Wątek: [OCG][SPHR] Booster Special – Highspeed Riders  (Przeczytany 3355 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Los

[OCG][SPHR] Booster Special – Highspeed Riders
« 28 Kwiecień, 2015, 09:13:22 »
+3
Booster Special:
Highspeed Riders

Japonia:
22 sierpień 2015

  • Zawiera 45 kart
  • 3 SCR, 12 SR, 30 Common
  • Zestaw pozwala zbudować 3 różne talie oparte na synchro
  • Składa się z nowych kart i przedruków kart ciężko dostępnych
  • Reprinty kart przydatnych w każdej talii

Szykujmy się na karty Yugo plus support do synchro które pojawią się w najbliższych odcinkach Arc-V.  Ciekawe ile z tych "3 talii" będzie reprintem blackwingów starszych archetypów.


(kliknij aby pokazać/ukryć)


( ͡° ͜ʖ ͡°) Skoro mają przedrukowywać ciężko dostępne synchrosy to stawiam na przedruk Nekrozów  ;D ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Gdzie nasza zapowiedź Synchron Extreme?

Liczę na jakieś ciekawe tunery bez staromodnych restrykcji. Ze względu na niedawny przedruk blackwingów zarówno w OCG jak i TCG nie sądzę żeby zestaw wyglądał: Yugo, Jack, Crow. Obstawiam 2 nowe archetypy + reprint. Bardzo liczyłbym na przykład na nowe Resonatory.


źródło: http://ygorganization.com/yuugounotesakime/
« Ostatnia zmiana: 23 Sierpień, 2015, 14:51:45 Izorist »

Illidan

Odp: [OCG] Booster Special – Highspeed Riders
« #1 28 Kwiecień, 2015, 09:24:18 »
+1
Skoro mają przedrukowywać ciężko dostępne synchrosy to stawiam na przedruk Nekrozów  ;D

że co?

Kanashimi Tomo

Odp: [OCG] Booster Special – Highspeed Riders
« #2 28 Kwiecień, 2015, 09:26:57 »
+1
Lost became... lost in this whole mess called Yu-Gi-Oh! ;D

Razmus

Odp: [OCG] Booster Special – Highspeed Riders
« #3 28 Kwiecień, 2015, 11:07:08 »
0
Czekamy na nowe BW :)

Regis

Odp: [OCG] Booster Special – Highspeed Riders
« #4 28 Kwiecień, 2015, 13:39:36 »
0
"YUGO JANE! HYUGO DA!"

W końcu i to tydzień przed debiutem w Neo Domino City :P

A zarówno jego jak i Yuta (oraz ich decki) mimo raptem kilku epizodów bardzo polubiłem^^

Entelarmer

Odp: [OCG] Booster Special – Highspeed Riders
« #5 28 Kwiecień, 2015, 20:44:47 »
0
Skoro mają przedrukowywać ciężko dostępne synchrosy to stawiam na przedruk Nekrozów  ;D

że co?

Może to miał być dowciap, że niby wszystkie Nekrozy opierają się na synchro. ._.

Los

Odp: [OCG] Booster Special – Highspeed Riders
« #6 28 Kwiecień, 2015, 21:44:02 »
0
Widzę że po tylu miszczach trollingu tego forum dalej można zaskoczyć parę osób  :) choć nie było to zamierzone. Suchar oznaczyłem wyraźniej dla osób refleksyjnych.

Co do boostera.
Liczę na jakieś ciekawe tunery bez staromodnych restrykcji. Ze względu na niedawny przedruk blackwingów zarówno w OCG jak i TCG nie sądzę żeby zestaw wyglądał: Yugo, Jack, Crow. Obstawiam 2 nowe archetypy + reprint. Bardzo liczyłbym na przykład na nowe Resonatory.

Razmus: Jeśli to był troll to bardzo słaby.
« Ostatnia zmiana: 28 Kwiecień, 2015, 21:50:46 Razmus »

Razmus

Odp: [OCG] Booster Special – Highspeed Riders
« #7 16 Czerwiec, 2015, 09:26:05 »
+2

Highspeedroid Chanbarider / Hyperspeedroid Chanbarider
Level 5 WIND Machine-Type Synchro Effect Monster
ATK 2000
DEF 1000
1 Tuner + 1 or more non-Tuner monsters
You can only Special Summon 1 “Hyperspeedroid Chanbarider(s)” per turn.
(1) This card can make an extra attack during each Battle Phase.
(2) At the beginning of the Damage Step if this card battles: This card gains 200 ATK.
(3) If this card is sent to the Graveyard: You can target 1 of your banished “Speedroid” monsters; add it to your hand.


