzo szybko mozna w jednej turze nawet nabic na Exemplarze te 9 Spell-Counterow a zeby Special Summonowac Worlda z Grave´a lub reki i nadal mozna jego Eff zresolwowac poniewac zostal Summonowany z Spellcastera! :) Oprocz tego uwazam, ze jeden Spellbook of Wisdom to za malo, wiec gram na 2 i rowniez jest se jeden Pot of Duality. :D

Minusami tego Decku sa jedynie martwe wciagi, bez searcherowych kart tak jak: Spellbook Magician of ProphecySpellbook of Secrets a o plusach to kazdy wie jakie robi! :)
Zmiany zachodzą tylko wtedy, gdy idziemy pod prąd, kiedy robimy coś całkowicie wbrew wszystkiemu, do czego przywykliśmy.

Soul

Odp: Prophecy.dek
« Odpowiedź #12 dnia: 19 Styczeń, 2014, 22:28:54 »
0
Grałem tym buildem wyżej (od niego zacząłem ^^), mnie zdecydowanie nie leżał, Stoici są dobre tylko gdy masz discard trapy, dobrane z Temperem są zbędne, dobranie dwóch sucks, dobieranie ich jak już się zresolwował World, a drugi jest w ręce sucks, dobieranie multiply discard trapów, które trzeba grać, by zrobić ze Stoiców użytek sucks, granie więcej potów= częstsze dobieranie multiply = sucks. Ja takim masterem, by dobierać zawsze stoici razem z trapami nie jestem. Ten deck wystarczająco gier wdupia tylko dlatego, że ma rękę z zerową ilością grywalnych kart yugioh, albo dostanie coś na Magika / Tempera i się wsio sypie. Imo dodawanie takich cute kombinacji to nie jest dobra droga, a już zwłaszcza nie była we Wrocławiu gdzie meta jest dużo wolniejsza, na zachodzie taki build już prędzej ma prawo przejść, bo bez World playa często ciężko z topami wygrać tylko cyclując Fate'a, podczas gdy we Wro to przechodziło, co będzie świetnie widać na videocoverach. Jeśli grałbym Stoiciem to jednym i nadal tylko 3 discard trapy. Głównie dlatego, że to dodatkowy potwór, chciałbym grać 9, ale nie ma nic aż tak dobrego co bym chciał zmieścić. Pewnie potestuję Justice + Priestess <jak znajdę Priestess u Alana xD>. Do ostatniego dnia nie wiedziałem czy go zagram, bo miały być 3 Recklessy albo Power + Stoic + PoD, ale ostatecznie postawiłem na to pierwsze, na dość wolną wrc metę działały.

Foolish kłóci się z Crescentem, a tym mniej takich kart tym lepiej.

Duality ratuje gry. Kłóci się z Crescentem, ale no cóż. Na początku grałem 3 Upstarty i 3 Duality i to było jednak way too much. 3 Pody irytowały, bo dobieranie dwóch na startową zostawia cię daleko z tyłu, ale 2 są ok. Jest przeciętny gdy jest fajnie, ale ja lubię karty, które są dobre, gdy fajnie nie jest, bo jak jest fajnie to i tak wygrywam. Na openingu daje 45% extra szans na trafienie Secretsa / Magika. Coś nie wyjdzie? Fiendish, Veiler, Warning? Nie masz kolejnego Secretsa / Magika / innego follow-upu w łapie? Good luck. Wtedy Duality shines. Poza tym ja jeszcze grałem 3 Recklessy, a wyciągniecie z PoDa drugiego wins games.

Exemplar to crap. Ten deck nie chce dobierać więcej jak 1-2 poty na łapę, jak już mam jakiegoś grać, to nie będzie to sytuacyjny random, tu normal summon jest zbyt istotny na taki syf. Nabić 9 counterów w turę? No chyba jak mam porno, a opp śpi.

