Wątek: Trapiące me pytanie  (Przeczytany 205 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Trapiące me pytanie
« dnia: 16 Czerwiec, 2017, 12:39:09 »
0
Siemka

Mam pytanie czy moge zrobic normal summon i tribute summon w jednej rundzie ? Przyklad : wzywam normal summonem Edea the Heavenly Squire jej efektem special sumunuje Eidos the Underworld Squire i pozniej z reki tribute sumunuje np Erebus the Underworld Monarch . Bo grajac yugioh the dwan of a new era moglem cos takiego zrobic i nie wiem czy tak mozna czy po prostu czegos nie doczytalem...

Z gory dzieki za odpowiedz

Hunt

Odp: Trapiące me pytanie
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Czerwiec, 2017, 12:46:47 »
0
Możesz, ale tylko dlatego, że wynika to z efektu Eidosa. W normalnych warunkach masz tylko 1 normal summon na turę (tribute summon to również normal summon). Natomiast w podanym przez Ciebie przykładzie normal summonujesz Edeę, aktywuje się jej efekt, special summonujesz Eidosa, aktywuje się jego efekt dający Ci dodatkowy tribute summon, tribute summonujesz Erebusa (nie mógłbyś np. summonować Celtic Guardiana i od razu tribute summonować Summoned Skulla, bo nie ma tu żadnego efektu, który by Ci na to zezwalał).

Odp: Trapiące me pytanie
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Czerwiec, 2017, 13:30:32 »
0
Aaaa ok dzieki wielkie za odpowiedz :). Temat do zamkniecia.

Odp: Trapiące me pytanie
« Odpowiedź #3 dnia: 16 Czerwiec, 2017, 14:26:36 »
0
Z tym że warto pamiętać, że efekty tego typu dające dodatkowy normal summon nie kumulują się, to znaczy drugi tego typu efekt (dla przykładu powiedzmy z True Draco Heritage) nie pozwoli Ci wykonać trzech normal summonów.
Warto jednak zauważyć, że już efekt takiego Dark Advance pozwoliłby Ci zrobić ten trzeci normal summon, ponieważ normal summon z efektu tej karty (i generalnie tej kategorii kart)  liczy się w zasadzie jako special summon :D

Izorist

Odp: Trapiące me pytanie
« Odpowiedź #4 dnia: 16 Czerwiec, 2017, 16:18:06 »
+2
Z tym że warto pamiętać, że efekty tego typu dające dodatkowy normal summon nie kumulują się, to znaczy drugi tego typu efekt (dla przykładu powiedzmy z True Draco Heritage) nie pozwoli Ci wykonać trzech normal summonów.
Warto jednak zauważyć, że już efekt takiego Dark Advance pozwoliłby Ci zrobić ten trzeci normal summon, ponieważ normal summon z efektu tej karty (i generalnie tej kategorii kart)  liczy się w zasadzie jako special summon :D
True Draco Heritage akurat działa tak samo jak Advance (3cia kategoria dodatkowego normal summonu). Polecam przeczytać ten temat: http://yugioh.pl/zasady-i-rulingi/dodatkowy-normal-summon/

Odp: Trapiące me pytanie
« Odpowiedź #5 dnia: 16 Czerwiec, 2017, 16:58:44 »
0
Łojeja serio? To przepraszam za wprowadzanie w błąd i przy okazji dzięki za doinformowanie. Pół formatu w błędzie XD

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
3 Odpowiedzi
573 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 23 Marzec, 2014, 10:20:22
wysłana przez jona
2 Odpowiedzi
364 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 21 Maj, 2014, 15:40:09
wysłana przez Izorist
3 Odpowiedzi
386 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 20 Styczeń, 2015, 19:33:09
wysłana przez Shinato03
2 Odpowiedzi
180 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 26 Czerwiec, 2016, 21:46:05
wysłana przez Mufinek
7 Odpowiedzi
370 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 01 Lipiec, 2016, 23:12:40
wysłana przez KoU