OCG dostaje reprint Hi-Speedroid Kendama


Speedroid Double Yoyo
Level 4 WIND Machine-Type Effect Monster
ATK 1400
DEF 1400
(1) When this card is Normal Summoned: You can target 1 Level 3 or lower “Speedroid” monster in your Graveyard; Special Summon it.


Speedroid Akame no Dice / Speedroid Red-Eyed Dice
Level 1 WIND Machine-Type Tuner Effect Monster
ATK 100
DEF 100
(1) When this card is Normal or Special Summoned: You can target 1 “Speedroid” monster you control, other than “Speedroid Red-Eyed Dice”, and declare a Level from 1-6; the Level of that monster becomes the declared Level until the end of this turn.


Speedroid Terrortop
Level 3 WIND Machine-Type Effect Monster
ATK 1200
DEF 600
You can only use the (2) effect of “Speedroid Beigomax” once per turn.
(1) If you control no monsters, you can Special Summon this card (from your hand).
(2) When this card is Normal or Special Summoned: You can add 1 “Speedroid” monster from your Deck to your hand, except “Speedroid Beigomax”.


Speedroid Taketomborg
Level 3 WIND Machine-Type Effect Monster
ATK 600
DEF 1200
You can only Special Summon “Speedroid Taketonborg(s)” once per turn.
(1) If you control a WIND monster, you can Special Summon this card (from your hand).
(2) You can Tribute this card; you cannot Special Summon monsters for the rest of this turn, except WIND monsters, also Special Summon 1 “Speedroid” Tuner from your Deck.


Speed Recovery
Normal Spell Card
(1) Target 1 “Speedroid” monster in your Graveyard; Special Summon it.
(2) You can banish this card from your Graveyard, then target 1 “Speedroid” monster in your Graveyard; add it to your hand. You cannot activate this effect during the turn this card is sent to the Graveyard.


Od lewej: reprint Red Dragon Archfiend, a następnie ewolucja duel dragona z mangi Hot Red Dragon Archfiend Abyss
« Ostatnia zmiana: 16 Czerwiec, 2015, 09:28:06 Razmus »

Lampart

Odp: [OCG] Booster Special – Highspeed Riders
« #8 16 Czerwiec, 2015, 13:06:11 »
0
Całkiem grywalnie zapowiadają sie te speedroidy ;p

Regis

Odp: [OCG] Booster Special – Highspeed Riders
« #9 16 Czerwiec, 2015, 13:16:48 »
0
Dokladnie speedroidy bardzo mi się podobają.

W topicu rzuciłem ot tak, ze gdy printna mangowe ewolucje RDA to bedzie rzeź. Wchodze tutaj i co? I Abyss xD

Razmus

Odp: [OCG] Booster Special – Highspeed Riders
« #10 21 Czerwiec, 2015, 11:18:06 »
+1

Speedroid Ohajikid
Wind Machine / Effect
LV3 1000/200
(1) When this card is Normal Summoned: You can target 1 Tuner in either Graveyard; Special Summon it to your side of the field. Immediately after this effects resolves, Synchro Summon 1 WIND Synchro Monster from your Extra Deck by using only this card and that Special Summoned monster as materials.

Lampart

Odp: [OCG] Booster Special – Highspeed Riders
« #11 21 Czerwiec, 2015, 11:34:30 »
0
Nawet tego podboostowali(szkoda że z kostką robi tylko 4kę) ^^ czekam na więcej :)

BTW. co się dzieje jak nie mamy 4ki winda synchro w extra?

Illidan

Odp: [OCG] Booster Special – Highspeed Riders
« #12 21 Czerwiec, 2015, 12:03:01 »
0
on wygląda jak Quickdraw Synchron

Kanashimi Tomo

Odp: [OCG] Booster Special – Highspeed Riders
« #13 21 Czerwiec, 2015, 12:04:56 »
+1
on wygląda jak Quickdraw Synchron

A Clear Wing Synchro Dragon wygląda jak Stardust Dragon. Coś jest na rzeczy ;D #NoSlowpoke #Irony

Izorist

Odp: [OCG] Booster Special – Highspeed Riders
« #14 21 Czerwiec, 2015, 13:35:24 »
0
Nawet tego podboostowali(szkoda że z kostką robi tylko 4kę) ^^ czekam na więcej :)

BTW. co się dzieje jak nie mamy 4ki winda synchro w extra?
jeśli nie masz wcale to nie możesz aktywować. jeśli "zniknęła" przed resolvem to nie robisz synchro (udowadniasz oppowi pokazując extra)

Lampart

Odp: [OCG] Booster Special – Highspeed Riders
« #15 22 Czerwiec, 2015, 06:05:08 »
0
Wow myślałem że znalazłem OTK z dwóch kart

