Wątek: Geargia  (Przeczytany 4393 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Geargia
« dnia: 02 Marzec, 2014, 16:33:26 »
+11
Geargia

Geargie pojawiły się w sierpniu 2012 roku i od tego czasu nieustannie znajdują się w gronie grywalnych decków, przyjmując na przestrzeni czasu różne warianty. Miały nawet przyjemność być najlepszym deckiem poprzedniego formatu (przynajmniej tak sugeruje liczba topów w poszczególnych dużych eventach), co skłoniło twórców banlisty do reakcji i osłabienia archetypu. Mimo to Geargia nadal pozostaje bardzo solidnym pickiem.

Geargia to potwory typu Machine koncentrujące się na generowaniu card advantage za pomocą Geargiarmor i przekuwaniu tej wypracowanej przewagi na XYZ playe, przede wszystkim w Gear Gigant X. Oba te potwory stanowią bardzo poważny problem dla przeciwnika, ponieważ w przypadku braku natychmiastowej odpowiedzi na nie, musi się on liczyć z tym, iż wypracowywana przez nie co kolejkę card advantage powoduje, iż szanse na wygraną drastycznie maleją. A pozbycie się naszych floaterów nie należy do prostych zadań, jako iż każdy wariant Geargii wspiera się solidną porcją trapów, aby je chronić. Nie można też bagatelizować faktu, że Geargiarmor ma wielki tyłek, tj. 1900 defa.

Pozostałą część Geargia enginu stanowią Geargiarsenal, GeargiacceleratorGeargiano, co daje nam łącznie 10 potworów. Accelerator napędza naszą grę, to zwykle jego szukamy Armorem. Może zamienić go w Rank 4 bez marnowania Normal Summonu. Ponadto niemal nasz każdy come back play wiąże się z wykorzystaniem Special Summonu Acceleratora i zamienieniem go w XYZa. Dobry Geargia player zawsze stara się mieć Acceleratora w obwodzie. Accel świetnie nadaje się również do blefowania. Przeciwnicy za wszelką cenę będą chcieli obchodzić zakrytego Armora. Niejednokrotnie będą zmuszeni do wykonywania niezbyt optymalnych playów tylko po to, aby móc go przebić. Jakież jest ich zdziwienie gdy atakują formułę, która w dodatku zwraca potwora gdy jest zniszczona w walce.

Rola Arsenala jest prosta - szuka Armora od którego chcemy zacząć praktycznie każdą grę. Poza tym może robić za beatsticka i władować na cmentarz Geargiano. Po co nam ta niepozorna maszynka? Mimo iż na pierwszy rzut oka wygląda mizernie, niejednokrotnie okazuje się być kluczową kartą podczas gry ze względu na floatujący efekt Gear Gigant X. Dzięki Geargiano na cmentarzu, obejście Giganta jest o wiele trudniejsze, bo przeciwnik nie tylko musi zdjąć Giganta z pola, ale również zadbać o to, by pozbyć z niego Geargiano. Jeśli tego nie zrobi to Geargiano zamieni się w lv4 z grava, z ręki niemal zawsze wejdzie Special Summon Acceleratora i przeciwnik będzie mieć na głowie kolejnego XYZa, podczas gdy my nadal mamy nasz Normal Summon. Otwarcie Arsenal + Accelerator jest jednym z najlepszych, które mamy do dyspozycji - prowadzi do Gear Gigant X wraz z Geargiano na grave już w pierwszej kolejce.



Jak już wspomniałem na początku, Geargie mogą przyjmować różne warianty, tj. łączyć się z różnymi innymi enginami. Możemy się spotkać z wariantem wspomaganym Machinami, koncentrującym się na bardzo agresywnych combo playach i zakładaniu OTK wariantem z Karakuri oraz innymi spisami, które wykorzystują dobre karty Yu-Gi-Oh do uzupełnienia decklisty, jak. Fire HandIce Hand, Traptrix engine, Tin Goldfish. Nikt nie zabroni również używania dającego dostęp do Rank 3 Geargiano Mk-II w połączeniu ze zlimitowanym Geargiagear. Niestety Mk-II jest kompletnie bezużyteczny w ręce jeśli nie otworzymy z Armorem / Arsenalem / Geargiagear. Ponadto Rank 3 nie są na tyle mocne, by ze względu na nie decydować się na Mk-II, tym bardziej, że w Extra Decku Geargii jest bardzo, bardzo ciasno. Oczywiście możesz też liczyć na szczęście i szybkie dobieranie Geargiagear.

