Yu-Gi-Oh! TCG Polska

Serce Kart => Wiadomości i nowości => Wątek zaczęty przez: Razmus w 25 Lipiec, 2014, 12:18:45

Tytuł: [OCG][SECE] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Razmus w 25 Lipiec, 2014, 12:18:45
Secrets of Evolution
Data premiery: 15 listopada 2014 roku
Cena w Japonii: 143 Jeny

1 Pack comes with 5 Cards
80 Cards plus 10 Japanese World Premieres
6 Ultra Rares
10 Super Rares
20 Rares
54 Commons
Ultra Rares also come in Ultimate Rare
Super Rares and Ultra Rares also come in Secret Rares
There is 1 Holographic Rare Card

● The latest Yu-Gi-Oh! Arc-V Official Card Game Booster Pack has appeared!
● In addition to the normal rarities, alongside the Super and Ultra Rare cards, those cards will have Secret Rare counterparts!
● A ton of the latest cards in “Yu-Gi-Oh! Arc-V” appears. As well, there’s an Official Card Game original theme, and the set also includes cards to make past themes even stronger, along with World Premiere Cards debuting in Japan!
● The pack includes a good balance of cards geared towards beginners and fans of the animated series, along with cards geared towards existing players, so it appeals to a ton of people.
● Of course there are Pendulum Monsters, but the pack also has a rich variety with Ritual, Fusion, Synchro and Xyz Monsters.

archetyp, który na razie będzie na wyłączność na OCG, ciekawe jak będzie wyglądał :D
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Kuzuryu Daimyojin w 20 Sierpień, 2014, 22:41:26
Ma w nim pojawić się PENDULUM CRYSTAL BEAST.
Co więcej:
Nowe Traptrixy
Nowe Morphtroniki
Nowe Wind Psychic (gusto?)
Dark stlellarknighty.
Fuzje shadolów.
Pod of avrice dla Pendulumów

Źródło:
https://www.youtube.com/watch?v=w-5Gb6WcFvU (https://www.youtube.com/watch?v=w-5Gb6WcFvU)
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Marksman w 20 Sierpień, 2014, 22:45:50
Cytuj
Nowe Wind Psychic (gusto?)

Imo raczej kolejny z rodziny psychopatów:
Risebell the Star Psycher
Risebell the Star Adjuster
Hypnosister
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Illidan w 21 Sierpień, 2014, 08:02:29
● A new Blaze Accelerator that isn't tied down to the Volcanics.
● Pendulums for Crystal Beasts.
● A card that resembles Denko Sekka that's a Level 7 and when it's Special Summoned it pulls of a Raigeki Effect.
● A new Pot that shuffles Pendulum Monsters in your Graveyard and Extra Deck back into the Deck to draw cards.
● There's no Melodious in 903
● Raid Raptors come out in 903 but they're completely utterly garbage.
● The next Tellarknight Xyz banishes a DARK from the Graveyard to Divine Wrath DARK Attribute monsters
● The Wind El Shaddoll is a Psychic-Type
● New Morphtronic
● New Qliphorts that are Heal and Burn themed (LP gain and effect damage)
● Gorgonzola gets Superheavy Samurai Synchros
● There is no Junktion Ride
● There's a new theme that's Flames of Purgatory/Inferno based that lets you Special Summon them if the total stars on the field are 10 or less.
● Fusion, Synchro and Xyz Odd-Eyes
● New Traptrix with new Hole Trap Cards
● Trump Witch is in and works with the Gazer Magicians and Odd-Eyes and friends.
● Either Reijyuu or Yousenjyuu will be in the anime and 903
● New Trains for your Anna Deck
● Necloth has a ton of different rituals.

http://neoarkcradle.net/forum/viewtopic.php?f=16&t=4050#p228291 (http://neoarkcradle.net/forum/viewtopic.php?f=16&t=4050#p228291)
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Kuzuryu Daimyojin w 21 Sierpień, 2014, 09:39:15
Gorgonzola gets Superheavy Samurai Synchros

Cheesy but it made my day :D
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Regis w 21 Sierpień, 2014, 10:04:31
-W sumie Blaze Accelerator i Crystal Beasty brzmią interesująco. Nie zdziwię się jak jakiś totalny crap do nich wyjdzie. A co jak co ale Pendulum idealnie pasuje do Kryształków :P

-Propsuje pomysł z kolejnymi Denko Sekka. Te ziomki aż się proszą o zrobienie z nich broken archetypu

-Im mniej Potów tym zdrowiej dla gry, dlatego Avariace'a dla Pendulumów nie będe oczekiwał z radością

-Szkoda, że RR będzie stanowił szrot :(

-Tellarknighty idą w stronę Chaosu... <3 <3

-Zapewne oprócz WINDowego wyjdzie też WATER Shaddoll z jakimiś popieprzonymi efektami

-New Morphtronic- meh, nigdy nie lubiłem tego archetypu

-Qliphorty.. macie taki fajny design... nie idźcie burn drogą plox..

-Gorgonzoli spodobało się Synchro xD jak zacznie grać spellami/trapami to będzie sukces^^

-Inferno archetyp brzmi bardzo, bardzo ciekawie

-Nowe Odd-Eyesy były do przewidzenia. Wygląda na to, że tym sposobem będą 2 Fusion wersje. I dobrze- Yuya mający dostęp do różnych typów przywołań będzie ciekawszym protagonistą i cała seria po raz kolejny na tym zyska.

-Nowe Traptrixy <3 może tym sposobem Artifacty powalczą coś z Shaddollami/Tellarknightami.

-Trump Witch brzmi dobrze

-Reijyuu and Yousenjyuu- tego za bardzo nie kumam. Może chodzi o Reijiego i DD

-Rzygam już nowymi pociągami Anny. Serio, ten archetyp jest mega lipny i nieciekawy. Mam nadzieję, że będzie to jakiś OCG Exclusive.

-Neclothy rozszerzają swoją działalność ponad Tribe Force. Czyli Spirit Beasty i Yousenjuu tez tu mogą być. Ogólnie wszystkie 3 jak narazie bardzo mi się podobają: Neclothy takie połączenie Ice Barrier z Gishki; Spirit Beasty- Glady 2014; a Yousenjuu nowa wersja Mist Valleyów. Szkoda, że zrezygnowano z koncepcji DT, ale i tak czekam na więcej^^
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Razmus w 21 Sierpień, 2014, 10:42:42
już widzę mały błąd w tym leaku, fusion odd-eyes będzie w V-jump, a nie w tym dodatku ;D
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Kuzuryu Daimyojin w 21 Sierpień, 2014, 10:55:53
już widzę mały błąd w tym leaku, fusion odd-eyes będzie w V-jump, a nie w tym dodatku ;D

A może będą 2 fusiony?

Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Razmus w 21 Sierpień, 2014, 11:02:11
istnieje taka możliwość, no ale wszystkio się okaże, jak jakiś PRAWDZIWY leak będzie ;D
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Chris Cornell w 21 Sierpień, 2014, 11:23:55
-Reijyuu and Yousenjyuu- tego za bardzo nie kumam. Może chodzi o Reijiego i DD

Reijyuu to raczej Spirit Beasty z Tribe'a.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Soul w 21 Sierpień, 2014, 11:56:26
To sobie ponarzekałem na brak supportu do Crystal Beastów od.... eee... 2007 roku... To teraz dostanę crapne Pendulumy... Nie wiem w czym pendulumy "pasują do kryształków". Carbuncle abuse to już pendulum summon tego decka, a wszystko czego deck potrzebuje, by wnieść się na chociaż odrobinę konkurencyjny level to dodatkowy search / special summon crystala z decka / grave, jako iż bez Pegaza ten deck nie gra w karty... No ale po co, wrzucą crap i gotowe =='.

Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Regis w 21 Sierpień, 2014, 12:07:06
Cytuj
Reijyuu to raczej Spirit Beasty z Tribe'a

Faktycznie, masz racje- my bad xD przyzwyczaiłem się do Spirit Beastów :P

Cytuj
To sobie ponarzekałem na brak supportu do Crystal Beastów od.... eee... 2007 roku... To teraz dostanę crapne Pendulumy... Nie wiem w czym pendulumy "pasują do kryształków". Carbuncle abuse to już pendulum summon tego decka, a wszystko czego deck potrzebuje, by wnieść się na chociaż odrobinę konkurencyjny level to dodatkowy search / special summon crystala z decka / grave, jako iż bez Pegaza ten deck nie gra w karty... No ale po co, wrzucą crap i gotowe =='.


No właśnie o to mi chodziło xD :D
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Lampart w 21 Sierpień, 2014, 12:24:08
Soul żeby pendulumy działały muszą dać conajmniej 2 nowe crystale ;p więc mamy 4 efekty a to już duża szansa żeby choć jeden miał floating crystalów
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Chris Cornell w 21 Sierpień, 2014, 12:34:19
A co do przywoływania z Grave'a, to Ayers Rock Sunrise jest rebornem na Pegaza i od biedy na Mamuta, Tygrysa i Kota też. Tylko trzeba najpierw tego Pegaza dobrać...

Btw. nie zapominajmy, że takiemu np. Keplerowi bycie pendulumem nie przeszkadza mieć wbudowanego Stratosa po dowolnego Covenanta. Więc nikt nie powiedział, ze pendulumy są tylko do pendulum spamu i nie mogą mieć wykokszonych efektów. Tool pozdrawia...
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: mundek w 21 Sierpień, 2014, 12:44:33
Ej, nie wiem czemu tak narzekacie na PoA dla Pendulumow. Jeśli będzie wymagało 5 pend na grave, to az tak łatwo sie nie zbierze tego, żeby zdetachować/zsendować te 5 potków potrzeba będzie trochę czasu/resourców
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Speicher w 21 Sierpień, 2014, 12:47:42
Mundek, a jeśli będziesz grał arche, który będzie miał same Pierdulumy w decku i będziesz co turę walił po 2-4 summony po Xyzy/Synchro i będzie można zbierać Pierdulumy z grave i extra do tego Pota? To ja podziękował za taką grę ;P Trzy sztuki takiej drawerki i będziesz miał najszybszy deck ever jeżeli owe Pierdulumy będą grywalne. A szykuje się tak z DDD czyż nie?
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: mundek w 21 Sierpień, 2014, 13:16:27
Kamil, to i tak długo może potrwać, musiałbyś budować deck pure pod XYZ, i albo dluuuuugo zbierać te matrialy na grave, albo dobierac same poty do reki[pamietaj ze 2 poty Ci na skalę muszą zejść, wieć z 1 ręki max 2 XYZ/4 materiały pend na grave w turę/dwie, więc zostajesz z 2 krzyzami, bez TiSow etc]. Ja wiem że to będzie dobre. Ale JEŚLI będzie to po prostu PoA dla pend[5 z grave/2 draw], to nie będzie aż tak przegięta ze względu na dość długi czas ustawiania grave pod to, PoA było posrane w 1/2 tury z 2/3 kart dało się to odpalić. Plus zwykłe potki praktycznie zawsze leciały na grave,  anie na extra
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Chris Cornell w 21 Sierpień, 2014, 13:24:49
● A new Pot that shuffles Pendulum Monsters in your Graveyard and Extra Deck back into the Deck to draw cards.
Poza tym, stawiam, ze będzie wracało 3.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Soul w 21 Sierpień, 2014, 14:33:12
Nieśmiało pragnę przypomnieć, że jak wychodziło PoA (2005 r.) to na początku też nie stanowiło żadnego problemu, a abuse się zaczął bodajże z wyjściem Tengu. Jeśli to będzie na wzór Avarice, to prędzej czy później będzie toksyczne, proste.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Drewko w 21 Sierpień, 2014, 14:36:41
Konami pierdzielnie OPT i blok SS i/lub ataku na nowy słoik i tyle będzie z toksycznego brokena.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Kanashimi Tomo w 21 Sierpień, 2014, 15:01:15
Konami pierdzielnie OPT i blok SS i/lub ataku na nowy słoik i tyle będzie z toksycznego brokena.

