Wątek: [OCG][SECE] Secrets of Evolution  (Przeczytany 9804 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Drewko

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #75 24 Październik, 2014, 07:50:36 »
0
d**y imho nie urywa ale w Quiporthach albo cuś na pewno znajdzie miejsce.

Leo

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #76 24 Październik, 2014, 07:55:21 »
0
W Qliporthach raczej akurat nie... tutaj liczy się jak najszybszy setup pendulum spamu, a nie jakieś recyklingi. Tym bardziej, że cofanie penduli z extra jest raczej kontr-produktywne dla strategii decku. Karta ma potencjał - pytanie tylko kiedy ten potencjał zostanie w pełni wykorzystany. :P

Kanashimi Tomo

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #77 24 Październik, 2014, 07:58:39 »
0
Jeżeli widzisz PoW i mówisz "Mocno średnie" nie zdając sobie sprawy, że Qliphorts are coming oraz fakt jak PoA było pok*rwione....

....to wiedz, że coś się dzieje.


Z jednej strony wolałbym przy odpowiedniej możliwości jednak wpierdzielić te 3 pendulumy z Extra na pole, z drugiej jednak może często niewiele to dać, więc Wealth jest ok. W kwestii "tyłka nie urywa" - Poczekaj jeszcze chwilę Drewko, zrobi się z tego broken taki, jak z PoA ;D

Drewko

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #78 24 Październik, 2014, 08:04:44 »
0
Wiesz, różnica między potworami recyklowanymi przez POA i potworami recyklowanymi przez POW jest właśnie głównie taka że te drugie tak łatwo jak wylądowały w extra, tak łatwo mogą z niego wrócić. Jedyne co jest fajne w tej karcie to to że wyciąga pendulumy z grave. Max 1 sztuka tu i ówdzie będzie grana imho.

Kanashimi Tomo

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #79 24 Październik, 2014, 08:25:58 »
0
Um, wspomniałem o tym wcześniej, więc niepotrzebnie się rozpisywałeś ;D

+ ty się nie martw, że PoW jest teraz słaby. PoA też na dzień dobry jakoś tyłka nie urywało, a wraz z wychodzącymi kolejno kartami i pomysłami graczy skończyło jednak nieciekawie.
« Ostatnia zmiana: 24 Październik, 2014, 08:30:55 Fallen Angel Tomo »

Izorist

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #80 24 Październik, 2014, 09:22:16 »
0
W rulerze nie gralo sie poa, wiec to tez raczej jakos specjalnie gry nie polamie, mamy gorsze zmartwienia :P

Kanashimi Tomo

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #81 24 Październik, 2014, 09:56:51 »
+1
Nikt nie wspomniał o rulerze, ale jak mamy przywoływać przykłady to Plant idealnie używał PoA etc xD

To tylko spekulacje z PoW. Zawsze znajdzie się jakiś element, który wyskoczy znienacka i zmienia istotność karty o 180 stopni. Bardzo chciałbym zobaczyć po paru miesiącach, że moje spekulacje odnośnie nowego garnca są błędne i wszystko jest ok.
« Ostatnia zmiana: 24 Październik, 2014, 09:59:08 Fallen Angel Tomo »

Soul

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #82 24 Październik, 2014, 17:09:43 »
+3
Srsly nie wierzę co niektórzy piszą. Ta karta jest p******a i nie powinna wyjść. Nie uczą się na błędach. Za parę miesięcy będzie płacz i zgrzytanie zębów :P. Tomo dobrze prawi.


Soul

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #83 24 Październik, 2014, 17:16:17 »
+1
have you read Rescue Hamster?

Regis

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #84 24 Październik, 2014, 21:31:31 »
0
Może i czytali, ale nie podporządkowują go pod metę i pendulum decki :P

A nowy Pot jest trashem, który nie powinien wyjść. Tak jak Leo napisał- Qulipoth nie jest deckiem, który ma miejsce na recykling tego typu. Performale póki co są gówniane, a DD (który ma potencjał na całkowite pójście w stronę Pendulum) dopiero raczkuje jako deck. Jest jeszcze w Hermit Youkai, ale nie grałem tym deckiem nawet pojedynczego meczu, nie znam effów kart, więc się nie wypowiem. W każdym razie karta ma ogromny potencjał, wręcz toksyczny i jeszcze niejedną łzę uronimy, gdy ją nam opp bedzie odpalal w odpowiednim decku :/.