Karakuri wariant został dokładniej opisany w pierwotnej wersji tekstu, którą macie zaspoilerowaną na samym dole. Jej największym problemem jest konsystencja, a raczej jej brak. Karakuri tunery same z siebie nie robią nic, jesteśmy tu jeszcze bardziej uzależnieni od Armora.

Machina wariant wykorzystuje engine Machina Gearframe, Machina FortressMachina Cannon. Gearframe stanowi dodatkowy dobry opening play gdy nie dobierzemy Armora lub Arsenala. Machina Fortress na start nie jest zwykle tym co chcielibyśmy zobaczyć, bo jego summon to jakby nie patrzeć -1, a dopóki przeciwnik ma dużo zasobów, może znaleźć na niego łatwą odpowiedź jak chociażby Bottomless Trap Hole czy Black Horn of Heaven. Dużo lepiej sprawdza się w late game gdy przeciwnik musi się dużo bardziej nagimnastykować, aby się go pozbyć. Fortress ma swoje spore zalety: przede wszystkim ma 2500 z przodu i jest removalem gdy jest zniszczony w walce. W skrócie daje talii odpowiedź na duże potwory jak Stardust Dragon czy Sylvan Hermitree, coś z czym Geargia engine ma problem, bo 2300 Gear Gigant X to często za mało. Ponadto pozwala na agresywniejszą grę i szybsze wbijanie obrażeń, co jest bardzo istotne w starciach z deckami, które opierają się na wykorzystaniu Soul Charge jak Sylvan czy Infernity lub z taliami z którymi trzeba wygrywać szybko, bo mogą nas przygnieść gdy damy im się rozpędzić, jak np. Lightsworn. Ponadto Fortress jest wyśmienitym targetem do wskrzeszenia przez nasze własne Soul Charge. Daje również dostęp do Rank 7.

Inne warianty dopełniają Geargia engine dobrymi kartami Yu-Gi-Oh. W obecnym formacie właśnie takowe buildy zwykle pojawiają się w topach. Traptrix Myrmeleo czy Artifact SanctumArtifact Moralltach i inne kartony w postaci Tin Goldfish, Cardcar D to dobre zapychacze dziur.

Przykładowa decklista:

Main Deck:
3 Geargiarmor
3 Geargiarsenal
3 Geargiaccelerator
1 Geargiano
3 Traptrix Myrmelo
1 Tin Goldfish
3 Upstart Goblin
2 Soul Charge
1 Dark Hole
1 Book of Moon
1 Mystical Space Typhoon
3 Fiendish Chain
3 Wiretap
2 Breakthrough Skill
2 Traptrix Trap Hole Nightmare
1 Bottomless Trap Hole
2 Dimensional Prison
1 Solemn Warning
1 Compulsory Evacuation Device
1 Black Horn of Heaven
1 Torrential Tribute
1 Needle Ceiling

Extra Deck:
3 Gear Gigant X
1 Diagusto Emeral
1 Evilswarm Exciton Knight
1 Number 80: Rhapsody in Berserk
1 Diamond Dire Wolf
1 Cairngorgon, Antiluminescent Knight
1 Number 103: Ragnazero
1 Gagaga Cowboy
1 Number 50: Blackship of Corn
1 Abyss Dweller
2 Number 101: Silent Honor Ark
1 Number 39: Utopia

Przykładowa decklista, Machina Geargia:
 

KONTRY

Flying "C"
Nobleman of Crossout
Black Horn of Heaven
Stygian Dirge

Pierwotny tekst Afrykańskiego Czarodzieja:

Spoiler
GEARGIA

W dodatku Generation Force, światło dzienne ujrzał Geargiano, co dało początek całemu archetypowi, który pierwszego konkretnego supportu doczekał się w Return of the Duelist!

Geargie to archetyp składający się z potworów typu Machine, czwartego lub trzeciego Levelu. Założeniem samych Geargii jest robienie sobie plusów Geargiarmor, oraz szybkie wstawianie XYZ Rank4 i sporadycznie Rank3. Jednak w połączeniu z innymi enginami Geargie potrafią zamienić się w stabilny deck wyprowadzający szybkie OTK (Karakuri) lub też w jeszcze bardziej plusujący, też bardzo ofensywny deck, wszystko dzięki dodaniu Machina enginu. Z racji tego, że obecnie Geargia Karakuri jest najlepszym wariantem, skupimy się  na nim!