Wierzysz w to? xD Yang Zing Path xD
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Agreel w 21 Sierpień, 2014, 15:16:12
Pot of Dichotomy był mocno znerfioną wersją Avarice'a, z tym może być podobnie :P
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Kanashimi Tomo w 22 Sierpień, 2014, 16:31:46
Pot of Dichotomy - Pot of Avarice
Storm - Heavy Storm
Mystical Wind Typhoon - Mystical Space Typhoon
Radiant Mirror Force - Mirror Force

...i wiele innych. Może być podobnie, ale to nowa karta, na której Złonami prawdopodobnie będzie chciało zarobić. Póki co to tylko czekać. Oby rzeczywiście nie było to brokenowe coś...

EDIT : Kwestia Darkowych Stellarknightów
Widząc schemat przemiany Dai Grephera w Dark Grephera i Dark Luciusa tak śmiem podejrzewać coś takiego :

Satellarknight Unukalhai -> Curse of the Shadow Prison -> Darkowy Satellarknight - > Shaddoll Squamata
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Regis w 10 Wrzesień, 2014, 15:09:02
Wyszło na moje misiaki- Odd Eyes bedzie miał więcej niż jedną Fusion ewolucje (i być może tą a nie Beast eyesa zobaczymy w następnym odcinku). W dodatku tak karta jest COVER kartą "Secret of Evolution":

SECE-JP045 Rune-Eyes Pendulum Dragon
Level 8 DARK Dragon-Type Fusion Effect Monster
ATK 3000
DEF 2000
“Odd-Eyes Pendulum Dragon” + 1 Spellcaster-Type monster
(1) This card gains 1 of the following effects based on the Level of the Fusion Material that isn’t “Odd-Eyes Pendulum Dragon”.
● Level 4 or lower: This card can attack your opponent’s monsters twice during each Battle Phase.
● Level 5 or higher: This card can attack your opponent’s monsters three times during each Battle Phase.
(2) During the turn this card is Fusion Summoned using a Pendulum Summoned Monster as Fusion Material, this card is unaffected by your opponent’s card effects.

(http://i.imgur.com/jKptG9d.png)
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: West w 10 Wrzesień, 2014, 16:10:38
Całkiem nienajgorszy, dwa/trzy ataki na turę i nieefektowalność, nice OTK. W każdym razie lepszy niż ten beast.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Kanashimi Tomo w 10 Wrzesień, 2014, 16:36:28
Cytuj
This card can attack your opponent’s monsters twice/three times during each Battle Phase.

Niezbyt z tym OTK.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: West w 10 Wrzesień, 2014, 18:08:07
Zawsze można popróbować coś z Black Gardenem  ;D
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Kanashimi Tomo w 10 Wrzesień, 2014, 18:15:43
Wolę już Susanowo i Multiple attacks + Crane atk reset.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Illidan w 10 Wrzesień, 2014, 20:29:53
Nie jest taki zły jaki się wydaje działa z Fusion Recovery, Fusion Reserve oraz shaddolami. Może jaki pendelum shaddoll się szykuje .
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Kuzuryu Daimyojin w 10 Wrzesień, 2014, 20:37:20
Jeszcze więcej konsystencji dla qliportów.
Fusion Reserve ---> szuka Odd-Eyesa, ten Szuka ----> Tool ----> Qliphorty.

9 searcherów do toola, normalnie super.

p*******c to, trzeba zainwestować w Anti-Spell Fragrance
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Frey w 10 Wrzesień, 2014, 21:13:17
Jeszcze więcej konsystencji dla qliportów.
Fusion Reserve ---> szuka Odd-Eyesa, ten Szuka ----> Tool ----> Qliphorty.

9 searcherów do toola, normalnie super.

p*******c to, trzeba zainwestować w Anti-Spell Fragrance

Eee... To chyba nie przejdzie. W pierwszej turze setujesz pułapkę, w turze przeciwnika lub następnej swojej możesz dodać odd-eyesa, na koniec tury dobierasz toola z efektu smoka i dopiero w następnej swojej turze możesz aktywować toola. To jest chyba zbyt wolne ^^"

PS Pytanie, czy z Chimeratech Fortress Dragon można tą kartą dodać dowolną maszynę?
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Illidan w 10 Wrzesień, 2014, 21:15:37
Nie
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Chris Cornell w 10 Wrzesień, 2014, 21:59:37

PS Pytanie, czy z Chimeratech Fortress Dragon można tą kartą dodać dowolną maszynę?

Dam Ci plusa tylko za to pytanie. A z Midrashem da się dodać dowolnego DARK-a? ;D
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Drewko w 10 Wrzesień, 2014, 22:52:31
Zapewne to będzie Captain Obvious odpowiedź ale nie, ponieważ materiał musi być wypisany z nazwy na fuzji aby Fusion Reserve mógł go wyszukać. W ten sam sposób Prisma nie działa z "mangowymi" E-Hero ("Hero" + Potwór o danym atrybucie)
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Chichotek w 11 Wrzesień, 2014, 10:40:06
Eeee wiecie że on tylko monstery może atakować tym effem ?

@Izo - ślepy ja
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Izorist w 11 Wrzesień, 2014, 11:41:10
Cytuj
This card can attack your opponent’s monsters twice/three times during each Battle Phase.

Niezbyt z tym OTK.
no Tomo już o tym pisał xD
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Flasher w 16 Wrzesień, 2014, 09:41:01
Kilka kart ujawnionych

(kliknij aby pokazać/ukryć)
SECE-JP014?
Gungnir no Necloth / Nekroz of Gungnir
Water Spellcaster / Ritual / Effect
Lv7 2500/1700
Can be Ritual Summoned by a “Necloth” Ritual Spell Card. Must be Ritual Summoned by Tributing non-Level 7 monsters, and cannot be Special Summoned by other ways. You can only use each effect of “The Necloth of Gungnir” once per turn, during either player’s turn. (1) You can discard this card, then target 1 “Necloth” monster you control; during this turn that monster cannot be destroyed by battle or effects. (2) You can discard 1 “Necloth” card, then target 1 card on the field; destroy that card.

(kliknij aby pokazać/ukryć)
SECE-JP026
Yousenjuu Kyousenran/ Hermit Youkai Kyousenran
Wind Beast / Effect
LV6 2000/100
(1) If this card is Normal Summoned: You can Special Summon 1 “Hermit Youkai” monster from your Deck, except for “Hermit Youkai Kyousenran”. (2) During the End Phase, if this card was Special Summoned during this turn: Return it to the hand.

(kliknij aby pokazać/ukryć)
SECE-JP029
Seireijuu Rampenta / Spiritual Beast Rampengu
Wind Beast / Effect
LV4 1600/400
You can only Special Summon 1 “Noble Spirit Beast Rampenta” per turn. (1) Once per turn: You can banish 1 “Spirit Beast” monster from your Deck, and if you do, send 1 “Spirit Beast” monster with the same Type as that banished monster from your Deck to the Graveyard.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Flasher w 16 Wrzesień, 2014, 11:05:30
I mamy nowy archetyp: INFERNOIDS!!!

(kliknij aby pokazać/ukryć)
Infernoid Antra
Level 2 FIRE Fiend-Type Special Summon Effect Monster
ATK 0
DEF 2000
Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand), by bashing 1 “Infernoid” monster from your hand or Graveyard while the combined Level/Rank of all Effect Monsters you control is 6 or less, and cannot be Special Summoned by other ways. (1) Once per turn: You can target 1 face-up card your opponent controls; return it to the hand. (2) Once per turn, during your opponent’s turn: You can Tribute 1 monster you control, then target 1 card in your opponent’s Graveyard; banish it.

(kliknij aby pokazać/ukryć)
Infernoid Harmadik
Level 3 FIRE Fiend-Type Special Summon Effect Monster
ATK 1600
DEF 0
Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand), by banishing 1 “Infernoid” monster from your hand or Graveyard while the combined Level/Rank of all Effect Monsters you control is 8 or less, and cannot be Special Summoned by other ways. (1) Once per turn: You can target 1 face-up monster; destroy it. (2) Once per turn, during your opponent’s turn: You can Tribute 1 monster you control, then target 1 card in your opponent’s Graveyard; banish it.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Agreel w 16 Wrzesień, 2014, 11:38:12
Ciekawe jakie będą ich nazwy w TCG :P
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Regis w 16 Wrzesień, 2014, 12:32:17
1) Entermate Friendonkey / Performapal Friendonkey
Level 3 EARTH Beast-Type Effect Monster
ATK 1600
DEF 600
(1) When this card is Normal Summoned: You can Special Summon 1 Level 4 or lower “Performapal” monster from your hand or Graveyard.

(kliknij aby pokazać/ukryć)

2) Entermate Trump Witch / Performapal Trump Witch
Level 1 DARK Spellcaster-Type Pendulum Effect Monster
ATK 100
DEF 100
Pendulum Scale: 4
Pendulum Effect:
(1) Once per turn: You can Fusion Summon 1 Fusion Monster from your Extra Deck, using monsters you control as Fusion Materials.
Monster Effect:
(1) You can Tribute this card; add 1 “Polymerization” from your Deck or Graveyard to your hand.

(kliknij aby pokazać/ukryć)

3) Infernoid Onuncu
Level 10 FIRE Fiend-Type Special Summon Effect Monster
ATK 3000
DEF 3000
Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand or Graveyard) by banishing 3 “Infernoid” monsters total from your hand/Graveyard while the combined Level/Rank of all monsters you control is 8 or less, and cannot be Special Summoned by other ways. (1) When this card is Special Summoned: You can destroy all other monsters on the field. (2) Once per turn, when a Spell/Trap Card, or a Spell/Trap Effect is activated: You can Tribute 1 monster you control; negate that activation, and if you do, banish it. (This effect can be activated during your opponent’s turn).

