Wątek: [OCG] Structure Deck R: Surge of Divine Radiance  (Przeczytany 721 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kanashimi Tomo

[OCG] Structure Deck R: Surge of Divine Radiance
« dnia: 30 Maj, 2017, 10:10:44 »
+1
Pamiętacie Counter Fairy? Według historii miały swój własny Structure Deck w OCG, który nigdy nie wyszedł poza Japonię. To się liczy, prawda? Oczywiście, inaczej nie dostawałyby własnego remake'a!


Surge of Divine Radiance nadchodzi wielkimi krokami, a wraz z nim moc najpotężniejszych trapów w grze i potworów fairy wspomagających je! Jaka będzie nowość? Czyżby to oznaczało nadejście wzmocnionych wersji Parshatha, Voltanisa i wielu innych klasycznych wybrańców światłości? Czy i tym razem możemy liczyć na boost, który wybije dawny niszowy deck i uczyni go grywalnym na stołach turniejowych? To i wiele więcej już we Wrześniu!

Premiera : 23 Września 2017

Skład produktu :
-Structure Deck z 40 kartami
-1 karta Ultra Rare
-1 karta Token
-1 Oficjalny Rulebook
-1 Mata do gry i Beginner's Guide




Źródło : Nie dziwcie mi się, po prostu na to czekałem <3
« Ostatnia zmiana: 02 Czerwiec, 2017, 08:41:40 wysłana przez Kanashimi Tomo »
“Play interests me very much," said Hermann: "but I am not in the position to sacrifice the necessary in the hope of winning the superfluous.” - Alexander Pushkin

Odp: [OCG] Structure Deck R: Surge of Divine Radiance
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Lipiec, 2017, 11:33:35 »
+3
         
     
SR05-JP001 天空聖騎士[アンゲルパラディン]アークパーシアス Angeru Paradin Aaku Paashiasu (Angel Paladin Arch-Parshath)
Level 9 LIGHT Fairy-Type Effect Monster
ATK 2800
DEF 2300
(1) If this card is in your hand or GY, if you activated a Counter Trap Card, or if you negated the activation of a monster effect or a Spell/Trap Card: You can banish 2 Fairy monsters from your hand, field, and/or GY, except this card; Special Summon this card.
(2) If this card attacks a Defense Position monster, inflict piercing battle damage to your opponent.
(3) When this card inflicts battle damage to your opponent: You can add 1 “Parshath” card or 1 Counter Trap Card from your Deck to your hand.
   
Loading...

Regis

  • Wielki, zły i brzydki.
  • *
  • 1 641 726
Odp: [OCG] Structure Deck R: Surge of Divine Radiance
« Odpowiedź #2 dnia: 13 Lipiec, 2017, 19:20:43 »
0
Sądząc po samym bossie to kolejny broken SD się szykuje (dlaczego mnie to nie dziwi :v)

Kanashimi Tomo

Odp: [OCG] Structure Deck R: Surge of Divine Radiance
« Odpowiedź #3 dnia: 21 Lipiec, 2017, 07:58:25 »
+1
Czas na upgrade anioła o imieniu Meltiel ;)

         
     
Angel Sage Minerva
LIGHT/Fairy
Level 4
1700/400
(1) Each time a Counter Trap Card is activated, this card gains 500 ATK immediately after it resolves, also if The Sanctuary in the Sky is on the field, choose 1 Counter Trap Card from your Graveyard with a different name than the Counter Trap Card that was activated and add it to your hand.
   
