już widzę te rulingiSzczerze to nie widzę tu żadnych sprzeczności ani problemów poza clearupem czy pierwszy efekt Geartowna się stackuje (nie żeby ktokolwiek kiedykolwiek z niego korzystał), wytłumacz?
necrovaley vs gates
geartown, harpies hunting ground, closed forest, etc..
new level of mindfuck
A ja się wyłamię, mi się change z fieldami bardzo podoba, głupia zerojedynkowa mechanika która z gier pomiędzy deckami grającymi różne fieldy jako centralną część strategii robiła straszne derpfestychodzi o to, że przy Necro vs Gates, Necro zawsze wygra, to "trochę nie fair".już widzę te rulingiSzczerze to nie widzę tu żadnych sprzeczności ani problemów poza clearupem czy pierwszy efekt Geartowna się stackuje (nie żeby ktokolwiek kiedykolwiek z niego korzystał), wytłumacz?
necrovaley vs gates
geartown, harpies hunting ground, closed forest, etc..
new level of mindfuck
chodzi o to, że przy Necro vs Gates, Necro zawsze wygra, to "trochę nie fair"Co jest w tym nie fair, że DW już nie wyciera GKami podłogi? Że nie robi sobie z miejsca +2, wstawiając Gatesy żeby mechaniką zniszczyć Necrovalley i skorzystać ze swojego popapranego ignitiona? Fieldy są teraz już tylko glorified continuousami i bardzo dobrze, bo w sumie od zawsze ich design do tego nakłaniał
A czego się bać? Przecież wiadomo że prędzej czy później coś nowego znowu się pojawi
chodzi o to, że przy Necro vs Gates, Necro zawsze wygra, to "trochę nie fair"Co jest w tym nie fair, że DW już nie wyciera GKami podłogi? Że nie robi sobie z miejsca +2, wstawiając Gatesy żeby mechaniką zniszczyć Necrovalley i skorzystać ze swojego popapranego ignitiona? Fieldy są teraz już tylko glorified continuousami i bardzo dobrze, bo w sumie od zawsze ich design do tego nakłaniał
Tja, GK będą przez to nieco bardziej problematyczne (żeby nie powiedzieć: upierdliwe i nieznośne). Closed Forest wciąż jednak załatwia sprawę ;D
To raczej 1st turn advantage jest zbyt duża w momencie, gdy tej blokady nie ma. Nie dość, że możliwość setupu, to jeszcze +1. A teraz trzeba przynajmniej pomyśleć, czy granie pierwszemu się kalkuluje. Kontrolki i deck bazujące na robieniu sobie pola (Infernity czy NK np.) i tak pewnie będą szły 1st.
Czy tylko ja sądzę że 1st turn disadvantage jest zbyt duży w momencie dodania blokady drawu? O_o
Zasada z drawem jest dobra - zacząć i wystawić setup czy być do przodu o jedną kartę? Ad. tekstów kart - oni nie mają jeszcze PSCT?nie, nie mają. zazdrocha, że mają teraz wypunktowane, to powinna mieć każda karcianka, i YGO też by się to przydało
Trochę odkopię ale ciekawi mnie co powiecie (chyba że zrobi się z tego roast) na jedną propozycję. Skoro jest dorzucany brak pierwszego drawa jak zaczyna się grę to czemu od razu nie dorzucić Mulliganu jak w każdej cywilizowanej karciance? Wyrzucasz do 5 kart i z tym co zostajesz grasz. Oczywiście uniwersalne karty poprawiające konsystencję mogłyby zostać przy tym nieco ukrócone (Reckless, Upstart, PoD).
Co o tym myślicie? :>
Exodia wywalić, infernitom ilość resource'ów zmniejszyć. Dalej ten mulligan według was bezsensu jest? Aczkolwiek Konami tego i tak nie zrobi, po prostu ciekawiły mnie wasze przemyślenia :P
Modzi mogą wydzielić dyskusję w sumie jeżeli miałaby się w miarę kulturalnie rozwinąć (Ja wiem że tutaj ciężko ale nie doszliśmy chyba jeszcze do poziomiu for gier MOBA czy Hearthstone'a ^^) to nie będzie totalne OT przynajmniej.
Damn, nie można będzie przyzywać lv jedynek w ten sposób (chyba, że będzie potwór o skali 0 ;D)moim zdaniem na 99% bedzie:P
Karty special summonujace sie bez aktywacji efektu (tj inherent summon) dostana wstawke SPECIAL SUMMON tam gdzie mamy teraz takie rzeczy jak tuner, gemini, effect (to samo z flipami). Czyli karty takie jak Lightpulsar Dragon nie beda wywolywac spin takich jak kiedys czy to jest inherent czy nie. Bedzie je mozna bylo latwo rozroznicciekawe co na to TCG