(kliknij aby pokazać/ukryć)

4) Rengoku no Hanran / Void Expansion
Spell Field
(1) During each of your Standby Phases: You can Special Summon 1 “Infernoid Token” (Fiend-Type/FIRE/Level 1/ATK 0/DEF 0) to your side of the field. (2) If you would Special Summon an “Infernoid” monster by its own effect, you can banish “Infernoid” monsters from your field as well. (3) All “Infernoid” monsters you control cannot be targeted by your opponent’s attack, and cannot be targeted by your opponent’s card effects, except for the “Infernoid” monster(s) with the highest Level.

(kliknij aby pokazać/ukryć)

5) Kakuseisuru Rengoku / Void Launch
Trap Continuous
(1) During each of your Standby Phases: You can send 1 or 2 “Infernoid” monster(s) from your Deck to the Graveyard. (2) If you control a non-“Infernoid” monster, send this card to the Graveyard.

(kliknij aby pokazać/ukryć)
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Flasher w 26 Wrzesień, 2014, 08:08:29
Wspomniany support dla dragunity. Rekompensata za Dragon Ravine

SECE-JP0(62?)
ドラグニティの神槍
Dragunity no Shinsou
Dragunity Divine Lance
Equip Spell Card
Equip only to a “Dragunity” monster.
It gains ATK equal to its Level x 100, also it is unaffected by Trap effects.
During your Main Phase, you can: Equip 1 Dragon-Type “Dragunity” Tuner monster from your Deck to the monster equipped with this card. You can only use this effect of “Dragunity Spear of Destiny” once per turn.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Regis w 26 Wrzesień, 2014, 10:08:24
Czyli w sumie nic ciekawego. Lepiej by Wąwóz oddali.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Chichotek w 26 Wrzesień, 2014, 10:36:58
Czyli w sumie nic ciekawego. Lepiej by Wąwóz oddali.

Czyli tak jak mówiłem - hype żeby kasę trzymać, a będzie kupa... rzadko kiedy dają dobry support po jakimś czasie ;/
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Kuzuryu Daimyojin w 26 Wrzesień, 2014, 10:49:58
Gdyby było continiusem i dawało odporność wszystkim dragunity na trapy to by było dobre
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Regis w 26 Wrzesień, 2014, 12:13:14
Cytuj
Czyli tak jak mówiłem - hype żeby kasę trzymać, a będzie kupa... rzadko kiedy dają dobry support po jakimś czasie ;/

Nieprawda. Dopiero od jakiś 2 dodatków obijają się pod tym względem.
Wskrzeszanie starych archetypów i adekwatnie powiązany z tym hype na nie do niedawna całkiem nieźle Konami wychodził. Harpie, Archfiendy, Vampiry są tego najlepszym przykładem.

Obecnie trochę za bardzo się rozdrabniają. Zamiast iśc dalej tym trybem i wziąć na celownik jeden konkretny archetyp i go boostować to zabierają się za miliard archetypów i każdemu daja po jednej karcie. I potem wychodzą takie kwiatki jak z jednej strony niezła karta to Bateryjek a z drugiej gówniana jak chociazby do Hazy Flameów, czy Koaki Meiru.

O OCG Exclusivach juz nie wspomnę. O tyle dobrze, że od DUEA Burning Abyss należycie ratuje nam honor.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Chichotek w 26 Wrzesień, 2014, 12:34:17
Cytuj
Czyli tak jak mówiłem - hype żeby kasę trzymać, a będzie kupa... rzadko kiedy dają dobry support po jakimś czasie ;/

Nieprawda. Dopiero od jakiś 2 dodatków obijają się pod tym względem.
Wskrzeszanie starych archetypów i adekwatnie powiązany z tym hype na nie do niedawna całkiem nieźle Konami wychodził. Harpie, Archfiendy, Vampiry są tego najlepszym przykładem.

Obecnie trochę za bardzo się rozdrabniają. Zamiast iśc dalej tym trybem i wziąć na celownik jeden konkretny archetyp i go boostować to zabierają się za miliard archetypów i każdemu daja po jednej karcie. I potem wychodzą takie kwiatki jak z jednej strony niezła karta to Bateryjek a z drugiej gówniana jak chociazby do Hazy Flameów, czy Koaki Meiru.

O OCG Exclusivach juz nie wspomnę. O tyle dobrze, że od DUEA Burning Abyss należycie ratuje nam honor.

Hmmmm tylko dragunity to nie ta liga to bardziej liga BW/ GB - a jkaby nie patrzeć ten dostaje support ale słaby
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Kanashimi Tomo w 02 Październik, 2014, 11:49:05
Update newsa.  Snake się nie mylił, Constellarknight istnieje! ;D

(http://i.imgur.com/MeC785j.png)
Stellarknight Sacred Dia / Stellarknight Constellar Diamond
Rank 5/Light/Wyrm/Xyz
ATK 2700/DEF 2000

3 or more Level 5 LIGHT monsters
During your Main Phase 2, you can also Xyz Summon this card by using a “tellarknight” Xyz Monster you control as the Xyz Material, except for “Constellarknight Diamond”. (Xyz Materials attached to that monster also become Xyz Materials on this card.) (1) While this card has Xyz Materials, neither player can send cards from the Deck to the Graveyard, and if a card would be returned from the Graveyard to the hand, banish it instead. (2) When an opponent’s DARK monster activates an effect: You can detach 1 Xyz Material from this card; negate that activation, and if you do destroy it. (This is a Quick Effect)
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Lampart w 02 Październik, 2014, 12:14:45
Shadole, Ba get ready for wpierdal Stellarknight kontratakuje ;p
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Illidan w 02 Październik, 2014, 13:02:30
a miałem sprzedać dendeba, wygląda raczej na to że muszę kupić dwa
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Flasher w 03 Październik, 2014, 10:33:32
Nowy support dla staroci :D

Koa'ki Meiru Overload
(kliknij aby pokazać/ukryć)
EARTH/Rock
Level 4
1900/1200
During each of your End Phases, destroy this card unless you send 1 “Iron Core of Koa’ki Meiru” from your hand to the Graveyard or reveal 1 Rock-Type monster in your hand.
(1) During either player’s turn, when your opponent would Summon a monster(s): You can tribute this card; Negate that Summon, and if you do, destroy that monster(s).


Blaze Cannon Magazine / Blaze Accelerator Reload
(kliknij aby pokazać/ukryć)
Continuous Trap Card
You can only use the (2) effect of “Blaze Accelerator Magazine” once per turn.
(1) This card’s name is treated as “Tri-Blaze Accelerator” while in the Spell & Trap Zone.
(2) During the Main Phases of either player’s turn: you can send 1 “Volcanic” card from your hand to the Graveyard, and if you do, draw 1 card from your Deck.
(3) During the Main Phases of either player’s turn: You can banish this card from your Graveyard; Send 1 “Volcanic” card from your Deck to your Graveyard.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: GieHa w 03 Październik, 2014, 10:37:31
Rock Stun się cieszy z nowego Koaki ;D
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: GieHa w 03 Październik, 2014, 11:04:32
Nie sądzę,bo to zostało stworzone do kontrowania Shadolla i ... BA,a BA to TCG ekskluziw :P
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Leo w 03 Październik, 2014, 11:09:19
Ma nr kodowy 61 więc nie/-stety jest główną częścią boostera. Coś czuję, że jak to wyjdzie bedę zmuszony wyrazmusować z tej gry ;o
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: j4 w 03 Październik, 2014, 14:48:02
JAPIERDOLE VOLCANICI LOL <3
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Illidan w 03 Październik, 2014, 15:10:23
Chyba Kiya(ła)  powróci do gry 
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Soul w 03 Październik, 2014, 17:41:50
Ten Diamond nie wydaje mi się niczym specjalnym z 1 Soul Charge.

Gorzej gdy wyjdzie Rank 4 Satel z dwóch czwórek ;D.

Nowy Koak op. Jakby to był Beast-Warrior to ojajebje xd.

Gimme my crystal pendulums ^^'.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: GieHa w 05 Październik, 2014, 09:16:10
Jinzo - Jector
(kliknij aby pokazać/ukryć)

Attribute   DARK
Types   Machine/Effect
Level   ****
ATK/DEF   800/2000
Card effect types   Unclassified, Ignition, Condition

This card's name becomes "Jinzo" while it is face-up on the field or in the Graveyard. You can Tribute this card; add 1 "Jinzo" monster from your Deck to your hand, except "Jinzo - Jacker", then reveal all Set cards in your opponent's Spell & Trap Zones, and if there were any Trap Cards revealed, you can Special Summon any number of "Jinzo" monsters from your hand, up to the number of Trap Cards revealed. You can only use this effect of "Jinzo - Jacker" once per turn.

Morphtronic Smartfon
(kliknij aby pokazać/ukryć)

Attribute   EARTH
Types   Machine/Tuner/Effect
Level   *
ATK/DEF   100/100
Card effect types   Summon, Ignition, Ignition

Cannot be Normal Summoned/Set. Must first be Special Summoned (from your hand) by banishing 1 "Morphtronic" monster from your Graveyard.
● While in Attack Position: Once per turn: You can roll a six-sided die, excavate cards from the top of your Deck equal to the result, add 1 excavated "Morphtronic" card to your hand, also, after that, shuffle the rest back into your Deck.
● While in Defense Position: Once per turn: You can roll a six-sided die, look at a number of cards from the top of your Deck equal to the roll, then place them on either the top or bottom of the Deck in any order.

Source: http://yugioh.wikia.com/wiki/Main_Page (http://yugioh.wikia.com/wiki/Main_Page)
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Drewko w 05 Październik, 2014, 09:36:03
Zapomniałeś jeszcze o xyz dla Raid Raptorów :V
...ale z drugiej strony, tak go znerfili że szkoda czasu xD
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Illidan w 05 Październik, 2014, 09:37:56
Gdyby był wciąż priorytet nowy Jinzo byłby zajefajny
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: GieHa w 05 Październik, 2014, 09:42:46
@Drewko Rise Falcon jest jeszcze nie potwierdzony. Wikie to i ja mogę edytować i napisać,ze był w Legend of Blue Eyes ;D
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Illidan w 05 Październik, 2014, 09:51:34
Więc korzystaj z porządnych źródeł
http://www.ygorganization.com/deformingjinzos/ (http://www.ygorganization.com/deformingjinzos/)

bo w tym momencie zaprzeczasz swojemu newsowi
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: GieHa w 05 Październik, 2014, 10:00:57
Akurat w Rise Falcona nie wierzyłem,bo efekt jest jak z anime i trochę to przegięte :P
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Drewko w 05 Październik, 2014, 11:23:21
Nie, nie jest taki jak w anime i nie jest przegięty.
W anime dostawał ATK wszystkich special summonowanych potworów przeciwnika i był generic 3 x 4.

