Wątek: [OCG][VP14] V Jump Edition 12  (Przeczytany 1127 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Razmus

[OCG][VP14] V Jump Edition 12
« 17 Listopad, 2014, 08:07:45 »
+1
Oto nowe promki w V Jump, ciekawe czy Izo spodoba się ten nowy rank 4 ;D



Frightfur Tiger
Dark Fiend / Fusion / Effect
LV6 1900/1200
“Edge Imp Sabres” + 1 or more “Fluffal” monsters
(1) You can only control 1 face-up “Frightfur Tiger”. (2) When this card is Fusion Summoned: You can target any number of cards on the field, up to the number of this card’s Fusion Materials; destroy them. (3) All “Frightfur” monsters you control gain 300 ATK for each “Fluffal” and “Frightfur” monster you control.




Raidraptor - Force Strix
Dark Winged Beast / Xyz / Effect
RK4 100/2000
2 Level 4 monsters
(1) This card gains 500 ATK for each other Winged Beast-Type monster you control. (2) Once per turn: You can detach 1 Xyz Material from this card; add 1 Level 4 DARK Winged Beast-Type monster from your Deck to your hand.




Performapal Pendulum Sorcerer
Earth Spellcaster / Pendulum / Effect
PS2
LV4 1500/800
Pendulum Effect: (1) If a “Performapal” monster(s) is Pendulum Summoned to your side of the field: All “Performapal” monsters you currently control gain 1000 ATK until the end of the turn.
Monster Effect: You can only use the monster effect of “Performapal Pendulum Wizard” once per turn. (1) If this card is Special Summoned: You can target 1 or 2 cards you control; destroy them, and if you do, add a number of different “Performapal” monsters equal to the number of cards destroyed by this effect from your Deck to your hand, except “Performapal Pendulum Wizard”.




Superheavy Samurai Ogre Shutendoji
Earth Machine / Synchro / Effect
LV6 500/2500
1 Machine-Type Tuner + 1 or more non-Tuner “Superheavy Samurai” monsters.
(1) This card can attack while in face-up Defense Position. If it does, apply its DEF for damage calculation. (2) When this card is Synchro Summoned while you nave no Spell/Trap Cards in your Graveyard: You can destroy all Spell/Trap Cards your opponent controls.




D/D/D Oblivion King Abyss Ragnarok
Dark Fiend / Pendulum / Effect
PS5
LV8 2200/3000
Pendulum Effect: You can only use the Pendulum Effect of “DDD Kaichiou Abyss Ragnarok” once per turn. (1) If you Special Summon a “DD” monster: You can target 1 “DD” monster in your Graveyard; Special Summon it, and if you do take 1000 damage. Halve all Battle Damage your opponent takes for the rest of the turn.
Monster Effect: You can only use the (1) Monster Effect of “DDD Kaichiou Abyss Ragnarok” once per turn. (1) If this card is Normal or Special Summoned: You can target 1 “DDD” monster in your Graveyard; Special Summon it. (2) Once per turn: You can Tribute 1 other “DD” monster you control, then target 1 monster your opponent controls; banish.

ŹRÓDŁO: http://www.ygorganization.com/kuruandkuru/
« Ostatnia zmiana: 27 Grudzień, 2016, 17:58:51 Izorist »

GieHa

Odp: [OCG] V Jump Edition 12
« #1 17 Listopad, 2014, 08:39:42 »
0
Hmmm...

Tygrysek - W jednej sztuce może być grany. Szkoda,że nie cofa do ręki.

Gołąb - Fajny w BW i oczywiście w RR.

Magik - Meh

Og(a)r - Gdyby nie restrykcja braku spelli i trapów...

Ragnarok - Darmowy SS przy Leonidasie. Drugi efekt też ciekawy,bo może pozbyć się np. wkurzających beaterów.

Kanashimi Tomo

Odp: [OCG] V Jump Edition 12
« #2 17 Listopad, 2014, 08:45:10 »
0
Tygrysek - ok
Ptasior - no spoko, ale brak dobierania lvli poniżej 4tego boli...
Magik - Pendulum effect meh, searcher do Performapali... no dobra...
Ogr - kontynuujemy ideę grania bez s/t i używania ciulowych equipów... Mechaniczny Samurai ma się robić na Monster Masha? o_O
Ragnarok - ok

Speicher

Odp: [OCG] V Jump Edition 12
« #3 17 Listopad, 2014, 09:31:05 »
0
eee no dobry Tygrysek ;D tego brakowało ;D

Lampart

Odp: [OCG] V Jump Edition 12
« #4 17 Listopad, 2014, 11:48:01 »
0
Ten rapid raptor jest c*****y do BW

Agreel

Odp: [OCG] V Jump Edition 12
« #5 17 Listopad, 2014, 11:53:49 »
0
Dosyć dobra fuzja Furnimalowa, ułatwia pozbywanie się większych beaterów z którymi ten deck ma problem. Nawet jak nie z powodu efektu niszczącego, to może pomóc trochę eff boostujący, nawet jeśli nie jest jakiś szczególnie znaczący. Synchro Samurajowe śmieszne, czasem działa jak Harpie's Feather Duster, szczególnie w early gamie jak nie zdążysz jeszcze odpalić jakiegokolwiek spella/trapa.

Raviael

Odp: [OCG] V Jump Edition 12
« #6 17 Listopad, 2014, 23:56:04 »
0
Frightfur Tiger - całkiem spoko, ale talii raczej nie uratuje
Gołąb - fajny, do zbierania Vanishing Rainiasów pod Rise Falcona. Tylko po co mu te 500 ATK za każdego winged-beast'a na polu? Sensowniej by było gdyby dostawał 500 DEF.
Performapal Pendulum Wizard - pod swój deck, czyli lipa, bo performapale to słaby archetyp. Nawiasem przypomina trochę starego Yuyi z anime  ;D
Superheavy Kloc - Konami serio myśli, że deck bez żadnych trapów i spelli da radę coś zdziałać ?
DDD Abyss Ragnarok the Destruction Overlord - ktoś przegiął z pompą przy nadawaniu nazwy tej karty  ;D ogólnie całkiem na wypasie. W ogóle ciekawy jestem strasznie DD sobie będą radzić w TCG (o ile kiedyś wyjdą ;P)

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 09 Sierpień, 2013, 10:15:57
Regis
Ostatnio 16 Październik, 2013, 15:22:27
Kanashimi Tomo
Ostatnio 11 Maj, 2014, 22:42:25
Kanashimi Tomo
Ostatnio 26 Listopad, 2015, 08:35:41
Regis
Ostatnio 10 Lipiec, 2017, 06:42:39
Kanashimi Tomo