Wątek: Fire Fist  (Przeczytany 6077 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Soul

Odp: Fire Fist
« #25 05 Luty, 2014, 14:48:18 »
0
Jako iż jeśli Sól nie wrzuci, to nikt nie wrzuci, YCS Atlanta 1st place:

Monsters (14)
2 Maxx "C"
2 Effect Veiler
2 CardCar D
1 Thunder King Rai-Oh
1 Brotherhood of the Fire Fist - Gorilla
3 Brotherhood of the Fire Fist - Bear
3 Coach Soldier Wolfbark

Spells (18)
3 Mystical Space Typhoon
3 Upstart Goblin
2 Pot of Duality
2 Forbidden Lance
2 Fire formation - Gyokkou
3 Fire Formation - Tenki
1 Fire Formation - Tensu
1 Book of Moon
1 Dark Hole

Traps (8)
3 Fiendish Chain
2 Mirror Force
1 Bottomless Trap Hole
1 Torrential Tribute
1 Solemn Warning

Side Deck (15)
3 Mind Crush
2 Light-Imprisoning Mirror
2 Black Horn of Heaven
2 Mistake
2 Overworked
2 D.D. Crow
1 Dust Tornado
1 Soul Drain

Extra Deck (15)
2 Brotherhood of Fire Fist- Cardinal
2 Brotherhood of Fire Fist- Tiger King
2 Abyss Dweller
1 Evilswarm Exciton Knight
1 Maestroke the Symphony Djinn
1 Number 50: Blackship of Corn
1 Number 101: Silent Honor ARK
1 Gagaga Cowboy
1 Diamond Dire Wolf
1 Bujintei Kagutsuchi
1 Steelswarm Roach
1 Number 85: Crazy Box

Lampart

Odp: Fire Fist
« #26 06 Luty, 2014, 13:18:40 »
0
Kontrolka jest niezła ale ja jej po prostu nie lubię(głupio mi się gra broń misia i do przodu xD)

Dlatego na berlin zdecydowałem się na duala:



Co by tu dużo mówić,trap stuny faktycznie sucks za to mistake są osom i robią mi gry z budyniem,spellbookiem i mirrorem

Generalnie najbardziej mieszane uczucia mam co do świeczek bo są doiebane as Fack ale rzadko bo rzadko to one najbardziej dedzą na start handach.

Testowałem blastera nie działa więc wyrzuciłem i wsadziłem dark hola ;p

adriano

Odp: Fire Fist
« #27 06 Luty, 2014, 15:37:57 »
0
Kontrolka jest niezła ale ja jej po prostu nie lubię(głupio mi się gra broń misia i do przodu xD)

Dlatego na berlin zdecydowałem się na duala:



Co by tu dużo mówić,trap stuny faktycznie sucks za to mistake są osom i robią mi gry z budyniem,spellbookiem i mirrorem

Generalnie najbardziej mieszane uczucia mam co do świeczek bo są doiebane as Fack ale rzadko bo rzadko to one najbardziej dedzą na start handach.

Testowałem blastera nie działa więc wyrzuciłem i wsadziłem dark hola ;p

Czm tylko 2 wolfbarki? :P

Lampart

Odp: Fire Fist
« #28 06 Luty, 2014, 15:39:31 »
0
Bo to jest dual xD?

adriano

Odp: Fire Fist
« #29 06 Luty, 2014, 15:44:19 »
0
Fakt! zapomniałem! xD

Nowik

Odp: Fire Fist
« #30 06 Luty, 2014, 16:06:52 »
0
Lampart, nie uważasz, że Fiendish moar powerfull i lepiej grać 3 ? Niby zmiana kosmetyczna, mi zrobiła różnicę mimo wszystko.