2 Wisdomy nie są złe, ale space is tight.

Nie grałem we Wro Powera, przez cały turniej 2 razy mi się zdarzyło tego żałować, kto wie ile razy bym żałował, że go gram. To na łapie jest deadem w większości przypadków, bez grania Justice / Priestess myślę, że to kartonik nad którym się warto zastanawiać idąc na turniej. Ja tam dokładnie przeanalizowałem swoją metę i stwierdziłem, że będzie częściej przeszkadzał niż pomagał. Z heavy backrow deckami idzie go użyć tylko w wyjątkowo szczęśliwych okolicznościach, albo late game gdy się powyczerpywały resourcy, z tym że ten deck ma dzięki wieży bardzo dobrą late game anyway. Z 1500 ataku ciężko coś przebić, zwykle potrzeba Power + Master, a jak opp ma backrow to bez Wisdoma można łatwo przegrać grę ryzykując taki play.

Dark Hole to side karta najwyżej.

Za mało trapów, a nie grania Torrentiala nie skomentuję.

Ze Stoicami w Extra grasz mniej synchro a + Rank3 i Downereda. Temper + Stoic z Life'a jest real.
A duel is like sex. Good players are like sex masters. They can last a long time, holding in their load while wearing down the partner, getting him ready for the finish. Bad players just furiously pound their dicks and within 30 seconds sloppily spray jizz everywhere.

Odp: Prophecy.dek
« Odpowiedź #13 dnia: 19 Styczeń, 2014, 22:41:39 »
0
+ 1 . Recklessy dobry strzał. Już wcześniej widziałem je w buildach grane na przemian z Cardcar D .
Imo recklessy lepsze  :P

Soul

Odp: Prophecy.dek
« Odpowiedź #14 dnia: 19 Styczeń, 2014, 23:00:29 »
0
Cardcar to tutaj kompletny trash ^^'.

Recklessy tu są mocno średnie, ale to kolejne karty, które potrafią ratować gdy jest źle. Jeśli po dobranych kartach z Recklessa jest nadal źle to przegrałbym anyway, a jak się dokopie do grywalnych kart i uda się postawić jako taki board + Tower, żeby robiła za Draw Phase to można się podnieść i uratować sobie grę. +dobieranie dwóch is always nice, chyba ze 2 razy wczoraj mi się udało :P. Poza tym z Recklessami tym bardziej próbowałbym tego buildu z Priestess, 1 Justice, 1 World, bo łatwiej dobrać te książki na reveal. A problem z Priestess jest głównie taki, że World jest mocniejszy, a gdy testowałem Priestess na początku to na ręce dedziła mi niewiele mniej niż World xD. No i ponownie problem z miejscem, 3 Recklessy + Priestess engine + zachować odpowiednią ilość trapów pewnie ciężko będzie zmieścić.
A duel is like sex. Good players are like sex masters. They can last a long time, holding in their load while wearing down the partner, getting him ready for the finish. Bad players just furiously pound their dicks and within 30 seconds sloppily spray jizz everywhere.

Odp: Prophecy.dek
« Odpowiedź #15 dnia: 22 Styczeń, 2014, 11:54:59 »
0
Po malych poprawkach deck wyglada nastepujaco:



Jest 10 potworow, 10 trapow i 20 spelli. :D Stosowalem sie do zalecen Soula przy PODzie oraz niektorych trapach. :)
@Soul, nie napisales nic na temat Effect Veilera czy One for One, sa to w miare grywalne karty w tym decku? Wiadomo, ze Veiler musi byc skoro w Extra sa Synchro :P ale co z One for One?
Co do Priestess u Alana, raczej jej nie posiada bo juz dawno go pytalem i szukalem nawet u niego w tej ogromnej kolekcji kart, ktore posiada. :D
Co do Torrentiala, gram go mainowo tylko, ze gram na DevPro a liste na szybko w DNie ukulalem wiec widocznie zapomnialem, My miss! :P
A Crescent moim zdaniem jest dobry na samym poczatku, badz w pierwszych turach rozgrywki, no chyba ze uda sie jeszcze z worlda cos wziasc na reke i Wieza dobrze recykluje, w innym przypadku nadaje sie na reveal badz zrzut dla jakiegos kosztu aktywacji danej karty.
Teraz patrzac na te liste jeszcze bym cos zmienil ale poczekam na krytyke innych graczy. :)
Zmiany zachodzą tylko wtedy, gdy idziemy pod prąd, kiedy robimy coś całkowicie wbrew wszystkiemu, do czego przywykliśmy.