“Play interests me very much," said Hermann: "but I am not in the position to sacrifice the necessary in the hope of winning the superfluous.” - Alexander Pushkin

Regis

  • Wielki, zły i brzydki.
  • *
  • 1 641 726
Odp: [OCG] Structure Deck R: Surge of Divine Radiance
« Odpowiedź #4 dnia: 21 Lipiec, 2017, 08:36:22 »
0
Mam nadzieję, że dadzą jakiś nowy field, który na polu będzie traktowany jako The Sanctuary in the Sky, bo upychanie poraz kolejny tego syfu do decku będzie mega smutne ;/

Odp: [OCG] Structure Deck R: Surge of Divine Radiance
« Odpowiedź #5 dnia: 21 Lipiec, 2017, 11:36:56 »
0
Więcej minervy, więcej! Ale plis The Sanctuary in the Sky to najgorszy paździerz xd Niech konami da Fairy jakiś konkretny fieldspell xd

Kanashimi Tomo

Odp: [OCG] Structure Deck R: Surge of Divine Radiance
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Lipiec, 2017, 12:12:41 »
0
Więcej minervy, więcej! Ale plis The Sanctuary in the Sky to najgorszy paździerz xd Niech konami da Fairy jakiś konkretny fieldspell xd

Co za problem, zmienić nazwę na Meltiel, a Sanctuary zrobić na poziomie UmiA Legendary Ocean (czytaj : nowy field traktowany zawsze jak Sanctuary xD)
“Play interests me very much," said Hermann: "but I am not in the position to sacrifice the necessary in the hope of winning the superfluous.” - Alexander Pushkin

Regis

  • Wielki, zły i brzydki.
  • *
  • 1 641 726
Odp: [OCG] Structure Deck R: Surge of Divine Radiance
« Odpowiedź #7 dnia: 21 Lipiec, 2017, 13:36:24 »
0
Żodyn problem. Żodyn ;) i na to właśnie trzeba liczyć xD

Odp: [OCG] Structure Deck R: Surge of Divine Radiance
« Odpowiedź #8 dnia: 28 Lipiec, 2017, 08:40:00 »
0
         
     
SR05-JP003 力天使ヴァルキリア Riki Tenshi Valkyria (Power Angel Valkyria)
Level 4 LIGHT Fairy Effect Monster
ATK 1800
DEF 1050
You can only use this card’s name effect once per turn.
(1) If you negate the activation of a monster effect, Spell or Trap Card: add 1 LIGHT Fairy-Type monster from your Deck to your hand.
   
Loading...

Kanashimi Tomo

Odp: [OCG] Structure Deck R: Surge of Divine Radiance
« Odpowiedź #9 dnia: 28 Lipiec, 2017, 10:05:56 »
0
Nawet Dunames Dark Witch/Dark Valkyria dostała upgrade o.o Wow, Moje oczekiwania rosną! ^^
“Play interests me very much," said Hermann: "but I am not in the position to sacrifice the necessary in the hope of winning the superfluous.” - Alexander Pushkin

Illidan

Odp: [OCG] Structure Deck R: Surge of Divine Radiance
« Odpowiedź #10 dnia: 28 Lipiec, 2017, 10:11:25 »
0
Na ten moment Counter Fairy zapowiadają się coraz lepiej, jeszcze jakieś dwa nowe countery i deck może śmigać jak Monarch 

Odp: [OCG] Structure Deck R: Surge of Divine Radiance
« Odpowiedź #11 dnia: 28 Lipiec, 2017, 20:24:25 »
0
Czemu to nie jest pendulum ja się pytam? Ja chcę pary do Guiding Ariadne! Może chociaż jako promka później wyjdzie...

Co do reszty kart - trochę suabo, że minerva (valkyria zresztą też) mają tylko po jednym effie i to na dodatek wymagającym do działania innych kart, na dzisiejszą metę to jednak bez szału, ale biorąc pod uwagę, że jest to talia polegająca na abusowaniu counter trapów, to może to i lepiej... A co do bossa, parshatha - efekty ma całkiem spoko, fajnie też, że wspiera stare parshathy, i zasadniczo tylko dziwną ma metodę przyzwania, bo talia raczej nie polega na wysyłaniu wróżek na GY, no i znowu szkoda, że też wymaga czegoś do summonu.

EDIT: Zapomniałem dodać - osobiście niezbyt wierzę w nowe The Sanctuary in the Sky, może jakiś support, ale raczej nie retrain.
« Ostatnia zmiana: 28 Lipiec, 2017, 20:31:02 wysłana przez noblun »
A może jednak nooblun?

