Wątek: [OCG][SECE] Secrets of Evolution  (Przeczytany 9798 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

GieHa

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #50 03 Październik, 2014, 10:37:31 »
0
Rock Stun się cieszy z nowego Koaki ;D

GieHa

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #51 03 Październik, 2014, 11:04:32 »
0
Nie sądzę,bo to zostało stworzone do kontrowania Shadolla i ... BA,a BA to TCG ekskluziw :P

Leo

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #52 03 Październik, 2014, 11:09:19 »
0
Ma nr kodowy 61 więc nie/-stety jest główną częścią boostera. Coś czuję, że jak to wyjdzie bedę zmuszony wyrazmusować z tej gry ;o

j4

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #53 03 Październik, 2014, 14:48:02 »
0
JAPIERDOLE VOLCANICI LOL <3

Illidan

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #54 03 Październik, 2014, 15:10:23 »
0
Chyba Kiya(ła)  powróci do gry 

Soul

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #55 03 Październik, 2014, 17:41:50 »
0
Ten Diamond nie wydaje mi się niczym specjalnym z 1 Soul Charge.

Gorzej gdy wyjdzie Rank 4 Satel z dwóch czwórek ;D.

Nowy Koak op. Jakby to był Beast-Warrior to ojajebje xd.

Gimme my crystal pendulums ^^'.
« Ostatnia zmiana: 03 Październik, 2014, 17:43:48 Soul »

GieHa

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #56 05 Październik, 2014, 09:16:10 »
+1
Jinzo - Jector
(kliknij aby pokazać/ukryć)

Attribute   DARK
Types   Machine/Effect
Level   ****
ATK/DEF   800/2000
Card effect types   Unclassified, Ignition, Condition

This card's name becomes "Jinzo" while it is face-up on the field or in the Graveyard. You can Tribute this card; add 1 "Jinzo" monster from your Deck to your hand, except "Jinzo - Jacker", then reveal all Set cards in your opponent's Spell & Trap Zones, and if there were any Trap Cards revealed, you can Special Summon any number of "Jinzo" monsters from your hand, up to the number of Trap Cards revealed. You can only use this effect of "Jinzo - Jacker" once per turn.

Morphtronic Smartfon
(kliknij aby pokazać/ukryć)

Attribute   EARTH
Types   Machine/Tuner/Effect
Level   *
ATK/DEF   100/100
Card effect types   Summon, Ignition, Ignition

Cannot be Normal Summoned/Set. Must first be Special Summoned (from your hand) by banishing 1 "Morphtronic" monster from your Graveyard.
● While in Attack Position: Once per turn: You can roll a six-sided die, excavate cards from the top of your Deck equal to the result, add 1 excavated "Morphtronic" card to your hand, also, after that, shuffle the rest back into your Deck.
● While in Defense Position: Once per turn: You can roll a six-sided die, look at a number of cards from the top of your Deck equal to the roll, then place them on either the top or bottom of the Deck in any order.

Source: http://yugioh.wikia.com/wiki/Main_Page
« Ostatnia zmiana: 05 Październik, 2014, 09:38:42 GieHa »

Drewko

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #57 05 Październik, 2014, 09:36:03 »
0
Zapomniałeś jeszcze o xyz dla Raid Raptorów :V
...ale z drugiej strony, tak go znerfili że szkoda czasu xD

Illidan

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #58 05 Październik, 2014, 09:37:56 »
0
Gdyby był wciąż priorytet nowy Jinzo byłby zajefajny

GieHa

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #59 05 Październik, 2014, 09:42:46 »
0
@Drewko Rise Falcon jest jeszcze nie potwierdzony. Wikie to i ja mogę edytować i napisać,ze był w Legend of Blue Eyes ;D

Illidan

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #60 05 Październik, 2014, 09:51:34 »
+2
Więc korzystaj z porządnych źródeł
http://www.ygorganization.com/deformingjinzos/

bo w tym momencie zaprzeczasz swojemu newsowi

GieHa

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #61 05 Październik, 2014, 10:00:57 »
0
Akurat w Rise Falcona nie wierzyłem,bo efekt jest jak z anime i trochę to przegięte :P

Drewko

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #62 05 Październik, 2014, 11:23:21 »
0
Nie, nie jest taki jak w anime i nie jest przegięty.
W anime dostawał ATK wszystkich special summonowanych potworów przeciwnika i był generic 3 x 4.

