Yu-Gi-Oh! TCG Polska

Serce Kart => Deck Strategy => Yu-Gi-Oh! Teoria => Non-Meta Decks => Wątek zaczęty przez: Kali w 02 Marzec, 2014, 16:33:26

Tytuł: Geargia
Wiadomość wysłana przez: Kali w 02 Marzec, 2014, 16:33:26
Geargia

Geargie pojawiły się w sierpniu 2012 roku i od tego czasu nieustannie znajdują się w gronie grywalnych decków, przyjmując na przestrzeni czasu różne warianty. Miały nawet przyjemność być najlepszym deckiem poprzedniego formatu (przynajmniej tak sugeruje liczba topów w poszczególnych dużych eventach), co skłoniło twórców banlisty do reakcji i osłabienia archetypu. Mimo to Geargia nadal pozostaje bardzo solidnym pickiem.

Geargia to potwory typu Machine koncentrujące się na generowaniu card advantage za pomocą Geargiarmor i przekuwaniu tej wypracowanej przewagi na XYZ playe, przede wszystkim w Gear Gigant X. Oba te potwory stanowią bardzo poważny problem dla przeciwnika, ponieważ w przypadku braku natychmiastowej odpowiedzi na nie, musi się on liczyć z tym, iż wypracowywana przez nie co kolejkę card advantage powoduje, iż szanse na wygraną drastycznie maleją. A pozbycie się naszych floaterów nie należy do prostych zadań, jako iż każdy wariant Geargii wspiera się solidną porcją trapów, aby je chronić. Nie można też bagatelizować faktu, że Geargiarmor ma wielki tyłek, tj. 1900 defa.

Pozostałą część Geargia enginu stanowią Geargiarsenal, Geargiaccelerator i Geargiano, co daje nam łącznie 10 potworów. Accelerator napędza naszą grę, to zwykle jego szukamy Armorem. Może zamienić go w Rank 4 bez marnowania Normal Summonu. Ponadto niemal nasz każdy come back play wiąże się z wykorzystaniem Special Summonu Acceleratora i zamienieniem go w XYZa. Dobry Geargia player zawsze stara się mieć Acceleratora w obwodzie. Accel świetnie nadaje się również do blefowania. Przeciwnicy za wszelką cenę będą chcieli obchodzić zakrytego Armora. Niejednokrotnie będą zmuszeni do wykonywania niezbyt optymalnych playów tylko po to, aby móc go przebić. Jakież jest ich zdziwienie gdy atakują formułę, która w dodatku zwraca potwora gdy jest zniszczona w walce.

Rola Arsenala jest prosta - szuka Armora od którego chcemy zacząć praktycznie każdą grę. Poza tym może robić za beatsticka i władować na cmentarz Geargiano. Po co nam ta niepozorna maszynka? Mimo iż na pierwszy rzut oka wygląda mizernie, niejednokrotnie okazuje się być kluczową kartą podczas gry ze względu na floatujący efekt Gear Gigant X. Dzięki Geargiano na cmentarzu, obejście Giganta jest o wiele trudniejsze, bo przeciwnik nie tylko musi zdjąć Giganta z pola, ale również zadbać o to, by pozbyć z niego Geargiano. Jeśli tego nie zrobi to Geargiano zamieni się w lv4 z grava, z ręki niemal zawsze wejdzie Special Summon Acceleratora i przeciwnik będzie mieć na głowie kolejnego XYZa, podczas gdy my nadal mamy nasz Normal Summon. Otwarcie Arsenal + Accelerator jest jednym z najlepszych, które mamy do dyspozycji - prowadzi do Gear Gigant X wraz z Geargiano na grave już w pierwszej kolejce.