Geargia Karakuri
Cały deck polega na wprowadzaniu OTK za pomocą Geargiarmor lub też Geargiagear oraz 4 Machine Tunerów, które gramy w naszej talii.

1. Monster Line-Up:

Monster Line-Up to przedewszystkim 3 główne silniki decku;
a) Geargia level 4 engine:
3 Geargiarmor
2/3 Geargiaccelerator
2/3 Geargiarsenal

Chcemy zawsze zaczynać Geargiarmor, gdyż to od niego zaczyna się większość naszych OTK, dlatego 3 kopie są grane dosłownie zawsze. Geargiarsenal działa jako 4/5/6 kopie Geargiarmor, lub też zwykły beatstick (przydatne w przebijaniu się przez Thunder King Rai-Oh). Geargiaccelerator jest natomiast motorem napędowym naszych combo zagrań. Ratio zarówno Acceleratora jak i Arsenala zależy od preferencji gracza, można spotkać zarówno buildy grające po 3 sztuki, natomiast gracze często rezygnują z 1 Geargiarmor lub Geargiaccelerator, lecz nigdy z obu.

b) Karakuri Engine + Birdman:
2 Karakuri Watchdog mdl 313 "Saizan"
1 Karakuri Strategist mdl 248 "Nishipachi"
1 Genex Ally Birdman

Są to nasze Tunery. Karakuri napędzają wszystkie combosy, a Birdman bardzo często je zaczyna. Nie lubimy dobierać ich zbyt dużo, gdyż będzie nam to trochę komplikowało zagrania. Watchdogiem można fajnie blefować Geargiarmor, natomiast Strategist zmienia jego pozycje, co daje nam dodatkowy search!

c) Geargia level 4 engine:
3 Geargiano Mk-II
1 Geargiano które napędzają:
3 Geargiagear

Geargianosy są jak normal monstery w kiedyś granym Macro Rabbicie; nie chcemy ich dobierać, mimo że Geargiano Mk-II ma całkiem solidny efekt. Są one po to by móc aktywować najbardziej przegiętą kartę w decku: Geargiagear. Gear jest niczym Rescue Rabbit dla Geargii, z tym że nie może dostać Effect Veiler. Efekt zwykłego Geargiano przydaje się w late game, gdy wyzwiemy go MK-II, można go zamienić na Watchdoga i robić Black Rose Dragon czy też Bureia, jakby nie patrzeć z 1 karty.

Inne Monstery grane w Geargia Karakuri:

1 Redox, Dragon Ruler of Boulders
1/2/3 Effect Veiler
1/2/3 Maxx "C"


2. Spell Line-Up:


Sam deck nie gra dużo Spelli, jednak prawie zawsze grane są:

3 Mystical Space Typhoon
3 Upstart Goblin

Popularnego "MST" nie trzeba chyba tłumaczyć, natomiast Upstart Goblin dodaje więcej konsystencji do talii oraz pomaga nam dokopać się do Geargiarmor.

Inne grane Spelle:
1 Book of Moon
1 Dark Hole
1 Limiter Removal
1 Mind Control
Warto przedyskutować Mind Control. Świetna karta na wszelkie decki skupiające się na level 4 monsterach, wygrywa Mirror Matche. Sam trzymam ja w side decku, gdy idę drugi, polecam przetestować.

3. Trap Line-Up:



Do podstawowych trapów jak Solemn Warning, Bottomless Trap Hole, Torrential Tribute, Fiendish Chain dochodzą nasze Geargiagear, razy 3 oczywiście. Oraz:

1/2 Seven Tools of the Bandit
1/2 Trap Stun
1/2 Call of the Haunted

Ratio tych kart to ponownie preferencje, niektórzy grają 2 Toolsy, niektórzy 2 Stuny, niektórzy po 1 Toolsie i 1 Stunie, a niektórzy po 2 Toolsy i 2 Stuny, dla pewności że ich OTK przejdą. Call of the Haunted daje nam opcje kontrataku, przy przerwanym combo!

