Wątek: [OCG][CORE] Clash of Rebellion  (Przeczytany 7999 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Flasher

Odp: [OCG] Clash of Rebellion
« #75 23 Kwiecień, 2015, 08:40:57 »
+1
FULL SET INFO ;)

CORE-JP001Mystery Shell DragonRare
CORE-JP002Risebell the SummonerNormal Rare
CORE-JP003Xiangke MagicianSuper \ Secret
CORE-JP004Xiangsheng MagicianSuper \ Secret
CORE-JP005Performapal Camelump
CORE-JP006Performapal DrummerillaCommon
CORE-JP007Superheavy Samurai BlowtorchCommon
CORE-JP008Opera the Melodious DivaCommon
CORE-JP009Tamtam the Melodious DivaCommon
CORE-JP010Fluffal MouseCommon
CORE-JP011D/D PandoraCommon
CORE-JP012Crystal Rose
CORE-JP013Raidraptor - Fuzzy LaniusRare
CORE-JP014Raidraptor - Singing LaniusCommon
CORE-JP015Performage Damage JugglerCommon
CORE-JP016Entermage Flame EaterRare
CORE-JP017Performage Hat TrickerCommon
CORE-JP018Performage Trick ClownCommon
CORE-JP019Entermage Stilts ShooterRare
CORE-JP020Red-Eyes Black Flare DragonSuper \ Secret
CORE-JP021The Black Stone of LegendRare
CORE-JP022Black Metal DragonCommon
CORE-JP023Red-Eyes Archfiend of LightningSuper \ Secret
CORE-JP024Keeper of the ShrineCommon
CORE-JP025Luster Pendulum, the Dracoslayer \
CORE-JP026Igknight SquireCommon
CORE-JP027Igknight CrusaderCommon
CORE-JP028Igknight TemplarCommon
CORE-JP029Igknight PaladinCommon
CORE-JP030Igknight MargraveCommon
CORE-JP031Igknight GallantCommon
CORE-JP032Igknight LancerRare
CORE-JP033Igknight ChampionSuper \ Secret
CORE-JP034Aromage JasmineSuper \ Secret
CORE-JP035Aromage CanangaCommon
CORE-JP036Aromage RosemaryCommon
CORE-JP037Aromage BergamotRare
CORE-JP038Aroma JarCommon
CORE-JP039Infernoid DecatronRare
CORE-JP040Bird of Paradise Lost
CORE-JP041Magical AbductorRare
CORE-JP042Archfiend Eccentrick
CORE-JP043Toon Cyber DragonRare
CORE-JP044Deskbot 005Common
CORE-JP045Retaliating "C"Normal Rare
CORE-JP046D/D/D Oracle King d'ArcRare
CORE-JP047Gem-Knight Lady Brilliant DiamondRare
CORE-JP048Archfiend Black Skull DragonUltra \ Secret \ Ultimate
CORE-JP049Infernoid TierraUltra \ Secret \ Ultimate
CORE-JP050Ignister Prominence, the Blasting DracoslayerUltra \ Secret \ Ultimate
CORE-JP051Odd-Eyes Rebellion DragonUltra \ Secret \ Ultimate \ Holographic
CORE-JP052D/D/D Marksman King TellUltra \ Secret \ Ultimate
CORE-JP053Performage Trapeze MagicianRare
CORE-JP054Red-Eyes Flare Metal DragonUltra \ Secret \ Ultimate
CORE-JP055PianissimoCommon
CORE-JP056Brilliant FusionCommon
CORE-JP057Rank-Up-Magic Raptor's ForceRare
CORE-JP058Bubble BarrierCommon
CORE-JP059Red-Eyes FusionRare
CORE-JP060Card of Red JewelCommon
CORE-JP061Ignition PhoenixCommon
CORE-JP062Aroma GardenCommon
CORE-JP063Void ImaginationSuper \ Secret
CORE-JP064Back-Up RiderCommon
CORE-JP065Mistaken ArrestRare
CORE-JP066Wavering EyesCommon
CORE-JP067Chicken GameNormal Rare
CORE-JP068Brilliant SparkCommon
CORE-JP069Raidraptor - ReturnCommon
CORE-JP070Raptor's GustCommon
CORE-JP071Trick BoxCommon
CORE-JP072Return of the Red-EyesCommon
CORE-JP073Igknight BurstRare
CORE-JP074Humid WindsCommon
CORE-JP075Dry WindCommon
CORE-JP076Storming Mirror ForceSuper \ Secret
CORE-JP077Ferret FlamesCommon
CORE-JP078Balance of JudgmentCommon
CORE-JP079Extra BuckRare
CORE-JP080Side Effects?Normal Rare
CORE-JP081Dwarf Star Dragon PlaneterCommon
CORE-JP082Mekanikal ArkfiendCommon
CORE-JP083Minerva, the Exalted LightswornSuper \ Secret
CORE-JP084Lightsworn JudgmentCommon
CORE-JP085GeargianchorCommon
CORE-JP086Geargia ChangeRare
CORE-JP087Dragodies, the Empowered WarriorCommon
CORE-JP088Dragonox, the Empowered WarriorCommon
CORE-JP089Aether, the Evil Empowering DragonRare
CORE-JP090EmpowermentCommon

