Wątek: [OCG][SECE] Secrets of Evolution  (Przeczytany 9865 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kanashimi Tomo

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #25 10 Wrzesień, 2014, 16:36:28 »
0
Cytuj
This card can attack your opponent’s monsters twice/three times during each Battle Phase.

Niezbyt z tym OTK.

West

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #26 10 Wrzesień, 2014, 18:08:07 »
0
Zawsze można popróbować coś z Black Gardenem  ;D

Kanashimi Tomo

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #27 10 Wrzesień, 2014, 18:15:43 »
0
Wolę już Susanowo i Multiple attacks + Crane atk reset.
« Ostatnia zmiana: 10 Wrzesień, 2014, 18:24:08 Fallen Angel Tomo »

Illidan

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #28 10 Wrzesień, 2014, 20:29:53 »
0
Nie jest taki zły jaki się wydaje działa z Fusion Recovery, Fusion Reserve oraz shaddolami. Może jaki pendelum shaddoll się szykuje .

Kuzuryu Daimyojin

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #29 10 Wrzesień, 2014, 20:37:20 »
0
Jeszcze więcej konsystencji dla qliportów.
Fusion Reserve ---> szuka Odd-Eyesa, ten Szuka ----> Tool ----> Qliphorty.

9 searcherów do toola, normalnie super.

p*******c to, trzeba zainwestować w Anti-Spell Fragrance

Frey

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #30 10 Wrzesień, 2014, 21:13:17 »
+2
Jeszcze więcej konsystencji dla qliportów.
Fusion Reserve ---> szuka Odd-Eyesa, ten Szuka ----> Tool ----> Qliphorty.

9 searcherów do toola, normalnie super.

p*******c to, trzeba zainwestować w Anti-Spell Fragrance

Eee... To chyba nie przejdzie. W pierwszej turze setujesz pułapkę, w turze przeciwnika lub następnej swojej możesz dodać odd-eyesa, na koniec tury dobierasz toola z efektu smoka i dopiero w następnej swojej turze możesz aktywować toola. To jest chyba zbyt wolne ^^"

PS Pytanie, czy z Chimeratech Fortress Dragon można tą kartą dodać dowolną maszynę?

Illidan

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #31 10 Wrzesień, 2014, 21:15:37 »
0
Nie

Chris Cornell

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #32 10 Wrzesień, 2014, 21:59:37 »
0

PS Pytanie, czy z Chimeratech Fortress Dragon można tą kartą dodać dowolną maszynę?

Dam Ci plusa tylko za to pytanie. A z Midrashem da się dodać dowolnego DARK-a? ;D

Drewko

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #33 10 Wrzesień, 2014, 22:52:31 »
0
Zapewne to będzie Captain Obvious odpowiedź ale nie, ponieważ materiał musi być wypisany z nazwy na fuzji aby Fusion Reserve mógł go wyszukać. W ten sam sposób Prisma nie działa z "mangowymi" E-Hero ("Hero" + Potwór o danym atrybucie)

Chichotek

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #34 11 Wrzesień, 2014, 10:40:06 »
0
Eeee wiecie że on tylko monstery może atakować tym effem ?

@Izo - ślepy ja
« Ostatnia zmiana: 11 Wrzesień, 2014, 11:45:36 Chichotek »

Izorist

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #35 11 Wrzesień, 2014, 11:41:10 »
0
Cytuj
This card can attack your opponent’s monsters twice/three times during each Battle Phase.

Niezbyt z tym OTK.
no Tomo już o tym pisał xD

Flasher

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #36 16 Wrzesień, 2014, 09:41:01 »
0
Kilka kart ujawnionych

(kliknij aby pokazać/ukryć)
SECE-JP014?
Gungnir no Necloth / Nekroz of Gungnir
Water Spellcaster / Ritual / Effect
Lv7 2500/1700
Can be Ritual Summoned by a “Necloth” Ritual Spell Card. Must be Ritual Summoned by Tributing non-Level 7 monsters, and cannot be Special Summoned by other ways. You can only use each effect of “The Necloth of Gungnir” once per turn, during either player’s turn. (1) You can discard this card, then target 1 “Necloth” monster you control; during this turn that monster cannot be destroyed by battle or effects. (2) You can discard 1 “Necloth” card, then target 1 card on the field; destroy that card.