Soul

Odp: Prophecy.dek
« Odpowiedź #16 dnia: 22 Styczeń, 2014, 12:39:25 »
0
2 Recklessy? Ćpałeś coś xD?
A duel is like sex. Good players are like sex masters. They can last a long time, holding in their load while wearing down the partner, getting him ready for the finish. Bad players just furiously pound their dicks and within 30 seconds sloppily spray jizz everywhere.

Odp: Prophecy.dek
« Odpowiedź #17 dnia: 22 Styczeń, 2014, 12:53:05 »
0
No ale nie mam 3, jest to lista kart ktore realnie posiadam.
Zmiany zachodzą tylko wtedy, gdy idziemy pod prąd, kiedy robimy coś całkowicie wbrew wszystkiemu, do czego przywykliśmy.

Lampart

Odp: Prophecy.dek
« Odpowiedź #18 dnia: 22 Styczeń, 2014, 13:43:55 »
+1
To nie graj ich wcale ;p
Play hard or go home
Członek Kryzysu składowego
 

Number Hunting 41/100(46 TCG)

Odp: Prophecy.dek
« Odpowiedź #19 dnia: 23 Styczeń, 2014, 00:05:18 »
+7
Szczerze powiedziawszy to odechcialo Mi sie udzielania na tym forum w jakiejkolwiek sprawie. ;)
Zamiast odpowiedzi; pomocy, zostalem posadzony o cpanie! :D
No ludzie! W jaki sposob ktos "nowy" ktory ma zamiar zaczac gre w YGO gdy zostanie wysmiany przez "stara gwardie"?! (nie mowie tu o sobie tylko chodzi o sam fakt)
Dobrze, ze "Wy" wiecie wszystko i jestescie "Masterami", chwala wam za to, ale czy nie wypada udzielac porad tym mniej doswiadczonym? Ja osobiscie nigdy nie mialem stycznosci z Recklesem, pewnie chodzi wam o to, ze jak sie juz te karte gra to powinna byc grana w 3 sztukach, ok, teraz to zrozumialem, ale ktos mniej kumaty moglby to roznie odebrac! ;)
Wiec, tak jak na wstepie, ochoczo zabralem sie do grania w kartoniki lecz w takim towarzystwie troche trudno z pasja i zaangazowaniem. Nie ma dziwu, ze tak malo graczy w naszej polskiej lidze jest z powodu dzialan, w taki a nie inny sposob, reprezentantow naszego kraju! ;)
Zmiany zachodzą tylko wtedy, gdy idziemy pod prąd, kiedy robimy coś całkowicie wbrew wszystkiemu, do czego przywykliśmy.

Odp: Prophecy.dek
« Odpowiedź #20 dnia: 23 Styczeń, 2014, 00:12:56 »
0
Szczerze powiedziawszy to odechcialo Mi sie udzielania na tym forum w jakiejkolwiek sprawie. ;)
Zamiast odpowiedzi; pomocy, zostalem posadzony o cpanie! :D
No ludzie! W jaki sposob ktos "nowy" ktory ma zamiar zaczac gre w YGO gdy zostanie wysmiany przez "stara gwardie"?! (nie mowie tu o sobie tylko chodzi o sam fakt)
Dobrze, ze "Wy" wiecie wszystko i jestescie "Masterami", chwala wam za to, ale czy nie wypada udzielac porad tym mniej doswiadczonym? Ja osobiscie nigdy nie mialem stycznosci z Recklesem, pewnie chodzi wam o to, ze jak sie juz te karte gra to powinna byc grana w 3 sztukach, ok, teraz to zrozumialem, ale ktos mniej kumaty moglby to roznie odebrac! ;)
Wiec, tak jak na wstepie, ochoczo zabralem sie do grania w kartoniki lecz w takim towarzystwie troche trudno z pasja i zaangazowaniem. Nie ma dziwu, ze tak malo graczy w naszej polskiej lidze jest z powodu dzialan, w taki a nie inny sposob, reprezentantow naszego kraju! ;)

Po pomoc zapraszam do działu "deck workshop".