Izorist

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #85 24 Październik, 2014, 21:41:34 »
0
przeczytałem tego pot'a, przeczytałem szczura. potem spojrzałem na decki z duea, na qliphorty... i to naprawdę nie jest to czym powinniśmy się martwić, ale OK

tak, nie jestem ślepy, to potrzebuje tylko 3 "zużytych" kart, by zrobić +1, still, póki co nigdzie nie działa (w przeciwieństwie do tego g***a, które już do nas ciężarówkami jedzie :P)

Chichotek

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #86 24 Październik, 2014, 22:25:05 »
0
Jakby PoW cofał z Extra tylko to byłby słaby ... ale jak wywala z grave też to możesz wyrzucać Pendulumy z decka, z łapy (PWWB?) itp.

Flasher

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #87 29 Październik, 2014, 18:47:37 »
0
Support to WU!
Zenmaiday

Once per turn: You can target 1 Machine-Type Xyz Monster you control; attach 1 "Wind-Up" monster from your hand or your side of the field to that Xyz Monster as an Xyz Material. You can send this face-up card from your Spell & Trap Zone to the Graveyard, then target 1 "Wind-Up" Xyz Monster you control; Special Summon from your Extra Deck, 1 "Wind-Up" monster that is 1 Rank higher than that monster you control, by using it as the Xyz Material. (This Special Summon is treated as an Xyz Summon, Xyz Materials attached to it also become Xyz Materials on the Summoned monster.) This card's effects cannot be activated in the same chain.

http://yugioh.wikia.com/wiki/Zenmaintenance

jona

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #88 29 Październik, 2014, 19:30:31 »
0
Ale kupa! Prawie tak słabe jak ostatni 'support' do BW, konami nie przestaje imponować ;D

Flasher

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #89 30 Październik, 2014, 07:48:59 »
0
Jeszcze kilka nowości ;)

SECE-JP049 – Ultra Rare
Metaphys Horus
Light Wyrm / Synchro / Effect
LV6 2300/1600
1 Tuner + 1 or more non-Tuner monsters
(1) If this card is Synchro Summoned: You can apply the following effects based on the Card Type of its non-Tuner materials.
-Normal Monster: During this turn, this card is unaffected by other card effects.
-Effect Monster: You can target 1 other face-up card on the field; negate its effects.
-Pendulum Monster: Your opponent gives you control of 1 monster they control. It cannot attack during this turn.

Gem-Knight Lady Lapis Lazuli
Earth Rock / Fusion / Effect
LV5 2400/1000
“Gem-Knight Lapis” + 1 “Gem-Knight” monster
Must first be Fusion Summoned by using the above cards as Fusion Material. You can only Special Summon 1 “Gem-Knight Lady Lapis Lazuli” per turn. (1) Once per turn: You can send 1 “Gem-Knight” monster from your Main Deck or Extra Deck to the Graveyard, and if you do, inflict 500 damage to your opponent for each Special Summoned monster on the field.

Gem-Knight Lapis
Earth Rock
LV3 1200/100
A kind warrior who is very concerned for the well-being of her comrades. She’s very good friends with Lazuli.

SECE-JP055
Constellar Twinkle
Spell Normal
You can only use the (2) effect of “Constellar Twinkle” once per turn. (1) Target 1 “Constellar” monster you control; have it gain 1 or 2 Levels. (2) If this card is in your Graveyard: You can banish 1 “Constellar” monster from your Graveyard; add this card from your Graveyard to your hand.

Gottoms no Hijou Shoushuu / Gottoms' Second Call
Spell Normal
You can only activate 1 “Gottoms’ Emergency Convocation” per turn. During the turn you activate this card, you cannot enter your Battle Phase. (1) If you control an “X-Saber” Synchro Monster: Target 2 “X-Saber” monsters in your Graveyard; Special Summon those 2 targets, ignoring their Summoning conditions. Their ATK becomes 0, and they are destroyed during the End Phase.
« Ostatnia zmiana: 30 Październik, 2014, 07:56:12 Flasher »

Regis

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #90 30 Październik, 2014, 08:16:08 »
0
Jak zrobić oryginalny i ciekawy typ zwany Wyrm? -Wziąć stare, dobrze znane smoki, pozmieniać im lekko efekty i dopisać Wyrm zamiast Dragon- voilà!

