Wątek: [TCG][PRIO] Primal Origin  (Przeczytany 12857 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Flasher

Odp: [TCG] Primal Origin
« #25 06 Kwiecień, 2014, 10:59:21 »
+2
Czo ta karta robi w Mirrorach?
Btw fantastyczne uczucie zagrać to na bujin karnacje

Najlepiej Theosophy uzyc jak opp odpali jakiego malevolenta ;] sprowadzic go i zablokowac pelen special summon oppowi w danej turze. Brak produkcji + boli.

na karnacje... smutno... psuć karnacje...

btw pierwsza reakcja na jeszcze jedno przegiecie do tej talii:
(kliknij aby pokazać/ukryć)

Lampart

Odp: [TCG] Primal Origin
« #26 06 Kwiecień, 2014, 11:06:52 »
0
Flasher to blokuje SS z extra nie jest taka pogieta

Regis

Odp: [TCG] Primal Origin
« #27 06 Kwiecień, 2014, 11:12:29 »
0
Ja myślę, ze Flashowi chodziło o fakt, że zazwyczaj jak taki odpali Malevolenta to praktycznie jest to insta np. Volcasaurus/Durandal/Pleiades, a wtedy Scythe to zblokuje.

G

Odp: [TCG] Primal Origin
« #28 06 Kwiecień, 2014, 12:06:32 »
0
Czo ta karta robi w Mirrorach?
Btw fantastyczne uczucie zagrać to na bujin karnacje

Najlepiej Theosophy uzyc jak opp odpali jakiego malevolenta ;] sprowadzic go i zablokowac pelen special summon oppowi w danej turze. Brak produkcji + boli.
ja bym chcial nadal wiedziec o co ci chodzi:P bo co nie pomysle o tym co gadasz to nie dziala/nic nie daje

Panda

Odp: [TCG] Primal Origin
« #29 06 Kwiecień, 2014, 12:09:03 »
0
cl1: malovent.
cl2: theosophy.

Theosophy odpala swoj eff, a takżę eff wynikający ze zniszczenia przez oppa. :)

G

Odp: [TCG] Primal Origin
« #30 06 Kwiecień, 2014, 12:10:08 »
0
cl1: malovent.
cl2: theosophy.

Theosophy odpala swoj eff, a takżę eff wynikający ze zniszczenia przez oppa. :)
to znaczy ze jest moja tura, wiec jego efekt sie nie odpala, probuj dalej

West

Odp: [TCG] Primal Origin
« #31 06 Kwiecień, 2014, 12:13:28 »
0
To co artifact T1? :D

Panda

Odp: [TCG] Primal Origin
« #32 06 Kwiecień, 2014, 12:14:10 »
0
przez chwilę musiałem się zastanowić o co Ci chodzi, ale faktycznie. To nie działa, bo theosophy nie pozwala na BP xD

G

Odp: [TCG] Primal Origin
« #33 06 Kwiecień, 2014, 12:15:45 »
0
przez chwilę musiałem się zastanowić o co Ci chodzi, ale faktycznie. To nie działa, bo theosophy nie pozwala na BP xD
to jeszcze jeden powod, ale jakby pozwalal to efekt artifacta sie odpala tylko w turze oppa, a malevolenta opp uzyje tylko w mojej:p

Kanashimi Tomo

Odp: [TCG] Primal Origin
« #34 11 Kwiecień, 2014, 09:10:31 »
0
Update w pierwszym poście. Następna stacja : Lista kart

Illidan

Odp: [TCG] Primal Origin
« #35 23 Kwiecień, 2014, 08:09:39 »
0
https://yugiohblog.konami.com/articles/?p=6113
Pierwszy SCR już znany, no kilka UR i SR

https://yugiohblog.konami.com/articles/?p=6130
Nie ma SCR w artefaktach, czas więc na ból d**y u niektórych

Agreel

Odp: [TCG] Primal Origin
« #36 23 Kwiecień, 2014, 08:21:04 »
0
W Bujinach też nie ma żadnych ScR'ek, a jakoś nie widać ich u nas aż tak dużo, może z nimi będzie podobnie. :P
No i na plus jest fakt, że zmian w nazwach względem OCG jest dosyć niewiele, a występowanie najwyżej UR/Ulti tylko zachęca do składania. Chyba że taki Moralltach wyskoczy z podobną ceną co Yamato gdy wyszedł JOTL albo i większą. xD

Illidan

Odp: [TCG] Primal Origin
« #37 23 Kwiecień, 2014, 08:23:14 »
0
poty w commonach ?