Kanashimi Tomo

Odp: [OCG] Structure Deck R: Surge of Divine Radiance
« Odpowiedź #12 dnia: 28 Lipiec, 2017, 20:42:16 »
0
Bo Pendulum ssie obecnie? ;DD

Zasadnicza różnica jest taka, że nowe Counter Fairy (w większości) używają wszelkich możliwości negacji do aktywacji swych efektów, przez co deckbuilding nie jest ograniczony TYLKO do Counter Trapów. Nie boli brak dodatkowych effów, zresztą Counter Fairy robi to, do czego zostały stworzone : "blokuj i plusuj". Nie wiem jakie będzie to miało odbicie na metę, w końcu wprowadzenie linków zrobiło lekki restart, więc kto wie. Może jak raz karty się tam odnajdą. Zresztą poznaliśmy 3 monstery, gdy na Remake'i Structurów idzie 5-6 nowości. Pozostaje tylko czekać
“Play interests me very much," said Hermann: "but I am not in the position to sacrifice the necessary in the hope of winning the superfluous.” - Alexander Pushkin

Odp: [OCG] Structure Deck R: Surge of Divine Radiance
« Odpowiedź #13 dnia: 28 Lipiec, 2017, 20:52:19 »
0
A ja szczerze wątpię, żeby deck grający szeroko rozumiane protect the castle miał szanse w mecie definiowanej przez kostkę.

Izorist

Odp: [OCG] Structure Deck R: Surge of Divine Radiance
« Odpowiedź #14 dnia: 28 Lipiec, 2017, 21:07:01 »
0
Oprócz powątpiewań Chrisa mam też bardzo dużą nadzieję, że tak nie będzie. A nawet jeśli to osobiście wystosuję lepę na ryj temu kto przyjdzie z tym na turniej. Chyba najbardziej irytujący rodzaj decku, kontruj na pałę dwukartowymi combosami dzięki sile lucksucka i patrz jak opp się wkurza, bo dyma go prawdopodobieństwo albo... poddaj się i zapłacz, bo dobrałeś niegrywalną rękę... znowu.

Odp: [OCG] Structure Deck R: Surge of Divine Radiance
« Odpowiedź #15 dnia: 14 Sierpień, 2017, 09:13:49 »
0
         
     
SR05-JP000
EBE
LIGHT/Fairy
Level 1
500/200
You can only use this card’s name effect once per turn.
(1) If this card is sent to the Graveyard: You can banish up to 2 LIGHT Fairy monsters from your GY or field, except this card; for each monster banished this way, add 1 Level 2 or lower LIGHT Fairy monster from your Deck to your hand, except “EBE” (the added cards must have different names).
   

         
     
SR05-JP025
Sanctuary of Parshath
Continuous Spell Card
(1) This card’s name is treated as “The Sanctuary in the Sky” while it is on the field or GY.
(2) Fairy monsters gain 300 ATK and DEF, also face-down Spells/Traps on the field cannot be destroyed or targeted by card effects.
(3) Once per turn: You can target 3 cards with different names in your GY that are Counter Traps and/or Fairy monsters; place them on the top of your Deck in any order.
   

         
     
SR05-JP031
Reincarnating Parshath
Counter Trap Card
(1) When a Spell/Trap Card, or monster effect, is activated: You can reveal 1 Counter Trap in your hand, discard 1 card, and pay 1000 LP; negate that activation, and if you do, return that card to the Deck, then you can Special Summon 1 “Parshath” monster from your Deck or Extra Deck.
   
Loading...

Odp: [OCG] Structure Deck R: Surge of Divine Radiance
« Odpowiedź #16 dnia: 14 Sierpień, 2017, 16:49:47 »
0
Cytuj
Zapomniałem dodać - osobiście niezbyt wierzę w nowe The Sanctuary in the Sky, może jakiś support, ale raczej nie retrain.
- mówcie mi Wielki Proroku. Ale już tak na serio, można się było tego spodziewać.