Kanashimi Tomo

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #91 30 Październik, 2014, 09:40:47 »
0
Inb4 Metaphys Nephtys. Mimo wszystko wierze, ze dark counterparty doczekaja się remake'ow jak dwa wspomniane smoki.

Izorist

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #92 30 Październik, 2014, 10:24:01 »
0
dobre synchro 6 ;D
btw, zepsuł Ci się kolorek dla Gem-Knight Lapis ;P

Kuzuryu Daimyojin

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #93 30 Październik, 2014, 10:43:31 »
0
Jak nowe sychro sie zachowa gdy materiałem jest Normal Pedalum lub Efekt Pedalum?
No zgadnij.
Żeby ci ułatwić przykład:
Zrobiłem dwa zadania, ale pieniądze będę miał tylko za jedno.
Znajdź błąd w tym rozumowaniu.

Kanashimi Tomo

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #94 30 Październik, 2014, 14:09:35 »
0
@Illi - Jak się zachowa LaDD/Dark Simorgh na widok Gozen Matcha? Żegna się z polem i idzie na grave.

Ta sama logika, jeżeli masz podwójną naturę pota (Normal/Effect Pendulum) to dostajesz dwa effy. Easy? ;D

Razmus

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #95 31 Październik, 2014, 12:12:08 »
0


Thunderclap Skywolf
LIGHT Thunder/Effect
2500/2000 Level 7
If this card is Special Summoned from the Graveyard: You can destroy all face-up monsters your opponent controls. You cannot conduct your Battle Phase the turn you activate this effect.
« Ostatnia zmiana: 31 Październik, 2014, 12:16:10 Razmus »

Kanashimi Tomo

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #96 05 Listopad, 2014, 06:50:32 »
+1



Okazuje się, że Japonia nie przestaje nas zaskakiwać. OCG będzie miało okazję walczyć z Infernoidami przed wyjściem dodatku! Celem owego eventu jest zapoznanie graczy z mechaniką decku ("jak powinien pierwotnie działać"). Owy event jest prosty : Gracze przybywają do miejsc, gdzie takie coś ma miejsce i grają z sędzią/typowym pracownikiem Konami posiadającymi Infernoidy. Single Elimination Duel, 8000 LP.


Źródło : Infernoid Battle

Razmus

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #97 07 Listopad, 2014, 06:54:29 »
0


Sky Cavalry Centaurea
LIGHT Beast-Warrior/Xyz/Effect
Rank 2 2000/0
This card with Xyz Material cannot be destroyed by battle. At the end of the Damage Step, if this card battled an opponent's monster: You can detach 1 Xyz Material from this card; return that monster to the hand.

Drewko

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #98 07 Listopad, 2014, 07:01:46 »
0
Wah, całkiem fajna karta.

Flasher

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #99 12 Listopad, 2014, 14:06:04 »
0
Czekam na oficjalne potwierdzenie ale

SECE-JP047 – Super Rare
El Shaddoll Wendigo
Wind Psychic / Fusion / Effect
LV6 200/2800
1 “Shaddoll” monster + 1 WIND monster
Must first be Fusion Summoned. You can only use the (1) effect of “El Shaddoll Wendigo” once per turn. (1) During either player’s turn: You can target 1 monster you control; it cannot be destroyed by battle by your opponent’s Special Summoned monster this turn. (2) If this card is sent to the Graveyard: You can target 1 “Shaddoll” Spell/Trap Card in your Graveyard; add it to your hand.

(kliknij aby pokazać/ukryć)

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 09 Styczeń, 2015, 17:43:24
Kanashimi Tomo
Ostatnio 13 Styczeń, 2015, 21:37:34
Regis
Ostatnio 21 Grudzień, 2016, 20:42:38
Kuzuryu Daimyojin
Ostatnio 20 Czerwiec, 2017, 22:12:42
Regis
Ostatnio 21 Maj, 2019, 22:53:18
Flasher