Beigomax+yoyo ale potem przeczytałem że restrykcję Hyperspeedroid Chanbarider

No nic zawsze tylko z tych dwóch kart można wykręcić tylko 7100 dmg ;p

Pilica, Descendant of Gusto wrzucona w ten deck z e tele daje jeszcze więcej opcji ^^
właściwie to robi 2 kartowego shootinga/stardust warriora i wiele innych

Ten karty jeszcze nie wyszły nawet w jpn a już dają tyle opcji ^^ Dawno się na żadne karcioszki tak nie nakręciłem czuje że to będzie świetny deck :)
« Ostatnia zmiana: 22 Czerwiec, 2015, 06:22:39 Lampart »

Razmus

Odp: [OCG] Booster Special – Highspeed Riders
« #16 22 Czerwiec, 2015, 16:28:32 »
+2
Dodany został efekt


Enmaryuu Red Daemons Abyss / Hot Red Dragon Archfiend Abyss
Level 9 DARK Dragon-Type Synchro Effect Monster
ATK 3200
DEF 2500
1 Tuner + 1 Dark Dragon-Type non-Tuner Synchro monster
The (1) and (2) effects of “Hot Red Dragon Archfiend Abyss” can each only be used once per turn.
(1) During either player’s turn: You can target 1 face-up card your opponent controls; that card’s effect is negated until the end of the turn.
(2) When this card inflicts battle damage to your opponent: You can target 1 {Tuner?} in your Graveyard; Special Summon that monster in Defense.

Regis

Odp: [OCG] Booster Special – Highspeed Riders
« #17 22 Czerwiec, 2015, 18:53:55 »
+1
Spieszmy się kochać miejsca w Extra Decku- tak szybko odchodzą :/ Serio, kolejna fajna karta, dająca dostęp do  łatwiejszych wezwań kloców typu Red-Nova, nie ograniczona wezwaniem do Hot Red Dragon Archfienda jako materiala. Tylko co z tego skoro Extra ma jedynie 15 kart (i to problem nie tylko tego pota).

Razmus

Odp: [OCG] Booster Special – Highspeed Riders
« #18 12 Lipiec, 2015, 11:12:00 »
+1

Red Resonator
Fire Fiend / Tuner / Effect
LV2 600/200
You can only use the (2) effect of “Red Resonator” once per turn. (1) When this card is Normal Summoned: You can Special Summon 1 Level 4 or lower monster from your hand. (2) When this card is Special Summoned: You can target 1 face-up monster; gain LP equal to its current ATK.

Regis

Odp: [OCG] Booster Special – Highspeed Riders
« #19 12 Lipiec, 2015, 11:19:21 »
0
Pewnie Red Wyvern też tutaj się pojawi. Ogólnie dzisiejszy przepis "Jak pozbyć się Rune-Eyesa i Rebelliona w ćwierć tury" by Jack Atlas jest spoko :P

Razmus

Odp: [OCG] Booster Special – Highspeed Riders
« #20 14 Lipiec, 2015, 09:45:18 »
0

Psy-Frame Lord Zeta
Light Psychic / Synchro / Effect
LV7 2500/1800
1 Tuner + 1 or more non-Tuner monsters
(1) Once per turn, during either player’s turn: You can target 1 Special Summoned face-up Attack Position monster your opponent controls; banish both this card and that monster until your next Standby Phase. (2) If this card is in your Graveyard: You can target 1 other “PSYFrame” card in your Graveyard; return this card to the Extra Deck, and if you do, add that target to your hand.




Psy-Frame Gear Alpha
Light Psychic / Special Summon / Tuner / Effect
LV1 500/0
Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned by card effect, and cannot be Special Summoned by other ways. [(1) When your opponent Normal or Special Summons a monster(s) while you control no monsters: You can Special Summon both this card from your hand and 1 “PSYFrame Driver” from your hand, Deck, or Graveyard, but banish both of them during your next End Phase, and if you Summon both, add 1 “PSYFrame ” card from your Deck to your hand, except “PSYFrame Gear Alpha.”]


PSY-Frame Driver
Light Psychic
LV6 2500/0


Synclone Resonator
Dark Fiend / Tuner / Effect
LV1 100/100
You can only Special Summon “Synclone Resonator” with its (1) effect once per turn. (1) If there is a Synchro Monster on the field, you can Special Summon this card (from your hand). (2) If this card is sent from the field to the Graveyard: You can target 1 “Resonator” monster in your Graveyard, except “Synclone Resonator”; add it to your hand.


Chain Resonator
Light Fiend / Tuner / Effect
LV1 100/100
(1) When this card is Normal Summoned while there is a Synchro Monster on the field: You can Special Summon 1 “Resonator” monster from your Deck, except “Chain Resonator”.