Teraz to jest niegrywalny, ciężki to przyzwania shroot.

Agreel

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #63 05 Październik, 2014, 12:06:48 »
0
Cytuj
W anime dostawał ATK wszystkich special summonowanych potworów przeciwnika i był generic 3 x 4.
W anime też wymagał 3 Winged-Beastów. Poza tym w naszej wersji jego zmiana ataku jest na stałe, nie do EP i przy okazji jego eff targetuje.

Kuzuryu Daimyojin

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #64 05 Październik, 2014, 12:44:14 »
+1
Cytuj
W anime dostawał ATK wszystkich special summonowanych potworów przeciwnika i był generic 3 x 4.
W anime też wymagał 3 Winged-Beastów. Poza tym w naszej wersji jego zmiana ataku jest na stałe, nie do EP i przy okazji jego eff targetuje.
I przy okazji izo będzie miał nową zabawkę do wkurwiania mnie.  ;D

Razmus

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #65 05 Październik, 2014, 13:02:01 »
0
Cytuj
W anime dostawał ATK wszystkich special summonowanych potworów przeciwnika i był generic 3 x 4.
W anime też wymagał 3 Winged-Beastów. Poza tym w naszej wersji jego zmiana ataku jest na stałe, nie do EP i przy okazji jego eff targetuje.
I przy okazji izo będzie miał nową zabawkę do wkurwiania mnie.  ;D

w BW robienie xyz nie jest zbyt opłacalne, a robienie xyz z 3 materiałów tym bardziej ;D

Flasher

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #66 10 Październik, 2014, 10:32:48 »
0
Qliphort!
(kliknij aby pokazać/ukryć)
Qliphort Stealth
Level 8 EARTH Machine-Type Pendulum Effect Monster
ATK 2800
DEF 1000
Pendulum Scale: 1
Pendulum Effects:
(1) You cannot Special Summon monsters, except for “Qliphort” monsters. This effect cannot be negated.
(2) All “Qliphort” monsters you control gain 300 ATK.
Monster Effects:
(1) You can Normal Summon this card without Tributing.
(2) If this card is Normal Summoned without Tributing or is Special Summoned, its Level becomes 4 and its original ATK becomes 1800.
(3) If this card is Normal Summoned/Set, it is unaffected by activated effects from any monster whose original Level/Rank is lower than this card’s current Level.
(4) When this card is Tribute Summoned by Tributing “Qliphort” monsters: You can target 1 card on the field; return that card to the hand. Your opponent cannot activate cards or effects in response to this effect’s activation.

Regis

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #67 17 Październik, 2014, 10:55:37 »
+1
Jedziemy!

1) Gem-Knight Lady Lapis Lazuli
Level 5 EARTH Rock-Type Fusion Effect Monster
ATK 2400
DEF 1000

"Must first be Fusion Summoned by the above Fusion Materials. You can only Special Summon 1 “Gem-Knight Lady Lapis Lazuli” per turn. (1) Once per turn: You can send 1 “Gem-Knight” monster from your Extra Deck to the Graveyard, and if you do, inflict X00(*) damage to your opponent for each Special Summoned monster on the field."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

2) Illusion Balloons
Spell Quick-Play

"(1) If a monster you control was destroyed during this turn: Excavate the top X cards of your Deck, you can Special Summon 1 excavated “Performapal” monster, also shuffle the other cards into your Deck."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

3) Entermate Call / Performapal Call
Trap Normal

"(1) When an opponent’s monster attacks you directly: Target that 1 attacking monster; negate that attack, and if you do, add from your Deck to your hand 1 or 2 “Performapal” monsters whose combined DEF is lower than or equal to the ATK of that attacking monster. After you activated this card, you cannot Special Summon monsters from your Extra Deck until the end of your next turn."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

+ lada moment karty Gorgonzoli :P

EDIT:

4) Choujuu Musha Kagebou-C / Superheavy Samurai Kagebou-C
Earth Machine / Effect
LV3 500/1000

"You can only use each “Superheavy Samurai Kagebou-C” effect once per turn. (1) Tribute this card; Special Summon 1 “Superheavy Samurai” monster from your hand. (2) During either player’s turn, when a “Superheavy Samurai” monster you control is targeted for an effect: You can banish this card from your Graveyard; negate that activation, and if you do destroy it."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

5) Choujuu Musha Horaga-E / Superheavy Samurai Horaga-E
Earth Machine / Tuner / Effect
LV2 300/600

"(1) If you control no cards, you can Special Summon this card (from your hand). If this card was Special Summoned this way, you cannot Special Summon monsters for the rest of this turn, except for “Superheavy Samurai” monsters. (2) If this card is Tributed for the Tribute Summon of a “Superheavy Samurai” monster while you have no Spell or Trap Cards in your Graveyard: You can Special Summon this card from your Graveyard."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

6) Choujuu Musha Souru Iwatooshi / Superheavy Samurai Soulpiercer
Earth Machine / Effect
LV4 1200/0

"(1) You can target 1 “Superheavy Samurai” monster you control; equip this monster from your hand or your side of the field to that target. (2) The monster equipped by this effect inflicts piercing battle damage when it attacks a Defense Position monster. (3) If this card is sent from the field to the Graveyard: You can add 1 “Superheavy Samurai” monster from your Deck to your hand, except for “Superheavy Samurai Iwatooshi”."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

7) Choujuu Koujin Susano-O / Superheavy Deity Susano-O
EARTH/Machine
Level 10
Synchro/Effect
2400/3800

"1 Machine-Type Tuner + 1 or more “Superheavy Samurai” non-Tuner monsters
This card is always treated as a “Superheavy Samurai” monster.
(1) This card can attack while it is in Defense Position. If this card attacks while in Defense Position, apply the ATK of this card for damage calculation.
(2) Once per turn during either player’s turn, if you have no Spell or Trap Cards in your Graveyard: Target 1 Spell or Trap Card in the opponent’s Graveyard; Set that card on your field. If that card leaves the field, it is banished."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

8) Raid Raptors - Vanishing Reiniers
Dark Winged Beast / Effect
LV4 1300/1600

"(1) Once, during the turn this card was Normal or Special Summoned: You can Special Summon 1 Level 4 or lower “Raid Raptors” monster from your hand."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

9) Raidraptor - Nest
Spell Continuous

"You can only use the effect of “Raid Raptors – Nest” once per turn. (1) If you control 2 or more “Raid Raptors” monsters: Add 1 “Raid Raptors” monster from your Deck or Graveyard to your hand."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

10) Raidraptor - Readiness
Normal Trap Card

"(1) “Raid Raptors” monsters you control cannot be destroyed by battle this turn.
(2) If you have a “Raid Raptors” monster in your Graveyard: You can banish this card from your Graveyard; You take no damage this turn."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

11) Uni-Zombie
Level 3 DARK Zombie-Type Tuner Effect Monster
ATK 1300
DEF 0

"You can only use each effect of “Unizombie” once per turn. (1) You can target 1 monster on the field; discard 1 card, and if you do, that monster gains 1 Level. (2) You can target 1 monster on the field; send 1 Zombie-Type monster from your Deck to the Graveyard, and if you do, that monster gains 1 Level. If you activated this effect, you cannot attack for the rest of this turn, except with Zombie-Type monsters."

(kliknij aby pokazać/ukryć)
« Ostatnia zmiana: 17 Październik, 2014, 11:18:44 Regis »

Razmus

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #68 17 Październik, 2014, 11:19:38 »
0
tuner do Heavy Samurai jeszcze ok, ale ten synchro jest cieniutki, czemu zostawili ten wymóg z brakiem spelli i trapów w grave, a już myślałem, że jakąś dobrą kartę dostaną, a tu taki zonk ;(

Regis

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #69 17 Październik, 2014, 11:33:00 »
+1
C.D

1) Infernoid Patrulea
Level 4 FIRE Fiend-Type Special Summon Effect Monster
ATK 1800
DEF 0