Teraz to jest niegrywalny, ciężki to przyzwania shroot.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Agreel w 05 Październik, 2014, 12:06:48
Cytuj
W anime dostawał ATK wszystkich special summonowanych potworów przeciwnika i był generic 3 x 4.
W anime też wymagał 3 Winged-Beastów. Poza tym w naszej wersji jego zmiana ataku jest na stałe, nie do EP i przy okazji jego eff targetuje.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Kuzuryu Daimyojin w 05 Październik, 2014, 12:44:14
Cytuj
W anime dostawał ATK wszystkich special summonowanych potworów przeciwnika i był generic 3 x 4.
W anime też wymagał 3 Winged-Beastów. Poza tym w naszej wersji jego zmiana ataku jest na stałe, nie do EP i przy okazji jego eff targetuje.
I przy okazji izo będzie miał nową zabawkę do wkurwiania mnie.  ;D
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Razmus w 05 Październik, 2014, 13:02:01
Cytuj
W anime dostawał ATK wszystkich special summonowanych potworów przeciwnika i był generic 3 x 4.
W anime też wymagał 3 Winged-Beastów. Poza tym w naszej wersji jego zmiana ataku jest na stałe, nie do EP i przy okazji jego eff targetuje.
I przy okazji izo będzie miał nową zabawkę do wkurwiania mnie.  ;D

w BW robienie xyz nie jest zbyt opłacalne, a robienie xyz z 3 materiałów tym bardziej ;D
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Flasher w 10 Październik, 2014, 10:32:48
Qliphort!
(kliknij aby pokazać/ukryć)
Qliphort Stealth
Level 8 EARTH Machine-Type Pendulum Effect Monster
ATK 2800
DEF 1000
Pendulum Scale: 1
Pendulum Effects:
(1) You cannot Special Summon monsters, except for “Qliphort” monsters. This effect cannot be negated.
(2) All “Qliphort” monsters you control gain 300 ATK.
Monster Effects:
(1) You can Normal Summon this card without Tributing.
(2) If this card is Normal Summoned without Tributing or is Special Summoned, its Level becomes 4 and its original ATK becomes 1800.
(3) If this card is Normal Summoned/Set, it is unaffected by activated effects from any monster whose original Level/Rank is lower than this card’s current Level.
(4) When this card is Tribute Summoned by Tributing “Qliphort” monsters: You can target 1 card on the field; return that card to the hand. Your opponent cannot activate cards or effects in response to this effect’s activation.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Regis w 17 Październik, 2014, 10:55:37
Jedziemy!

1) Gem-Knight Lady Lapis Lazuli
Level 5 EARTH Rock-Type Fusion Effect Monster
ATK 2400
DEF 1000

"Must first be Fusion Summoned by the above Fusion Materials. You can only Special Summon 1 “Gem-Knight Lady Lapis Lazuli” per turn. (1) Once per turn: You can send 1 “Gem-Knight” monster from your Extra Deck to the Graveyard, and if you do, inflict X00(*) damage to your opponent for each Special Summoned monster on the field."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

2) Illusion Balloons
Spell Quick-Play

"(1) If a monster you control was destroyed during this turn: Excavate the top X cards of your Deck, you can Special Summon 1 excavated “Performapal” monster, also shuffle the other cards into your Deck."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

3) Entermate Call / Performapal Call
Trap Normal

"(1) When an opponent’s monster attacks you directly: Target that 1 attacking monster; negate that attack, and if you do, add from your Deck to your hand 1 or 2 “Performapal” monsters whose combined DEF is lower than or equal to the ATK of that attacking monster. After you activated this card, you cannot Special Summon monsters from your Extra Deck until the end of your next turn."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

+ lada moment karty Gorgonzoli :P

EDIT:

4) Choujuu Musha Kagebou-C / Superheavy Samurai Kagebou-C
Earth Machine / Effect
LV3 500/1000

"You can only use each “Superheavy Samurai Kagebou-C” effect once per turn. (1) Tribute this card; Special Summon 1 “Superheavy Samurai” monster from your hand. (2) During either player’s turn, when a “Superheavy Samurai” monster you control is targeted for an effect: You can banish this card from your Graveyard; negate that activation, and if you do destroy it."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

5) Choujuu Musha Horaga-E / Superheavy Samurai Horaga-E
Earth Machine / Tuner / Effect
LV2 300/600

"(1) If you control no cards, you can Special Summon this card (from your hand). If this card was Special Summoned this way, you cannot Special Summon monsters for the rest of this turn, except for “Superheavy Samurai” monsters. (2) If this card is Tributed for the Tribute Summon of a “Superheavy Samurai” monster while you have no Spell or Trap Cards in your Graveyard: You can Special Summon this card from your Graveyard."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

6) Choujuu Musha Souru Iwatooshi / Superheavy Samurai Soulpiercer
Earth Machine / Effect
LV4 1200/0

"(1) You can target 1 “Superheavy Samurai” monster you control; equip this monster from your hand or your side of the field to that target. (2) The monster equipped by this effect inflicts piercing battle damage when it attacks a Defense Position monster. (3) If this card is sent from the field to the Graveyard: You can add 1 “Superheavy Samurai” monster from your Deck to your hand, except for “Superheavy Samurai Iwatooshi”."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

7) Choujuu Koujin Susano-O / Superheavy Deity Susano-O
EARTH/Machine
Level 10
Synchro/Effect
2400/3800

"1 Machine-Type Tuner + 1 or more “Superheavy Samurai” non-Tuner monsters
This card is always treated as a “Superheavy Samurai” monster.
(1) This card can attack while it is in Defense Position. If this card attacks while in Defense Position, apply the ATK of this card for damage calculation.
(2) Once per turn during either player’s turn, if you have no Spell or Trap Cards in your Graveyard: Target 1 Spell or Trap Card in the opponent’s Graveyard; Set that card on your field. If that card leaves the field, it is banished."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

8) Raid Raptors - Vanishing Reiniers
Dark Winged Beast / Effect
LV4 1300/1600

"(1) Once, during the turn this card was Normal or Special Summoned: You can Special Summon 1 Level 4 or lower “Raid Raptors” monster from your hand."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

9) Raidraptor - Nest
Spell Continuous

"You can only use the effect of “Raid Raptors – Nest” once per turn. (1) If you control 2 or more “Raid Raptors” monsters: Add 1 “Raid Raptors” monster from your Deck or Graveyard to your hand."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

10) Raidraptor - Readiness
Normal Trap Card

"(1) “Raid Raptors” monsters you control cannot be destroyed by battle this turn.
(2) If you have a “Raid Raptors” monster in your Graveyard: You can banish this card from your Graveyard; You take no damage this turn."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

11) Uni-Zombie
Level 3 DARK Zombie-Type Tuner Effect Monster
ATK 1300
DEF 0

"You can only use each effect of “Unizombie” once per turn. (1) You can target 1 monster on the field; discard 1 card, and if you do, that monster gains 1 Level. (2) You can target 1 monster on the field; send 1 Zombie-Type monster from your Deck to the Graveyard, and if you do, that monster gains 1 Level. If you activated this effect, you cannot attack for the rest of this turn, except with Zombie-Type monsters."

(kliknij aby pokazać/ukryć)
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Razmus w 17 Październik, 2014, 11:19:38
tuner do Heavy Samurai jeszcze ok, ale ten synchro jest cieniutki, czemu zostawili ten wymóg z brakiem spelli i trapów w grave, a już myślałem, że jakąś dobrą kartę dostaną, a tu taki zonk ;(
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Regis w 17 Październik, 2014, 11:33:00
C.D

1) Infernoid Patrulea
Level 4 FIRE Fiend-Type Special Summon Effect Monster
ATK 1800
DEF 0

"Cannot Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand) by banishing 1 “Infernoid” monster from your hand or Graveyard while the combined Level/Rank of all monsters you control is 8 or less, and cannot be Special Summoned by other ways. (1) Once per turn: You can target 1 Spell/Trap Card on the field; destroy it. This card cannot attack during this turn you activat this effect. (2) Once per turn, during your opponent’s turn: You can Tribute 1 monster you control, then targe 1 card in your opponent’s Graveyard; banish it."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

2) Infernoid Piaty
Level 5 FIRE Fiend-Type Special Summon Effect Monster
ATK 2200
DEF 0

"Cannot Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand or Graveyard) by banishing 2 “Infernoid” monsters total from your hand or Graveyard while the combined Level/Rank of all monsters you control is 8 or less, and cannot be Special Summoned by other ways. (1) When this attacking card inflicts battle damage to your opponent: You can send 1 random card from your opponent’s hand to the Graveyard. (2) Once per turn, during either player’s turn: You can Tribute 1 monster you control, then target 1 card in your opponent’s Graveyard; banish it."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

3) Infernoid Attondel
Level 8 FIRE Fiend-Type Special Summon Effect Monster
ATK 2800
DEF 0

"Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand or Graveyard) by banishing 3 other “Infernoid” monster from your hand or Graveyard, while the combined Level/Rank of all Effect Monsters you control is 6 or less, and cannot be Special Summoned by other ways.
(1) During the Damage Step, if this attacking card destroys an opponent’s monster by battle: It can make a second attack in a row.
(2) During either player’s turn: you can tribute 1 monster you control to target up to 2 cards in the opponent’s Graveyard; Banish those cards."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

4) Infernoid Seitsemas
Level 7 FIRE Fiend-Type Special Summon Effect Monster
ATK 2600
DEF 0

"Cannot Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand or Graveyard) by banishing 3 “Infernoid” monsters from your hand or Graveyard while the combined Level/Rank of all monsters you control is 8 or less, and cannot be Special Summoned by other ways. (1) At the end of a Battle Phase in which this card attacked an opponent’s monster: You can banish 1 card on the field. (2) Once per turn, during either player’s turn: You can Tribute 1 monster, then target 1 card in your opponent’s Graveyard; banish it."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

Kompletnie nie rozumiem jak działają Infernoidy- nie wazne! Designersko miodzio :P
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Lampart w 17 Październik, 2014, 11:41:57
Infernoidy wkońcu deck korzystający głownie z main decku ;p
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Razmus w 24 Październik, 2014, 06:46:16
(http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20141024034942/yugioh/images/6/6f/PotofWealth-SECE-JP-OP.jpg)

Pot of Riches
Normal Spell Card
You can only activate 1 "Pot of Wealth" per turn. During the turn in which you activate this card, you cannot Special Summon monsters, except by Pendulum Summoning. Choose 3 Pendulum Monsters in your Graveyard or that are face-up in your Extra Deck, shuffle them in your Deck, then draw 2 cards.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: KoU w 24 Październik, 2014, 07:01:28
@Razmus Mocno Średnie :/
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Illidan w 24 Październik, 2014, 07:09:06
@Razmus Mocno Średnie :/

Nie wiem czy trolujesz, czy jesteś ślepy bo to POA bez restrykcji jak dla mnie
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Agreel w 24 Październik, 2014, 07:20:18
@Razmus Mocno Średnie :/
Toż to Pot of Avarice dla pendulumów, dobra rzecz w deckach które są na nich oparte. Poza tym możesz recyklować z grave'a gdzie uderzają po zrzucie z decku/ręki albo odczepione z XYZa.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Drewko w 24 Październik, 2014, 07:50:36
d**y imho nie urywa ale w Quiporthach albo cuś na pewno znajdzie miejsce.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Leo w 24 Październik, 2014, 07:55:21
W Qliporthach raczej akurat nie... tutaj liczy się jak najszybszy setup pendulum spamu, a nie jakieś recyklingi. Tym bardziej, że cofanie penduli z extra jest raczej kontr-produktywne dla strategii decku. Karta ma potencjał - pytanie tylko kiedy ten potencjał zostanie w pełni wykorzystany. :P
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Kanashimi Tomo w 24 Październik, 2014, 07:58:39
Jeżeli widzisz PoW i mówisz "Mocno średnie" nie zdając sobie sprawy, że Qliphorts are coming oraz fakt jak PoA było pok*rwione....