(kliknij aby pokazać/ukryć)
SECE-JP026
Yousenjuu Kyousenran/ Hermit Youkai Kyousenran
Wind Beast / Effect
LV6 2000/100
(1) If this card is Normal Summoned: You can Special Summon 1 “Hermit Youkai” monster from your Deck, except for “Hermit Youkai Kyousenran”. (2) During the End Phase, if this card was Special Summoned during this turn: Return it to the hand.

(kliknij aby pokazać/ukryć)
SECE-JP029
Seireijuu Rampenta / Spiritual Beast Rampengu
Wind Beast / Effect
LV4 1600/400
You can only Special Summon 1 “Noble Spirit Beast Rampenta” per turn. (1) Once per turn: You can banish 1 “Spirit Beast” monster from your Deck, and if you do, send 1 “Spirit Beast” monster with the same Type as that banished monster from your Deck to the Graveyard.

Flasher

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #37 16 Wrzesień, 2014, 11:05:30 »
0
I mamy nowy archetyp: INFERNOIDS!!!

(kliknij aby pokazać/ukryć)
Infernoid Antra
Level 2 FIRE Fiend-Type Special Summon Effect Monster
ATK 0
DEF 2000
Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand), by bashing 1 “Infernoid” monster from your hand or Graveyard while the combined Level/Rank of all Effect Monsters you control is 6 or less, and cannot be Special Summoned by other ways. (1) Once per turn: You can target 1 face-up card your opponent controls; return it to the hand. (2) Once per turn, during your opponent’s turn: You can Tribute 1 monster you control, then target 1 card in your opponent’s Graveyard; banish it.

(kliknij aby pokazać/ukryć)
Infernoid Harmadik
Level 3 FIRE Fiend-Type Special Summon Effect Monster
ATK 1600
DEF 0
Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand), by banishing 1 “Infernoid” monster from your hand or Graveyard while the combined Level/Rank of all Effect Monsters you control is 8 or less, and cannot be Special Summoned by other ways. (1) Once per turn: You can target 1 face-up monster; destroy it. (2) Once per turn, during your opponent’s turn: You can Tribute 1 monster you control, then target 1 card in your opponent’s Graveyard; banish it.

Agreel

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #38 16 Wrzesień, 2014, 11:38:12 »
0
Ciekawe jakie będą ich nazwy w TCG :P

Regis

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #39 16 Wrzesień, 2014, 12:32:17 »
0
1) Entermate Friendonkey / Performapal Friendonkey
Level 3 EARTH Beast-Type Effect Monster
ATK 1600
DEF 600
(1) When this card is Normal Summoned: You can Special Summon 1 Level 4 or lower “Performapal” monster from your hand or Graveyard.

(kliknij aby pokazać/ukryć)

2) Entermate Trump Witch / Performapal Trump Witch
Level 1 DARK Spellcaster-Type Pendulum Effect Monster
ATK 100
DEF 100
Pendulum Scale: 4
Pendulum Effect:
(1) Once per turn: You can Fusion Summon 1 Fusion Monster from your Extra Deck, using monsters you control as Fusion Materials.
Monster Effect:
(1) You can Tribute this card; add 1 “Polymerization” from your Deck or Graveyard to your hand.

(kliknij aby pokazać/ukryć)

3) Infernoid Onuncu
Level 10 FIRE Fiend-Type Special Summon Effect Monster
ATK 3000
DEF 3000
Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand or Graveyard) by banishing 3 “Infernoid” monsters total from your hand/Graveyard while the combined Level/Rank of all monsters you control is 8 or less, and cannot be Special Summoned by other ways. (1) When this card is Special Summoned: You can destroy all other monsters on the field. (2) Once per turn, when a Spell/Trap Card, or a Spell/Trap Effect is activated: You can Tribute 1 monster you control; negate that activation, and if you do, banish it. (This effect can be activated during your opponent’s turn).