Odnośnie kart: Counter trap jest całkiem całkiem, niestety wyłącznie gdy mamy w skali Guiding Ariadne. Special summon parshatha jako bonus to fajna sprawa, ale jeśli już przyjdzie nam użyć tej karty bez ariadne, to duży koszt aktywacji neguje wartość tej karty. Support do sanktuarium jest raczej średni, broni się niby ochroną dla TiS'ów i ATK boostem, ale już recykling kładzący karty na topie decku jest słaby, niezależnie od liczby drawerek w decku + z racji nazwy nie jest searchowalny przez karty szukające The Sanctuary in the Sky, z wyjątkiem bossa decku. Lepszy byłby efekt wtasowujący do talii i dający jakiś draw. Co do EBE - szkoda gadać. Trudny do spełnienia koszt samej aktywacji efektu w talii, w której nie chodzi o wysyłanie potworków na grave i search dwóch crapnych monsterków, w najlepszym razie heraldów, żeby się jeszcze bardziej zminusować, nie jest tym na co liczyłem.

Ogólnie rzecz biorąc słabo, szczególnie biorąc pod uwagę poziom poprzednich StruktuRek. Ja mam jeszcze tylko nadzieję, że dostaniemy w jakimś nadchodzącym boosterze, albo jako jakaś promka lv 4 light fairy pendulum monsterka z parshath w nazwie i z wykokszonym efektem, bo póki co nic nie wskazuje na to, żeby nowe wróżki miały zatrząść metą.

@Tomo - wiem, że pendulum ssie obecnie i z racji mechaniki blokowanie pól TiS'ów oraz jednorazowego summonu z extra decku sobie nie poszaleje, ale mi chodziło raczej o to, że Konami zawyczajnie powinno wypuścić drugiego counter fairy pendulum, żeby miały one kompletną skalę, dla samej zasady, a nie z racji przydatności kart, żeby nie powtarzała się sytuacja jak z Bujin Hiruko, czy też P.M. Captor.
« Ostatnia zmiana: 14 Sierpień, 2017, 17:17:44 wysłana przez noblun »
A może jednak nooblun?

Kanashimi Tomo

Odp: [OCG] Structure Deck R: Surge of Divine Radiance
« Odpowiedź #17 dnia: 14 Sierpień, 2017, 17:04:41 »
0
Tzn tak : Counter Fairy Demise z Ariadne istnieje już trochę, lepiej nie dokładać kolejnych elementów skali, bo pójdziemy ze skrajności w skrajność. Sanctuary-like karta wiadomo czemu nie jest field spellem - wystarczy spojrzeć na inne fieldy, aby wiedzieć, że ten efekt jest lekko mocny.

Counter Trap jest ok, koszt oczywiście wymaga od gracza zostawienia countera na ręku, a nie setowania się jak głupi.

Co do EBE - Śmieszna rzecz, bo pierwsze o czym pomyślałem to scenariusz, w którym Heraldy zrzucają EBE, ten banishuje je/inne fairy po następne, a do tego Counter Trap z Layard the Liberator odzyskuje zbanishowane Resource'y. To tylko Theory-oh, które nie jest broken, ale jest przykładem mogącym być podstawą do wykombinowania czegoś podobnego, jednocześnie lepszego.
“Play interests me very much," said Hermann: "but I am not in the position to sacrifice the necessary in the hope of winning the superfluous.” - Alexander Pushkin

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
122 Odpowiedzi
9136 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 16 Październik, 2014, 09:15:26
wysłana przez Illidan
50 Odpowiedzi
4189 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 03 Grudzień, 2014, 14:37:33
wysłana przez Kanashimi Tomo
22 Odpowiedzi
1516 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 23 Czerwiec, 2015, 13:10:25
wysłana przez Drewko
19 Odpowiedzi
1062 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 17 Wrzesień, 2015, 09:09:37
wysłana przez Kanashimi Tomo
15 Odpowiedzi
1986 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 04 Luty, 2016, 13:49:03
wysłana przez Regis