Wątek: Six Samurai Zanji  (Przeczytany 177 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

settokaiba

  • 19 0
Six Samurai Zanji
« dnia: 03 Kwiecień, 2018, 16:48:35 »
0
Jak poprawnie działa zasada Zanjiego ?
jeśli posiadam drugiego jakiegoś 6sam. to on zabije krite opponenta tylko w momencie kiedy atakuję w swojej turze, czy w turze opp  gdy on go atakuje efekt też się uaktywni ?
bo moim zdaniem źle tam trochę to napisali.

Odp: Six Samurai Zanji
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Kwiecień, 2018, 16:50:51 »
+1
Wszystko dobrze jest napisane. Efekt działa tylko jak The Six Samurai - Zanji atakuje.


Gdyby w efekcie było "if this card battled" to wtedy by działało w obu przypadkach. Czy jakoś podobnie.

settokaiba

  • 19 0
Odp: Six Samurai Zanji
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Kwiecień, 2018, 20:33:24 »
0
ok dzieki za rozwianie wątpliwości :)

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnio
0 Odpowiedzi
1028 Wyświetleń
Ostatnio 05 Sierpień, 2013, 13:33:39
Soul
1 Odpowiedzi
507 Wyświetleń
Ostatnio 14 Sierpień, 2017, 09:16:49
Razmus
5 Odpowiedzi
555 Wyświetleń
Ostatnio 08 Listopad, 2017, 20:21:09
thamil
3 Odpowiedzi
285 Wyświetleń
Ostatnio 19 Listopad, 2017, 20:58:20
Leo
0 Odpowiedzi
152 Wyświetleń
Ostatnio 31 Grudzień, 2017, 16:58:41
settokaiba