Common lub SR, jak zawsze

Leo

Odp: [TCG] Primal Origin
« #38 23 Kwiecień, 2014, 08:43:05 »
0
Ignition i Sanctum UR - to wystarczająco wywinduje ich ceny w górę ;p

Lampart

Odp: [TCG] Primal Origin
« #39 23 Kwiecień, 2014, 08:45:11 »
0
Dragon Rulery też nie były secretami pewnie wyjdzie przekoks XYZ rank 5 jako tcg exc

Regis

Odp: [TCG] Primal Origin
« #40 23 Kwiecień, 2014, 08:55:21 »
0
Też mi się wydaje, że mogą coś w tym TCG Exclusive brokenowego wydać.

Jakoś nie wydaje mi się, że jeden z najbardziej degenerate archetypów trzęsący metą u żółtych, pasujący niemal do wszystkiego miał zostać w całości wydany w SRarkach/UR

Illidan

Odp: [TCG] Primal Origin
« #41 23 Kwiecień, 2014, 09:04:38 »
0
Rulery były w zeszłym roku w rark'ach i common'ach? Tak.

grabczas

Odp: [TCG] Primal Origin
« #42 23 Kwiecień, 2014, 09:09:11 »
0
Tylko XYZów Rank 5 jest więcej niż Rank 7 więc artefaktów może w Polsce się troszkę wysypać, kwestia tego jak będą złożone xD

Regis

Odp: [TCG] Primal Origin
« #43 23 Kwiecień, 2014, 09:47:37 »
0
Cytuj
Rulery były w zeszłym roku w rark'ach i common'ach? Tak.

No tak, tyle, że Dracossacz, Big-Eye i Gaios w commonach nie były.

Leo

Odp: [TCG] Primal Origin
« #44 23 Kwiecień, 2014, 09:53:42 »
0
Część z artów na pewno będzie w commonach, ale myślę, że np. takiego Moralltacha można się spodziewać w, dajmy na to, superce ;p

FeniX

Odp: [TCG] Primal Origin
« #45 23 Kwiecień, 2014, 10:50:51 »
0
Moralltech UR i Durandal ScR - nie zdziwię się :P
Caduceus może być SR.

Lampart

Odp: [TCG] Primal Origin
« #46 23 Kwiecień, 2014, 11:04:58 »
0
Moral jest c/sr a durandal ur

Btw anjelly ma coraz więcej miejsca by zostać Scr
« Ostatnia zmiana: 23 Kwiecień, 2014, 11:08:25 Lampart »

Yuri

Odp: [TCG] Primal Origin
« #47 24 Kwiecień, 2014, 01:29:32 »
0
Dla Fanów NK

Noble Knight Brothers
LIGHT/Warrior
1200/2400
Warrior/Effect
This card can only attack if you control exactly 3 “Noble Knight” monsters and no other monsters. When this card is Normal Summoned: You can Special Summon up to 2 “Noble Knight” monsters from your hand. You cannot Special Summon monsters for the rest of the turn, except “Noble Knight” monsters. Once per turn: You can target 3 “Noble Knight” and/or” Noble Arms” cards in your Graveyard; Shuffle all x into the Deck, then draw 1 card.
« Ostatnia zmiana: 24 Kwiecień, 2014, 01:35:39 Yuri »

Agreel

Odp: [TCG] Primal Origin
« #48 24 Kwiecień, 2014, 01:37:41 »
0
Instant Artorigus/archetypowy Emeral, niezgorszy on jakby pomyśleć. Problem jednak jest z tą restrykcją, przez co może ci zablokować wszelkie generic'i czy warriorowe XYZ'y typu Excalibura. No i na początku gry jest deadem bez żadnych armów na gravie.

Kuzuryu Daimyojin

Odp: [TCG] Primal Origin
« #49 24 Kwiecień, 2014, 07:31:49 »
0
Instant Artorigus/archetypowy Emeral, niezgorszy on jakby pomyśleć. Problem jednak jest z tą restrykcją, przez co może ci zablokować wszelkie generic'i czy warriorowe XYZ'y typu Excalibura. No i na początku gry jest deadem bez żadnych armów na gravie.

Dlatego nikt nie jest tak głupi żeby 3 trzymać w decku 1 o ile w ogóle

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 11 Maj, 2014, 09:50:16
Illidan
Ostatnio 11 Czerwiec, 2014, 05:52:48
Kanashimi Tomo
Ostatnio 08 Maj, 2014, 13:51:31
Nowik
Ostatnio 09 Maj, 2014, 23:17:39
Miki
Ostatnio 29 Październik, 2014, 12:34:26
Wizard