Yu-Gi-Oh! TCG Polska

Serce Kart => Wiadomości i nowości => Wątek zaczęty przez: Kanashimi Tomo w 31 Marzec, 2017, 08:28:52

Tytuł: [OCG] Master Guide 5 Promos
Wiadomość wysłana przez: Kanashimi Tomo w 31 Marzec, 2017, 08:28:52

Kolejna odsłona Master Guide'a zawita do OCG pod koniec kwietnia, a wraz z nim 2 karty promo prosto z ostatnich odcinków Arc-V! A są to... :

(https://i2.wp.com/ygorganization.com/wp-content/uploads/2017/03/290fbcaa.jpg?ssl=1)

Odd-Eyes Wing Dragon i D/D/D Super Doom King Purple Armageddon

Efekty już niebawem :)


Data premiery : 28 kwietnia 2017




Źródło : Karty Reijiego i Yuyi niczym Zarc, Booster Dimensions confirmed xD (https://ygorganization.com/ocg-master-guide-5-promos/?utm_source=rss&utm_medium=rss)
Tytuł: Odp: [OCG] Master Guide 5 Promos
Wiadomość wysłana przez: Regis w 31 Marzec, 2017, 14:36:04
Czyli nie w Collector Packu? Nieładnie Komoney, nieładnie :P
Tytuł: Odp: [OCG] Master Guide 5 Promos
Wiadomość wysłana przez: Koyako w 01 Kwiecień, 2017, 00:10:36
Cóż, nie zawsze się dostaje to, co chce. Musimy więc liczyć, że pojawią się w Booster Packu lub Structure Decku.  Ale fajnie, że Odd-Eyes Wing Dragon i fuzyjna wersja Doom Kinga Armageddona również dołączyły do gry. Wystarczy tylko jeszcze poczekać na Superdoom King Whitest Armageddona oraz parę Performapal Odd-Eyes'ów z możliwościami do fuzji i synchro, i już się ma perfekcyjny Deck.
Tytuł: Odp: [OCG] Master Guide 5 Promos
Wiadomość wysłana przez: Jacollo w 01 Kwiecień, 2017, 07:09:45
A potem wejdą linki i cały misterny plan w p***u
Tytuł: Odp: [OCG] Master Guide 5 Promos
Wiadomość wysłana przez: Regis w 01 Kwiecień, 2017, 09:02:04
A potem wejdą linki i cały misterny plan w p***u


this kapperini
Tytuł: Odp: [OCG] Master Guide 5 Promos
Wiadomość wysłana przez: Kanashimi Tomo w 19 Kwiecień, 2017, 01:16:20
I mamy efekty!

         
(http://i.imgur.com/AiOvDZU.png)
     
DDD Choushiioh Purplish Hell Armageddon / D/D/D Super Doom King Purple Armageddon
Level 10 DARK Fiend-Type Fusion Pendulum Effect Monster
ATK 3500
DEF 3000
Pendulum Scale: 1
Pendulum Effect:
(1) Once per turn, during damage calculation, when a “D/D/D” Fusion Monster you control battles an opponent’s monster: You can have that opponent’s monster lose 1000 ATK until the end of this turn.
Monster Effect:
2 “D/D/D” monsters
You can only use this card name’s (1) monster effect once per turn.
(1) You can target 1 Attack Position monster your opponent controls; destroy it, and if you do, inflict damage to your opponent equal to half its original ATK.
(2) Before damage calculation, when an opponent’s monster attacks or is attacked: You can have that opponent’s ATK become its original ATK until the end of the Damage Step.
(3) If this card in the Monster Zone is destroyed: You can place this card in your Pendulum Zone
   

         
(http://i.imgur.com/Gq3KswX.png)
     
Haoh Hakuryuu Odd-Eyes Wing Dragon / Odd-Eyes Wing Dragon
Level 8 DARK Dragon-Type Synchro Pendulum Effect Monster
ATK 3000
DEF 2500
Pendulum Scale: 10
Pendulum Effect:
(1) Once per turn, before damage calculation, when a monster you control battles an opponent’s monster: You can have that monster you control gain ATK equal to that opponent’s monster’s ATK until the end of the Damage Step.
Monster Effect:
1 DARK Tuner + 1 non-Tuner “Clear Wing” monster
You can only use either of this card name’s (1) or (2) effect per turn, and only once that turn.
(1) You can target 1 Effect Monster your opponent controls; negate its effects until the end of this turn.
(2) During either player’s Battle Phase, if this card was Synchro Summoned: You can destroy all Level 5 or higher monsters your opponent controls.
(3) If this card is destroyed in the Monster Zone: You can place this card in your Pendulum Zone.
   
Tytuł: Odp: [OCG] Master Guide 5 Promos
Wiadomość wysłana przez: chaisab w 19 Kwiecień, 2017, 01:24:54
Co do monstera diu diu: art mega, wcale nie taki trudny do summon i fusion pendulumow czyli coś czego double d jeszcze nie miały, ale...
Postawie mój cały fluffal deck na to, że nie będzie grany D/D/D Wave Oblivion King Caesar Ragnarok ma identyczne wymogi summonu (czyli prawie zerowe), o wiele lepszy efekt a... i tak nie jest grany.
Poza tym efekt superdooma ma na tyle średni efekt (w ponownie do innych fuzji) i nieprzystepny lvl, że wątpię żeby był grany nawet gdyby wymagał np 1 dd i 1 ddd monstera (zamiast 2 ddd) czy coś takiego...