4. Extra Deck:
W Geargia Karkuri extra jest baaaardzo ciasny ;D Bardzo. Potrzebujemy skromnej ilości Rank7 i Rank3 XYZ (najczęsciej po 1), solidnego wyboru Rank4, jak i Synchro 8 i 7. Zatem najpierw kart niezbędnych do funkcjonowania talii:

2 Gear Gigant X
2/3 Karakuri Shogun mdl 00 "Burei"
1 Karakuri Steel Shogun mdl 00X "Bureido"

Geargigant X to boss monster Geargii z efektem szukającym, ale ma też zarówno efekt floatujacy, o którym nikt praktycznie nie wie. Nie jest jednak tak kluczowy jak w innych wariantach Geargii, jednak nadal bardzo potrzebnu. Bureie gra się 2/3, najlepiej 3, lecz często miejsce w Extra na to nie pozwala. Do zrobienia comba wystarczają 2, lecz co gdy 1 w coś wpadnie? Wtedy przydaje się 3 kopia, lecz ciężko ją zmieścić. Bureido zakańcza combo, dając nam dodatkowy draw.

Inne karty do Extra Decku:

Spoiler
Będzie tu wymienione sporo więcej niż się zmieści, tutaj uruchamia się myślenie; co wsadzić, gdyż mamy tylko 15 slotów. Wybór pozostawiam Wam, a oto opcje do reszty Extra Decku:

Rank7 XYZ:


Obie karty się przydają w różnych sytuacjach, bardzo ciężki wybór. Najlepiej zmieścić obie karty.

Rank4 XYZ:


Tutaj warto przedyskutować jedynie zastosowanie Daigusto Emeral. W late game pozwala nam ożywić martwe Geargiagear cofając nasze Gearianosy do decku, przy okazji możemy sobie dobrać dodatkową kartę. Resztę kart i ich zastosowanie każdy ogarnia.

Rank 3 XYZ:


Level 8 Synchro:


Level 7 Synchro:


Level 10/11 Synchro:


Eater i Leo to karty, które są warte zauważenia w wariantach z Redoxem, gdyż Redox/Burei + Strategist/Saizan = Leo/Eater.

Przykładowa Decklista:


Opis podstawowych OTK:

Spoiler
Od razu napiszę że znalazłem je i uczyłem się je robić przez duelistgroundz, gdzie również jest podobny temat, więc te schematy, full credit dla nich: http://duelistgroundz.com/index.php?showtopic=157729&hl=%2Bgeargia+%2Bthread#entry3659423

1. Geargiarmor + Karakuri Watchdog mdl 313 "Saizan":

Spoiler
1. Flipujemy Geargiarmor, szukamy i special summonujemy Geargiaccelerator.
2. Normal summon Watchdoga.
3. Setujemy Armora jego Efektem.
4. Synchro Accelerator + Watchdog w Karakuri Shogun mdl 00 "Burei", special Karakuri Strategist mdl 248 "Nishipachi"
5. Effect Strategista na Armora, bierzemy i SS kolejnego Acceleratora. Synchro Accelerator + Strategist w kolejnego Bureia, po Watchdoga.
6. Watchdog + Armor w Bureido (jeżeli chcemy dobrać kartę, to summonujemy Bureia w obronie i gdy Bureido będzie na polu eff Bureia przestawi sam siebie do ataku, mamy plusa) lub w Scrapa/Crimson Bladera.

2600 + 2600 + 2800 = 8000.

2. Geargiarmor + Karakuri Strategist mdl 248 "Nishipachi"

Spoiler
1. Flip armora i szukamy i SSujemy Acceleratora.
2. Flip armora efektem Face-Down.
3. NS Strategista, flip Armora, szukamy drugiego Acceleratora, SS.
4. Burei i jedziemy jak w poprzednim.

3. Geargiarmor + Geargiaccelerator / Geargiano Mk-II

Spoiler
1. Armorem szukamy albo Acceleratora albo Geargiano (z założenia mamy 1 już na ręce, szukamy brakującego elementu).
2. Special Acceleratora.
3. XYZ w Gear Gigant X, efektem szukamy Genex Ally Birdman - DETACHUJEMY Geargiaccelerator!!!
4. Normal Summon Geargiano MK-II, wzywamy Acceleratora.
5. Cofamy Birdmanem Acceleratora, Birdman w pole, SS Acceleratora.
6. Birdman + Accelerator = Burei, efekt po Watchdoga.
7. MK-II + Watchdog = Burei, special Strategista/drugiego Watchdoga
8. Opcjonalnie: robimy Star Eater Watchdogiem + Bureiem (2600+600 = 3200, tyle ile Star Eater, czyli nadal mamy 8k w polu).

