Wątek: Pytanie o efekty przy potworach typu fusion  (Przeczytany 212 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pytanie o efekty przy potworach typu fusion
« dnia: 24 Listopad, 2015, 11:00:58 »
0
Witam. Właśnie zaczynam swoją przygodę z kartami i jestem na etapie ogarniania wszystkich zasad. W swojej talii używam Dream Clown + Crass Clown = Bickuribox. Zastanawiam się czy effecty z obu Clownów przechodzą na Bickuriboxa bo jeśli tak to naprawdę niezły zabijaka z niego wychodzi. W zasadzie to moje pytanie tyczy się wszystkich potworów fuzyjnych. Czy przejmują efekty swoich potworów składowych czy nie?
« Ostatnia zmiana: 24 Listopad, 2015, 15:34:53 wysłana przez jona »

Odp: Pytanie o efekty przy potworach typu fusion
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Listopad, 2015, 11:03:09 »
+1
Oczywiście, że nie :)
Jeżeli Fusion Monster ma jakiś efekt to ma to napisane.
"It's more important to master the cards you're holding then complain about the ones your opponents were dealt"

Odp: Pytanie o efekty przy potworach typu fusion
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Listopad, 2015, 11:06:39 »
0
Ok dzięki za odpowiedź.

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
7 Odpowiedzi
1587 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 18 Sierpień, 2013, 14:51:23
wysłana przez jona
3 Odpowiedzi
498 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 06 Listopad, 2013, 23:14:04
wysłana przez Izorist
6 Odpowiedzi
553 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 07 Grudzień, 2013, 18:29:07
wysłana przez Wolv
28 Odpowiedzi
1595 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 22 Listopad, 2014, 23:30:07
wysłana przez Sergio
3 Odpowiedzi
218 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 05 Czerwiec, 2015, 01:04:21
wysłana przez Izorist