(http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20131126170504/yugioh/images/thumb/5/5c/GearGigantX-CT10-EN-SR-LE.png/300px-GearGigantX-CT10-EN-SR-LE.png)

Jak już wspomniałem na początku, Geargie mogą przyjmować różne warianty, tj. łączyć się z różnymi innymi enginami. Możemy się spotkać z wariantem wspomaganym Machinami, koncentrującym się na bardzo agresywnych combo playach i zakładaniu OTK wariantem z Karakuri oraz innymi spisami, które wykorzystują dobre karty Yu-Gi-Oh do uzupełnienia decklisty, jak. Fire Hand i Ice Hand, Traptrix engine, Tin Goldfish. Nikt nie zabroni również używania dającego dostęp do Rank 3 Geargiano Mk-II w połączeniu ze zlimitowanym Geargiagear. Niestety Mk-II jest kompletnie bezużyteczny w ręce jeśli nie otworzymy z Armorem / Arsenalem / Geargiagear. Ponadto Rank 3 nie są na tyle mocne, by ze względu na nie decydować się na Mk-II, tym bardziej, że w Extra Decku Geargii jest bardzo, bardzo ciasno. Oczywiście możesz też liczyć na szczęście i szybkie dobieranie Geargiagear.

Karakuri wariant został dokładniej opisany w pierwotnej wersji tekstu, którą macie zaspoilerowaną na samym dole. Jej największym problemem jest konsystencja, a raczej jej brak. Karakuri tunery same z siebie nie robią nic, jesteśmy tu jeszcze bardziej uzależnieni od Armora.

Machina wariant wykorzystuje engine Machina Gearframe, Machina Fortress i Machina Cannon. Gearframe stanowi dodatkowy dobry opening play gdy nie dobierzemy Armora lub Arsenala. Machina Fortress na start nie jest zwykle tym co chcielibyśmy zobaczyć, bo jego summon to jakby nie patrzeć -1, a dopóki przeciwnik ma dużo zasobów, może znaleźć na niego łatwą odpowiedź jak chociażby Bottomless Trap Hole czy Black Horn of Heaven. Dużo lepiej sprawdza się w late game gdy przeciwnik musi się dużo bardziej nagimnastykować, aby się go pozbyć. Fortress ma swoje spore zalety: przede wszystkim ma 2500 z przodu i jest removalem gdy jest zniszczony w walce. W skrócie daje talii odpowiedź na duże potwory jak Stardust Dragon czy Sylvan Hermitree, coś z czym Geargia engine ma problem, bo 2300 Gear Gigant X to często za mało. Ponadto pozwala na agresywniejszą grę i szybsze wbijanie obrażeń, co jest bardzo istotne w starciach z deckami, które opierają się na wykorzystaniu Soul Charge jak Sylvan czy Infernity lub z taliami z którymi trzeba wygrywać szybko, bo mogą nas przygnieść gdy damy im się rozpędzić, jak np. Lightsworn. Ponadto Fortress jest wyśmienitym targetem do wskrzeszenia przez nasze własne Soul Charge. Daje również dostęp do Rank 7.

Inne warianty dopełniają Geargia engine dobrymi kartami Yu-Gi-Oh. W obecnym formacie właśnie takowe buildy zwykle pojawiają się w topach. Traptrix Myrmeleo czy Artifact Sanctum z Artifact Moralltach i inne kartony w postaci Tin Goldfish, Cardcar D to dobre zapychacze dziur.

Przykładowa decklista:

Main Deck:
3 Geargiarmor
3 Geargiarsenal
3 Geargiaccelerator
1 Geargiano
3 Traptrix Myrmelo
1 Tin Goldfish
3 Upstart Goblin
2 Soul Charge
1 Dark Hole
1 Book of Moon
1 Mystical Space Typhoon
3 Fiendish Chain
3 Wiretap
2 Breakthrough Skill
2 Traptrix Trap Hole Nightmare
1 Bottomless Trap Hole
2 Dimensional Prison
1 Solemn Warning
1 Compulsory Evacuation Device
1 Black Horn of Heaven
1 Torrential Tribute
1 Needle Ceiling

Extra Deck:
3 Gear Gigant X
1 Diagusto Emeral
1 Evilswarm Exciton Knight
1 Number 80: Rhapsody in Berserk
1 Diamond Dire Wolf
1 Cairngorgon, Antiluminescent Knight
1 Number 103: Ragnazero
1 Gagaga Cowboy
1 Number 50: Blackship of Corn
1 Abyss Dweller
2 Number 101: Silent Honor Ark
1 Number 39: Utopia

Przykładowa decklista, Machina Geargia:
 