(kliknij aby pokazać/ukryć)

4) Rengoku no Hanran / Void Expansion
Spell Field
(1) During each of your Standby Phases: You can Special Summon 1 “Infernoid Token” (Fiend-Type/FIRE/Level 1/ATK 0/DEF 0) to your side of the field. (2) If you would Special Summon an “Infernoid” monster by its own effect, you can banish “Infernoid” monsters from your field as well. (3) All “Infernoid” monsters you control cannot be targeted by your opponent’s attack, and cannot be targeted by your opponent’s card effects, except for the “Infernoid” monster(s) with the highest Level.

(kliknij aby pokazać/ukryć)

5) Kakuseisuru Rengoku / Void Launch
Trap Continuous
(1) During each of your Standby Phases: You can send 1 or 2 “Infernoid” monster(s) from your Deck to the Graveyard. (2) If you control a non-“Infernoid” monster, send this card to the Graveyard.

(kliknij aby pokazać/ukryć)
« Ostatnia zmiana: 16 Wrzesień, 2014, 12:36:26 Regis »

Flasher

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #40 26 Wrzesień, 2014, 08:08:29 »
0
Wspomniany support dla dragunity. Rekompensata za Dragon Ravine

SECE-JP0(62?)
ドラグニティの神槍
Dragunity no Shinsou
Dragunity Divine Lance
Equip Spell Card
Equip only to a “Dragunity” monster.
It gains ATK equal to its Level x 100, also it is unaffected by Trap effects.
During your Main Phase, you can: Equip 1 Dragon-Type “Dragunity” Tuner monster from your Deck to the monster equipped with this card. You can only use this effect of “Dragunity Spear of Destiny” once per turn.

Regis

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #41 26 Wrzesień, 2014, 10:08:24 »
0
Czyli w sumie nic ciekawego. Lepiej by Wąwóz oddali.

Chichotek

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #42 26 Wrzesień, 2014, 10:36:58 »
0
Czyli w sumie nic ciekawego. Lepiej by Wąwóz oddali.

Czyli tak jak mówiłem - hype żeby kasę trzymać, a będzie kupa... rzadko kiedy dają dobry support po jakimś czasie ;/

Kuzuryu Daimyojin

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #43 26 Wrzesień, 2014, 10:49:58 »
0
Gdyby było continiusem i dawało odporność wszystkim dragunity na trapy to by było dobre

Regis

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #44 26 Wrzesień, 2014, 12:13:14 »
0
Cytuj
Czyli tak jak mówiłem - hype żeby kasę trzymać, a będzie kupa... rzadko kiedy dają dobry support po jakimś czasie ;/

Nieprawda. Dopiero od jakiś 2 dodatków obijają się pod tym względem.
Wskrzeszanie starych archetypów i adekwatnie powiązany z tym hype na nie do niedawna całkiem nieźle Konami wychodził. Harpie, Archfiendy, Vampiry są tego najlepszym przykładem.

Obecnie trochę za bardzo się rozdrabniają. Zamiast iśc dalej tym trybem i wziąć na celownik jeden konkretny archetyp i go boostować to zabierają się za miliard archetypów i każdemu daja po jednej karcie. I potem wychodzą takie kwiatki jak z jednej strony niezła karta to Bateryjek a z drugiej gówniana jak chociazby do Hazy Flameów, czy Koaki Meiru.

O OCG Exclusivach juz nie wspomnę. O tyle dobrze, że od DUEA Burning Abyss należycie ratuje nam honor.

Chichotek

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #45 26 Wrzesień, 2014, 12:34:17 »
0
Cytuj
Czyli tak jak mówiłem - hype żeby kasę trzymać, a będzie kupa... rzadko kiedy dają dobry support po jakimś czasie ;/

Nieprawda. Dopiero od jakiś 2 dodatków obijają się pod tym względem.
Wskrzeszanie starych archetypów i adekwatnie powiązany z tym hype na nie do niedawna całkiem nieźle Konami wychodził. Harpie, Archfiendy, Vampiry są tego najlepszym przykładem.

