Wątek: Tribute Summon, czy jest traktowany jak Normal Summon?  (Przeczytany 192 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tribute Summon, czy jest traktowany jak Normal Summon?
« dnia: 04 Maj, 2016, 13:39:35 »
0
Siema, mam pytanie: Czy Tribute Summon jest traktowany jako Normal Summon? Czy np. Trap Hole niszczy kartę przywołaną w Tribute Summon? I czy Tribute Summon ma limit przywołań w trakcie jednej tury?
« Ostatnia zmiana: 04 Maj, 2016, 18:06:24 wysłana przez Flasher »

Kanashimi Tomo

Odp: Tribute Summon
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Maj, 2016, 13:43:58 »
+1
1. Tak, jest traktowany jako Normal Summon
2. Tak, jeżeli karta aktywuje się na Normal Summon to Tribute Summon też to uaktywnia.
3. Tak, ma limit.

4. http://yugioh.pl/dla-poczatkujacych/poradnik-dla-poczatkujacych-zasady-gry/ - polecam
« Ostatnia zmiana: 04 Maj, 2016, 13:46:56 wysłana przez Kanashimi Tomo »
“Play interests me very much," said Hermann: "but I am not in the position to sacrifice the necessary in the hope of winning the superfluous.” - Alexander Pushkin

Odp: Tribute Summon
« Odpowiedź #2 dnia: 04 Maj, 2016, 13:47:55 »
0
Dzięki

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
0 Odpowiedzi
320 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 03 Marzec, 2014, 18:57:22
wysłana przez Minik
0 Odpowiedzi
574 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 23 Czerwiec, 2014, 17:25:17
wysłana przez Izorist
4 Odpowiedzi
319 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 09 Luty, 2015, 16:02:28
wysłana przez adix157
5 Odpowiedzi
362 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 20 Październik, 2015, 23:26:43
wysłana przez Izorist
2 Odpowiedzi
223 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 25 Marzec, 2016, 08:55:57
wysłana przez PapoKamieniak