KONTRY

Flying "C"
Nobleman of Crossout
Black Horn of Heaven
Stygian Dirge

Pierwotny tekst Afrykańskiego Czarodzieja:

(kliknij aby pokazać/ukryć)
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: grabczas w 02 Marzec, 2014, 16:57:19
Fajnie że w końcu pojawił się Geargie w Strategy Deck. Jeszcze fajniej by było jakby była wzmianka o Geargia Machina ;)
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: mundek w 02 Marzec, 2014, 19:04:14
Warto by szerzej opisać wersję na 2 Tunerach[Birdman i Saizan], "pure" Geragia. Różnią się tak naprawdę proporcjami BiałoCzarnymi w Extra i stopniem Kontrola/Wysyp a Stabilność. No i Machina Geargia też;p Jak ktoś chcę, skrobnę coś w ciągu tyg, zależy od tego jak późno będę wracał z roboty;p
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: Kali w 02 Marzec, 2014, 19:09:05
Machine Geargię już zacząłem pisać :) ale jakby nie patrzeć to ta wersja jest najlepsza i jako jedyna "metowa" więc w tym dziale chyba ona wystarczy.
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: mundek w 02 Marzec, 2014, 19:14:24
Czy ja wiem czy najlepsza? Mi dużo lepiej ciśnie się na 0/2 tunerach. Duuuuuużo większa stabilność. I kontrola pola;p  Za często w OTKowej wersji przegrywałem z własnym złym handem
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: grabczas w 02 Marzec, 2014, 20:03:59
Ja właśnie złożyłem build taki jaki jest wrzucony w pierwszym poście ale docelowo jeżeli ten deck będzie grywalny jeszcze kiedykolwiek chciałbym coś stabilniejszego spróbować stąd dopytuję się o opis Machina wariantu bo nie mam pomysłu jak go budować wtedy i jak najoptymalniej przyzywać Fortressy. Pure Geargia to dla mnie w ogóle czarna magia ^^
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: Kali w 02 Marzec, 2014, 20:47:25
Grabczas:

http://i.imgur.com/h2XdXDw.png (http://i.imgur.com/h2XdXDw.png)
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: grabczas w 06 Marzec, 2014, 22:50:25
To tego chyba nie złożę za szybko jeżeli w ogóle x) Cholerne upstarty...
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: j4 w 07 Marzec, 2014, 18:00:38
Ale upychanie 3 upstartów do tak szalenie stabilnego i kontrolnego, nie-combo oriented decku jak Machina Geargia to nie tylko nie jest konieczność, powiedziałbym że to nieporozumienie, wiem że taka moda ale czasem też można trochę pomyśleć
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: Regis w 07 Marzec, 2014, 18:29:13
Dokładnie. Nagle okazuje się, że w Polsce same Hobany grają xD
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: lightdeck w 07 Marzec, 2014, 19:38:23
Playing 37 cards is way better than playing 40 cards boy

less shit
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: j4 w 07 Marzec, 2014, 19:41:36
Playing 37 cards is way better than playing 40 cards boy

less shit
PROSZĘ MÓWIĆ PO POLSKU BO JA NIE ROZUMIEM, JESTEŚMY NA POLSKIM FORUM
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: j4 w 07 Marzec, 2014, 21:58:12
Ja rozumiem jaka jest filozofia hobanizmu, z tym że to naprawdę nie ma zastosowania w takich deckach które nie dobierają do żadnych setupów albo combo które kręcą natychmiastowe plusy, albo co jeszcze ważniejsze, są w stanie zbić to 1000 lp z nawiązką. Kali w tym Machina buildzie upchał Limitera, gra bez zajebistego w tym decku BoMa który pozwala zresolvovać się Armorowi mimo Veilera/Fiendisha i bez trzeciego Arsenala, ale grunt że jest playset Hobanów bo to tak pro wpływa na stabilność ;d
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: Soul w 07 Marzec, 2014, 22:19:42
Gra też sytuacyjne Horny, 3 Pody, które średnio tu pasują wymaxowane, 3 Fortessy, które będą cloggować i sytuacyjnego Limitera. Upstarty > crap w decku.
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: Kali w 20 Marzec, 2014, 20:19:11
update na nową listę ;D ;D ;D ;D
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: Soul w 24 Marzec, 2014, 20:39:39
2 decki z top 32 YCS Chicago:

3 Geargiarmor
3 Geargiacc.
3 Geargiaarsenal
3 MK2
2 Veiler
1 Geargiano
15
3 MST
3 Upstart
1 Book
1 Mind Control
1 Dark Hole
9
3 Fiendish
3 GGG
2 Prison
2 Dust Tornado
1 Mirror Force
1 Breakthrough
1 Warning
1 Bottomless
1 Torrential
1 Black Horn

Może jednak zrobisz ten update :P.
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: j4 w 24 Marzec, 2014, 20:51:01
No i takie buildy podobają mi się dużo bardziej niż derpakuri. Testuję też wersje semipure z samym Bridmanem albo 1 Birdman + 1 Nishipachi, pozwala to na łatwy dostęp do Black Rose'a i pleje z recyklowaniem Armora, ale nadal baaardzo poprawia consistency ze względu na brak crapnych psów
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: Soul w 24 Marzec, 2014, 21:07:16
J/w, less derpa, więcej normalnych wciągów i miejsce w extra na full xyz toolbox > yolo derp i nie wygrywanie tura, bo dobiera się gunwo. Birdman też wydaje mi się zbyt cute. Przydałby się tu jakiś dodatkowy dobry potwór, bo statystycznie w co 5 grze dobiera się bez opening playa <Arsenal, Armor, Gear>, a to nie uwzględnia grania jako 2nd gdy opp może mieć na ten play outy. Problem w tym, że poza TKRO, który dość obviously kłóci się z całą talią, nie ma dobrych standalone potów. Może 1 Cardcar D bym popróbował <Gigant nawet może wyszukać :P>. Random Dzbana lub dwa może też, bo na t1 play kłóci się tylko z Arsenalem, a wyciągniecie GGG może wygrać grę, a w midgame / lategame można ciągnąć plusa z Armora i PoDa po trapy. Można by coś wcisnąć chociażby za jakieś średnie trapy ala BTS czy nawet Veiler, które wraz z odejściem Fista +1 będą dużo słabsze.

Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: Maras w 24 Marzec, 2014, 21:30:15
A podawali tam extra? Niby łatwo się domyśleć, ale jednak.
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: mundek w 24 Marzec, 2014, 21:43:27
Maras, w większości staple+ dokładasz w zależności od mety.
BTW ten deck ma searchowalną lepszą d.d.crow'ę na bujiny
Ally of Justice Cycle Reader

Edit, na Artifacty też chyba pomoże. f**k trzeba kupić nim zdrożeje
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: Soul w 24 Marzec, 2014, 22:01:53
Chyba się trochę spóźniłeś xD.

Extra nie podał.
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: Lampart w 25 Marzec, 2014, 08:33:17
Naprawdę naprawdę polubiłem te robociki w wariancie kontrolnym ^^ Stabilność + dostęp do całej gmay różnorakich XYZ ^^
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: grabczas w 25 Marzec, 2014, 10:22:25
Czyli jednak da się grać Pure Geargia ^^ Szkoda że i tak na razie nie pogram tym bo mnie nie stać :/

Btw, myślicie że zmieszczenie Machina Engine mocno by uwaliło konsystencję decku podanego przez Soula?
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: Maras w 25 Marzec, 2014, 10:43:59
Maras, w większości staple+ dokładasz w zależności od mety.

Nie jest to tak oczywiste. Pytanie ile grali Fairy King Albverdich, ile trójek.. Chyba największym problemem tej wersji jest radzenie sobie z klocami w polu, mamy do dyspozycji tylko 4 i 3.
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: Soul w 25 Marzec, 2014, 12:04:36
Podał Extra:

3 Gear Gigant X

2 Silent Honor ARK

1 Abyss Dweller

1 Blackship of Corn

1 Evilswarm Exciton Knight

1 Diagusto Emeral

1 Diamond Dire Wolf

1 Wind-Up Zemaines

1 Soul of Silvermountain

1 Ghostrick Alucard

1 Acid Golem of Destruction

1 Mechquipped Angineer

15
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: Soul w 25 Marzec, 2014, 21:17:43
Inny build, Steinman, top 32, wytechowany na format także za parę dni średnio aktualne.