2300 + 2600 + 3200 = 8100.

4. Geargiarmor + Genex Ally Birdman

Spoiler
1. Flipujemy Armora, szukamy i SS Acceleratora.
2. Cofamy Acceleratora, SS Birdman, SS Accelerator.
3. Setujemy Armora.
4. Birdman + Accel = Burei, po Strategista, strategust na Armora, szukamy i SS Acceleratora.
5. Accelerator + Strategist = Burei, po Watchdoga.
6. Watchdog + Armor = Scrap, Bureido, Blader.

2800 + 2600 + 2600 = 8000.

5. Geargiagear + Geargiaccelerator:

Spoiler
1. Geargiagear = byle jakie 2 Geargianosy. SS Acceleratora.
2. XYZ w GGX (zostawiamy jednego MK-II na polu), szukamy Birdmana.
3. Cofamy MK-II Birdmanem, SS Birdmana.
4. Normal MK-II po Acceleratora.
5. Birdman + Accelerator = Burei, po Watchdoga.
6. Watchdog + MK-II = Burei, po Watchdoga.

2300 + 2600 + 2600 + 600 = 8100.

Pozdrawiam, Afrykański Czarodziej ;D
« Ostatnia zmiana: 12 Marzec, 2016, 23:14:57 wysłana przez Izorist »

Odp: Geargia
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Marzec, 2014, 16:57:19 »
0
Fajnie że w końcu pojawił się Geargie w Strategy Deck. Jeszcze fajniej by było jakby była wzmianka o Geargia Machina ;)
Sua Sponte

Odp: Geargia
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Marzec, 2014, 19:04:14 »
0
Warto by szerzej opisać wersję na 2 Tunerach[Birdman i Saizan], "pure" Geragia. Różnią się tak naprawdę proporcjami BiałoCzarnymi w Extra i stopniem Kontrola/Wysyp a Stabilność. No i Machina Geargia też;p Jak ktoś chcę, skrobnę coś w ciągu tyg, zależy od tego jak późno będę wracał z roboty;p

Odp: Geargia
« Odpowiedź #3 dnia: 02 Marzec, 2014, 19:09:05 »
0
Machine Geargię już zacząłem pisać :) ale jakby nie patrzeć to ta wersja jest najlepsza i jako jedyna "metowa" więc w tym dziale chyba ona wystarczy.

Odp: Geargia
« Odpowiedź #4 dnia: 02 Marzec, 2014, 19:14:24 »
0
Czy ja wiem czy najlepsza? Mi dużo lepiej ciśnie się na 0/2 tunerach. Duuuuuużo większa stabilność. I kontrola pola;p  Za często w OTKowej wersji przegrywałem z własnym złym handem

Odp: Geargia
« Odpowiedź #5 dnia: 02 Marzec, 2014, 20:03:59 »
0
Ja właśnie złożyłem build taki jaki jest wrzucony w pierwszym poście ale docelowo jeżeli ten deck będzie grywalny jeszcze kiedykolwiek chciałbym coś stabilniejszego spróbować stąd dopytuję się o opis Machina wariantu bo nie mam pomysłu jak go budować wtedy i jak najoptymalniej przyzywać Fortressy. Pure Geargia to dla mnie w ogóle czarna magia ^^
Sua Sponte

Odp: Geargia
« Odpowiedź #6 dnia: 02 Marzec, 2014, 20:47:25 »
0

Odp: Geargia
« Odpowiedź #7 dnia: 06 Marzec, 2014, 22:50:25 »
0
To tego chyba nie złożę za szybko jeżeli w ogóle x) Cholerne upstarty...
Sua Sponte

j4

Odp: Geargia
« Odpowiedź #8 dnia: 07 Marzec, 2014, 18:00:38 »
+1
Ale upychanie 3 upstartów do tak szalenie stabilnego i kontrolnego, nie-combo oriented decku jak Machina Geargia to nie tylko nie jest konieczność, powiedziałbym że to nieporozumienie, wiem że taka moda ale czasem też można trochę pomyśleć
2005 - 2015
gra wspaniała, tylko karty k*