....to wiedz, że coś się dzieje.


Z jednej strony wolałbym przy odpowiedniej możliwości jednak wpierdzielić te 3 pendulumy z Extra na pole, z drugiej jednak może często niewiele to dać, więc Wealth jest ok. W kwestii "tyłka nie urywa" - Poczekaj jeszcze chwilę Drewko, zrobi się z tego broken taki, jak z PoA ;D
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Drewko w 24 Październik, 2014, 08:04:44
Wiesz, różnica między potworami recyklowanymi przez POA i potworami recyklowanymi przez POW jest właśnie głównie taka że te drugie tak łatwo jak wylądowały w extra, tak łatwo mogą z niego wrócić. Jedyne co jest fajne w tej karcie to to że wyciąga pendulumy z grave. Max 1 sztuka tu i ówdzie będzie grana imho.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Kanashimi Tomo w 24 Październik, 2014, 08:25:58
Um, wspomniałem o tym wcześniej, więc niepotrzebnie się rozpisywałeś ;D

+ ty się nie martw, że PoW jest teraz słaby. PoA też na dzień dobry jakoś tyłka nie urywało, a wraz z wychodzącymi kolejno kartami i pomysłami graczy skończyło jednak nieciekawie.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Izorist w 24 Październik, 2014, 09:22:16
W rulerze nie gralo sie poa, wiec to tez raczej jakos specjalnie gry nie polamie, mamy gorsze zmartwienia :P
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Kanashimi Tomo w 24 Październik, 2014, 09:56:51
Nikt nie wspomniał o rulerze, ale jak mamy przywoływać przykłady to Plant idealnie używał PoA etc xD

To tylko spekulacje z PoW. Zawsze znajdzie się jakiś element, który wyskoczy znienacka i zmienia istotność karty o 180 stopni. Bardzo chciałbym zobaczyć po paru miesiącach, że moje spekulacje odnośnie nowego garnca są błędne i wszystko jest ok.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Soul w 24 Październik, 2014, 17:09:43
Srsly nie wierzę co niektórzy piszą. Ta karta jest p******a i nie powinna wyjść. Nie uczą się na błędach. Za parę miesięcy będzie płacz i zgrzytanie zębów :P. Tomo dobrze prawi.

Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Soul w 24 Październik, 2014, 17:16:17
have you read Rescue Hamster?
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Regis w 24 Październik, 2014, 21:31:31
Może i czytali, ale nie podporządkowują go pod metę i pendulum decki :P

A nowy Pot jest trashem, który nie powinien wyjść. Tak jak Leo napisał- Qulipoth nie jest deckiem, który ma miejsce na recykling tego typu. Performale póki co są gówniane, a DD (który ma potencjał na całkowite pójście w stronę Pendulum) dopiero raczkuje jako deck. Jest jeszcze w Hermit Youkai, ale nie grałem tym deckiem nawet pojedynczego meczu, nie znam effów kart, więc się nie wypowiem. W każdym razie karta ma ogromny potencjał, wręcz toksyczny i jeszcze niejedną łzę uronimy, gdy ją nam opp bedzie odpalal w odpowiednim decku :/.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Izorist w 24 Październik, 2014, 21:41:34
przeczytałem tego pot'a, przeczytałem szczura. potem spojrzałem na decki z duea, na qliphorty... i to naprawdę nie jest to czym powinniśmy się martwić, ale OK

tak, nie jestem ślepy, to potrzebuje tylko 3 "zużytych" kart, by zrobić +1, still, póki co nigdzie nie działa (w przeciwieństwie do tego g***a, które już do nas ciężarówkami jedzie :P)
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Chichotek w 24 Październik, 2014, 22:25:05
Jakby PoW cofał z Extra tylko to byłby słaby ... ale jak wywala z grave też to możesz wyrzucać Pendulumy z decka, z łapy (PWWB?) itp.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Flasher w 29 Październik, 2014, 18:47:37
Support to WU!
Zenmaiday

Once per turn: You can target 1 Machine-Type Xyz Monster you control; attach 1 "Wind-Up" monster from your hand or your side of the field to that Xyz Monster as an Xyz Material. You can send this face-up card from your Spell & Trap Zone to the Graveyard, then target 1 "Wind-Up" Xyz Monster you control; Special Summon from your Extra Deck, 1 "Wind-Up" monster that is 1 Rank higher than that monster you control, by using it as the Xyz Material. (This Special Summon is treated as an Xyz Summon, Xyz Materials attached to it also become Xyz Materials on the Summoned monster.) This card's effects cannot be activated in the same chain.

http://yugioh.wikia.com/wiki/Zenmaintenance
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: jona w 29 Październik, 2014, 19:30:31
Ale kupa! Prawie tak słabe jak ostatni 'support' do BW, konami nie przestaje imponować ;D
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Flasher w 30 Październik, 2014, 07:48:59
Jeszcze kilka nowości ;)

SECE-JP049 – Ultra Rare
Metaphys Horus
Light Wyrm / Synchro / Effect
LV6 2300/1600
1 Tuner + 1 or more non-Tuner monsters
(1) If this card is Synchro Summoned: You can apply the following effects based on the Card Type of its non-Tuner materials.
-Normal Monster: During this turn, this card is unaffected by other card effects.
-Effect Monster: You can target 1 other face-up card on the field; negate its effects.
-Pendulum Monster: Your opponent gives you control of 1 monster they control. It cannot attack during this turn.

Gem-Knight Lady Lapis Lazuli
Earth Rock / Fusion / Effect
LV5 2400/1000
“Gem-Knight Lapis” + 1 “Gem-Knight” monster
Must first be Fusion Summoned by using the above cards as Fusion Material. You can only Special Summon 1 “Gem-Knight Lady Lapis Lazuli” per turn. (1) Once per turn: You can send 1 “Gem-Knight” monster from your Main Deck or Extra Deck to the Graveyard, and if you do, inflict 500 damage to your opponent for each Special Summoned monster on the field.

Gem-Knight Lapis
Earth Rock
LV3 1200/100
A kind warrior who is very concerned for the well-being of her comrades. She’s very good friends with Lazuli.

SECE-JP055
Constellar Twinkle
Spell Normal
You can only use the (2) effect of “Constellar Twinkle” once per turn. (1) Target 1 “Constellar” monster you control; have it gain 1 or 2 Levels. (2) If this card is in your Graveyard: You can banish 1 “Constellar” monster from your Graveyard; add this card from your Graveyard to your hand.

Gottoms no Hijou Shoushuu / Gottoms' Second Call
Spell Normal
You can only activate 1 “Gottoms’ Emergency Convocation” per turn. During the turn you activate this card, you cannot enter your Battle Phase. (1) If you control an “X-Saber” Synchro Monster: Target 2 “X-Saber” monsters in your Graveyard; Special Summon those 2 targets, ignoring their Summoning conditions. Their ATK becomes 0, and they are destroyed during the End Phase.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Regis w 30 Październik, 2014, 08:16:08
Jak zrobić oryginalny i ciekawy typ zwany Wyrm? -Wziąć stare, dobrze znane smoki, pozmieniać im lekko efekty i dopisać Wyrm zamiast Dragon- voilà!
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Kanashimi Tomo w 30 Październik, 2014, 09:40:47
Inb4 Metaphys Nephtys. Mimo wszystko wierze, ze dark counterparty doczekaja się remake'ow jak dwa wspomniane smoki.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Izorist w 30 Październik, 2014, 10:24:01
dobre synchro 6 ;D
btw, zepsuł Ci się kolorek dla Gem-Knight Lapis ;P
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Kuzuryu Daimyojin w 30 Październik, 2014, 10:43:31
Jak nowe sychro sie zachowa gdy materiałem jest Normal Pedalum lub Efekt Pedalum?
No zgadnij.
Żeby ci ułatwić przykład:
Zrobiłem dwa zadania, ale pieniądze będę miał tylko za jedno.
Znajdź błąd w tym rozumowaniu.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Kanashimi Tomo w 30 Październik, 2014, 14:09:35
@Illi - Jak się zachowa LaDD/Dark Simorgh na widok Gozen Matcha? Żegna się z polem i idzie na grave.

Ta sama logika, jeżeli masz podwójną naturę pota (Normal/Effect Pendulum) to dostajesz dwa effy. Easy? ;D
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Razmus w 31 Październik, 2014, 12:12:08
(http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20141031094750/yugioh/images/3/31/Ookaminari-SECE-JP-OP.png)

Thunderclap Skywolf
LIGHT Thunder/Effect
2500/2000 Level 7
If this card is Special Summoned from the Graveyard: You can destroy all face-up monsters your opponent controls. You cannot conduct your Battle Phase the turn you activate this effect.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Kanashimi Tomo w 05 Listopad, 2014, 06:50:32
(http://i.imgur.com/NlU9dF0.png)
(http://i.imgur.com/Da5yA6k.jpg)

Okazuje się, że Japonia nie przestaje nas zaskakiwać. OCG będzie miało okazję walczyć z Infernoidami przed wyjściem dodatku! Celem owego eventu jest zapoznanie graczy z mechaniką decku ("jak powinien pierwotnie działać"). Owy event jest prosty : Gracze przybywają do miejsc, gdzie takie coś ma miejsce i grają z sędzią/typowym pracownikiem Konami posiadającymi Infernoidy. Single Elimination Duel, 8000 LP.