(https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/q71/s480x480/1609740_10151898979076511_1828394389_n.jpg)

Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: j4 w 25 Marzec, 2014, 21:25:43
Taki Crush będzie jeszcze lepszy niż był przecież
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: jona w 25 Marzec, 2014, 21:35:45
I to nie ginie w kartach z którymi nic nie może zrobić?
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: j4 w 25 Marzec, 2014, 21:39:31
I to nie ginie w kartach z którymi nic nie może zrobić?
Pomaga utrzymać totalną kontrolę, jak zaczniesz mieć w plecy to i tak już nie wygrasz i bardziej konwencjonalny backrow się na nic nie przyda. Zauważ że i Dusty i Mind Crushe to 100% FF hate a to był bardzo ciężki matchup dla Geargii, tak samo Prisoner, byle nie dać się zresolvovać Bearowi na setniętym Armorze
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: Soul w 13 Kwiecień, 2014, 23:43:02
Geargia hejt is real xD ->trap line-up.

Nie mówiłem, że Fiendish sucks xD?

Saul Agis - Pure Geargia, top 32 YCS Las Vegas

Monsters (15)
2x Effect Veiler
3x Geargiarmor
3x Geargiaccelerator
3x Geargiarsenal
3x Geargiano MKII
1x Geargiano

Spells (8)
1x Dark Hole
3x Mystical Space Typhoon
1x Book of Moon
3x Upstart Goblin

Traps (17)
3x Traptrix Trap Hole Nightmare
3x Black Horn of Heaven
3x Seven Tools of the Bandit
1x Bottomless Trap Hole
1x Torrential Tribute
1x Solemn Warning
3x Geargiagear
2x Call of the Haunted

Extra (15)
1x Number 101: Silent Honor ARK
1x Number 85: Crazy Box
1x Daigusto Emeral
3x Gear Gigant X
2x Abyss Dweller
1x Exilswarm Exciton Knight
1x Number 20: Giga-Brilliant
1x Diamond Dire Wolf
1x Gem-Knight Pearl
2x Ghostrick Alucard
1x Wind-Up Zenmaines

Side (15)
1x Soul Drain
1x Fairy Wind
2x Dust Tornado
1x Dimensional Fissure
2x Light-Imprisoning Mirror
2x Overworked
2x Needle Ceiling
1x Macro Cosmos
3x DNA Surgery

Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: Soul w 17 Lipiec, 2014, 00:37:31
Ok, kto mi wyjaśni dlaczego ludzie nadal chcą grać Mk-II pod 1 GGG...
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: j4 w 17 Lipiec, 2014, 00:51:25
Z przyzwyczajenia :P GGG to dobra karta yugioh a Mk-II nie jest terribad, to Wolfbark po Armora albo po rank 3, i zawsze coś żeby floatowało z Gigantów, nie mam pojęcia czy to optymalny build ale na pewno jakiś sens to ma
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: Soul w 17 Lipiec, 2014, 01:18:34
Przy 5 na start masz 67% na GGG, Armora lub Arsenala czyli w 1/3 gier Mk-II jest totalnym deadem na opening, co przy 5 kartach na start ma jeszcze większe znaczenie niż kiedyś, bo otwierasz z 4 kartami. Nie ma żadnej rank3, która zwalałaby z nóg, a cutnięcie trójek daje trochę oddechu w Extra dla dużo lepszych czwórek. Tbh od początku wydawało mi się, że mk gra się tylko pod GGG, a teraz jest jedno. Jako że mk nie powala to wypadałoby go cutnąć do dwóch przynajmniej, a wtedy szanse, że dobierze się martwe GGG rosną.

Gram Geargiano zwykłego do floatowania.

