Yu-Gi-Oh! TCG Polska

Serce Kart => Wiadomości i nowości => Wątek zaczęty przez: Razmus w 17 Listopad, 2014, 08:07:45

Tytuł: [OCG][VP14] V Jump Edition 12
Wiadomość wysłana przez: Razmus w 17 Listopad, 2014, 08:07:45
Oto nowe promki w V Jump, ciekawe czy Izo spodoba się ten nowy rank 4 ;D

(http://i.imgur.com/J11dLBx.jpg)

Frightfur Tiger
Dark Fiend / Fusion / Effect
LV6 1900/1200
“Edge Imp Sabres” + 1 or more “Fluffal” monsters
(1) You can only control 1 face-up “Frightfur Tiger”. (2) When this card is Fusion Summoned: You can target any number of cards on the field, up to the number of this card’s Fusion Materials; destroy them. (3) All “Frightfur” monsters you control gain 300 ATK for each “Fluffal” and “Frightfur” monster you control.


(http://i.imgur.com/VxDXQbW.jpg)

Raidraptor - Force Strix
Dark Winged Beast / Xyz / Effect
RK4 100/2000
2 Level 4 monsters
(1) This card gains 500 ATK for each other Winged Beast-Type monster you control. (2) Once per turn: You can detach 1 Xyz Material from this card; add 1 Level 4 DARK Winged Beast-Type monster from your Deck to your hand.


(http://i.imgur.com/qrfEEjK.jpg)

Performapal Pendulum Sorcerer
Earth Spellcaster / Pendulum / Effect
PS2
LV4 1500/800
Pendulum Effect: (1) If a “Performapal” monster(s) is Pendulum Summoned to your side of the field: All “Performapal” monsters you currently control gain 1000 ATK until the end of the turn.
Monster Effect: You can only use the monster effect of “Performapal Pendulum Wizard” once per turn. (1) If this card is Special Summoned: You can target 1 or 2 cards you control; destroy them, and if you do, add a number of different “Performapal” monsters equal to the number of cards destroyed by this effect from your Deck to your hand, except “Performapal Pendulum Wizard”.


(http://i.imgur.com/kkhfIUZ.jpg)

Superheavy Samurai Ogre Shutendoji
Earth Machine / Synchro / Effect
LV6 500/2500
1 Machine-Type Tuner + 1 or more non-Tuner “Superheavy Samurai” monsters.
(1) This card can attack while in face-up Defense Position. If it does, apply its DEF for damage calculation. (2) When this card is Synchro Summoned while you nave no Spell/Trap Cards in your Graveyard: You can destroy all Spell/Trap Cards your opponent controls.


(http://i.imgur.com/HsUidDz.jpg)

D/D/D Oblivion King Abyss Ragnarok
Dark Fiend / Pendulum / Effect
PS5
LV8 2200/3000
Pendulum Effect: You can only use the Pendulum Effect of “DDD Kaichiou Abyss Ragnarok” once per turn. (1) If you Special Summon a “DD” monster: You can target 1 “DD” monster in your Graveyard; Special Summon it, and if you do take 1000 damage. Halve all Battle Damage your opponent takes for the rest of the turn.
Monster Effect: You can only use the (1) Monster Effect of “DDD Kaichiou Abyss Ragnarok” once per turn. (1) If this card is Normal or Special Summoned: You can target 1 “DDD” monster in your Graveyard; Special Summon it. (2) Once per turn: You can Tribute 1 other “DD” monster you control, then target 1 monster your opponent controls; banish.

ŹRÓDŁO: http://www.ygorganization.com/kuruandkuru/
Tytuł: Odp: [OCG] V Jump Edition 12
Wiadomość wysłana przez: GieHa w 17 Listopad, 2014, 08:39:42
Hmmm...

Tygrysek - W jednej sztuce może być grany. Szkoda,że nie cofa do ręki.

Gołąb - Fajny w BW i oczywiście w RR.

Magik - Meh

Og(a)r - Gdyby nie restrykcja braku spelli i trapów...

Ragnarok - Darmowy SS przy Leonidasie. Drugi efekt też ciekawy,bo może pozbyć się np. wkurzających beaterów.
Tytuł: Odp: [OCG] V Jump Edition 12
Wiadomość wysłana przez: Kanashimi Tomo w 17 Listopad, 2014, 08:45:10
Tygrysek - ok
Ptasior - no spoko, ale brak dobierania lvli poniżej 4tego boli...
Magik - Pendulum effect meh, searcher do Performapali... no dobra...
Ogr - kontynuujemy ideę grania bez s/t i używania ciulowych equipów... Mechaniczny Samurai ma się robić na Monster Masha? o_O
Ragnarok - ok
Tytuł: Odp: [OCG] V Jump Edition 12
Wiadomość wysłana przez: Speicher w 17 Listopad, 2014, 09:31:05
eee no dobry Tygrysek ;D tego brakowało ;D
Tytuł: Odp: [OCG] V Jump Edition 12
Wiadomość wysłana przez: Lampart w 17 Listopad, 2014, 11:48:01
Ten rapid raptor jest c*****y do BW
Tytuł: Odp: [OCG] V Jump Edition 12
Wiadomość wysłana przez: Agreel w 17 Listopad, 2014, 11:53:49
Dosyć dobra fuzja Furnimalowa, ułatwia pozbywanie się większych beaterów z którymi ten deck ma problem. Nawet jak nie z powodu efektu niszczącego, to może pomóc trochę eff boostujący, nawet jeśli nie jest jakiś szczególnie znaczący. Synchro Samurajowe śmieszne, czasem działa jak Harpie's Feather Duster, szczególnie w early gamie jak nie zdążysz jeszcze odpalić jakiegokolwiek spella/trapa.
Tytuł: Odp: [OCG] V Jump Edition 12
Wiadomość wysłana przez: Raviael w 17 Listopad, 2014, 23:56:04
Frightfur Tiger - całkiem spoko, ale talii raczej nie uratuje
Gołąb - fajny, do zbierania Vanishing Rainiasów pod Rise Falcona. Tylko po co mu te 500 ATK za każdego winged-beast'a na polu? Sensowniej by było gdyby dostawał 500 DEF.
Performapal Pendulum Wizard - pod swój deck, czyli lipa, bo performapale to słaby archetyp. Nawiasem przypomina trochę starego Yuyi z anime  ;D
Superheavy Kloc - Konami serio myśli, że deck bez żadnych trapów i spelli da radę coś zdziałać ?
DDD Abyss Ragnarok the Destruction Overlord - ktoś przegiął z pompą przy nadawaniu nazwy tej karty  ;D ogólnie całkiem na wypasie. W ogóle ciekawy jestem strasznie DD sobie będą radzić w TCG (o ile kiedyś wyjdą ;P)