Źródło : Infernoid Battle (http://www.ygorganization.com/fightaninfernoiddeck/)
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Razmus w 07 Listopad, 2014, 06:54:29
(http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20141107040427/yugioh/images/e/ea/ShinkiSaintorea-SECE-JP-OP.png)

Sky Cavalry Centaurea
LIGHT Beast-Warrior/Xyz/Effect
Rank 2 2000/0
This card with Xyz Material cannot be destroyed by battle. At the end of the Damage Step, if this card battled an opponent's monster: You can detach 1 Xyz Material from this card; return that monster to the hand.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Drewko w 07 Listopad, 2014, 07:01:46
Wah, całkiem fajna karta.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Flasher w 12 Listopad, 2014, 14:06:04
Czekam na oficjalne potwierdzenie ale

SECE-JP047 – Super Rare
El Shaddoll Wendigo
Wind Psychic / Fusion / Effect
LV6 200/2800
1 “Shaddoll” monster + 1 WIND monster
Must first be Fusion Summoned. You can only use the (1) effect of “El Shaddoll Wendigo” once per turn. (1) During either player’s turn: You can target 1 monster you control; it cannot be destroyed by battle by your opponent’s Special Summoned monster this turn. (2) If this card is sent to the Graveyard: You can target 1 “Shaddoll” Spell/Trap Card in your Graveyard; add it to your hand.

(kliknij aby pokazać/ukryć)
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Lampart w 12 Listopad, 2014, 14:13:22
Jest całkiem ok w porównaniu do tego g***a z fake leaków ;p
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Agreel w 12 Listopad, 2014, 14:27:50
Ritual Beast Ulti-Pettlephin. Widzę nawet Spirit Beastów nie oszczędzają zamieniając jednego z ich potworków w Shaddolla. xD
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Kuzuryu Daimyojin w 12 Listopad, 2014, 14:29:21
Performapal Partnaga będzie w tym secie.
Czyli mamy szukanego penduluma (King of the Feral Imps).
Teraz tylko lizadraw wydadzą i super.

Na zdjęciu widać:
Infernoid Nehemoth
Performapal Partner Naga
Morphtronic Smartfon
A new Level 4 Monster that can’t be read
A new Trap Card that can’t be read.
(http://i.imgur.com/GIsLRmu.jpg)

źródło: organizacja
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Kanashimi Tomo w 12 Listopad, 2014, 14:30:29
(kliknij aby pokazać/ukryć)
SECE-JP0?? 影霊衣の反魂術 Necloth Illusion
Ritual Spell Card
This card is used for the Ritual Summon of any “Necloth” Ritual Monster. You can only use the (1) effect of “Necloth Illusion” once per turn. (1): Release monster(s) from your hand or Field whose total Levels equal to that of 1 “Necloth” Ritual Monster in your hand or Graveyard, and Ritual Summon that Ritual Monster. (2): If you do not control any monsters and this card is in your Graveyard, you can banish this card with 1 other “Necloth” monster in your Graveyard. Add 1 “Necloth” Spell Card from your Deck to your hand.


(kliknij aby pokazać/ukryć)
SECE-JP02? 影霊衣の舞姫 Emilia, Dancer of the Necloth
Lv. 4/WATER/Spellcaster-Type/Effect
ATK 1600/DEF 800
*EFEKT W DRODZE*


(kliknij aby pokazać/ukryć)
SECE-JP020 クリフォート・アセンブラ Qliphort Assembly
Lv. 5/EARTH/Machine-Type/Pendulum/Effect(?)Normal(?)
Red/Blue Scales: 1
Pendulum Effect: (1): You can only Special Summon “Qliphort” monsters. This effect cannot be negated. (2): This effect can be activated during the End Phase of the turn in which you Advance Summoned a monster(s). Draw cards equal to the number of “Qliphort” monsters released for the Advance Summon this turn.
Monster Effect/Flavor Text: *FLAVOUR TEKST W DRODZE*

Źródło : Stardust Junction (http://stardustjunction.wordpress.com/2014/11/12/set-list-ocg-the-secrets-of-evolution-sece/)

Assembly... NO KUR*A NIE!
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Chris Cornell w 12 Listopad, 2014, 14:36:48
Emilia:
Lv. 4/WATER/Spellcaster-Type/Effect
Each of the (1) and (2) effects of “Emilia, Dancer of the Necloth” can only be activated once per turn. (1): While this card is face-up in your Monster Zone, you opponent cannot activate card effects in response to the activation of your “Necloth” Ritual Spell Card. Also, all “Necloth” Ritual Monsters you control cannot be targeted by your opponent’s card effects. (2): If this card is Tributed by a card effect, target 1 of your banished “Necloth” monsters other than “Emilia, Dancer of the Necloth”. Add the target to your hand.

Śmiech z Shaddoll-płaczków, którzy oczekiwali brokena, jak zwykle, a dostali średnio wartego spota w Extra potka. Nareszcie.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Kanashimi Tomo w 12 Listopad, 2014, 14:38:31
Źródło odnośnie efektu Emilii? ;)
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Chris Cornell w 12 Listopad, 2014, 14:41:47
Zgaduję, że to samo, co Twoje, tylko odświeżone ;D http://stardustjunction.wordpress.com/2014/11/12/set-list-ocg-the-secrets-of-evolution-sece/
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Kanashimi Tomo w 12 Listopad, 2014, 14:43:36
Co za... trolle xD Anyway thanks ;) w sumie Flavour text Qliphorta też mogłeś dać. ;D

(kliknij aby pokazać/ukryć)

o_O Konami... srsly chcesz naszej zagłady
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Izorist w 12 Listopad, 2014, 15:05:17
No to qli maja teraz super reju/sb of judgment, my anus is ready ;D
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Kuzuryu Daimyojin w 12 Listopad, 2014, 15:09:58
No to qli maja teraz super reju/sb of judgment, my anus is ready ;D
Protector of the Sanctuary Somebody?
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Chris Cornell w 12 Listopad, 2014, 16:24:20
Nikt się nie kwapi, to może ja:

Performapal Fire Mufflerlion
(kliknij aby pokazać/ukryć)

Symphonic Warrior Guitars (gdyby nie to, że Bas fajnie chodził w Piperze, to bym nawet nie wiedział, ze taki arcehtyp istnieje):
(kliknij aby pokazać/ukryć)

Qliphort Restar (searchowalny, ale za to znerfiony Skill Drain):
(kliknij aby pokazać/ukryć)

Źródło to samo.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Chris Cornell w 12 Listopad, 2014, 16:50:53
Koleżka Killera z tej samej ławki:

Apoqliphort Skybase
(kliknij aby pokazać/ukryć)
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Chris Cornell w 12 Listopad, 2014, 17:34:08
Coś dla Soula, ale dopiero za parę lat, bo ekskluziwy:

Crystal Vangaurd
(kliknij aby pokazać/ukryć)

Crystal Guardian
(kliknij aby pokazać/ukryć)

Rainbow Refraction
(kliknij aby pokazać/ukryć)

Crystal Conclave
(kliknij aby pokazać/ukryć)
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Chris Cornell w 12 Listopad, 2014, 17:44:27
Nowy Felgrand:
Number 81: Superdreadnought Rail Cannon Super Dora
(kliknij aby pokazać/ukryć)

Turning of the Soul
(kliknij aby pokazać/ukryć)

Nephilshaddoll Fusion
(kliknij aby pokazać/ukryć)

Ja na dzisiaj kończę, bo zaraz wychodzę. Jak ktoś ma czas i chęci, to źródło, które wrzuciłem wcześniej jest na bieżąco i szybko update'owane, wystarczy kopiować.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Soul w 12 Listopad, 2014, 17:58:44
Coś dla Soula, ale dopiero za parę lat, bo ekskluziwy:

Crystal Vangaurd
(kliknij aby pokazać/ukryć)

Crystal Guardian
(kliknij aby pokazać/ukryć)

Rainbow Refraction
(kliknij aby pokazać/ukryć)

Crystal Conclave
(kliknij aby pokazać/ukryć)

k***a mać
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Soul w 12 Listopad, 2014, 18:08:19
No to qli maja teraz super reju/sb of judgment, my anus is ready ;D

Wiadomo, że broke etc ale to nie ma i tak porównania. Jak ci zresolvują Toola ze 2 razy i wpuszczą Diska to jest raczej po grze anyway i te dobrane karty nie będą miały nawet znaczenia.

Problem jednak, że im więcej Qliphothów ogólnie, w tym większe mindless aggro można to zamienić... Włożysz wszystkie Quille i draw power jaki masz, położysz jakiekolwiek scale i yolo 8k na board. #ygosucks
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Kuzuryu Daimyojin w 12 Listopad, 2014, 20:29:59
Powiem coś oczywistego pendulumy kryształów ubrane są jak johan i mają podobne do niego włosy, szkoda że excluziwy.
I ten Turning of the Soul będzie nowym stapelkiem chyba. BW i wszystko co normalkuje monsterea się cieszy.

edit.
Rainbow Refraction
Było by zajebiste gdyby nie fraza
"original name" w efekcie
Wyobraźcie sobie te crazy playe z prismą.

edit. 2
(http://i.imgur.com/K5Ae5Im.jpg)
A Wild Monster Appears!
Normal Spell Card
(1) If your opponent controls a monster and you control none: You can Special Summon 1 Level 10 or lower moIf the opponent controls a monster and you control no monsters: Special Summon 1 monster that cannot be Normal Summoned, whose Original Level is 10 or lower from the hand, ignoring its Summoning Conditions. The monster Special Summoned by this effect is unaffected by the effects of all your other cards and is returned to the Deck during the opponent's next End Phase. During this turn, you cannot Normal or Special Summon monsters and the opponent takes no damage.


(http://i.imgur.com/etQsbxh.jpg)
Caius the Mega Monarch
Level 8 DARK Fiend-Type Effect Monster
ATK 2800
DEF 1000
You can Tribute Summon this card by Tributing 1 Tribute Summoned monster.
(1) When this card is Tribute Summoned: Target 1 card on the field; banish that target, and if you do, inflict 1000 damage to your opponent. Furthermore, if it was a DARK-Attribute Monster, all cards with the same name as that card are banished from the controller's hand, Deck, Extra Deck and Graveyard. If this card was Tribute Summoned by Tributing an DARK monster, add this additional effect. • You can target 2 cards with this effect.

(http://i.imgur.com/uSiHYfj.jpg)
Skilled Blue Magician
Level 4 LIGHT Spellcaster-Type Monster
ATK 1800
DEF 1800
(1) Each time a Spell Card is activated, place 1 Spell Counter on this card when that Spell Card resolves (max. 3).
(2) You can Tribute this card with 3 Spell Counters on it; Special Summon 1 "Gaia the Fierce Knight" monster from your hand, Deck, or Graveyard.
(3) You can banish this card from your Graveyard, then target 1 card you control that can have Spell Counters placed on it; place 1 Spell Counter on that card.

(http://i.imgur.com/eRFxjuJ.jpg)
Jigabyte
Level 4 WATER Reptile-Type Effect Monster
ATK 1500
DEF 200
(1) You can only control 1 "Jigobyte".
(2) If you control a Spellcaster-Type monster, you can Special Summon this card (from your hand).
(3) When this card is destroyed (by battle or card effect): You can Special Summon 1 monster with 1500 ATK and 200 DEF from your Deck, except "Jigobyte".

