Wątek: The Elder Scrolls V: Skyrim  (Przeczytany 1023 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Whisper

The Elder Scrolls V: Skyrim
« 29 Październik, 2015, 14:26:27 »
0
Mianowicie. Jaki build możecie polecić? Z reguły inwestuję w skradanie oraz broń jednoręczną,łuk, ze zbroi lekka, magia wcale. Nie bardzo mam ochotę na grę magiem,złodziejem itp itd jednak w trakcie rozgrywki robię te gildie
« Ostatnia zmiana: 24 Sierpień, 2016, 17:16:50 Flasher »

XavierEvera

Odp: Le Skyrim
« #1 29 Październik, 2015, 17:23:25 »
0
znaczy sie podstawa to zostanie vampem i odwiedzic brotherhood jak najszybciej, milion bonow do skradania sie
mowisz ze luk lubi ci w reke wpasc to polecilbym wood elfa wziac z ras, to podstawa, jako assassin wiekszosc czasu bedziesz lal z reki wiec wymaksowany skill jadnoreki to w chwile wbijesz, a te iles dodatkowych punktow pod archery co dostajesz na start grajac wood elfem pomaga na starcie masakrycznie, a w pozniejszych etapach tak samo zaprocentuje, pominelem khajitow z racji ze ten sneak co w bazowych statach maja do zaoferowania szybko sie nadrobi spamiac sneak attacki z luku
z shoutow to proponowalbym jak najszybciej znalezc trzy slowa pod slow time - tutaj tak samo wchodzi w gre dany punkt w perk od zmiejszania kosztow staminy za kazdy power attack, w polaczeniu z tym shoutem nie ma szans zeby cokolwiek panu sie ostalo na drodze na dluzej jak 4 sekundy, w szczegolnosci dobrze wyrobionym skradaniem i odpowiednim katem wyprowadzenia ataku, prosze zauwazyc schemat w ktorym przeciwnicy maja tendencje do przesuniecia do tylu z delikatnym obrotem w lewo, ustawienie i wyprowadzenie atakow bedac dokladnie w tym miejscu co staggering bedzie mialo miejsce daje mozliwosc wyprowadzenie kolejnego sneak attacku z racji ze dotyk przeciwnika z graczem oraz fakt uderzenia nie stackuje sie i nie podbije dodatkowo poziomu wykrycia... jesli sie jest wystarczajaco szybkim, to jest ; p pozostajac w spoczynku poziom wykrycia naturalnie bedzie wzrastal z racji miniecia tzw 'szoku' po ataku po czym ai przeciwnikow naturalnie zacznie szukac gracza, dobrze o tym pamietac ; p
z perkow to jak tam wiadomo, wszystko ze sneaka, z multiplikatorem pod luk wlacznie, skoros lubiacy go rowniez
jedynie co to zostawic wyciszanie krokow z racji eq ktore zes zdobyl z kwatery brotherhoodu, byloby to marnotrawstwo
ten jeden punkcik polecilbym za to dac do podstawowego opanowania restoracji, zwiekszajac efektywnosc czarow leczacych, przydatne rzeczy, zwlaszcza jesli mamy do obalenia kogos z pokaznym uderzeniem i iloscia zdrowia
z perkow do eq tak samo podstawowo, jedynie procentowe zwiekszenie obrony, pozostale typu zwiekszenie obrony ze wzgledu noszenia czesci jednego zestawu zbroi czy inne to nieprzydatne rzeczy, raz ze nie ma szans zebys z wlasnej nieprzymuszonej woli nosil jeden zestaw kiedy najlepsze eq pochodzi z najrozniejszych koncow mapy, to dwa, ze przeciez grasz assassinem, jakos nie widzi mi sie zebys chcial otrzymywac systematycznie ciosy
stad przerzucenie sie na typowe glass-cannon, jeden-dwa ciosy powinny zalatwic wszystko, od pozostalych sytuacji powinienes miec przygotowana zwykla bron jednoreczna zaraz obok sztyletu, preferowalnie bez tarczy, minimalnie szybciej sie mozna poruszac plus latwiej operowac majac rozdane perki w zwiekszenie efektywnosci bloku i spowolnienie czasu w przypadku wykonywania przez przeciwnika power attacku, z rozdanymi wszystkimi perkami pod sneak oraz uzyciem shoutu slow time powinienes byc w stanie raz jeszcze wykonac sneak attack
z broni preferowalnie enchanty paralizu i/lub chlodu, ogien nieprzydatny ze wzgledu na dlugi czas dzialania co przy grze assassinem, gdzie chcesz zakonczyc starcie nim sie jeszcze zaczelo to raczej nieprzydatne
podobnie z elektrycznoscia gdzie mozesz odbierac mane przeciwnikom, ai maja jej zwykle tyle ze nawet tego nie czuja a zadnych dodatkowych efektow poza tym dla gracza nie przynosza ; p stad wybor pada na chlod, minimalnie spowolnienie zawsze jakas przewaga przy starciu w zwarciu
paraliz mowi sam za siebie, robisz z typami co chcesz
z perkow resztownych polecilbym dac w enchanty wrzucic wszystko, tak samo w potiony, umozliwia robienie ci takiego eq ze mucha nie siada, mozliwie wszystko pod sneak i one-handed, jakies ringi czy inne perepecie
z eq szalu dla assassina nie ma, valdr's lucky dagger to podstawa, 25% do kryta to podstawa dobrego dmg ; p pod luk dobry by byl nightingale bow, masakryczne bonusy od elementow i pokaznego slowa ma do zaoferowania, jako uzytkownik luku powinienes docenic ; p
« Ostatnia zmiana: 29 Październik, 2015, 17:47:03 XavierEvera »

Gruid

Odp: Le Skyrim
« #2 29 Październik, 2015, 17:44:09 »
0
Polecam wykonać sage na lorda wampirów i dragonborna (latanie na smokach), jednak w takim wypadku grasz bardziej magiem. Jeśli chcesz pobawić się w woja to po wbiciu bodajże 10/20 lvl udajesz sie do smoczej przystani i robisz questy dla towarzyszy po czym zostajesz wilkołakiem, co samo z siebie robi z ciebie wojownika. Fajną opcją jest przyłączenie się do obrońców świtu (także saga lorda wampirów), jest to grupa łowców wampirów i mają całkiem ciekawe questy. A jeśli chcesz się bardziej pobawić to rozwijając iluzję skradanie broń jednoręczną no i łucznictwo robisz sobie coś na kształt assasyna, jednak bez dobrego sztyletu min. dearycznego albo smoczego to się nie pobawisz.
« Ostatnia zmiana: 29 Październik, 2015, 17:46:23 Gruid »

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 20 Styczeń, 2015, 21:04:45
j4
Ostatnio 11 Czerwiec, 2017, 22:39:44
SandoRo