Wątek: [OCG] Nowe zasady!!!!  (Przeczytany 4039 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Flasher

[OCG] Nowe zasady!!!!
« dnia: 17 Luty, 2014, 08:37:19 »
0

Nadciąga poważna zmiana zasad w OCG:
Gracz rozpoczynający gre nie może drawować w 1szej turze!!!

Obaj gracze jednocześnie mogą mieć Field Spell!!!

Tekst na kartach OCG będzie prostszy w czytaniu: może PSCT?

Zasady wchodzą w życie od 21 marca razem z wydaniem nowego Starter Decku

Source:
http://blog.livedoor.jp/maxut/archives/36431569.html
« Ostatnia zmiana: 17 Luty, 2014, 11:12:58 wysłana przez Speicher »
Inteligent tym się różni od nieinteligenta, że nie obraża się o żarty, rozumie żarty i lubi żarty. /Władysław Bartoszewski/

Regis

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Luty, 2014, 08:40:42 »
+3
Lol.... Chciałem jakiś konstruktywny komentarz napisać, ale nie bardzo potrafie.

Soul

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Luty, 2014, 09:53:05 »
0
fieldy bez sensu, zabieraja skillowe field wary. a to pierwsze moze byc mega.
A duel is like sex. Good players are like sex masters. They can last a long time, holding in their load while wearing down the partner, getting him ready for the finish. Bad players just furiously pound their dicks and within 30 seconds sloppily spray jizz everywhere.

Dżimi

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Luty, 2014, 10:31:46 »
0
Moim zdaniem zasada z drawem ma bardzo dużo sensu, a zwłaszcza na ten format. Możliwość FTK to chyba jedyna zaleta zaczynania jako drugiemu. Osoba, która zaczynała mogła ustawić sobie pole i przygotować się do gry wcześniej nie tracąc przy tym nic. Teraz zaczynanie jako drugiemu może nabrać sensu.
Natomiast co do tego, że każdy może mieć własny field jest idiotyzmem... To, że field był połączony było ciekawą mechaniką. Teraz interakcja w grzej jeszcze bardziej zmaleje. Skoro tak to niech oddzielą jeszcze fieldy na dwa i przy rzucaniu dark hole deklarujmy czy czyścimy pole swoje czy przeciwnika.

Razmus

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« Odpowiedź #4 dnia: 17 Luty, 2014, 10:36:29 »
0
już jest info o pendulum summon http://yugioh.wikia.com/wiki/Pendulum_Summon
Mój kanał na YT: http://bit.ly/RazmusYouTube

Numbers TCG: 112/115

Speicher

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« Odpowiedź #5 dnia: 17 Luty, 2014, 11:16:39 »
0
Ale dziko XD Dwa Field Spelle jednocześnie, dziwnie. To z brakiem drawu w pierwszej mega ;D W końcu!

Leo

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« Odpowiedź #6 dnia: 17 Luty, 2014, 11:29:50 »
0
Brak drawu w pierwszej jak najbardziej na plus. Teraz to już chyba będę celowo dawał zaczynać oppowi xD
2 fieldy jednocześnie to imho głupota... koniec wykorzystywania własnych fieldów w charakterze s/t removalu na fieldy przeciwnika, I guess ;D

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« Odpowiedź #7 dnia: 17 Luty, 2014, 11:34:18 »
0
Kolejne outy na Necro zabrane xD Thanks based Konami.

Brak drawu jedyna sensowna zmiana, chyba kazdy sie zgadza tu.

Teraz zobaczymy, jak ze starych deckow nowe T2 sie zloza, bo od razu wypuszcza cos polamanego, jak Leviaira.
Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Izorist

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« Odpowiedź #8 dnia: 17 Luty, 2014, 14:41:16 »
+8
Oby TCG miało jaja, żeby nie wprowadzać rule'a z fieldami

lightdeck

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« Odpowiedź #9 dnia: 17 Luty, 2014, 15:26:01 »
+3
już widzę te rulingi

necrovaley vs gates
geartown, harpies hunting ground, closed forest, etc..

new level of mindfuck

Regis

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« Odpowiedź #10 dnia: 17 Luty, 2014, 15:37:09 »
0
Niech mi dadzą jakiś konkretny deck do Chaos Zone'a ;(

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« Odpowiedź #11 dnia: 17 Luty, 2014, 18:03:34 »
0
Jak myślicie kiedy dowiemy się czy to wejdzie do TCG?
Sua Sponte

Regis

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« Odpowiedź #12 dnia: 17 Luty, 2014, 18:14:27 »
0
Ciężko powiedzieć. Myslę, że to wszystko będzie zależne od premiery Starter Decka, Adventa i anime u nas. Biorac pod uwage, że u japońców wszystko wyjdzie w przedziale marzec-kwiecień, a u nas wszystko wychodzi zazwyczaj 2-3 miechy później (nie wiem jak będzie z anime tym bardziej, że deklarują się przeprowadzić do końca dubbing zexala i powrót do 5d'sa) to w czerwcu powinniśmy już tak grać.