(http://i.imgur.com/Sn4sWks.jpg、)
Lightning Rod Lord
Level 4 LIGHT Thunder-Type Effect Monster
ATK 1800
DEF 100
(1) If this card is in the Monster Card Zone, neither player can activate Spell Cards during Main Phase 1.

(http://i.imgur.com/OpmG02Z.jpg)
Dragon Dowser
Level 4 EARTH Wyrm-Type Effect Monster
ATK 1500
DEF 1500
The effect of "Dragon Dowser" can only be activated once per turn:
(1) When this card on the field is destroyed by battle or an opponent's card effect: You can Special Summon 1 EARTH-Attribute Pendulum Monster from your Deck in face-up Defense Position. That monster Special Summoned by this effect is destroyed during the End Phase.

(http://i.imgur.com/PyX4gT5.jpg)
Frontline Observer
Level 4 EARTH Machine-Type Effect Monster
ATK 1000
DEF 1500
(1) During the End Phase of the turn this card was Normal Summoned: Add 1 EARTH-Attribute Pendulum Monster from your Deck to your hand.
(2) if this card is Normal Summoned: During the End Phase of your next turn: You can Tribute this card; add 1 EARTH monster from your Deck to your hand.

(http://i.imgur.com/GedCyO7.jpg)
Symphonic Warrior Sizers/Siizers/Sizzers/Sizerrs
Level 4 WIND Machine-Type Flip Effect Monster
ATK 1200
DEF 1900
(1) FLIP: You can add 1 "Symphonic Warrior" monster from your Deck to your hand, other than [This card's name].
(2) Once per turn: You can target 1 "Symphonic Warrior" monster, other than [this card's name], you control or in your Graveyard; this card gains the effects of that monster and its name is treated as the target's name.
(3) You can banish this card from your Graveyard, to target 1 of your banished "Symphonic Warrior" monsters, other than [this card's name]; Special Summon that monster.

(http://i.imgur.com/Qjz1Zns.jpg)
Amplifiers
Field Spell Card
(1) Whenever the effect of a "Symphonic Warrior" card is activated; place 1 Symphonic Counters on this card.
(2) "Symphonic" Warrior" monsters you control gain ATK equal to the number of Symphonic Counters on this card.
(3) Once per turn: You can remove 5 or 7 Symphonic Counters on your field from your side of the field.
• 5 Counters: Inflict 500 damage to your opponent for each "Symphonic Warrior" card on the field.
• 7 Counters: Destroy a number of cards your opponent controls up to the number of "Symphonic Warrior" cards on the field.

(http://i.imgur.com/tq01tiE.jpg)
Construction Train Derrick Lane
Level 10 EARTH Machine-Type Effect Monster
ATK 2800
DEF 2000
The (1) Effect of "Construction Train Derrick Lane" can only be used once per turn.
(1) If an EARTH Machine-Type monster is Normal or Special Summoned to your side of the field: You can Special Summon this card from your hand, but if you do, its original ATK and DEF are halved.
(2) If this card that is currently an Xyz Material is detached to activate an Xyz Monster's effect and sent to the Graveyard: You can target 1 card your opponent controls; destroy that target.

(http://i.imgur.com/2Wr7uMy.jpg)
Revolving Switchyard
Field Spell Card
You can only use the (1) and (2) effects of "Revolving Switchyard" once per turn, and only one of them per turn.
(1) If a Level 10 EARTH Machine-Type monster is Normal or Special Summoned to your side of the field: You can Special Summon 1 Level 4 EARTH Machine-Type monster with 1800 or higher ATK from your Deck, but its Level becomes 10 and damage to your opponent for the remainder of this turn becomes 0.
(2) Send 1 card from your hand to the Graveyard; add 1 Level 10 EARTH Machine-Type monster from your Deck to your hand.


(http://i.imgur.com/uukPiiB.jpg)
Yosenju Tsujik
Level 4 WIND Beast-Warrior-Type Effect Monster
ATK 1000
DEF 0
You can only use the (1) and (2) effects of "Yosenju Tsujikirikaze" once per turn, each.
(1) During the damage step in which a "Yosenju" monster you control is battling an opponent's monster: You can discard this card from your hand; your monster gains 1000 ATK until the end of the turn.
(2) Target 1 "Yosenju" monster you control; that monster gains 1000 ATK until the end of this turn.
(3) During the End Phase, if this card was Normal Summoned this turn: Return it to the hand.

(http://i.imgur.com/Zn2FYt8.jpg)
Deskbot 003
Level 3 EARTH Machine-Type Effect Monster
ATK 500
DEF 500
(1) When this card is Normal Summoned: Special Summon 1 "Deskbot" monster from your Deck, except for "Deskbot 003"
(2) Once per turn, during either player's turn: You can target 1 "Deskbot" monster you control; until the end of that turn, that monster gains 500 ATK and DEF for each "Deskbot" card you control.

(http://i.imgur.com/QqVixjL.jpg)
Marmiting Captain
Level 3 EARTH Warrior-Type Effect Monster
ATK 1200
DEF 400
(1) When this card is Normal Summoned: You can shuffle 1 card in your hand back into your Deck, then, draw 1 card, and if the drawn card is a Monster, you can Special Summon that monster.

(http://i.imgur.com/AO2jKn3.jpg)
Pendulum Shift
Quick-Play Spell Card
(1) Target 1 card in your or your opponent's P Zone; declare a Pendulum Scale from 1 to 10; during this turn, that card's Pendulum Scale is the declared value.

(http://i.imgur.com/uK9q4bi.jpg)
Unpossessed
Continuous Trap Card
You can only use the (3) effect of "Possession Release" once per turn.
(1) "Charmer" monsters you control cannot be destroyed by battle.
(2) "Familiar-Possessed" monsters gain 800 ATK during damage calculation with an opponent's monster, and only during that damage calculation.
(3) If a monster you control is destroyed (by battle or by card effect): Special Summon 1 Spellcaster-Type monster with 1500 DEF with a different Attribute than that monster either in face-up Attack Position or face-down Defense Position.


(http://i.imgur.com/3urIdKk.jpg)
Echo Oscillation
Continuous Trap Card
The effect of "Oscillating Vibration" can only be activated once per turn.
(1) You can target 1 card in one of your Pendulum Zones; destroy that card, and if you do, draw 1 card.

(http://i.imgur.com/nPDRi9T.jpg)
Performapal Partner Naga
Level 5 EARTH Reptile-Type Pendulum Effect Monster
ATK 500
DEF 2100
PS: 3
PE: Once per turn: You can target 1 monster you control; until the end of that turn, that monster gains 300 ATK for each "Performapal" monster you control.
ME: (1) If this card is Normal or Special Summoned: You can target 1 monster you control; until the end of that turn, that monster gains 300 ATK for each "Performapal" monster you control.
(2) If this card is in your Monster Card Zone, Level 5 or lower monsters cannot attack.

(http://i.imgur.com/pN4hKsn.jpg)
Peformapal Spike Eagle
Level 2 WIND Winged Beast-Type Effect Monster
ATK 900
DEF 900
(1) Once per turn: You can target 1 face-up monster you control; during this turn, that monster inflicts piercing battle damage.

(http://i.imgur.com/KYSzDTj.jpg)
Performapal Plusturtle
Level 4 WATER Aqua-Type Effect Monster
ATK 100
DEF 1800
(1) Once per turn: You can target up to 2 face-up monsters you control; increase the Level of those monsters by 1.

(http://i.imgur.com/I9XED8g.jpg)
Superheavy Samurai Soulbeads
Level 1 EARTH Machine-Type Effect Monster
ATK 0
DEF 0
(1) You can target 1 "Superheavy Samurai" monster you control; equip this monster from your hand or your side of the field to that target.
(2) Once per turn, a monster equipped with this card by this card's effect cannot be destroyed by card effects.
(3): When a Defense Position monster you control is destroyed by battle and sent to the Graveyard: You can send this card from your hand to the Graveyard; Special Summon that monster in Attack Position.

(http://i.imgur.com/4qxIcXD.jpg)
帝王の深怨 Teiou no Shin'en
(Name is a pun on Grudge and Abyss)
Normal Spell Card
You can only activate 1 "Teiou no Shin'en" oper turn.
(1) Reveal 1 monster in your hand with either 2400 ATK and 1000 DEF OR 2800 ATK and 1000 DEF; add 1 "Monarch" Spell/Trap Card from your Deck to your hand, other than "Teiou no Shin'en".

(http://i.imgur.com/NWfYndi.jpg)
Satellarknight Capella
Level 4 LIGHT Warrior-Type Effect Monster
ATK 1100
DEF 2000
You can only use the effect of "Satellarknight Capella" once per turn.
(1) During the turn this card is Summoned: If you use 3 or more monsters for an Xyz Summon, Level 4 or lower "Tellarknight" monsters you control can be treated as Level 5 materials.

(http://livedoor.blogimg.jp/maxut/imgs/a/6/a6a2ce8e-s.jpg)
Satellarknight Rigel
Level 4 LIGHT Warrior-Type Effect Monster
ATK 1900
DEF 700
The effect of "Satellarknight Rigel" can only be used once per turn.
(1) If this card is Summoned: You can target 1 "Tellarknight" monster you control; that monster gains 500 ATK, but is sent to the Graveyard during the End Phase.

(http://i.imgur.com/vvrp2pw.jpg)
Cavalry with the Ritual Beast
Normal Trap Card
You can only activate 1 "Cavalry with the Ritual Beast" per turn.
(1) Activate by target 1 "Noble Ritual Beast" monster and 1 "Ritual Beast Tamer" from among the cards in your Graveyard and your banished cards; Special Summon those targets in Defense Position. After this card is activated, you cannot Special Summon "Ritual Beast" monsters for the rest of the turn.

(http://i.imgur.com/GXxOVCL.jpg)
煉獄の死徒
Rengoku no Shito (Sounds like Disciple of the Void, reads Futile Struggle to Death of the Void)
Quick-Play Spell Card
(1): Target 1 "Infernoid" monster you control; that monster is unaffected by your opponent's effects this turn.
(2): If an "Infernoid" monster you control would be destroyed: You can banish this card from your Graveyard instead.

(http://i.imgur.com/dbYNoi9.jpg)
The Void of Blue Flames
Normal Trap Card
(1) Special Summon 1 "Infernoid" monster from your hand, ignoring the Summoning Conditions. The monster Special Summoned by this effect has its effects negated until the end of that turn.

(http://i.imgur.com/FXUfSPh.jpg)
Legendary Maju Garzett
Level 8 DARK Fiend-Type Effect Monster
ATK 0
DEF 0
This card cannot be Normal Summoned/Set. You can Special Summon this card (from your hand) by Tributing all the monsters you control.
(1) This card's ATK is equal to the combined total of the original ATK of all monsters Tributed for this card's Special Summon.
(2) This card inflicts piercing battle damage.

Extra Net
Field Spell Card
(1) If either player Special Summons a monster from the Extra Deck, the opponent can activate the following effect.
• Draw 1 card.