Tutaj dyskutuje się o optymalnych buildach i nie bądź zdziwiony, że jesteś krytykowany.
You can't rule out the possibility simply because it's highly unlikely. Expect the unexpected. The absence of evidence is not the evidence of absence.

Lampart

Odp: Prophecy.dek
« Odpowiedź #21 dnia: 23 Styczeń, 2014, 00:37:47 »
0
Ale Robe tu nie było żadnych pocisków ;p
Play hard or go home
Członek Kryzysu składowego
 

Number Hunting 41/100(46 TCG)

Odp: Prophecy.dek
« Odpowiedź #22 dnia: 23 Styczeń, 2014, 00:47:51 »
0
Ale Robe tu nie było żadnych pocisków ;p
Nie o pociski Mi chodzilo, lecz raczej o jasnosc. :P
Zmiany zachodzą tylko wtedy, gdy idziemy pod prąd, kiedy robimy coś całkowicie wbrew wszystkiemu, do czego przywykliśmy.

Odp: Prophecy.dek
« Odpowiedź #23 dnia: 23 Styczeń, 2014, 00:56:43 »
0
Szczerze powiedziawszy to odechcialo Mi sie udzielania na tym forum w jakiejkolwiek sprawie. ;)
Zamiast odpowiedzi; pomocy, zostalem posadzony o cpanie! :D
No ludzie! W jaki sposob ktos "nowy" ktory ma zamiar zaczac gre w YGO gdy zostanie wysmiany przez "stara gwardie"?! (nie mowie tu o sobie tylko chodzi o sam fakt)
Dobrze, ze "Wy" wiecie wszystko i jestescie "Masterami", chwala wam za to, ale czy nie wypada udzielac porad tym mniej doswiadczonym? Ja osobiscie nigdy nie mialem stycznosci z Recklesem, pewnie chodzi wam o to, ze jak sie juz te karte gra to powinna byc grana w 3 sztukach, ok, teraz to zrozumialem, ale ktos mniej kumaty moglby to roznie odebrac! ;)
Wiec, tak jak na wstepie, ochoczo zabralem sie do grania w kartoniki lecz w takim towarzystwie troche trudno z pasja i zaangazowaniem. Nie ma dziwu, ze tak malo graczy w naszej polskiej lidze jest z powodu dzialan, w taki a nie inny sposob, reprezentantow naszego kraju! ;)

Po pomoc zapraszam do działu "deck workshop".

Tutaj dyskutuje się o optymalnych buildach i nie bądź zdziwiony, że jesteś krytykowany.
Oczywiscie, taki mialem zamiar, ale nie teraz i nie z ta talia.
Pomyslalem, ze skoro juz temat tego bulidu jest w tym dziale, to napisalem o tym tutaj, na poczatku wklejajac deckliste YGO 2nd Tourney na nowa banliste. :)
Przepraszam za klopoty. 
A co do krytyki, to potrafie ja przyjac, jak nia naprawde jest. ;)
Zmiany zachodzą tylko wtedy, gdy idziemy pod prąd, kiedy robimy coś całkowicie wbrew wszystkiemu, do czego przywykliśmy.

Lampart

Odp: Prophecy.dek
« Odpowiedź #24 dnia: 23 Styczeń, 2014, 01:01:45 »
0
Robe przekaz Soula wydaje mi się na tyle jasny co:

"2 recklessy robisz duży błąd"


Ps.Na tym forum to nic ciesz się że wojen/jechania nowych i shitstormu na shadowforum nie widziałeś ;p
Play hard or go home
Członek Kryzysu składowego
 

Number Hunting 41/100(46 TCG)