A tak poza tym to albo Machina engine albo Traptrixy. Testuje na razie Machinę i jest ok. Poza standardowym dedzeniem Fortresów w early dają outy na duże poty (jak wiadomo, coś czego purowi bardzo brakuje), opcje na agresywniejszą grę i wbijanie dmg z wszystkimi deckami, które działają tylko dlatego, że Soul Charge jest na 3, albo są c******m Lightswornem, no i z naszymi Chargami (gram 3) działają mega, wstawianie za 2k dwóch handów z 2500 ataku zrzucających karty przy targetowaniu jest HUGE. Nie wspomnę o broken openingach z Soul Charge, Gearframem i dowolną maszyną, a jak jeszcze jest to Arsenal to basically gg.
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: j4 w 17 Lipiec, 2014, 01:27:04
Nie podawałem argumentów dlaczego tak jest dobrze tylko dlaczego być może ludzie tak grają :P Też mi się wydaje że Machina build będzie na chwilę obecną najsilniejszy, zwykły Geargiano to ofc lepszy float od Mk-II a tutaj go można bez bólu sobie wyszukać Armorem i zrzucić z Fortressem, also w Machinach można z powodzeniem grać yolo Limitera i urywać z d**y gry combo deckom

Grasz Redoxa i siódemki?
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: Soul w 17 Lipiec, 2014, 12:33:08
(http://i.imgur.com/JwdS50j.png)

Na razie jest tak. Horny poszły do side, bo na najpopularniejsze teraz haty są słabe, na Sylvana też nothing special, na LSa również, lepiej BTSem nie wypuścić ich z early game. Wiretapy na 3 przez LSy i sylvany to chyba przesada, ale na DN działają ;p.
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: Soul w 17 Lipiec, 2014, 17:55:20
Up pierwszego postu.

Na DN śledze tina feya (taki ziomek co ciągle gra Gearami, był parę razy top1 na dn i ogólnie ogarnia), też zrezygnował z GGG i rank3, a gra Tin Goldfishe i Myrmeleo. O ile te drugie kk, to Goldfishe muszę sam wypróbować :P.
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: Soul w 28 Lipiec, 2014, 11:48:03
Topy z ARG. Nie mam pojęcia jak topnęło to Karakuri i wcale nie uważam, żeby ten mix z artefaktami był koniecznie najlepszą opcją. ARG wcale nie tak trudno topnąć, to turnieje na jakieś 300 osób, więc nawet x-3 do topów wchodzą. W każdym razie to topnęło i pury nie grają już ggg i mkII. Machina wersji chyba nikt nie lubi :(.

Geargia
(kliknij aby pokazać/ukryć)

Karakuri Geargia
(kliknij aby pokazać/ukryć)
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: Soul w 10 Sierpień, 2014, 18:11:36
Decklisty z top16 ARG Providence, topnęły 3 Geargie, dwa z Myrmeleo i Goldfish enginem, 1 Karakuri.

(kliknij aby pokazać/ukryć)

(kliknij aby pokazać/ukryć)

(kliknij aby pokazać/ukryć)
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: Kuzuryu Daimyojin w 14 Sierpień, 2014, 14:02:11
Geargia ewoluuje z banlistą :D
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: Belizariusz w 14 Sierpień, 2014, 20:11:53
Geargia ewoluuje z banlistą :D

to ma byc ewolucja? Mermail regularnie ucinają od kilku banek a dalej swoje t1,5 czy coś koło trzyma :)) to robi wrażenie. Ale Geary pewnie dostaną augera w SD czy potem i jeszcze pokażą pazur bardziej.

P.S. Ale przynajmniej Geary nie spadły do t3 jak FF po bance xd
Tytuł: Odp: Geargia
Wiadomość wysłana przez: Soul w 14 Sierpień, 2014, 20:26:33
Augera nie ma w SD.

Jeśli Shaddolle będą nadto popularne to czarno widzę, bo tak jakby ten deck nie wygrywa bez używania Extra, a i z samego Extra dość ciężko skorzystać przy Midrashu, bo nawet Accela SSować nie można...

Niby można Fortressem przejechać jak się gra (mnie Machiny coraz bardziej zaczynają irytować, bo ilość Sylvanów i LSów na DN gwałtownie spadła, a na to były najlepsze ;p), ale to trochę mało.

Time-Space Trap Hole za TTHN coś pomoże przynajmniej.