Bo nie wydaje mi się, by tak nagle z dpy na cały świat ten ruling wprowadzili (tym bardziej, że rozłam TCG-OCG już jest bardzo wyraźny w mojej opinii)

Izorist

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« Odpowiedź #13 dnia: 17 Luty, 2014, 18:55:37 »
0
niech ktoś mnie poprawi, ale kojarzę, że priority na ignitiony zabrali nam jakoś pół roku/rok po tym jak zabrali Nihhonom

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« Odpowiedź #14 dnia: 18 Luty, 2014, 01:02:14 »
0
- There is a 'Pendulum Zone' on each side of the field, a blue on the left and a red on the right. (The two Pendulum Zones are between the Extra Deck and Field Magic Card and the Deck and Graveyard respectively.)
- Pendulum Monster are depicted with a blue and red 'Scale' and numbers on the sides.
- You can activate it like a Magic Card by placing it in the Pendulum Zone, and if you do it is treated as Magic Card afterwards.
- If a Pendulum Monster would be sent from the field to the Graveyard, it is added to the Extra Deck face-up instead.
- Once per turn, when you have a Pendulum Monster in each Pendulum Zone, you can Special Summon as many Monster as you like with a Level between the numerical value of the Pendulum Monster's Scales in the Pendelum Zone. You can Special Summon Monster from your hand or Pendulum Monsters added to the Extra Deck this way.

Taaaak... OTKujmy się jeszcze szybciej.

Natomiast te fieldy. WTF i poco.
« Ostatnia zmiana: 18 Luty, 2014, 01:04:32 wysłana przez Wojtas »

j4

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« Odpowiedź #15 dnia: 18 Luty, 2014, 01:16:56 »
+1
A ja się wyłamię, mi się change z fieldami bardzo podoba, głupia zerojedynkowa mechanika która z gier pomiędzy deckami grającymi różne fieldy jako centralną część strategii robiła straszne derpfesty

już widzę te rulingi

necrovaley vs gates
geartown, harpies hunting ground, closed forest, etc..

new level of mindfuck
Szczerze to nie widzę tu żadnych sprzeczności ani problemów poza clearupem czy pierwszy efekt Geartowna się stackuje (nie żeby ktokolwiek kiedykolwiek z niego korzystał), wytłumacz?
2005 - 2015
gra wspaniała, tylko karty k*

Izorist

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« Odpowiedź #16 dnia: 18 Luty, 2014, 02:03:32 »
0
A ja się wyłamię, mi się change z fieldami bardzo podoba, głupia zerojedynkowa mechanika która z gier pomiędzy deckami grającymi różne fieldy jako centralną część strategii robiła straszne derpfesty

już widzę te rulingi

necrovaley vs gates
geartown, harpies hunting ground, closed forest, etc..

new level of mindfuck
Szczerze to nie widzę tu żadnych sprzeczności ani problemów poza clearupem czy pierwszy efekt Geartowna się stackuje (nie żeby ktokolwiek kiedykolwiek z niego korzystał), wytłumacz?
chodzi o to, że przy Necro vs Gates, Necro zawsze wygra, to "trochę nie fair".
reszty nie chce mi się rozkminiać. Geartown w chwili obecnej się stackuje, chyba że zerratują z powodu zmiany zasad.
lubię zmiany, ale dlaczego po takim czasie? to są pomysły, które można było zrealizować już dawno

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« Odpowiedź #17 dnia: 18 Luty, 2014, 12:38:26 »
0
Tak z innej paki, nie boicie się co będzie jak zaczną puszczać splity inne niż pendulumy? :P
Sua Sponte