Obecnie trochę za bardzo się rozdrabniają. Zamiast iśc dalej tym trybem i wziąć na celownik jeden konkretny archetyp i go boostować to zabierają się za miliard archetypów i każdemu daja po jednej karcie. I potem wychodzą takie kwiatki jak z jednej strony niezła karta to Bateryjek a z drugiej gówniana jak chociazby do Hazy Flameów, czy Koaki Meiru.

O OCG Exclusivach juz nie wspomnę. O tyle dobrze, że od DUEA Burning Abyss należycie ratuje nam honor.

Hmmmm tylko dragunity to nie ta liga to bardziej liga BW/ GB - a jkaby nie patrzeć ten dostaje support ale słaby

Kanashimi Tomo

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #46 02 Październik, 2014, 11:49:05 »
+1
Update newsa.  Snake się nie mylił, Constellarknight istnieje! ;D


Stellarknight Sacred Dia / Stellarknight Constellar Diamond
Rank 5/Light/Wyrm/Xyz
ATK 2700/DEF 2000

3 or more Level 5 LIGHT monsters
During your Main Phase 2, you can also Xyz Summon this card by using a “tellarknight” Xyz Monster you control as the Xyz Material, except for “Constellarknight Diamond”. (Xyz Materials attached to that monster also become Xyz Materials on this card.) (1) While this card has Xyz Materials, neither player can send cards from the Deck to the Graveyard, and if a card would be returned from the Graveyard to the hand, banish it instead. (2) When an opponent’s DARK monster activates an effect: You can detach 1 Xyz Material from this card; negate that activation, and if you do destroy it. (This is a Quick Effect)
« Ostatnia zmiana: 02 Październik, 2014, 12:42:54 Fallen Angel Tomo »

Lampart

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #47 02 Październik, 2014, 12:14:45 »
0
Shadole, Ba get ready for wpierdal Stellarknight kontratakuje ;p

Illidan

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #48 02 Październik, 2014, 13:02:30 »
0
a miałem sprzedać dendeba, wygląda raczej na to że muszę kupić dwa

Flasher

Odp: [OCG] Secrets of Evolution
« #49 03 Październik, 2014, 10:33:32 »
0
Nowy support dla staroci :D

Koa'ki Meiru Overload
(kliknij aby pokazać/ukryć)
EARTH/Rock
Level 4
1900/1200
During each of your End Phases, destroy this card unless you send 1 “Iron Core of Koa’ki Meiru” from your hand to the Graveyard or reveal 1 Rock-Type monster in your hand.
(1) During either player’s turn, when your opponent would Summon a monster(s): You can tribute this card; Negate that Summon, and if you do, destroy that monster(s).


Blaze Cannon Magazine / Blaze Accelerator Reload
(kliknij aby pokazać/ukryć)
Continuous Trap Card
You can only use the (2) effect of “Blaze Accelerator Magazine” once per turn.
(1) This card’s name is treated as “Tri-Blaze Accelerator” while in the Spell & Trap Zone.
(2) During the Main Phases of either player’s turn: you can send 1 “Volcanic” card from your hand to the Graveyard, and if you do, draw 1 card from your Deck.
(3) During the Main Phases of either player’s turn: You can banish this card from your Graveyard; Send 1 “Volcanic” card from your Deck to your Graveyard.

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 09 Styczeń, 2015, 17:43:24
Kanashimi Tomo
Ostatnio 13 Styczeń, 2015, 21:37:34
Regis
Ostatnio 21 Grudzień, 2016, 20:42:38
Kuzuryu Daimyojin
Ostatnio 20 Czerwiec, 2017, 22:12:42
Regis
Ostatnio 21 Maj, 2019, 22:53:18
Flasher