Izorist

Odp: [OCG] Clash of Rebellion
« #76 23 Kwiecień, 2015, 08:52:46 »
0
Czyli co kupujemy terraforming bo wszystkie archetypy bez field spella dostały właśnie co turowego upstarta.
Może lepszym opisem było by The Grand Spellbook Tower.
+ fajnie będzie się grało exodią bo jar of greed dający 2k lp i field
po co w exodii trap, który daje draw przeciwnikowi?

Regis

Odp: [OCG] Clash of Rebellion
« #77 23 Kwiecień, 2015, 09:08:47 »
0
Z ostatnich 5 setów tylko SECE jest nędzny. Dawno tak miodnie nie było o.O

Sergio

Odp: [OCG] Clash of Rebellion
« #78 23 Kwiecień, 2015, 12:39:41 »
0
Rozumiem, że te 10 ostatnich kart to exclusivy? Ten smoczek fajny do red eyesow, i znów mam ochotę coś nimi pokombinowac.

Regis

Odp: [OCG] Clash of Rebellion
« #79 23 Kwiecień, 2015, 12:51:24 »
0
Rozumiem, że te 10 ostatnich kart to exclusivy? Ten smoczek fajny do red eyesow, i znów mam ochotę coś nimi pokombinowac.

Tak, od Dawrfa są Exclusive'y. Nie jest zły do red-eyesów, choć tak naprawdę mają one Black Metal Dragona, który jest 100 razy lepszą, nie missującą szukajką dla nich.

Kuzuryu Daimyojin

Odp: [OCG] Clash of Rebellion
« #80 23 Kwiecień, 2015, 12:51:35 »
0
Czyli co kupujemy terraforming bo wszystkie archetypy bez field spella dostały właśnie co turowego upstarta.
Może lepszym opisem było by The Grand Spellbook Tower.
+ fajnie będzie się grało exodią bo jar of greed dający 2k lp i field
po co w exodii trap, który daje draw przeciwnikowi?
Poprawili tłumaczenie na początku było że ty dobierasz ile przeciwnik zadeklarował.

Razmus

Odp: [OCG] Clash of Rebellion
« #81 13 Sierpień, 2015, 18:53:37 »
+1
A oto koreańskie exy:


Paleozoic Olenoides
CORE-KR081
Normal Trap
① Target 1 Spell/Trap Card on the field; destroy it.
② When a Trap Card on the field is activated while this card is in your Graveyard, you can: Special Summon this card as a Normal Monster (Aqua/WATER/Level 2/ATK 1200/DEF 0). (This card is NOT treated as a Trap Card.) If Summoned this way, this card is unaffected by monster effects, also banish it when leaves the field.