Lampart

Odp: Fire Fist
« #31 06 Luty, 2014, 16:08:36 »
0
Tylko pytanie za co ;p

Nowik

Odp: Fire Fist
« #32 06 Luty, 2014, 16:11:15 »
0
Tak myślę, że  Dark Hole/BTH ? I jak znajdziesz miejsce to może propsy dla Crazy Boxa, bo Skill Drain boli mniej, a Hieraty płaczą

EDIT: A jednak widzę, że masz Golema przecie. my bad

Fifi

Odp: Fire Fist
« #33 06 Luty, 2014, 19:11:17 »
0
ja bym wyrzucił 1 leoparda, i kundlingi, bo imo POD sprawia, że lepiej to działa

Belizariusz

Odp: Fire Fist
« #34 25 Marzec, 2015, 20:41:31 »
0
dopisałby ktoś coś niecoś o 3 axisie? bo deck może namieszać w przeciwieństwie do 4 axisa o którym mówi artykuł :)

Fifi

Odp: Fire Fist
« #35 25 Marzec, 2015, 22:27:19 »
0
pure 3 axis trochę słabo ;/ ludzie dalej będą grali na 3,5 jak już bo sama 3 ma za mało mocy ;/

Belizariusz

Odp: Fire Fist
« #36 25 Marzec, 2015, 22:31:43 »
0
pure 3 axis trochę słabo ;/ ludzie dalej będą grali na 3,5 jak już bo sama 3 ma za mało mocy ;/

3,5 też może być

MateMatyk


jona

Odp: Fire Fist
« #38 06 Kwiecień, 2015, 00:54:30 »
+3
Jeff grał 2 Gyoku a nie 3, w deckliscie jest błąd. Shared Ride to dobry side, ale na mirrora Nekrozów.

Warto też wspomnieć, że ten ARG to lokal z deckami dla beki, w topach były 2 Qli, Verz i 60 kartowy Shaddoll-BurningAbyss-Artifact ;)
« Ostatnia zmiana: 06 Kwiecień, 2015, 00:56:47 jona »

Fifi

Odp: Fire Fist
« #39 08 Kwiecień, 2015, 19:54:15 »
0
moja opinia na dzień dzisiejszy na temat dual axisa z przewagą 3-axisa:

1- deck jest mimo wyglądu listy jak kupa jest bardzo stabilny. Jedyną kartą z którą nie chcesz zacząć jest czysty spirit/wolfbark
2- jak potoczy się gra tak naprawdę dalej zależy od pierwsze tury, czy zagrasz combo i podepszesz je czymś wystarczająco silnym
3- jeden MST zagrany na odpowiednią formacje zabija ten deck
4- Brotherhood of the Fire Fist - Spirit ma za dużo restrykcji by być bardzo dobrą kartą.
5- w momencie jak musisz wstawaiać inne krzyże niż Beast wariory to już jest słabo z naszym agro, które jest jedynym sposobem na wygranie tym, ponieważ jak zaczynamy się bawić w kontrolne granie nie wyrabia deck z tempem.
6- deck jest bardzo klimatyczny, i dalej ma swoją "uniwersalą"mechanikę co sprawia, że granie tym to mimo wszystko przyjemność, z gry.

Podsumowując: sporo minusów, które sprawiają, że deck nie ma prawa na bycie więcej niż t2, ale z drugiej strony wystarczająca ilość farta może, przynajmniej w Polsce sprawić, że gracz Fire fista może topną turniej. Osobiście dla mnie to stabilne X:1,5

jona

Odp: Fire Fist
« #40 08 Kwiecień, 2015, 19:59:05 »
0
Eeee w PL czy topną, czy nie chyba zależy głównie od tego, kto się zabierze za granie tym :x Ogólnie match up tego vs Shaddoll to nieśmieszny żart, ale są przecież inne talie niż lalki :D

sharksis

Odp: Fire Fist
« #41 23 Styczeń, 2016, 16:22:27 »
0
Jakieś porady w tworzeniu decku na teraz ? Bo ostatnio to dawno był poruszany temat

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Fire King

Zaczęty przez Regis Non-Meta Decks

Ostatnio 10 Kwiecień, 2014, 21:03:52
Regis
Ostatnio 08 Kwiecień, 2014, 21:46:57
Izorist
Ostatnio 09 Czerwiec, 2014, 14:49:32
Bard
Ostatnio 16 Kwiecień, 2016, 12:22:00
Kali
Ostatnio 15 Sierpień, 2019, 04:17:27
Izorist