Illidan

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« Odpowiedź #18 dnia: 18 Luty, 2014, 13:25:20 »
0
A czego się bać? Przecież wiadomo że prędzej czy później coś nowego znowu się pojawi

j4

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« Odpowiedź #19 dnia: 18 Luty, 2014, 14:11:26 »
0
chodzi o to, że przy Necro vs Gates, Necro zawsze wygra, to "trochę nie fair"
Co jest w tym nie fair, że DW już nie wyciera GKami podłogi? Że nie robi sobie z miejsca +2, wstawiając Gatesy żeby mechaniką zniszczyć Necrovalley i skorzystać ze swojego popapranego ignitiona? Fieldy są teraz już tylko glorified continuousami i bardzo dobrze, bo w sumie od zawsze ich design do tego nakłaniał
2005 - 2015
gra wspaniała, tylko karty k*

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« Odpowiedź #20 dnia: 19 Luty, 2014, 10:43:20 »
0
A czego się bać? Przecież wiadomo że prędzej czy później coś nowego znowu się pojawi

Tylko znając Konami mogą wyjść z tego dzikie fazy, już widzę splity Quick Spell/Trap gdzie w chainie może odpalić obydwa ^^

Tak z innej paki, Pendulum Chaos Deck? Ktoś to widzi? :>
Sua Sponte

Kali

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« Odpowiedź #21 dnia: 19 Luty, 2014, 13:15:45 »
0
Draw, a raczej jego brak; sensowna zasada, fieldy sux wg mnie, a cała pendulum mechanika wydaje się dosyć skomplikowana i zjadająca duzo kart, ale dopóki nie zobaczę nowych kart to się nie wypowiadam konkretnie na jej temat.

Entelarmer

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« Odpowiedź #22 dnia: 19 Luty, 2014, 13:29:52 »
+1
chodzi o to, że przy Necro vs Gates, Necro zawsze wygra, to "trochę nie fair"
Co jest w tym nie fair, że DW już nie wyciera GKami podłogi? Że nie robi sobie z miejsca +2, wstawiając Gatesy żeby mechaniką zniszczyć Necrovalley i skorzystać ze swojego popapranego ignitiona? Fieldy są teraz już tylko glorified continuousami i bardzo dobrze, bo w sumie od zawsze ich design do tego nakłaniał

Czyli jak gram z GK deckiem polegającym na fieldach i rfg/special summonach z grave to muszę wszystkie MST rzucać w Necro, zostawiając mu wszystkie trapy, a opp ma swobodę w rzucaniu swoich? A jak mam fielda to nie muszę kminić, czy natychmiastowo rzucać  MST na aktywacje, czy też mieć -1, ale zabrac mu prozagranie? Sorry, ale dla mnie to już jest -1 do skilla w grze.

Zasada z drawem jest dobra -  zacząć i wystawić setup czy być do przodu o jedną kartę? Ad. tekstów kart - oni nie mają jeszcze PSCT?


"Oh, I know very well. How the secrets beckon so sweetly.
Only a honest death will cure you now.
Liberate you, from your wild curiosity."

Leo

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« Odpowiedź #23 dnia: 19 Luty, 2014, 13:37:18 »
0
Tja, GK będą przez to nieco bardziej problematyczne (żeby nie powiedzieć: upierdliwe i nieznośne). Closed Forest wciąż jednak załatwia sprawę ;D

Odp: [OCG] Nowe zasady!!!!
« Odpowiedź #24 dnia: 19 Luty, 2014, 13:47:02 »
0
Tja, GK będą przez to nieco bardziej problematyczne (żeby nie powiedzieć: upierdliwe i nieznośne). Closed Forest wciąż jednak załatwia sprawę ;D

Spoko, jeżeli nie wrzucą rulingu odpowiedniego to jeżeli odpalisz Closed Forest jak na stole jest inny field to efekt fielda będzie działał/będzie można go aktywować bo tego akurat nie blokuje ta karta ;)

Czy tylko ja sądzę że 1st turn disadvantage jest zbyt duży w momencie dodania blokady drawu? O_o
Sua Sponte

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
13 Odpowiedzi
1084 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 02 Lipiec, 2014, 16:12:23
wysłana przez Soul
0 Odpowiedzi
329 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 23 Listopad, 2014, 22:36:42
wysłana przez Kanashimi Tomo
1 Odpowiedzi
608 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 13 Marzec, 2015, 16:24:06
wysłana przez Wielki-ja
4 Odpowiedzi
651 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 27 Marzec, 2015, 08:51:07
wysłana przez misieks301
2 Odpowiedzi
288 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 12 Lipiec, 2016, 18:57:54
wysłana przez Izorist