Paleozoic Hallucigenia
CORE-KR082
Normal Trap
① Target 1 face-up monster on the field; its ATK and DEF become half its current ATK and DEF until the end of this turn.
② When a Trap Card on the field is activated while this card is in your Graveyard, you can: Special Summon this card as a Normal Monster (Aqua/WATER/Level 2/ATK 1200/DEF 0). (This card is NOT treated as a Trap Card.) If Summoned this way, this card is unaffected by monster effects, also banish it when leaves the field.


Paleozoic Canadia
CORE-KR083
Normal Trap
① Target 1 face-up monster on the field; change that target to face-down Defense Position.
② When a Trap Card on the field is activated while this card is in your Graveyard, you can: Special Summon this card as a Normal Monster (Aqua/WATER/Level 2/ATK 1200/DEF 0). (This card is NOT treated as a Trap Card.) If Summoned this way, this card is unaffected by monster effects, also banish it when leaves the field.


Paleozoic Pikaia
CORE-KR084
Normal Trap
① Discard 1 “Burgesstoma” card, then draw 2 cards.
② When a Trap Card on the field is activated while this card is in your Graveyard, you can: Special Summon this card as a Normal Monster (Aqua/WATER/Level 2/ATK 1200/DEF 0). (This card is NOT treated as a Trap Card.) If Summoned this way, this card is unaffected by monster effects, also banish it when leaves the field.


Paleozoic Anomalocaris
CORE-KR085
Aqua/Xyz/Effect/WATER/Rank 2/ATK 2400/DEF 0
3 or more Level 2 monsters
① Unaffected by other monster effects.
② Once per turn, if a Trap Card(s) is sent from your Spell & Trap Zone to the Graveyard: Excavate the top card of your Deck, and if it is a Trap card, add it to your hand. Otherwise, send it to the Graveyard.
③ Once per turn, during either player’s turn, if this card has a Trap Card as an Xyz Material: You can detach 1 Xyz Material from this card, then target 1 card on the field; destroy it.
« Ostatnia zmiana: 13 Sierpień, 2015, 18:58:46 Razmus »

Drewko

Odp: [OCG] Clash of Rebellion
« #82 13 Sierpień, 2015, 19:07:01 »
0
Kuźwa no, Kitajce dostają taki fajny archetyp a my go zapewne zobaczymy za 101 lat. f**k this shit  >:(

Viamortis

Odp: [OCG] Clash of Rebellion
« #83 13 Sierpień, 2015, 20:02:37 »
0
Granie Monsterami w postaci trapow, co w tym fajnego ?
Dla mnie to już przegięcie niedługo tokeny będą miale własne XYZ

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka


Regis

Odp: [OCG] Clash of Rebellion
« #84 13 Sierpień, 2015, 20:07:51 »
0
Ja też nie uważam tego za jakiś bajerancki archetyp. Bardziej zaskoczył mnie fakt, że zakończyli współpracę z Lovecraftem :P

Kuzuryu Daimyojin

Odp: [OCG] Clash of Rebellion
« #85 14 Sierpień, 2015, 06:08:53 »
0
Śmieszny archetyp, ma własne trade-in, mst/dust, Book of Moon i shrink.
Oto moje myśli po przeczytaniu:
Reasoning.dek znowu a nawet do infernoidow tez można spróbować bo to normalne stwory
Lightsworn engine
Wetlands też może być fajny
Temple of the Kings by móc chociaż po zastetowaniu od razu odpalać
Przydała by się jakaś rota, no w tym wypadku Myrmeleo
I wiele innych trzeba czekać aż dodadzą do dev pro.
« Ostatnia zmiana: 14 Sierpień, 2015, 06:11:46 Kuzuryu Daimyojin »

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 05 Maj, 2015, 15:21:27
Tyson
Ostatnio 08 Sierpień, 2015, 18:34:51
Drewko
Ostatnio 12 Wrzesień, 2015, 14:38:43
Regis
Ostatnio 14 Lipiec, 2020, 23:42:26
thamil
Ostatnio 20 Lipiec, 2020, 01:35:19
Izorist