Regis

Odp: Geargia
« Odpowiedź #9 dnia: 07 Marzec, 2014, 18:29:13 »
0
Dokładnie. Nagle okazuje się, że w Polsce same Hobany grają xD

lightdeck

Odp: Geargia
« Odpowiedź #10 dnia: 07 Marzec, 2014, 19:38:23 »
0
Playing 37 cards is way better than playing 40 cards boy

less shit

j4

Odp: Geargia
« Odpowiedź #11 dnia: 07 Marzec, 2014, 19:41:36 »
+5
Playing 37 cards is way better than playing 40 cards boy

less shit
PROSZĘ MÓWIĆ PO POLSKU BO JA NIE ROZUMIEM, JESTEŚMY NA POLSKIM FORUM
2005 - 2015
gra wspaniała, tylko karty k*

j4

Odp: Geargia
« Odpowiedź #12 dnia: 07 Marzec, 2014, 21:58:12 »
+1
Ja rozumiem jaka jest filozofia hobanizmu, z tym że to naprawdę nie ma zastosowania w takich deckach które nie dobierają do żadnych setupów albo combo które kręcą natychmiastowe plusy, albo co jeszcze ważniejsze, są w stanie zbić to 1000 lp z nawiązką. Kali w tym Machina buildzie upchał Limitera, gra bez zajebistego w tym decku BoMa który pozwala zresolvovać się Armorowi mimo Veilera/Fiendisha i bez trzeciego Arsenala, ale grunt że jest playset Hobanów bo to tak pro wpływa na stabilność ;d
2005 - 2015
gra wspaniała, tylko karty k*

Soul

Odp: Geargia
« Odpowiedź #13 dnia: 07 Marzec, 2014, 22:19:42 »
0
Gra też sytuacyjne Horny, 3 Pody, które średnio tu pasują wymaxowane, 3 Fortessy, które będą cloggować i sytuacyjnego Limitera. Upstarty > crap w decku.
A duel is like sex. Good players are like sex masters. They can last a long time, holding in their load while wearing down the partner, getting him ready for the finish. Bad players just furiously pound their dicks and within 30 seconds sloppily spray jizz everywhere.

Odp: Geargia
« Odpowiedź #14 dnia: 20 Marzec, 2014, 20:19:11 »
0
update na nową listę ;D ;D ;D ;D

Soul

Odp: Geargia
« Odpowiedź #15 dnia: 24 Marzec, 2014, 20:39:39 »
+1
2 decki z top 32 YCS Chicago:

3 Geargiarmor
3 Geargiacc.
3 Geargiaarsenal
3 MK2
2 Veiler
1 Geargiano
15
3 MST
3 Upstart
1 Book
1 Mind Control
1 Dark Hole
9
3 Fiendish
3 GGG
2 Prison
2 Dust Tornado
1 Mirror Force
1 Breakthrough
1 Warning
1 Bottomless
1 Torrential
1 Black Horn

Może jednak zrobisz ten update :P.
A duel is like sex. Good players are like sex masters. They can last a long time, holding in their load while wearing down the partner, getting him ready for the finish. Bad players just furiously pound their dicks and within 30 seconds sloppily spray jizz everywhere.

j4

Odp: Geargia
« Odpowiedź #16 dnia: 24 Marzec, 2014, 20:51:01 »
+1
No i takie buildy podobają mi się dużo bardziej niż derpakuri. Testuję też wersje semipure z samym Bridmanem albo 1 Birdman + 1 Nishipachi, pozwala to na łatwy dostęp do Black Rose'a i pleje z recyklowaniem Armora, ale nadal baaardzo poprawia consistency ze względu na brak crapnych psów
2005 - 2015
gra wspaniała, tylko karty k*