"Cannot Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand) by banishing 1 “Infernoid” monster from your hand or Graveyard while the combined Level/Rank of all monsters you control is 8 or less, and cannot be Special Summoned by other ways. (1) Once per turn: You can target 1 Spell/Trap Card on the field; destroy it. This card cannot attack during this turn you activat this effect. (2) Once per turn, during your opponent’s turn: You can Tribute 1 monster you control, then targe 1 card in your opponent’s Graveyard; banish it."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

2) Infernoid Piaty
Level 5 FIRE Fiend-Type Special Summon Effect Monster
ATK 2200
DEF 0

"Cannot Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand or Graveyard) by banishing 2 “Infernoid” monsters total from your hand or Graveyard while the combined Level/Rank of all monsters you control is 8 or less, and cannot be Special Summoned by other ways. (1) When this attacking card inflicts battle damage to your opponent: You can send 1 random card from your opponent’s hand to the Graveyard. (2) Once per turn, during either player’s turn: You can Tribute 1 monster you control, then target 1 card in your opponent’s Graveyard; banish it."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

3) Infernoid Attondel
Level 8 FIRE Fiend-Type Special Summon Effect Monster
ATK 2800
DEF 0

"Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand or Graveyard) by banishing 3 other “Infernoid” monster from your hand or Graveyard, while the combined Level/Rank of all Effect Monsters you control is 6 or less, and cannot be Special Summoned by other ways.
(1) During the Damage Step, if this attacking card destroys an opponent’s monster by battle: It can make a second attack in a row.
(2) During either player’s turn: you can tribute 1 monster you control to target up to 2 cards in the opponent’s Graveyard; Banish those cards."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

4) Infernoid Seitsemas
Level 7 FIRE Fiend-Type Special Summon Effect Monster
ATK 2600
DEF 0

"Cannot Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand or Graveyard) by banishing 3 “Infernoid” monsters from your hand or Graveyard while the combined Level/Rank of all monsters you control is 8 or less, and cannot be Special Summoned by other ways. (1) At the end of a Battle Phase in which this card attacked an opponent’s monster: You can banish 1 card on the field. (2) Once per turn, during either player’s turn: You can Tribute 1 monster, then target 1 card in your opponent’s Graveyard; banish it."

(kliknij aby pokazać/ukryć)

Kompletnie nie rozumiem jak działają Infernoidy- nie wazne! Designersko miodzio :P
« Ostatnia zmiana: 17 Październik, 2014, 14:28:59 Flasher »

Lampart

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #70 17 Październik, 2014, 11:41:57 »
0
Infernoidy wkońcu deck korzystający głownie z main decku ;p

Razmus

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #71 24 Październik, 2014, 06:46:16 »
0


Pot of Riches
Normal Spell Card
You can only activate 1 "Pot of Wealth" per turn. During the turn in which you activate this card, you cannot Special Summon monsters, except by Pendulum Summoning. Choose 3 Pendulum Monsters in your Graveyard or that are face-up in your Extra Deck, shuffle them in your Deck, then draw 2 cards.

KoU

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #72 24 Październik, 2014, 07:01:28 »
0
@Razmus Mocno Średnie :/

Illidan

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #73 24 Październik, 2014, 07:09:06 »
0
@Razmus Mocno Średnie :/

Nie wiem czy trolujesz, czy jesteś ślepy bo to POA bez restrykcji jak dla mnie

Agreel

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #74 24 Październik, 2014, 07:20:18 »
0
@Razmus Mocno Średnie :/
Toż to Pot of Avarice dla pendulumów, dobra rzecz w deckach które są na nich oparte. Poza tym możesz recyklować z grave'a gdzie uderzają po zrzucie z decku/ręki albo odczepione z XYZa.

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 09 Styczeń, 2015, 17:43:24
Kanashimi Tomo
Ostatnio 13 Styczeń, 2015, 21:37:34
Regis
Ostatnio 21 Grudzień, 2016, 20:42:38
Kuzuryu Daimyojin
Ostatnio 20 Czerwiec, 2017, 22:12:42
Regis
Ostatnio 21 Maj, 2019, 22:53:18
Flasher