Makeshift/Unfair Trap Hole
Normal Trap Card
(1) When your opponent Special Summons a monster in Defense Position: Banish that Defense Position monster.



źródło neo arkadia
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Agreel w 12 Listopad, 2014, 21:25:56
Na co ma działać ten Unfair Trap Hole? Na Sheknigagi i czasem Big Benkeie? Poza tym czekam na kolejnego krzyża do Satelli, bo ten support z maina jest biedny, chociaż robienie Number C101: Silent Honor DARKa używając samych Satelli wydaje się śmieszne. xD
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Lampart w 12 Listopad, 2014, 21:33:53
Ten stelar 1900 wbrew pozor dużo daje w meczu z shadolami gdzie możemy winde/dragona zjechać main deckowym potworkiem :)
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Kuzuryu Daimyojin w 12 Listopad, 2014, 21:36:51
Został już tylko Delg the Dark Monarch i Kuraz the Light Monarch do mega ewolucji.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Rysnig w 13 Listopad, 2014, 00:43:06
Hjohjohjo w końcu doczekałem się Mega Caiusa :D

Btw. pewnie nikogo to nie obchodzi, ale w tłumaczeniu Amplifiers powinno być "100 atk for every counter" (czy coś takiego - wiecie, o co biega)
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Flasher w 14 Listopad, 2014, 10:11:29
No i jest komplecik ;)

SECE-JP001Performapal Fire MufflerlionCommon
SECE-JP002Performapal PartnagaCommon
SECE-JP003Performapal FriendonkeyRare
SECE-JP004Performapal SpikeagleCommon
SECE-JP005Performapal Stamp TurtleCommon
SECE-JP006Performapal Trump WitchRare
SECE-JP007Superheavy Samurai FlutistSuper Rare
Secret Rare
SECE-JP008Superheavy Samurai TrumpeterRare
SECE-JP009Superheavy Samurai SoulpiercerCommon
SECE-JP010Superheavy Samurai SoulbeadsCommon
SECE-JP011Raidraptor - Vanishing LaniusRare
SECE-JP012Gem-Knight LapisCommon
SECE-JP013Infernoid AntraRare
SECE-JP014Infernoid HarmadikRare
SECE-JP015Infernoid PatruleaCommon
SECE-JP016Infernoid PiatyCommon
SECE-JP017Infernoid SeitsemasCommon
SECE-JP018Infernoid AttondelCommon
SECE-JP019Infernoid OnuncuUltra Rare
Secret Rare
Ultimate Rare
SECE-JP020Qliphort MonolithRare
SECE-JP021Qliphort CephalopodCommon
SECE-JP022Qliphort StealthCommon
SECE-JP023Apoqliphort SkybaseSuper Rare
Secret Rare
SECE-JP024Satellarknight CapellaCommon
SECE-JP025Satellarknight RigelCommon
SECE-JP026Yosenju MagatCommon
SECE-JP027Yosenju TsujikCommon
SECE-JP028Dance Princess of the NekrozCommon
SECE-JP029Spiritual Beast RampenguCommon
SECE-JP030Morphtronic SmartfonCommon
SECE-JP031Jinzo - JectorCommon
SECE-JP032Skilled Blue MagicianCommon
SECE-JP033Koa'ki Meiru OverloadRare
SECE-JP034JigabyteCommon
SECE-JP035Caius the Mega MonarchSuper Rare
Secret Rare
SECE-JP036Thunderclap SkywolfSuper Rare
Secret Rare
SECE-JP037Lightning Rod LordCommon
SECE-JP038Dragon DowserCommon
SECE-JP039Frontline ObserverCommon
SECE-JP040Uni-ZombieRare
SECE-JP041Deskbot 003Common
SECE-JP042Legendary Maju GarzettNormal Rare
SECE-JP043Marmiting CaptainNormal Rare
SECE-JP044Nekroz of GungnirUltra Rare
Secret Rare
Ultimate Rare
SECE-JP045Rune-Eyes Pendulum DragonUltra Rare
Secret Rare
Ultimate Rare
Holographic Rare
SECE-JP046Gem-Knight Lady Lapis LazuliRare
SECE-JP047El Shaddoll WendigoSuper Rare
Secret Rare
SECE-JP048Superheavy Samurai Warlord SusanowoUltra Rare
Secret Rare
Ultimate Rare
SECE-JP049Metaphys HorusUltra Rare
Secret Rare
Ultimate Rare
SECE-JP050Raidraptor - Rise FalconRare
SECE-JP051Stellarknight Constellar DiamondUltra Rare
Secret Rare
Ultimate Rare
SECE-JP052Sky Cavalry CentaureaSuper Rare
Secret Rare
SECE-JP053Illusion BalloonsCommon
SECE-JP054Raidraptor - NestRare
SECE-JP055Constellar TwinkleCommon
SECE-JP056Gottoms' Second CallCommon
SECE-JP057Void SeerCommon
SECE-JP058Void ExpansionCommon
SECE-JP059Nephe Shaddoll FusionRare
SECE-JP060Nekroz CycleRare
SECE-JP061Tenacity of the MonarchsRare
SECE-JP062Dragunity Divine LanceCommon
SECE-JP063Pot of RichesSuper Rare
Secret Rare
SECE-JP064A Wild Monster Appears!Super Rare
Secret Rare
SECE-JP065Pendulum ShiftCommon
SECE-JP066Extra NetNormal Rare
SECE-JP067Performapal CallCommon
SECE-JP068Wall of DisruptionCommon
SECE-JP069Last Minute CancelCommon
SECE-JP070Raidraptor - ReadinessCommon
SECE-JP071Eye of the VoidCommon
SECE-JP072Void LaunchRare
SECE-JP073Re-qliateCommon
SECE-JP074Ritual Beast AmbushRare
SECE-JP075ZenmaidayCommon
SECE-JP076UnpossessedCommon
SECE-JP077Blaze Accelerator ReloadCommon
SECE-JP078Soul TransitionSuper Rare
Secret Rare
SECE-JP079Echo OscillationCommon
SECE-JP080Double Trap HoleNormal Rare
SECE-JP081Crystal MasterRare
SECE-JP082Crystal KeeperRare
SECE-JP083Rainbow RefractionCommon
SECE-JP084Crystal ConclaveCommon
SECE-JP085Heavy Freight Train DerricraneCommon
SECE-JP086Number 81: Superdreadnought Rail Cannon Super DoraSuper Rare
Secret Rare
SECE-JP087Revolving SwitchyardRare
SECE-JP088Symphonic Warrior GuitaarCommon
SECE-JP089Symphonic Warrior SynthessCommon
SECE-JP090Symph AmplifireCommon
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Jinos w 27 Listopad, 2014, 10:50:58
https://www.youtube.com/watch?v=JDKd3kPSWvY
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Flasher w 12 Luty, 2015, 07:34:48
I jako wisienka na torcie do tego dodatku. Koreańskie exclusivy:
(kliknij aby pokazać/ukryć)
Fiendish Rhino Warrior (마주사이의 전사)
Earth Fiend / Effect
LV3 1400/900
You can only use the (2) effect of “Fiendish Rhino Warrior” once per turn. (1) Other Fiend-Type monsters you control cannot be destroyed by battle or card effects. (2) If this card is sent to the Graveyard: You can send 1 Fiend-Type monster from your Deck to the Graveyard, except “Fiendish Rhino Warrior”.
(kliknij aby pokazać/ukryć)
Cuben(큐분)
Light Thunder / Effect
LV4 600/1900
(1) Once per turn, you can roll a six-sided die. While this card is face-up on the field, neither player can Normal or Special Summon monsters with the same Level as the die result.
(kliknij aby pokazać/ukryć)
World Carrotweight Champion(당근인)
Dark Plant / Effect
LV4 1900/0
You can only use the effect of “Carrot Human” once per turn. (1) If this card is in your Graveyard: You can send 1 face-up Plant-Type monster you control or have in your hand to the Graveyard; Special Summon this card from your Graveyard.
(kliknij aby pokazać/ukryć)
Old Entity Hastorr(고신 하스톨)
Wind Reptile / Synchro / Effect
LV4 2300/1000
1 Tuner + 1 or more non-Tuner monsters
(1) If this card is sent from the Monster Zone to the Graveyard: You can target 1 face-up monster your opponent controls; equip this card from your Graveyard to that target. While equipped by this effect, that monster cannot attack, and its effects are negated. (2) If this card is equipped to a monster by its own effect and leaves the field: Take control of that opponent’s monster this card was equipped to
(kliknij aby pokazać/ukryć)
Rocket Hand(로켓핸드)
Trap Normal
You can only use 1 “Rocket Hand” effect per turn, and only once that turn. (1) Target 1 Attack Position monster with 800 or more ATK you control; equip this card to that target. It gains 800 ATK. (2) You can send this equip card to the Graveyard, then target 1 face-up card on the field; destroy it. Then, the ATK of the monster this card was equipped to becomes 0, also it cannot change its battle Position.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Regis w 12 Luty, 2015, 08:32:45
Fajne karciochy! Great Old One ma bardzo wkurzający efekt. Nosorożec tez wydaje się spoko
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Kanashimi Tomo w 12 Luty, 2015, 08:59:02
Carrot Man... czytałem to bez obejrzenia zawartości spoilera i przypomniałem sobie te nazwy podróbek z bazaru xDDD

Widząc nowego "Great Old One" aż chce się powiedzieć, że teoria spiskowa braku Nodena i spółki w World Superstars raczej będzie prawdą :3
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Drewko w 12 Luty, 2015, 09:07:41
Noden i reszta będą w Superstarsach bo już inne koreańskie promosy są potwierdzone. Zejdźcie ludzie na ziemię.
A 2 Rhino w polu tworzą coś podobnego do Wattlocka, supcio. Jeszcze brakuje coś do ochrony przed targetowaniem i mamy "f**k you" deck.
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Kanashimi Tomo w 12 Luty, 2015, 09:24:14
Um, Drewko plz wyślij mi na priv/CFY potwierdzenie Nodena w Superstarsach xD Jak na razie widzę, że nie ma nic o Nodenie, a jedna koreańska promka nie zmienia tego. Polecam zapoznać się z teorią doktora Kamiru ;D

(kliknij aby pokazać/ukryć)


Chcę Cubena. Dam kumplowi, maniakowi kostek ;D
Tytuł: Odp: [OCG] Secrets of Evolution
Wiadomość wysłana przez: Regis w 12 Luty, 2015, 09:51:17
A nie 60 przez przypadek od Vallianta do Next Challengers? 4x10 Japanskich + 4x5 Koreańskich?

Co nie zmienia faktu, że jest 50 miejsc i napewno wszystkich importów nie bedzie, więc skoncz chrzanić Drewko.


Edit:
AHhh mój błąd- w LVALU było tylko 5 jp exclusiveów, czyli Tomo ma racje :P