Soul

Odp: Geargia
« Odpowiedź #17 dnia: 24 Marzec, 2014, 21:07:16 »
0
J/w, less derpa, więcej normalnych wciągów i miejsce w extra na full xyz toolbox > yolo derp i nie wygrywanie tura, bo dobiera się gunwo. Birdman też wydaje mi się zbyt cute. Przydałby się tu jakiś dodatkowy dobry potwór, bo statystycznie w co 5 grze dobiera się bez opening playa <Arsenal, Armor, Gear>, a to nie uwzględnia grania jako 2nd gdy opp może mieć na ten play outy. Problem w tym, że poza TKRO, który dość obviously kłóci się z całą talią, nie ma dobrych standalone potów. Może 1 Cardcar D bym popróbował <Gigant nawet może wyszukać :P>. Random Dzbana lub dwa może też, bo na t1 play kłóci się tylko z Arsenalem, a wyciągniecie GGG może wygrać grę, a w midgame / lategame można ciągnąć plusa z Armora i PoDa po trapy. Można by coś wcisnąć chociażby za jakieś średnie trapy ala BTS czy nawet Veiler, które wraz z odejściem Fista +1 będą dużo słabsze.

A duel is like sex. Good players are like sex masters. They can last a long time, holding in their load while wearing down the partner, getting him ready for the finish. Bad players just furiously pound their dicks and within 30 seconds sloppily spray jizz everywhere.

Maras

Odp: Geargia
« Odpowiedź #18 dnia: 24 Marzec, 2014, 21:30:15 »
0
A podawali tam extra? Niby łatwo się domyśleć, ale jednak.



"Ascendant meat, however illusory our identities are, we craft those identities by making value judgements.
Everybody judges all the time."

Odp: Geargia
« Odpowiedź #19 dnia: 24 Marzec, 2014, 21:43:27 »
0
Maras, w większości staple+ dokładasz w zależności od mety.
BTW ten deck ma searchowalną lepszą d.d.crow'ę na bujiny
Ally of Justice Cycle Reader

Edit, na Artifacty też chyba pomoże. f**k trzeba kupić nim zdrożeje
« Ostatnia zmiana: 24 Marzec, 2014, 21:45:19 wysłana przez mundek »

Soul

Odp: Geargia
« Odpowiedź #20 dnia: 24 Marzec, 2014, 22:01:53 »
0
Chyba się trochę spóźniłeś xD.

Extra nie podał.
A duel is like sex. Good players are like sex masters. They can last a long time, holding in their load while wearing down the partner, getting him ready for the finish. Bad players just furiously pound their dicks and within 30 seconds sloppily spray jizz everywhere.

Lampart

Odp: Geargia
« Odpowiedź #21 dnia: 25 Marzec, 2014, 08:33:17 »
0
Naprawdę naprawdę polubiłem te robociki w wariancie kontrolnym ^^ Stabilność + dostęp do całej gmay różnorakich XYZ ^^
Play hard or go home
Członek Kryzysu składowego
 

Number Hunting 41/100(46 TCG)

Odp: Geargia
« Odpowiedź #22 dnia: 25 Marzec, 2014, 10:22:25 »
0
Czyli jednak da się grać Pure Geargia ^^ Szkoda że i tak na razie nie pogram tym bo mnie nie stać :/

Btw, myślicie że zmieszczenie Machina Engine mocno by uwaliło konsystencję decku podanego przez Soula?
Sua Sponte

Maras

Odp: Geargia
« Odpowiedź #23 dnia: 25 Marzec, 2014, 10:43:59 »
0
Maras, w większości staple+ dokładasz w zależności od mety.

Nie jest to tak oczywiste. Pytanie ile grali Fairy King Albverdich, ile trójek.. Chyba największym problemem tej wersji jest radzenie sobie z klocami w polu, mamy do dyspozycji tylko 4 i 3.



"Ascendant meat, however illusory our identities are, we craft those identities by making value judgements.
Everybody judges all the time."

Soul

Odp: Geargia
« Odpowiedź #24 dnia: 25 Marzec, 2014, 12:04:36 »
0
Podał Extra:

3 Gear Gigant X

2 Silent Honor ARK

1 Abyss Dweller

1 Blackship of Corn

1 Evilswarm Exciton Knight

1 Diagusto Emeral

1 Diamond Dire Wolf

1 Wind-Up Zemaines

1 Soul of Silvermountain

1 Ghostrick Alucard

1 Acid Golem of Destruction

1 Mechquipped Angineer

15
A duel is like sex. Good players are like sex masters. They can last a long time, holding in their load while wearing down the partner, getting him ready for the finish. Bad players just furiously pound their dicks and within 30 seconds sloppily spray jizz everywhere.

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
43 Odpowiedzi
2668 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 12 Październik, 2014, 19:02:28
wysłana przez Chichotek