Enmaryuu Red Daemons Belial / Hot Red Dragon Archfiend Bane
Dark Dragon / Synchro / Effect
LV10 3500/3000
1 Tuner + 1 non-Tuner DARK Dragon-Type Synchro Monster
You can only use each effect of “Hot Red Dragon Archfiend Belial” once per turn. (1) You can Tribute 1 monster, then target 1 “Red Daemon*” monster in your Graveyard; Special Summon it. (2) When this card inflicts battle damage to your opponent: You can Special Summon 2 Tuners of the same Level (1 from your Deck and 1 from your Graveyard) in Defense Position.
« Ostatnia zmiana: 14 Lipiec, 2015, 11:10:40 Razmus »

Razmus

Odp: [OCG] Booster Special – Highspeed Riders
« #21 16 Lipiec, 2015, 08:46:32 »
+1

Red Wyvern
Fire Dragon / Synchro / Effect
LV6 2400/2000
1 Tuner + 1 or more non-Tuner monsters
(1) During either player’s turn, if there are monsters on the field whose ATK is higher than this card’s ATK: You can activate this effect; destroy the monster with the highest ATK on the field (your choice, if tied). You can only use this effect once while this Synchro Summoned card is face-up on the field.

Scar-Red Cocoon
Trap Normal
(1) Target 1 Dragon-Type Synchro Monster you control; equip this card to that target you control. (2) If the monster equipped by this effect battles an opponent’s monster, negate the effects of all face-up monsters your opponent controls until the end of the Damage Step. (3) During the End Phase, if this card is in your Graveyard and was sent there during this turn: You can target 1 “Red Dragon Archfiend” in your Graveyard; Special Summon it.


PSY-Framegear Gamma
Light Psychic / Special Summon / Tuner / Effect
LV2 1000/0
Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned by card effect and cannot be Special Summoned by other ways. (1) When an opponent’s monster effect is activated while you control no monsters: You can Special Summon both this card from your hand and 1 “PSYFrame Driver” from your hand, Deck, or Graveyard, and if you Summoned both, negate that activation, and if you do that, destroy it. Banish all monsters Special Summoned by this effect during the End Phase.

PSY-Framelord Omega
Light Psychic / Synchro / Effect
LV8 2800/2200
1 Tuner + 1 or more non-Tuner monsters
(1) Once per turn, during either player’s Main Phase: You can select 1 random card from your opponent’s hand and banish both it and this card face-up until your next Standby Phase. (2) During your opponent’s Standby Phase: You can target 1 banished card; return it to the Graveyard. (3) If this card is in your Graveyard: You can target 1 other card in either Graveyard; shuffle both that card and this card into the Deck.

Flavour tekst na karcie PSYFrame Driver:
A Psychic Warrior capable of manipulating electricity. Wielding the Autonomous Amplification devices known as “PSYFrame”, he [battles against the Security Force/uses the Security Force/other?]. His form is truly fast as lightning.

Kanashimi Tomo

Odp: [OCG] Booster Special – Highspeed Riders
« #22 18 Lipiec, 2015, 06:51:23 »
0
Update o 2 nowe karty :


Red Sprinter
FIRE/Fiend/Level 4
1700/1200
You can only use the effect of “Red Sprinter” once per turn.
(1) When this card is Normal or Special Summoned, if you control no other monsters: You can Special Summon 1 Level 3 or lower Fiend-Type Tuner Monster from your hand or Graveyard.


Dice Roll Battle
Trap Normal
(1) When an opponent’s monster declares an attack: You can target 1 “Speedroid” monster in your Graveyard; banish both it and 1 “Speedroid” Tuner from your hand, and if you do, Special Summon 1 Synchro Monster from your Extra Deck whose Level equal the combined Levels of those banished monsters. (2) During your opponent’s Battle Phase: You can banish this card from your Graveyard, then target 1 face-up Attack Position Synchro Monster on each side of the field; the targeted opponent’s monster attacks your monster, and enter damage calculation.

Razmus

Odp: [OCG] Booster Special – Highspeed Riders
« #23 19 Lipiec, 2015, 11:10:55 »
+1

Regis

Odp: [OCG] Booster Special – Highspeed Riders
« #24 07 Sierpień, 2015, 11:02:32 »
0
http://ygorganization.com/funwithtcgcensoring/#more-11311

"Dobrze więc- zniszczę tego niepotrzebnego." -Yugo ;)

Shock Surprise
Spell Normal
(1) Banish up to 2 “Speedroid” monsters from your Graveyard, then target that many cards on the field; destroy them.

(kliknij aby pokazać/ukryć)

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 20 Październik, 2013, 21:59:58
Kuzuryu Daimyojin
Ostatnio 13 Październik, 2014, 07:09:55
jona
Ostatnio 12 Listopad, 2015, 23:41:06
Kanashimi Tomo
Ostatnio 06 Sierpień, 2016, 08:49:12
Regis
Ostatnio 10 Listopad, 2016, 16:44:25
SandoRo